Een pintje drinkenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:36 schreef Serious_satisfaction het volgende:
zuipen ? een pintje drinken bedoel je ? ik heb echt niet het idee dat het vrijdag is.. maar het is toch veel leuk om op een maandag te drinken
Misschien is hij zijn potentie aan het testenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ík heb hem niet toegevoegd en hij is ook nog een offline![]()
Hier in Zwiendrecht oockquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Een pintje drinken
Hier in De Hâgh noemen we dat zuipeh
ik dacht dat alleen brabanders met een psv dekbed het geregeld over zuipen hadden ..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Een pintje drinken
Hier in De Hâgh noemen we dat zuipeh
Die... én showslettenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:40 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
ik dacht dat alleen brabanders ben een psv dekbed het geregeld over zuipen hadden ..
hoezo heb ik jou trouwens niet in m'n msnlijst?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:34 schreef ZOWIEE het volgende:
Ow, ik ben trouwens toegevoegd op MSN door 'Jeroen HI-potent'
Kent iemand hem?
Uuuuhm, tja, doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:43 schreef Timmai het volgende:
[..]
hoezo heb ik jou trouwens niet in m'n msnlijst?
Ga jij wel eens stappen in Breda?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, want mn moeder moest me ophalen van het station en als ik dan laat ben wordt ze boos![]()
![]()
![]()
euh, okequote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Uuuuhm, tja, doe er wat aan zou ik zeggen
Heb het alsjeblieft niet over dood!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:52 schreef Christine het volgende:
En toen was het dood!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |