Mijn eerste woorden op Fok!quote:
Damn,... wat een jaar wel niet kan doenquote:mark_03 - zondag 7 maart 2004 @ 15:13
Ik ga voor alice
Mijn post was domquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:34 schreef Orginial het volgende:
Mijn eerste post was een ONM - afzeikpost.![]()
Aflevering 1 en 18 wel ja, daartussenin ook nog een paar, maar verder.. saaaaaiquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:
Lost is wel leuk.
Maar ik heb nu al twee uur televisie zitten kijken.. dus concentratie is weg.
Ja beetje langdradig was het wel ja.. maar ik dacht eigenlijk dat het aan mezelf lag.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:24 schreef Timmai het volgende:
[..]
Aflevering 1 en 18 wel ja, daartussenin ook nog een paar, maar verder.. saaaaai![]()
En zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:24 schreef Serious_satisfaction het volgende:
wat zijn jullie allemaal lief voor elkaar !
zeker weten !! mijn hartje zit vol met liefde.. trek maar een bonnetje als je interesse hebt !!!quote:
niet alweer he? * zuchtquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat was een geweldige foto idd
Pijpbekkies
Ik verveel me mensen
ja je krijgt een stuk of 10 afleveringen waarin dmv flashback de verhalen van al die "hoofdrolspelers" worden verteld. Dan zitten er nog wel een paar leuke afleveringen tussen als er dus wél wat gebeurd op dat eiland waar ze zitten. Maar na 18 afleveringen is er nog niet veel duidelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja beetje langdradig was het wel ja.. maar ik dacht eigenlijk dat het aan mezelf lag.
Maar hoe ontwikkelt het zich dan?
Gaat het steeds over die Jack of ook nog andere 'hoofdrolspelers'.
Wie is deze lieve meneer/mevrouw?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:29 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
zeker weten !! mijn hartje zit vol met liefde.. trek maar een bonnetje als je interesse hebt !!!
een bonnetje trekken... hmmzz.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:29 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
zeker weten !! mijn hartje zit vol met liefde.. trek maar een bonnetje als je interesse hebt !!!
Nouja.. .aflv twee ga ik wel kijken... dan zien we wel weer verder. Bedankt voor je infoquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:32 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja je krijgt een stuk of 10 afleveringen waarin dmv flashback de verhalen van al die "hoofdrolspelers" worden verteld. Dan zitten er nog wel een paar leuke afleveringen tussen als er dus wél wat gebeurd op dat eiland waar ze zitten. Maar na 18 afleveringen is er nog niet veel duidelijk
ja dit is ook mijn eerste keer dat ik actief meedoe met het ouwehoeren. hey maar dont be a shamed too ad me on your msn messengerquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
een bonnetje trekken... hmmzz.
ik heb je hier nog niet (vaak) gezien... dus bij deze: welkom.
MSN-slet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:36 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
ja dit is ook mijn eerste keer dat ik actief meedoe met het ouwehoeren. hey maar dont be a shamed too ad me on your msn messenger![]()
En heb je ook een naam?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:36 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
ja dit is ook mijn eerste keer dat ik actief meedoe met het ouwehoeren. hey maar dont be a shamed too ad me on your msn messenger![]()
met andere woorden: je hebt vaak zitten meelezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:36 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
wat een leven!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja m'n vriend ligt al op bed, er is geen zak op tv en er is niemand op msn
Tja, je moet toch wat als je geen vrienden hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:40 schreef Airelle het volgende:
wat een leven!
Nou het vervelende van MSN is dat je elkaar heel vaak verkeerd begrijpt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:40 schreef Serious_satisfaction het volgende:
Ik zie msn als de ideale manier om contact met mensen te behouden, zonder achter iemand aan te lopen of te risceren dat jij degene bent die het contact in stand moet houden.
buiten dat is het perfect om iemand beter te leren kennen..
messengerboy_2005@hotmail.com...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:40 schreef Serious_satisfaction het volgende:
Ik zie msn als de ideale manier om contact met mensen te behouden, zonder achter iemand aan te lopen of te risceren dat jij degene bent die het contact in stand moet houden.
buiten dat is het perfect om iemand beter te leren kennen..
nou waarom ga je zelf ook niet naar bed dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Tja, je moet toch wat als je geen vrienden hebt
Ben nog niet moequote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:44 schreef Airelle het volgende:
nou waarom ga je zelf ook niet naar bed dan?
Het is vrijdag, dan moet iedereen lang opblijven.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
nou waarom ga je zelf ook niet naar bed dan?
Het is zondag dus iedereen moet een appel eten.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het is vrijdag, dan moet iedereen lang opblijven.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is zondag dus iedereen moet een appel eten.
Nee, op zondag moet iedereen naar de kerkquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:46 schreef Airelle het volgende:
Ik ben echt helemaal verslaafd aan Lost! Heb alle 18 afleveringen gekeken en vind het een top serie. Dat er niet elke afleveringen mensen in turbomotoren exploderen en vliegtuigen neerstorten maakt het nog niet saai: in deze serie is karakterontwikkeling erg belangrijk... gelukkig maar, want na 18 afleveringen heb ik echt het idee dat ik de 14(!) hoofdpersonen al best goed 'ken'. Erg grappig om die eerste aflevering weer te zien met de kennis die ik nu over alles en iedereen heb.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:24 schreef Timmai het volgende:
[..]
Aflevering 1 en 18 wel ja, daartussenin ook nog een paar, maar verder.. saaaaai![]()
Een ik-verveel-me opmerking.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
wat is dat nu voor loze opmerking? :S
Nope, fout geantwoord!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, op zondag moet iedereen naar de kerk
En het is trouwens nog geen zondag
Tennissen in de kerk, met een appelquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:50 schreef Airelle het volgende:
Nope, fout geantwoord!
Op zondag moet iedereen tennissen!
Wat een ik-verveel-me clubje op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nope, fout geantwoord!
Op zondag moet iedereen tennissen!
oke dit slaat nergens op.
Wel veel over de ontwikkeling van de personen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal verslaafd aan Lost! Heb alle 18 afleveringen gekeken en vind het een top serie. Dat er niet elke afleveringen mensen in turbomotoren exploderen en vliegtuigen neerstorten maakt het nog niet saai: in deze serie is karakterontwikkeling erg belangrijk... gelukkig maar, want na 18 afleveringen heb ik echt het idee dat ik de 14(!) hoofdpersonen al best goed 'ken'. Erg grappig om die eerste aflevering weer te zien met de kennis die ik nu over alles en iedereen heb.
Maar goed, dit is niet het Lost-topic. Maar de serie is in ieder geval wel een aanrader, als je van intelligente TV houdt tenminste...
Visquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:51 schreef Zhenar het volgende:
Op vrijdag moet iedereen vis eten. Volgens goed katholiek gebruik tenminste.
Daar is het tv voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:52 schreef Airelle het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het allemaal erg mooie mensen waren.
Ik ben niet katholiek. Maar ik ben wel op de hoogte van enkele gebruiken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Vis
En jij bent katholiek? Dan ga je vast zondag naar de kerk![]()
Ja ik zeg ook dat het heel fout is.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:56 schreef Christine het volgende:
Waarom ga je dan met kerst en pasen? Je moet alleen gaan als het je iets zegt, anders vind ik het zo hypocriet.
Maarja, ik vind het niet saai, en bovendien komen er leuke mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |