Ik ben echt helemaal verslaafd aan Lost! Heb alle 18 afleveringen gekeken en vind het een top serie. Dat er niet elke afleveringen mensen in turbomotoren exploderen en vliegtuigen neerstorten maakt het nog niet saai: in deze serie is karakterontwikkeling erg belangrijk... gelukkig maar, want na 18 afleveringen heb ik echt het idee dat ik de 14(!) hoofdpersonen al best goed 'ken'. Erg grappig om die eerste aflevering weer te zien met de kennis die ik nu over alles en iedereen heb.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:24 schreef Timmai het volgende:
[..]
Aflevering 1 en 18 wel ja, daartussenin ook nog een paar, maar verder.. saaaaai![]()
Een ik-verveel-me opmerking.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is zondag dus iedereen moet een appel eten.
wat is dat nu voor loze opmerking? :S
Nope, fout geantwoord!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, op zondag moet iedereen naar de kerk
En het is trouwens nog geen zondag
Tennissen in de kerk, met een appelquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:50 schreef Airelle het volgende:
Nope, fout geantwoord!
Op zondag moet iedereen tennissen!
Wat een ik-verveel-me clubje op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nope, fout geantwoord!
Op zondag moet iedereen tennissen!
oke dit slaat nergens op.
Wel veel over de ontwikkeling van de personen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal verslaafd aan Lost! Heb alle 18 afleveringen gekeken en vind het een top serie. Dat er niet elke afleveringen mensen in turbomotoren exploderen en vliegtuigen neerstorten maakt het nog niet saai: in deze serie is karakterontwikkeling erg belangrijk... gelukkig maar, want na 18 afleveringen heb ik echt het idee dat ik de 14(!) hoofdpersonen al best goed 'ken'. Erg grappig om die eerste aflevering weer te zien met de kennis die ik nu over alles en iedereen heb.
Maar goed, dit is niet het Lost-topic. Maar de serie is in ieder geval wel een aanrader, als je van intelligente TV houdt tenminste...
Visquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:51 schreef Zhenar het volgende:
Op vrijdag moet iedereen vis eten. Volgens goed katholiek gebruik tenminste.
Daar is het tv voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:52 schreef Airelle het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het allemaal erg mooie mensen waren.
Ik ben niet katholiek. Maar ik ben wel op de hoogte van enkele gebruiken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Vis
En jij bent katholiek? Dan ga je vast zondag naar de kerk![]()
Ja ik zeg ook dat het heel fout is.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:56 schreef Christine het volgende:
Waarom ga je dan met kerst en pasen? Je moet alleen gaan als het je iets zegt, anders vind ik het zo hypocriet.
Maarja, ik vind het niet saai, en bovendien komen er leuke mensen
de meeste relaties kennen een opbouwende structuur..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou het vervelende van MSN is dat je elkaar heel vaak verkeerd begrijpt.
Vooral sarcastische opmerkingen van mij vallen nog al eens verkeerd.
En daarbij ik leer mensen liever in het 'echt' kennen.
ik kom gelijk even langsquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
En daarbij ik leer mensen liever in het 'echt' kennen.
Wat bedoel je 'tegenstrijdig'?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wel veel over de ontwikkeling van de personen.
Erg tegenstrijdig allemaal.
Ik moet wel zeggen dat het allemaal erg mooie mensen waren.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben niet katholiek. Maar ik ben wel op de hoogte van enkele gebruiken.![]()
Ik ben nog nooit wegens iets anders dan toeristische redenen in een kerk geweest.![]()
Hier in Den Haag ookquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:58 schreef Orginial het volgende:
Hier in Dordrecht ligt er nog veel sneeuw.![]()
Nou met het stukje van Timmai.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat bedoel je 'tegenstrijdig'?
Inderdaad veel mooie mensen!![]()
Alhoewel Hurley (die dikke) niet echt in die categorie valt.
Dat is in strijd met mijn extreem-atheïstische geloofsovertuiging. Dus ik ben bang dat het gewoon een sexdate moet worden, sorry.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Je zou eens moeten gaan. Date, zondag?
Mijn persoonlijke mening (een mening is overigens altijd persoonlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:00 schreef Airelle het volgende:
Trouwens.. het zegt me wel een klein beetje wat.
Ik bedoel gewoon dat het nut van naar de kerk gaan niet in zie.
wie heeft het hier over per abuis?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:58 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
de meeste relaties kennen een opbouwende structuur..
dus dat je per abuis iemand tegen komt er haar/hem leert kennen is gering (ja dat soort woorden gebruik ik) dus dan is msn de perfecte manier om een relatie 'op te bouwen', en nee het lijkt mij niet verstandig om al te veel sarcastische opmerkingen tegen mensen te maken op msn..
Hè shit... wie wil er nou seks als 'ie ook naar de kerk kanquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:01 schreef Zhenar het volgende:
Dat is in strijd met mijn extreem-atheïstische geloofsovertuiging. Dus ik ben bang dat het gewoon een sexdate moet worden, sorry.
Ik volg het ook nog steeds hoor, maar dat is meer omdat ik antwoorden wil hebben, en als ik dan terug kijk, valt het toch een beetje tegenquote:
Ik vind naar de kerk gaan, saai en onboeiend. Maar iedereen zijn eigen ding.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening (een mening is overigens altijd persoonlijk): geloven kan je best zonder kerk, maar in de kerk wordt je wel steeds weer gestimuleerd om erover na te denken. Plus je ontmoet gelijkgestemde mensen.
Maar er zijn ook kerken die niet zo saai zijn, pinktergemeentes bijvoorbeeld. Moet je ook maar net van houden (ik niet), maar daar is het in elk geval geen dooie boel.
Gewoon ziek meldenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:01 schreef Serious_satisfaction het volgende:
zou iemand mij kunnen adviseren.. ik moet eigenlijk stage lopen morgen .. maar ik heb niet zoveel zin ik zit er al vanaf 1 september en dit is mijn 125e dag en ik moet er 150.. maar ik heb altijd baaldagen als het slecht weer is (ben ook beetje ziek) .. en mn baas is ziek dus die is er niet..
anyone?
Ah, op díe manier tegenstrijdig. Tja, maar ik heb natuurlijk gelijk.quote:
Jij bent ook nog piepjongquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:03 schreef Orginial het volgende:
Ik vind naar de kerk gaan, saai en onboeiend. Maar iedereen zijn eigen ding.![]()
oke school sport.. kan ik in komen,,quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
wie heeft het hier over per abuis?
ik bedoel gewoon via school, sport enz enz.
oh en ik doe het niet met opzet... dat sarcasme.
Op die manier ja. In jouw posts heb nog nooit enige tegenstrijdigheid kunnen ontdekken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ah, op díe manier tegenstrijdig. Tja, maar ik heb natuurlijk gelijk.
Het is geen actieserie, het is een 'mystery', waarbij de Grote Antwoorden voorlopig nog op zich laten wachten en karakterontwikkeling centraal staat. Hierbij worden onder andere flashbacks gebruikt naar het eerdere leven van de hoofdpersonen, wat weer nog meer raadsels, mysteries en geheimen met zich meebrengt. Maar dat raadselachtige maakt het juist zo leuk! (zoals bij de X-Files in het begin)
oke we gaan een keertje cammen!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:05 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
oke school sport.. kan ik in komen,,
mensen die geen beeld van jou hebben in real life, een sarcastische opmerking (bedoeld of onbedoeld) voorschotelen... lijkt me nooit echt een goed idee.. eigenlijk moet daar ook lichaamstaal bij gepaard gaan.. probeer eens een webcam!!
laten we erop houden dat ik msn niet zo tof vindquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:05 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
oke school sport.. kan ik in komen,,
mensen die geen beeld van jou hebben in real life, een sarcastische opmerking (bedoeld of onbedoeld) voorschotelen... lijkt me nooit echt een goed idee.. eigenlijk moet daar ook lichaamstaal bij gepaard gaan.. probeer eens een webcam!!
Om even in te haken op de kerk-discussie:quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind naar de kerk gaan, saai en onboeiend. Maar iedereen zijn eigen ding.![]()
sorry voor mijn beperke kennis op het gebied van webcam's, maar hoe wou jij gaan cammen als je geen msn gebruikt ?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
oke we gaan een keertje cammen!
dan doe ik wel vaker trouwens... ( timbob enzo) ...
.
truste!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
in dromenland?
ik ga nu slapen namelijk.
weltrusten iedereen!
het kan ook via yahoo enz.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:11 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
sorry voor mijn beperke kennis op het gebied van webcam's, maar hoe wou jij gaan cammen als je geen msn gebruikt ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |