Iets teveel eer lijkt mequote:Mijn moeder krijgt nieteens een eigen topic. Waardeloos
Ruzie waar?quote:
staticquote:
Nooitquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hebben wij ooit ruzie gemaakt dan? [afbeelding]
hoiquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hebben wij ooit ruzie gemaakt dan? [afbeelding]
Hoe gaat het met jou??quote:
Praat ik er niet langs heen, praat ik er wel óver heen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:38 schreef niksan het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou??
Je praat erover heen!
Iemand moest je er toch op aansprekenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Praat ik er niet langs heen, praat ik er wel óver heen.Het is ook nooit goed
Met mij ging het goed. Totdat jij dit weer moest opmerken.
Niet. Jij bent de enige die zich eraan stoort.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:41 schreef niksan het volgende:
[..]
Iemand moest je er toch op aanspreken
Ik ben het echt zat
zo
Bitchfight,ik zit op de eerste rij geloof ik.Waar is de chips?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet. Jij bent de enige die zich eraan stoort.
Ik ben jou echt zat
Puh.
Hier gelukkig nog niet... ben zat van die sneeuwquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:40 schreef Nano het volgende:
[..]
Bij ons voor de eerste keer vandaag ook heel zachtjes!![]()
Héquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Bitchfight,ik zit op de eerste rij geloof ik.Waar is de chips?![]()
![]()
Ik voel me verantwoordelijk voor jouw gedrag JA?!?!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet. Jij bent de enige die zich eraan stoort.
Ik ben jou echt zat
Puh.
Het blijft bij ons ook niet liggen geloof ik.Nee,daar sneeuwt het te zacht voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hier gelukkig nog niet... ben zat van die sneeuw
Ik ben nu oud genoeg dat ik verantwoordelijk kan zijn voor mijn eigen doen en laten, oke?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:47 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik voel me verantwoordelijk voor jouw gedrag JA?!?!
Mijn imago wat doe je?!?!
dus.
Gedraag je dan ook naar je leeftijdquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben nu oud genoeg dat ik verantwoordelijk kan zijn voor mijn eigen doen en laten, oke? [afbeelding]
Wat ik doe met je imago? Beschadigen.
dus.
Je was toch nog steeds een beetje ziek?quote:
Nee, hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook naar je leeftijd
Ach..waar heb ik het over...mannen..het blijven kinderen
zo.
Ben je weer beter dan?quote:
Vrouwen zijn geestelijk 4 jaar ouder dan mannen dusquote:
Ik heb mijn chips al op.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:00 schreef niksan het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geestelijk 4 jaar ouder dan mannen dus
Al was ik 14 (ik ben natuurlijk veel ouder), dan gedraag ik me nog beter dan jij
Dan ga ik wel naar mijn 14-jarige buurmeisjequote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:00 schreef niksan het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geestelijk 4 jaar ouder dan mannen dus
Al was ik 14 (ik ben natuurlijk veel ouder), dan gedraag ik me nog beter dan jij
Sluikreclame.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:05 schreef BVO het volgende:
Wat ik fout deed staat in het rijexamen-topic op Shok!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |