quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
in dromenland?
ik ga nu slapen namelijk.
weltrusten iedereen!
heb je toch binnen een uur een -bijna date- geregeldquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:13 schreef Serious_satisfaction het volgende:
oke oke, chill.. voeg me maar eens toe dan.. mijn email staat als i khet goed heb op mijn profiel (ssst)
Duidelijke meningquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:10 schreef Zhenar het volgende:
Om even in te haken op de kerk-discussie:
Ik vind religie een mooi iets, onder andere omdat het mensen helpt een beter mens te zijn. Helaas zijn er ook veel mensen die er juist een slechter mens van worden. Ik vind geloof iets dat je eigenlijk alleen 'intern' moet doen en niet moet institutionaliseren, zoals dat al eeuwenlang bij vele geloven wel het geval is.
Verder ga ik niet naar de kerk omdat ik dat hypocriet vind. Ik ben niet gelovig en zal ook nooit doen alsof, ook niet "samen met iemand" (ik ga dus niet mee naar een mis ofzo als een gelovige vriend/vriendin dat voorstelt).
Als ik in een kerk ben, is dat gekleed in hawaï shirt en met een camera in de hand. Als toerist dus, en iedereen mag dat zien.
Was jij die gast die me had toegevoegd? ;') Ik dacht dat het een of andere malloot was, die via via me mail had gekregen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:13 schreef Serious_satisfaction het volgende:
oke oke, chill.. voeg me maar eens toe dan.. mijn email staat als i khet goed heb op mijn profiel (ssst)
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Was jij die gast die me had toegevoegd? ;') Ik dacht dat het een of andere malloot was, die via via me mail had gekregen.![]()
nee aangezien je in een reactie op mijn post je email had gezet.. trok ik daar mijn conclusies uit.. en toen was het gebeurd voordat ik het wist.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Was jij die gast die me had toegevoegd? ;') Ik dacht dat het een of andere malloot was, die via via me mail had gekregen.![]()
Woon jij in Dordt??quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:58 schreef Orginial het volgende:
Hier in Dordrecht ligt er nog veel sneeuw.![]()
tsja.. what can i sayquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:16 schreef Timmai het volgende:
[..]
heb je toch binnen een uur een -bijna date- geregeld
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:29 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
nee aangezien je in een reactie op mijn post je email had gezet.. trok ik daar mijn conclusies uit.. en toen was het gebeurd voordat ik het wist.
nee alleen op zon- en feestdagenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:32 schreef Timmai het volgende:
[..]
![]()
je bent toevallig ook niet (f) VeErTjE (f) ---> DoN'T GeT iT TwISteD BoY blabla ?
Geef hem ook eens aan mij?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:34 schreef ZOWIEE het volgende:
Ow, ik ben trouwens toegevoegd op MSN door 'Jeroen HI-potent'
Kent iemand hem?
we zuipen ook niet omdat het vrijdag is.. we zuipen omdat het 23.30u is geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:36 schreef Serious_satisfaction het volgende:
zuipen ? een pintje drinken bedoel je ? ik heb echt niet het idee dat het vrijdag is.. maar het is toch veel leuk om op een maandag te drinken
Een pintje drinkenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:36 schreef Serious_satisfaction het volgende:
zuipen ? een pintje drinken bedoel je ? ik heb echt niet het idee dat het vrijdag is.. maar het is toch veel leuk om op een maandag te drinken
Misschien is hij zijn potentie aan het testenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ík heb hem niet toegevoegd en hij is ook nog een offline![]()
Hier in Zwiendrecht oockquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Een pintje drinken
Hier in De Hâgh noemen we dat zuipeh
ik dacht dat alleen brabanders met een psv dekbed het geregeld over zuipen hadden ..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Een pintje drinken
Hier in De Hâgh noemen we dat zuipeh
Die... én showslettenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:40 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
ik dacht dat alleen brabanders ben een psv dekbed het geregeld over zuipen hadden ..
hoezo heb ik jou trouwens niet in m'n msnlijst?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:34 schreef ZOWIEE het volgende:
Ow, ik ben trouwens toegevoegd op MSN door 'Jeroen HI-potent'
Kent iemand hem?
Uuuuhm, tja, doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:43 schreef Timmai het volgende:
[..]
hoezo heb ik jou trouwens niet in m'n msnlijst?
Ga jij wel eens stappen in Breda?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, want mn moeder moest me ophalen van het station en als ik dan laat ben wordt ze boos![]()
![]()
![]()
euh, okequote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Uuuuhm, tja, doe er wat aan zou ik zeggen
Heb het alsjeblieft niet over dood!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:52 schreef Christine het volgende:
En toen was het dood!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |