dank,quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:45 schreef Nano het volgende:
[..]
We geven hem wel een leuke binnenkomst!![]()
Of is het een zij?![]()
Waarom ga je eigenlijk niet naar haar optreden dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb de foto's zelf ook nog niet..
Omdat dat op 11 juni is en omdat ik die dag naar Rome ga.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:03 schreef BVO het volgende:
Waarom ga je eigenlijk niet naar haar optreden dan?.
Als dit het grote geilheidstopic was had ik gezegd.... GEILquote:
Mijn eerste woorden op Fok!quote:
Damn,... wat een jaar wel niet kan doenquote:mark_03 - zondag 7 maart 2004 @ 15:13
Ik ga voor alice
Mijn post was domquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:34 schreef Orginial het volgende:
Mijn eerste post was een ONM - afzeikpost.![]()
Aflevering 1 en 18 wel ja, daartussenin ook nog een paar, maar verder.. saaaaaiquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:
Lost is wel leuk.
Maar ik heb nu al twee uur televisie zitten kijken.. dus concentratie is weg.
Ja beetje langdradig was het wel ja.. maar ik dacht eigenlijk dat het aan mezelf lag.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:24 schreef Timmai het volgende:
[..]
Aflevering 1 en 18 wel ja, daartussenin ook nog een paar, maar verder.. saaaaai![]()
En zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:24 schreef Serious_satisfaction het volgende:
wat zijn jullie allemaal lief voor elkaar !
zeker weten !! mijn hartje zit vol met liefde.. trek maar een bonnetje als je interesse hebt !!!quote:
niet alweer he? * zuchtquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat was een geweldige foto idd
Pijpbekkies
Ik verveel me mensen
ja je krijgt een stuk of 10 afleveringen waarin dmv flashback de verhalen van al die "hoofdrolspelers" worden verteld. Dan zitten er nog wel een paar leuke afleveringen tussen als er dus wél wat gebeurd op dat eiland waar ze zitten. Maar na 18 afleveringen is er nog niet veel duidelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja beetje langdradig was het wel ja.. maar ik dacht eigenlijk dat het aan mezelf lag.
Maar hoe ontwikkelt het zich dan?
Gaat het steeds over die Jack of ook nog andere 'hoofdrolspelers'.
Wie is deze lieve meneer/mevrouw?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:29 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
zeker weten !! mijn hartje zit vol met liefde.. trek maar een bonnetje als je interesse hebt !!!
een bonnetje trekken... hmmzz.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:29 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
zeker weten !! mijn hartje zit vol met liefde.. trek maar een bonnetje als je interesse hebt !!!
Nouja.. .aflv twee ga ik wel kijken... dan zien we wel weer verder. Bedankt voor je infoquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:32 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja je krijgt een stuk of 10 afleveringen waarin dmv flashback de verhalen van al die "hoofdrolspelers" worden verteld. Dan zitten er nog wel een paar leuke afleveringen tussen als er dus wél wat gebeurd op dat eiland waar ze zitten. Maar na 18 afleveringen is er nog niet veel duidelijk
ja dit is ook mijn eerste keer dat ik actief meedoe met het ouwehoeren. hey maar dont be a shamed too ad me on your msn messengerquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
een bonnetje trekken... hmmzz.
ik heb je hier nog niet (vaak) gezien... dus bij deze: welkom.
MSN-slet.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:36 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
ja dit is ook mijn eerste keer dat ik actief meedoe met het ouwehoeren. hey maar dont be a shamed too ad me on your msn messenger![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |