Maar...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:19 schreef niksan het volgende:
[..]
The real me
Ze was lief en aardig..maar ja..na een poosje houdt dat op
Genoeg gelul over die "" en over mij
Quote eens evenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:05 schreef BVO het volgende:
Wat ik fout deed staat in het rijexamen-topic op Shok!.
Bupa..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar...
Maar....
Maar....
Die "" en jij....
Dat zijn dezelfde!!!
.
Naar bed...Gaat "O+" dan ook naar bed?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Bupa..je lult..
hup naar bed..Sesamstraat is afgelopen
ksst
ooh wat grappig ik lig in een deukquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:08 schreef Orginial het volgende:
Static had dus gelijk met zijn voorgevoel; geen geruzie!
Is Static soms FOK`s nieuwe Dorothea Grantsaan?![]()
Dat je een hekel aan mij hebt, weten we nou wel dat heb je al meerdere keren laten merken in GTST & Showchat topics, maar hou dat gewoon voor je en verpest niet topics voor anderen door dit geruzie.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
ooh wat grappig ik lig in een deuk![]()
Ooh nee toch niet![]()
sorry vriend, maar morgenavond komt the Beach op tv, een film met één van de mooiste settings locaties conversaties en personages... dus wat betreft de programmering van dit weekend hebben wij als stervelingen niks te klagen dacht ik zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:23 schreef mark_03 het volgende:
Vanavond Wie is de Mol, PaPaul, Joey ...tegelijkertijd. Bah. En morgenavond is er weer niks op.
De programmering van de laatste tijd is echt KUT
Jah idd!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:23 schreef mark_03 het volgende:
Vanavond Wie is de Mol, PaPaul, Joey ...tegelijkertijd. Bah. En morgenavond is er weer niks op.
De programmering van de laatste tijd is echt KUT
Dat wás een van de mooiste filmlocatiesquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:28 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
sorry vriend, maar morgenavond komt the Beach op tv, een film met één van de mooiste settings locaties conversaties en personages... dus wat betreft de programmering van dit weekend hebben wij als stervelingen niks te klagen dacht ik zo.
Pas je wel op?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Jah idd!
En ik moet morgen oppassen,dus dat wordt een avondje saaie programma's kijken.
En wie ben jij?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:28 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
sorry vriend, maar morgenavond komt the Beach op tv, een film met één van de mooiste settings locaties conversaties en personages... dus wat betreft de programmering van dit weekend hebben wij als stervelingen niks te klagen dacht ik zo.
ik ben nieuw hier.. maar ik heb wel een menigquote:
Menig?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:35 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
ik ben nieuw hier.. maar ik heb wel een menig![]()
Meningen hebben is zóóó achterhaald.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:35 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
Welkom enzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:35 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
ik ben nieuw hier.. maar ik heb wel een mening![]()
We geven hem wel een leuke binnenkomst!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:35 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
Ik heb de tv-gids nog niet in mijn handen gehad vandaag.Wat is het voor serie?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:48 schreef Airelle het volgende:
Lala...
Vanavond 'Lost', nieuwe serie op NET5 (21:25).
Volgens mij is het wel wat.
Wil Hind je niet halenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:56 schreef BVO het volgende:
Kom nou maar op met die foto's!.
Oh, ik wilde zometeen naar Hind gaan, willen m'n ouders met dit weer niet rijden.. En zelf heb ik m'n rijbewijs dus ook niet.
.
Ik heb de foto's zelf ook nog niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:56 schreef BVO het volgende:
Kom nou maar op met die foto's!.
Oh, ik wilde zometeen naar Hind gaan, willen m'n ouders met dit weer niet rijden.. En zelf heb ik m'n rijbewijs dus ook niet.
.
Goed idee!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |