He heerlijkquote:Op woensdag 24 november 2004 19:39 schreef BMH het volgende:
Mario 128 komt uit op de Gamecube. 100% zekerheid.
Als dit niet zo is, delete ik mijn account bij fok.nl
Ik weet et. Hoeften we niet te wachten tot 2006 om een nieuwe mario te spelen.. Of bedoelde je dat niet?quote:Op woensdag 24 november 2004 20:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He heerlijk :')
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik weet et. Hoeften we niet te wachten tot 2006 om een nieuwe mario te spelen.. Of bedoelde je dat niet?
note zetquote:Op woensdag 24 november 2004 19:39 schreef BMH het volgende:
Ja dat geloof ik ook welquote:Op donderdag 25 november 2004 01:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als Miyamoto in Famitsu magazine zegt dat Mario 128 voor de Cube uitkomt dan komt Mario 128 voor de Cube.
Miyamoto in Famitsu is als God in de Bijbel.
Ik vind de famitsu een bron die de feiten weergeeft. De bijbel doet dit imo niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als Miyamoto in Famitsu magazine zegt dat Mario 128 voor de Cube uitkomt dan komt Mario 128 voor de Cube.
Miyamoto in Famitsu is als God in de Bijbel.
Ja leuk maar laten we die twee nou maar niet vergelijken vind je !quote:Op donderdag 25 november 2004 07:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind de famitsu een bron die de feiten weergeeft. De bijbel doet dit imo niet.
Knap kun je me even uitleggen hoe je dat doet ?quote:Op woensdag 24 november 2004 19:39 schreef BMH het volgende:
Een verkapte exclusive dusquote:Op donderdag 25 november 2004 11:34 schreef MeZZiN het volgende:
ToS komt in JAP alleen uit op de PS2 in de VS en EU is hij exclusief.
Mario 128 is een werknaam natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2004 07:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook welmaar is 128 nu meer een 'weer een ander soort Mario' of nou eens een geweldig 3D avontuur. De titel werkt namelijk niet echt mee
Maar volgens mij is er nog niks over bekend toch ?
Ik las dat The Minish Cap allerlei nieuwe puzzels kent en daarmee afwijkt van de originele puzzels. Zo zat menig reviewer vaker vast, omdat ze niet wisten hoe ze verder moesten. Die trend zullen ze vast in de nieuwe Zelda verwerken. Als ze terugvallen op de oude puzzels is het niets nieuws meer, daarvoor zijn er teveel Zelda's gemaakt. De screenshots zagen er episch uit, hoewel de textures vaak wat low-res overkwamen. Ik denk dat ze de game eerst helemaal opbouwen en daarna de textures oppoetsen.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario 128 is een werknaam natuurlijkDe nieuwe Zelda heet op dit moment ook gewoon Legend of Zelda. Wat het voor game wordt? Geen idee, laten we iig hopen dat ze een beetje iets nieuws doen.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:47 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik las dat The Minish Cap allerlei nieuwe puzzels kent en daarmee afwijkt van de originele puzzels. Zo zat menig reviewer vaker vast, omdat ze niet wisten hoe ze verder moesten. Die trend zullen ze vast in de nieuwe Zelda verwerken. Als ze terugvallen op de oude puzzels is het niets nieuws meer, daarvoor zijn er teveel Zelda's gemaakt. De screenshots zagen er episch uit, hoewel de textures vaak wat low-res overkwamen. Ik denk dat ze de game eerst helemaal opbouwen en daarna de textures oppoetsen.
Tja, en Mario, ik ben benieuwd of het wat wordt. Het zal snel beter zijn dan Sunshine en ik denk dat ze hiervoor ook weer terug naar hun roots moeten. Ik denk niet dat Mario64 valt te verbeteren, dat was echt een topgame, zoniet de beste 3Dplatformer ooit.
Ik weet niet of je nog Kerst of Sinterklaas viert? Altijd handig, de feestdagenquote:Op donderdag 25 november 2004 11:51 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Damn ik wil ook ToS, maar heb zo enorm weinig geld en zo'n enorm dure tijd voor de deur.
Inderdaad, en ja ik doe wel aan de sint, maar niet voor 60 euro.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ghehe, het leven van een gamer gaat niet over rozen
een platformer waarbij je een prinses moet reddenquote:Op donderdag 25 november 2004 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario 128 is een werknaam natuurlijkDe nieuwe Zelda heet op dit moment ook gewoon Legend of Zelda. Wat het voor game wordt? Geen idee, laten we iig hopen dat ze een beetje iets nieuws doen.
Ja, duh. Maar je kan er best iets meer van maken dan een standaard platformer natuurlijk.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
een platformer waarbij je een prinses moet redden
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, duh. Maar je kan er best iets meer van maken dan een standaard platformer natuurlijk.
Ik moet ToS nog steeds uitspelen...quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:37 schreef Rahl het volgende:
ik krijg Tales of Symphonia of Metroid Prime 2 voor sinterklaas
Als het zo goed is als ik Super Mario Brothers 3 vondquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:36 schreef Tain het volgende:
Ik hoop dat ze weer meer naar de oude mario neigen dan de sunshine mario. Ieder geval niet dat ik 5x hetzelfde level moet uitspelen met verschillende objectives, daar werd ik ook wel moe van eigenlijk.
Dat is een understatement. Ik eis dat ze dat doenquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:36 schreef Tain het volgende:
Ik hoop dat ze weer meer naar de oude mario neigen dan de sunshine mario.
Ik hoop dat Nintendo dan op onze eisen ingaatquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is een understatement. Ik eis dat ze dat doen
Beste Cube spel ooit, en meneer moet hem nog uitspelen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik moet ToS nog steeds uitspelen...
sorryquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beste Cube spel ooit, en meneer moet hem nog uitspelen.
Waarmee dreigen we dan?quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nintendo dan op onze eisen ingaat
Het niet kopen/spelen van Mario 128quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:38 schreef P8R het volgende:
[..]
Waarmee dreigen we dan?
Dat hielp bij Sunshine ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Het niet kopen/spelen van Mario 128
Dikke 9's overal, miljoenen verkocht en iedereen maar klagen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat hielp bij Sunshine ook niet![]()
We waren verwent door Mario 64 en niet iedereen trok de water fetish van Miyamotoquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dikke 9's overal, miljoenen verkocht en iedereen maar klagen.
ja echt belachelijk, als er dus 1 spel gehyped is is sunshine het welquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dikke 9's overal, miljoenen verkocht en iedereen maar klagen.
In geval van een 3d game zul dat toch houden denk ik. Het kost nu eenmaal onzettend veel tijd om een compleet level met alle detail in 3d op te zetten.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:36 schreef Tain het volgende:
Ik hoop dat ze weer meer naar de oude mario neigen dan de sunshine mario. Ieder geval niet dat ik 5x hetzelfde level moet uitspelen met verschillende objectives, daar werd ik ook wel moe van eigenlijk.
Als dat een probleem is, ga je toch op je superstoere PC racen...quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:38 schreef Junkie het volgende:
ola,
Ik ben opzoek naar een race game voor de cube, niet ala F-Zero, maar gewoon met real-life auto's. Dus dan kom ik beetje bij NFS:U 1 & 2.
Alleen heb ik gehoord dat deze grafisch eigenlijk de slechtste zijn vergeleken met de andere systemen?
( klopt dat? Zien ze er echt slecht uit? )
Is Street Racing Syndicate (SRS) leuk? vergeleken met NFS:U?
(Ik heb NFS:U paar keer op de PC gespeeld)
Ofwel wie kan mij beetje op weg helpen met wat info hierover.
Need For Speed: Underground 1 (¤29,99)
Need For Speed: Underground 2 (¤59,99)
Burnout (¤4,99 Niet Leverbaar)
Burnout 2: Point of Impact (¤14,99 Niet Leverbaar)
Street Racing Syndicate (?)
R.racing (¤29,99 Niet Leverbaar)
( Prijzen van www.frs.nl dus kan nog wel verder zoeken)
NFS:U 2 wordt het denk ik niet omdat ik op dit moment weinig cash heb.![]()
En is hij op de GameCube grafisch beetje okay?![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:04 schreef Tain het volgende:
[..]
ja echt belachelijk, als er dus 1 spel gehyped is is sunshine het wel
Hoe weet je dat mijn PC stoer is?quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:07 schreef Hooghoudt het volgende:
Als dat een probleem is, ga je toch op je superstoere PC racen...
Dankje!quote:R:Racing is echt dramatisch... je hebt het idee dat je 50 rijdt, kijk je op je teller, staat er 220 km/u... dus...
Ik heb twee jaar terug NFS:Hot Pursuit 2 gekocht. Die is erg leuk, vooral omdat er zo weinig racers op de cube zijn verschenen. Voor een euro of 15-20 kun je die vast wel ergens oppikken. Je moet het niet vergelijken met Gran Turismo ofzo, maar verder is het een leuk spel om te spelen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:38 schreef Junkie het volgende:
ola,
Ik ben opzoek naar een race game voor de cube, niet ala F-Zero, maar gewoon met real-life auto's. Dus dan kom ik beetje bij NFS:U 1 & 2.
Agree, maar het ging om realistische, echte wagens in beschikbare racegamesquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Racen op de Cube?
=> F-Zero GX of Mario Kart.
Ik haat haar stem ook. Klinkt als een ranzig Amerikaans sletje uit een gemiddelde soap.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:34 schreef Lexie het volgende:
Ik vind ToS heel tof, maar die stemmen doen echt afbraak aan de sfeer. Die Colette, het lijkt wel of ik naar het kerstspel van mijn 8jarige nichtje zit te kijken.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:11 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik haat haar stem ook. Klinkt als een ranzig Amerikaans sletje uit een gemiddelde soap.
Nóg leuker.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:16 schreef BMH het volgende:
Daar ben ik weer. Je raad nooit wat ik de afgelopen 2 dagen gedaan heb
Metroid Prime 2: Echoes is nog beter dan zijn voorganger!
Hoe is baten kaitos?quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nóg leuker.
Maandag my friend. Maandagquote:Op zaterdag 27 november 2004 10:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoe is baten kaitos?![]()
Je begrijpt dat ik dit weekend niet kan meehelpen aan die nieuwe op.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maandag my friend. Maandag
Ik zie geen zelda, wel een hele boel rare tekentjesquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:30 schreef gamecube_master het volgende:
Scans van interview Miyamoto in Famitsu
http://www.gameqube.nl/vi(...)Shiggyinterview1.jpg
http://www.gameqube.nl/vi(...)Shiggyinterview2.jpg
http://www.gameqube.nl/vi(...)Shiggyinterview3.jpg
Wat zie ik daar op de eerste scan? Zelda 3 discs?
misschien kan Gamecube_master japansquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik zie geen zelda, wel een hele boel rare tekentjes.
Het lijkt er meer op dat je de code van de jpeg te zien krijgt ipv van de jpeg zelf.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
misschien kan Gamecube_master japans
in firefox krijg je dus de code van de jpg te zien, niet het plaatje zelfquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:12 schreef gamecube_master het volgende:
Het staat in zo'n vakje, kijk maar is goed
Zou zomaar kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:30 schreef gamecube_master het volgende:
Scans van interview Miyamoto in Famitsu
http://www.gameqube.nl/vi(...)Shiggyinterview1.jpg
http://www.gameqube.nl/vi(...)Shiggyinterview2.jpg
http://www.gameqube.nl/vi(...)Shiggyinterview3.jpg
Wat zie ik daar op de eerste scan? Zelda 3 discs?
als je maar dan niet op een gegeven diskjockey hoeft te spelen, lijkt me dat je met zelda veel heen en weer reist en zou irritant zijn als je voor 1 opdracht 3 discs moet swappen enzoquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:28 schreef Steeven het volgende:
Drie discs moet duiden op een enorm spel dan, denk ik. Yay. Maar afwachten of het ook echt drie discs zijn.
dat hoop ik maar dat ze het zo doenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy games op de PSOne zijn ook verdeeld over meerdere cd's. Dat geeft geen problemenJe hoeft alleen maar te wisselen op bepaalde punten in het verhaal.
Een game als Riven is irritanter, daar staan de locaties idd op verschillende cd's
Kan me serieus niet voorstellen dat ze dat doen.... Dat is killing voor de continuiteit van gameplay. Dat PC games dat doen ala, (kwestie van een no-cd patch zoeken) maar ik denk dat ze het ala FF doen zoals Noot zei.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:33 schreef Tain het volgende:
[..]
als je maar dan niet op een gegeven diskjockey hoeft te spelen, lijkt me dat je met zelda veel heen en weer reist en zou irritant zijn als je voor 1 opdracht 3 discs moet swappen enzo
Dat was idd heeeel slechtquote:Op zondag 28 november 2004 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
*uche* Tiger Woods 2004 op de GC *uche*
Als je Tiger's dream 18 speelde moest je soms elke hole van disk wisselen. Kreeg meteen flashbacks naar mijn Amiga tijd.![]()
Roflquote:Op zondag 28 november 2004 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
Als je Tiger's dream 18 speelde moest je soms elke hole van disk wisselen. Kreeg meteen flashbacks naar mijn Amiga tijd.![]()
Ja, EAquote:Op zondag 28 november 2004 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
Pfff, sommige EA games hebben er 260 nodig! (The Sims en sport spellen)quote:Op zondag 28 november 2004 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, EAGoed programmeren is moeilijk bij die gasten
Sommige games van hun hebben ook 50 blocks nodig op een mem card
quote:Op zondag 28 november 2004 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, EAGoed programmeren is moeilijk bij die gasten
Sommige games van hun hebben ook 50 blocks nodig op een mem card
Madden 2005 volgens mij zelfs 500.quote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Pfff, sommige EA games hebben er 260 nodig! (The Sims en sport spellen)
Dit is heel erg onwaarschijnlijk. Er zijn namelijk geen memcards groter dan 251quote:Op maandag 29 november 2004 16:54 schreef Thomper het volgende:
[..]
[..]
Madden 2005 volgens mij zelfs 500.
Dus tijdens de E3 2005 kunnen we de final versie van Zelda spelen. Dit betekend dat het spel ergens in juni/juli uitkomtquote:"Development is progressing very well. Rather than showing video footage of the game in mid development, we'll debut the final version at E3." That's right, E3 will see a final version of Zelda in playable form, according to Miyamoto.
Ja hoor, er is een (officele) van Nintedo van 1024 en ik heb er zelf 1 (onofficele) van 507.quote:Op maandag 29 november 2004 17:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit is heel erg onwaarschijnlijk. Er zijn namelijk geen memcards groter dan 251
In Europa vergat ik erbij te zeggenquote:Op maandag 29 november 2004 17:23 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ja hoor, er is een (officele) van Nintedo van 1024 en ik heb er zelf 1 (onofficele) van 507.
Er is een nederlandse shop waar ze de offficieele 1019 Memcard van nintendo verkopen..quote:Op maandag 29 november 2004 17:25 schreef BMH het volgende:
I
[..]
In Europa vergat ik erbij te zeggen
Als je kijk naar prijs/kwaliteit, dan kun je beter voor MGS & F-zero gaan. Beide games zijn voor 30 euro te koop.quote:Op maandag 29 november 2004 17:23 schreef King_of_cubes het volgende:
ff tussendoor Ik ga misschien donkey konga halen iemand ervaring met dit spel? doen of niet doen? (anders haal ik denk ik MGS: TTS en/of F-zero GX)
Als dat zo is,.... lijkt me een geweldig spel !quote:Op maandag 29 november 2004 17:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus tijdens de E3 2005 kunnen we de final versie van Zelda spelen. Dit betekend dat het spel ergens in juni/juli uitkomt
quote:Nintendo sees DS sales hitting five million units
Outlook for the DS and GBA both "excellent" says Nintendo; full year profit forecasted to be three times last year's.
TOKYO--According to Reuters and Mainichi Interactive, Nintendo has announced that it is raising its sales forecast for the DS to five million units for the current fiscal year ending March 31, 2005. The company has not changed its outlook for the handheld's software sales, which is holding steady at 15 million copies.
This will be the second time that Nintendo has raised its sales estimates for the DS. Earlier this month, Nintendo increased its forecast for the DS from 3.5 to 4 million units. The handheld has been in massive demand in Japan where preorders have reached 2 million units, double the company's initial expectations. The handheld had a successful launch in America last week, and it will be released in Japan this Thursday.
In Tokyo, Nintendo is currently holding last minute promotions in the streets of the city's commercial districts, giving passers-by a chance to try out the handheld.
Nintendo also raised its sales estimate for the Game Boy Advance from 14 million to 16 million units, of which 15 million units are the GBA SP model.
Likewise, the forecast for GBA software sales has also been raised from 70 million to 77 million units. In addition, the company revealed that its Famicom Mini series shipped a total of 4.23 units in Japan; and its latest Pokemon title, Pokemon Emerald, has sold over 1 million units.
With sales of GBA games going smoothly and the DS handheld units expected to remain in high demand throughout the next few months, Nintendo has raised its net profit estimate for FY2005 from 84 billion yen ($817 million) to 90 billion yen ($875 million), nearly triple the profit from last year. The fiscal year ends March 31, 2005.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:39 schreef Lexie het volgende:
Even voor de mensen die ook ToS gamen. Opeens zag mijn hoofdmenu er heel anders uit en kan ik niet meer zien hoeveel hp en mp ik nog heb. In het boekje staat er niks over, en ik krijg het natuurlijk niet meer terug veranderd. Iemand een idee?
Ja, Roy heeft me geholpen, maar druk maar eens op start in het menuquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]Huh Hoe bedoel je ? Je menu veranderd ? Hoort dat bij het spel of niet
Crash Nitro Kart is het eerste wat me te binnen schiet, maar ik raad het niet echt aan. Weinig positieve reviews.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:28 schreef P8R het volgende:
Zijn er eigenlijk nog Mario Kart rip-offs? Hoeven niet eens echt goed te zijn, maar deze parcours ken ik nu wel.
quote:Op maandag 29 november 2004 17:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je kijk naar prijs/kwaliteit, dan kun je beter voor MGS & F-zero gaan. Beide games zijn voor 30 euro te koop.
Er zijn ook GBAsp Petjes te koopquote:Op vrijdag 3 december 2004 14:19 schreef TdV het volgende:
Voor de leifhebber: de sterrencatalogus is weer gevuld. Ik heb animal crossing besteld; stond nog op mijn wishlist.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:19 schreef TdV het volgende:
Voor de leifhebber: de sterrencatalogus is weer gevuld. Ik heb animal crossing besteld; stond nog op mijn wishlist.
hmm, ik weet niet, moet je mar in de sterren catolgus kijken, misschien zit er weer een M-gamer Abonement in van 1800 sterren....quote:Op zondag 5 december 2004 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb nog 3.000 sterren maar ik heb mn gamecube alweer verkocht, kan ik er nog iets mee?
ja ik heb al gekeken maar er zat niks bij, hoe vaak verandert de inhoud van de catalogus?quote:Op zondag 5 december 2004 13:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hmm, ik weet niet, moet je mar in de sterren catolgus kijken, misschien zit er weer een M-gamer Abonement in van 1800 sterren....
nee, je moet hem namelijk aan mij gevenquote:Op zondag 5 december 2004 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb nog 3.000 sterren maar ik heb mn gamecube alweer verkocht, kan ik er nog iets mee?
als dat kan moet je ze aan mij geven hequote:Op zondag 5 december 2004 13:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik heb al gekeken maar er zat niks bij, hoe vaak verandert de inhoud van de catalogus?
en is het niet mogelijk die sterren over te schrijven ofzo?
jammer genoeg is dat niet mogelijkquote:Op zondag 5 december 2004 13:49 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
als dat kan moet je ze aan mij geven he![]()
1 keer in 1/2 maanden wordt hij bijgevuldquote:Op zondag 5 december 2004 13:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik heb al gekeken maar er zat niks bij, hoe vaak verandert de inhoud van de catalogus?
en is het niet mogelijk die sterren over te schrijven ofzo?
Uitgespeeld, maar alle schatten verzameld(28 uur mee bezig geweest) 2P battle 39 potjes gespeeld, en alle challenges zowel single als CO-OP gehaaldquote:Op zondag 5 december 2004 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Check net je topic Homer... trok je Pikmin 2 niet. Uitgespeeld ? Te kort te snel. Heb zelf geen idee wat je bij dat spel moet verwachten verder hoor. Weet alleen dat die hoog scoort
Voor iets meer als 100 euro heb je er een met spel, dus niet zeuren, kopenquote:Op zondag 5 december 2004 20:40 schreef Ruzbeh het volgende:
MAN!!!!!
Ik wil ook een gamecube! MAAR IK HEB GEEN GELD!!!!!!!!
IK WIL UM ZO GRAAAAAAAAG
Ik zag dat het geld er was dus ik stuur hem morgen opquote:
Bij sommige winkels welquote:Op zondag 5 december 2004 15:59 schreef ASSpirine het volgende:
ik zit hier niet veel meer, maar ik zag metroid: prime of echoes en Mario and the thousand year door voor "slechts" 49,95 liggen...
das toch geen normale prijs
The Minish Cap kostte er 45 euro, Ty2 50quote:Op zondag 5 december 2004 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij sommige winkels welJe moet altijd een beetje kijken waar je je games koopt. Niet de eerste de beste FRS binnenstappen (zeker niet zonder Free ID) wnat dan betaal je toch wel ff iets meer
quote:Op zondag 5 december 2004 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor iets meer als 100 euro heb je er een met spel, dus niet zeuren, kopen
Nu vergelijk je een diamant met een robijn.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:49 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Super Smash Brothers Melee of Soul Calibur II ?
Soul Calibur II. Mooier, soepeler, duidelijk, leuker, fijner, beter, toffer.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:49 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Kijk ik nietquote:Op woensdag 8 december 2004 19:20 schreef Chocobo het volgende:
Die nieuwe high res filmjes van RE4 van IGN![]()
Jezus wat stoer !!!
Wat ik gespeeld heb vond ik tof genoeg om nu al te weten dat ik hem ga kopenquote:Op woensdag 8 december 2004 17:14 schreef BMH het volgende:
Famitsu:
Donkey Kong Jungle Beat (GC, Nintendo): 8 / 9 / 7 / 6 (30/40)
Aan die score te zien is DK:JB geweldig voor een kleine groep. Beetje het Ikaruga idee
Ik MOEST Gijsquote:
Ja, het lijkt me ook zo cool. Heb de setting van Resi games altijd al tof gevonden, maar liep altijd meer tegen de muren en scenery aan dan dat ik normaal kon lopenquote:Op donderdag 9 december 2004 00:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik MOEST Gijs![]()
Fantaaastisch... !
De achtergrond muziek op de US site bvquote:Op donderdag 9 december 2004 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me ook zo cool. Heb de setting van Resi games altijd al tof gevonden, maar liep altijd meer tegen de muren en scenery aan dan dat ik normaal kon lopenDaarom was Resi nooit aan mij besteed.
Toen ik de vroege build speelde was ik meteen weg van de besturing, heerlijk! En die spanning, na 3 seconden in de game is het al huivering wekkend
Soul Calibur. Heeft veel meer diepgang.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:49 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Super Smash Brothers als je veel met zijn 4ren gamed, Soul calibur 2 als je vaak met zijn 2en gamedquote:Op woensdag 8 december 2004 19:49 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Besturing van de eerste RE's is ook niet echt top en die laadschermen vind ik nog irritanterquote:Op donderdag 9 december 2004 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me ook zo cool. Heb de setting van Resi games altijd al tof gevonden, maar liep altijd meer tegen de muren en scenery aan dan dat ik normaal kon lopenDaarom was Resi nooit aan mij besteed.
Toen ik de vroege build speelde was ik meteen weg van de besturing, heerlijk! En die spanning, na 3 seconden in de game is het al huivering wekkend
Die deuren bedoel je? Dat vond ik niet eens heel erg, bracht wel een beetje extra spanning eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Besturing van de eerste RE's is ook niet echt top en die laadschermen vind ik nog irritanter
en als je vaak alleen gamed...?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:16 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Super Smash Brothers als je veel met zijn 4ren gamed, Soul calibur 2 als je vaak met zijn 2en gamed
dan zou ik geen Super Smash Brothers nemen, spel is echt gemaakt voor multiplayquote:Op donderdag 9 december 2004 12:15 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
en als je vaak alleen gamed...?
Hey kerelquote:Op donderdag 9 december 2004 05:56 schreef Oksel het volgende:
G'day everyone..
Kom net van het terras af, lekker in de zon een wijntje gedronken..
Gamen is niet echt populair in Australie.. weinig gameshops.. en als er gameshops zijn, is het 99% X-box..
En al het Nintendo spul is duurder, of even duur als in Nederland.. beetje tegenvaller dus..
Maargoed.. ik ga even een sixpackje Victoria Bitter halen... bij de Drive-thru bottle shop..
Grtz, uit Melbourne..
WOH!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:20 schreef Chocobo het volgende:
Die nieuwe high res filmjes van RE4 van IGN![]()
Jezus wat stoer !!!
Hoe toepasselijk die ondertitel van jouquote:Op vrijdag 10 december 2004 08:21 schreef BMH het volgende:
Ik november heeft Halo 2: 3.3 miljoen exemplaren verkocht, Metroid Prime 2: 200.000 exemplaren.
En nu, breekt de paniek uit ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2004 08:21 schreef BMH het volgende:
Ik november heeft Halo 2: 3.3 miljoen exemplaren verkocht, Metroid Prime 2: 200.000 exemplaren.
jij vond metroid prime 1 toch helemaal niet leuk?quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk die ondertitel van jou
Blijkbaar zou het nog wel een jaar duren om het spel af te maken. Ze vonden dat te laat voor de Gamecube, dus hebben ze de stop eruit getrokkenquote:UNITY IS CANCELLED
Lionhead Studios and Jeff Minter have come to a mutual decision to cancel their collaborative project Unity with immediate effect. Unity was always an ambitious and experimental project and as is the case with such endeavours they do not always come to fruition.
Both Lionhead and Jeff are disappointed that it has been necessary to take this step despite significant publisher interest. However, a shared commitment to excellence and originality meant both sides agree that the cancellation of the project was in everyone’s best interests.
Relations between Jeff and Lionhead remain strong and both sides have enjoyed working together over the past two years.
Commenting on the decision to halt work on Unity, Peter Molyneux said, “Everyone at Lionhead has the utmost respect and admiration for Jeff’s unique talents. However, we’ve both been in the industry a long time and it was becoming increasingly apparent to us that we would not be able to finish Unity in an acceptable time frame. On a personal level, I have very much enjoyed working with Jeff.”
Jeff Minter responded, “Everyone at Lionhead has been incredibly supportive and the decision to stop working on Unity has been a difficult one for us. But being realistic, I felt it was better for everyone concerned that we cease work on Unity. I’d like to thank Lionhead for all their help and support over the past two years.”
Prime 2 is tien keer beter dan Halo 2 maar dat is mijn mening. Eurogamer had er een cool stuk over. Maar ik moet wel zeggen dat de PR van Halo2 ook 10x beter is. Chronisch reklames gezien van Halo 2 en geen 1 van MP,...quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:21 schreef BMH het volgende:
He jammer, weer een game die uitblonk door originaliteit gecanceld.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Blijkbaar zou het nog wel een jaar duren om het spel af te maken. Ze vonden dat te laat voor de Gamecube, dus hebben ze de stop eruit getrokken
* BMH is sad
neerschietenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:21 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
wat doe je met mensen die blijven zeiken dat de cube kiddy games heeft ?
![]()
Halo is een shooter, MP niet. Twee heeeel verschillende titels.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:21 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Heb vanmiddag Burnout 3 gespeeld op de Xbox
erg jammer dat ie er niet is voor de cube...
valt Metroid Prime nou eigenlijk wel te vergelijken met Halo?
waarom is er dan zo'n verschrikkelijke "strijd"quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Halo is een shooter, MP niet. Twee heeeel verschillende titels.
Halo 2 is in mijn mening alleen leuk via xbox live. Co-op is zelfs saai.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:42 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
waarom is er dan zo'n verschrikkelijke "strijd"
heb halo 2 vanmiddag gespeeld maar vond 'm niet geweldigmaar dat was omdat ik het niet kon en het spilscreen was op een kleine tv
Het zijn alletwee toptitels voor hun eigen console en dan is het gewoon welke toptitel verkoopt er meer. Dat Halo 2 veel meer verkocht heeft, vind ik ook niet zo gek, het is veel meer een spel voor de mainstream gamer en er is zoveel reclame voor gemaakt. Van een spel als Metroid moet je gewoon houden, het hele backtracken is niet voor veel gamers weggelegd.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:42 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
waarom is er dan zo'n verschrikkelijke "strijd"
Jah! Vind ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Halo 2 is in mijn mening alleen leuk via xbox live. Co-op is zelfs saai.
MP2:E is echt. De sfeer druipt eraf. Het is geen spelletje die je even oppakt en een kwatiertje speelt. Het is een game waarvoor je de tijd moet nemen om haar te leren te waarderen.
Die heb ik ook al een paar maanden geleden besteld daarquote:Op zaterdag 11 december 2004 08:48 schreef Chocobo het volgende:
Below is a copy of the order you just placed.
Information:
Order Number: 1475672
Ordered On: Thursday, December 09 2004, 12:10:40 PM
Charge To: Chocobo
You will be billed in CAD Dollars..
Item(s) will be shipped to:
Cho's adres
Payment Information: card
Item(s):
1x Resident Evil 4 @ $65.95
Product ID: 9003458327
Product Type: Nintendo GameCube
If you have any questions or comments regarding the details of your order please feel free to email us at orders@dvdboxoffice.com.
Weet niet wanneer de PAL release is maar ik kon niet wachtenquote:Op zaterdag 11 december 2004 08:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een paar maanden geleden besteld daar
En het scheelt waarschijnlijk nog veel geld ook. Maar ik dacht dat de PAL release ergens in maart was, dus dan heb je het spel 2 maanden eerder en voor minstens 15 euro minderquote:Op zaterdag 11 december 2004 08:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weet niet wanneer de PAL release is maar ik kon niet wachten
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:11 schreef HomerJ het volgende:
Daar zal je wel een CC voor nodig hebben hé? Kijken of ik mijn ouders nog een keer kan overtuigen
Vertelquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:17 schreef Tain het volgende:
[..]als het niet kan via je ouders dan weet ik nog wel een andere manier
Ik kan virtuele credit cards aanmaken van de ABN Amro, dus dan stort jij geld naar mijn rekening en dan geef ik je zo'n nummer met het juiste bedragquote:
Oké, ik heb je een mailtje gestuurd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik kan virtuele credit cards aanmaken van de ABN Amro, dus dan stort jij geld naar mijn rekening en dan geef ik je zo'n nummer met het juiste bedrag
Hoe? Zeggezeggezegge?quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:00 schreef BMH het volgende:
Kep een Nintendo Gamecube petje ontvangen van Nintendo
Yep. Gamecube heb ik voor me Nintendo games. Als ik online wil spelen ga ik wel naar me PC of xbox. Er zijn echt maar een handje vol leuke online console games, dus je mist niet veel.quote:Op zondag 12 december 2004 12:36 schreef HomerJ het volgende:
Tuurlijk ligt dat niet aan hun. Gamecube heeft geen netwerk, dat gaat echt heel veel kosten. "t is Nintendo's schuld. Maar sinds ik een half jaar een Xbox heb, boeit het mij eigenlijk niet dat de cube niet online gaatOp mijn gamecube speel ik met mijn vrienden of in mijn 1tje
ben tenminste blij dat ze het op die manier gezegd hebbenquote:Op zondag 12 december 2004 12:33 schreef King_of_cubes het volgende:
Zijn er verschillen tussen de PS2-, Xbox- en Cubeversies?
Nee, het spel is exact hetzelfde. De GameCube versie is helaas niet online, maar dat ligt niet aan ons.
bron: FOK!games
hier kan ik me nou zo ontzettend kwaad over maken![]()
![]()
cool!, mag ik je ook eens contacteren als ik wat via een credit card wil bestellen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik kan virtuele credit cards aanmaken van de ABN Amro, dus dan stort jij geld naar mijn rekening en dan geef ik je zo'n nummer met het juiste bedrag
quote:Nintendo Gamecube
SONIC ADVENTURE 2 BATTLE---- 983,915
SONIC MEGA COLLECTION---- 679,908
SUPER MONKEY BALL---- 554,988
SONIC HEROES---- 447,337
SUPER MONKEY BALL 2---- 431,973
SONIC ADVENTURE DX---- 418,636
PHANTASY STAR ONLINE I & II---- 188,929
BILLY HATCHER---- 156,016
NFL 2K3---- 138,705
SKIES OF ARCADIA LEGENDS---- 128,731
NBA 2K3---- 100,622
NBA 2K2---- 81,542
HOME RUN KING---- 69,112
BEACH SPIKERS---- 65,641
SOCCER SLAM---- 44,624
PHANTASY STAR ONLINE III---- 33,501
NCAA FOOTBALL 2K3---- 30,143
PHANTASY STAR PLUS---- 19,199
AMAZING ISLAND---- 17,736
VIRTUA STRIKER 2002---- 10,210
NHL 2K3---- 9,470
SAMURAI JACK---- 8,093
NCAA BASKETBALL 2K3---- 5,900
PUYO POP FEVER---- 2,921
Microsoft Xbox
NFL 2K3---- 295,950
ESPN NFL FOOTBALL---- 200,721
NBA 2K3---- 184,328
HOUSE OF THE DEAD III---- 169,034
ESPN NBA BASKETBALL---- 148,984
WORLD SERIES BASEBALL---- 134,962
SONIC HEROES---- 128,571
PANZER DRAGOON ORTA---- 127,495
NBA 2K2---- 118,533
CRAZY TAXI 3---- 105,080
NCAA FOOTBALL 2K3---- 106,599
NFL 2K2---- 102,572
JET SET RADIO FUTURE---- 99,704
GUNVALKYRIE---- 94,693
SEGA GT 2002---- 89,077
WORLD SERIES BASEBALL 2K3---- 87,396
NCAA BASKETBALL 2K3---- 83,485
ESPN MLB BASEBALL---- 67,456
TOEJAM & EARL III---- 66,881
NHL 2K3---- 66,738
ESPN NHL HOCKEY---- 62,369
OTOGI: MYTH OF DEMONS---- 56,862
ESPN COLLEGE HOOPS---- 55,967
SEGA GT ONLINE---- 43,294
SONIC MEGA COLLECTION PLUS---- 35,725
SOCCER SLAM---- 30,581
OTOGI 2---- 11,195
HEADHUNTER REDEMPTION---- 2,580
Sony Playstation 2
NFL 2K3---- 818,155
VIRTUA FIGHTER 4---- 622,406
NBA 2K2---- 466,371
NBA 2K3---- 404,706
NFL 2K2---- 359,230
SHINOBI---- 283,507
SONIC HEROES---- 285,743
ESPN NFL FOOTBALL---- 216,040
VIRTUA FIGHTER 4 EVO---- 219,466
ESPN NBA BASKETBALL---- 202,613
NCAA FOOTBALL 2K3---- 178,520
WORLD SERIES BASEBALL2K3---- 94,379
NCAA BASKETBALL 2K3---- 93,245
TENNIS 2K2---- 89,254
ESPN NHL HOCKEY---- 86,351
NHL 2K3---- 82,061
GUNGRAVE---- 75,962
SONIC MEGA COLLECTION PLUS---- 62,203
ESPN COLLEGE HOOPS---- 61,302
BASS FISHING DUEL---- 60,702
ESPN MLB BASEBALL---- 58,267
SOCCER SLAM---- 46,109
NIGHTSHADE---- 34,743
AERO ELITE: COMBAT---- 28,418
REZ---- 20,957
KING OF ROUTE 66---- 20,800
FERRARI F355 CHALLENGE---- 19,829
SAMURAI JACK---- 17,363
VIRTUAL-ON MARZ---- 13,521
SEGA SUPERSTARS---- 12,021
ASTRO BOY---- 7,925
BLOOD WILL TELL---- 4,169
HEADHUNTER REDEMPTION---- 1,861
Top 10 [All-Formats]
10 NBA 2K3---- 404,706 PS2
9 SONIC ADVENTURE DX---- 418,636 GCN
8 SUPER MONKEY BALL 2---- 431,973 GCN
7 SONIC HEROES---- 447,337 GCN
6 NBA 2K2---- 466,371 PS2
5 SUPER MONKEY BALL---- 554,988 GCN
4 VIRTUA FIGHTER 4---- 622,406 PS2
3 SONIC MEGA COLLECTION---- 679,908 GCN
2 NFL 2K3---- 818,155 PS2
1 SONIC ADVENTURE 2 BATTLE---- 983,915 GCN
quote:Games
PlayStation 2: 33 | 38.82%
Xbox: 28 | 32.94%
Gamecube: 24 | 28.24%
Total: 85
Sales
PlayStation 2: 5,048,199 | 40.54%
Gamecube: 4,627,852 | 37.16%
Xbox: 2,776,632 | 22.30%
Total: 12,452,683
Average
Gamecube: 192,827
PlayStation 2: 152,976
Xbox: 102,838
Total: 146,502
quote:1. Xbox - Halo 2 - $87,669,050 - 1,777,697
2. Xbox - Halo 2 Limited Edition - $81,269,580 - 1,489,406
3. PS2 - Grand Theft Auto: San Andreas - $76,126,580 - 1,536,301
4. PS2 - Need for Speed Underground 2 - $21,155,680 - 427,724
5. PS2 - WWE SmackDown! vs. Raw - $17,734,720 - 361,544
6. PS2 - Metal Gear Solid 3: Snake Eater - $14,379,330 - 290,376
7. Xbox - Need for Speed Underground 2 - $11,319,100 - 229,611
8. PS2 - Madden NFL 2005 - $10,411,060 - 334,824
9. GameCube - Metroid Prime 2: Echoes - $9,483,345 - 192,332
10. PS2 - DragonBall Z: Budokai 3 - $8,449,652 - 178,034
11. PS2 - Ratchet & Clank: Up Your Arsenal - $8,191,299 - 207,518
12. PS2 - Tony Hawk's Underground 2 - $7,737,766 - 168,201
13. PS2 - Jak 3 - $7,006,415 - 177,335
14. GameCube - Paper Mario: The Thousand-Year Door - $6,699,387 - 143,399
15. PS2 - Call of Duty: Finest Hour - $6,683,578 - 135,234
16. PS2 - NBA Live 2005 - $6,062,586 - 187,346
17. PS2 - Killzone - $5,388,861 - 109,297
18. PS2 - Ace Combat 5 - $5,340,555 - 111,493
19. GameCube - Mario Power Tennis - $4,824,762 - 98,100
20. Xbox - Tom Clancy's Ghost Recon 2 - $4,787,044 - 96,224
Niet slecht, voor de DS, in amper 1 week. En ook de GBA nog steeds super als je bedenkt dat iedereen toen al wel van de DS wist. Alleen GameCube wat flauwtjes..quote:GBA: 1,100,000 (all bundles/colors)
Xbox: 708,000 (all bundles)
PS2: 694,000 (all bundles)
DS: 479,000
GameCube: 350,000 (all bundles/colors)
192,333 nuquote:Op zondag 12 december 2004 16:10 schreef _Supreme het volgende:
belachelijk dat er gewoon 3 miljoen halo2's zijn verkocht, en maar 192,332 metroid prime 2's
en dat terwijl MP2 een beter spel is. (vind ik dan)
Waarom MP2 importeren? Hij kwam 1 week na de Amerikaanse launch in NL uit.quote:
Marketing he. Ik was ook bijna gehersenspoeld en heb Halo 2 nog bijna aangeschaft, terwijl ik niet eens een Xbox bezit. Het is een complot zeg ik je!quote:Op zondag 12 december 2004 16:10 schreef _Supreme het volgende:
belachelijk dat er gewoon 3 miljoen halo2's zijn verkocht, en maar 192,332 metroid prime 2's
Waar HALO2 een oppervlakkige shooter is, is Metroid Echo's gewoon een stukje kunst...een vrijwel uniek spelconcept met prachtige graphics en een perfecte, sfeervolle soundtrack. Helaas, zoals wel vaker het geval is bij kunst is ME een stuk ontoegankelijker voor de massa.quote:Op zondag 12 december 2004 16:10 schreef _Supreme het volgende:
Ow, dat waren de Amerikaanse cijfers? nou ja, er is in ieder geval weer eentje verkocht, aan mijquote:Op zondag 12 december 2004 16:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom MP2 importeren? Hij kwam 1 week na de Amerikaanse launch in NL uit.
Eerst een spel spelen voor je conclusies trekt fanboy.quote:
dat dit niet de juiste plek is om in discussie te gaanquote:Op zondag 12 december 2004 16:53 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb een xbox en een exemplaar van HALO2, dus wat wil je me nou vertellen fanboy?
Rustig rustig. Dit is gewoon zijn manier om te rouwenquote:Op zondag 12 december 2004 16:53 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb een xbox en een exemplaar van HALO2, dus wat wil je me nou vertellen fanboy?
Ja luister kerel, jij bent hier degene die in discussie probeert te gaanquote:Op zondag 12 december 2004 16:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat dit niet de juiste plek is om in discussie te gaan
je hebt helemaal gelijk, ik kan me echt elke keer weer verbazen bij die pracht van metroid prime 2.quote:Op zondag 12 december 2004 16:36 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Waar HALO2 een oppervlakkige shooter is, is Metroid Echo's gewoon een stukje kunst...een vrijwel uniek spelconcept met prachtige graphics en een perfecte, sfeervolle soundtrack. Helaas, zoals wel vaker het geval is bij kunst is ME een stuk ontoegankelijker voor de massa.
Hulde aan Nintendo/Retro voor het neerzetten van dit kunststukje en zo innovatief en vooral creatief bezig te zijn ipv net als Microsoft oppervlakkige shit te produceren en te voeden aan de casual-gamers.
Ach ja, beter dan geen multiplayerquote:Op zondag 12 december 2004 17:59 schreef HomerJ het volgende:
Ach, ik vind Halo 2 Multiplayer wel heel cool, maar de single player is gewoon doodsaai!
Metroid Prime is het andersom: Single player, prachtige sfeer, mooie graphics en coole gameplay. Multiplayer stelt niks voor
nog geen 20.000 voor baten kaitos; een van de beste RPG's van het jaar.quote:Op zondag 12 december 2004 19:18 schreef _Supreme het volgende:
weinig?
Is het geen kaartspel met een RPGjasje? Het zag er wel tof uit, maar ik kaart alleen als ik geld kan winnenquote:Op zondag 12 december 2004 19:54 schreef BMH het volgende:
[..]
nog geen 20.000 voor baten kaitos; een van de beste RPG's van het jaar.
ik vind de singelplayer van halo2 wel goedquote:Op zondag 12 december 2004 17:59 schreef HomerJ het volgende:
Ach, ik vind Halo 2 Multiplayer wel heel cool, maar de single player is gewoon doodsaai!
Metroid Prime is het andersom: Single player, prachtige sfeer, mooie graphics en coole gameplay. Multiplayer stelt niks voor
Komt volgens mij nog steeds.quote:Op zondag 12 december 2004 20:56 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
komt Ghost Recon 2 er nou voor de cube?
hij staat wel op de dimplus site maar niet op de nintendo site...
maar hij komt dus later? want voor de xbox is ie al uit...quote:Op zondag 12 december 2004 21:10 schreef Thomper het volgende:
[..]
Komt volgens mij nog steeds.
Let niet op de Nintendo site, die releaselijsten zijn zoiezo niet uptodate.
als ik weer in een goede bui ben en dat mijn credit card rekening het toelaatquote:Op zondag 12 december 2004 13:33 schreef _Supreme het volgende:
[..]
cool!, mag ik je ook eens contacteren als ik wat via een credit card wil bestellen?![]()
je krijgt dan wel wat geld voor de moeite ofzo![]()
![]()
op tothegame.com staat een us release van 15 februari en op de ubisoft.com site staat nog helemaal niks...quote:Op zondag 12 december 2004 21:15 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
maar hij komt dus later? want voor de xbox is ie al uit...
hij schijnt erg goed te zijn...
ik zie gewoon het GameCube logo onderaan de ghost recon 2 site staan hoorquote:Op zondag 12 december 2004 20:56 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
komt Ghost Recon 2 er nou voor de cube?
hij staat wel op de dimplus site maar niet op de nintendo site...
tofquote:Op maandag 13 december 2004 21:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
ik zie gewoon het GameCube logo onderaan de ghost recon 2 site staan hoor![]()
De GCN versie word een port van de PS2 versie, NIET van de xbox versie.quote:Op maandag 13 december 2004 21:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
ik zie gewoon het GameCube logo onderaan de ghost recon 2 site staan hoor![]()
zoals altijdquote:Op maandag 13 december 2004 21:39 schreef BMH het volgende:
[..]
De GCN versie word een port van de PS2 versie, NIET van de xbox versie.
Die Amerikanen en hun rondjes rijden filiequote:Op dinsdag 14 december 2004 10:59 schreef Steeven het volgende:
lol Nascar 2005 verkozen boven NFS:U2, riiiight.
quote:Op maandag 13 december 2004 21:39 schreef BMH het volgende:
[..]
De GCN versie word een port van de PS2 versie, NIET van de xbox versie.
MP2quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://bestof.ign.com/2004/cube/index.html
Best Cube games van 2004 volgens IGN![]()
quote:The news has broken over the Intraweb, and unfortunately, the documents are real.
As of the February issue, GMR is being discontinued. Subscribers will be the only ones to receive the February issue, and all subscribers will have the option to switch over to another Ziff mag (I suggest XBN).
That's all the news we have for you right now, but more details will be forthcoming in the days ahead.
All of you guys and gals are the best, thanks for keeping this board awesome for the past two years.
And Resident Evil 4 is a 10/10.
-Andrew "Skip" Pfister
10'en zijn altijd primaquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, schijnt een van de grote bladen in de US te zijnKen het zelf ook niet, maar een 10 voor RE4 is wel prima natuurlijk
Dat je dat nu pas gaat doenquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:04 schreef speknek het volgende:
Jaja, ik ga hem wel preorderen hoor, sjongejonge.
quote:
ik vind het zeker niet eng! hoezo?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:27 schreef HomerJ het volgende:
[..]of je bent RaymanNL of je haalt hem gewoon
of je ben King_of_cubesquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:27 schreef HomerJ het volgende:
Hoezo zelfs?quote:
we moeten hem toch op een of andere manier overhalenquote:
als er 1 game is die NIET mijn genre is is het wel Resident Evil.quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:03 schreef Tain het volgende:
[..]
we moeten hem toch op een of andere manier overhalen
het horror/thriller genre niet?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:23 schreef Rahl het volgende:
[..]
als er 1 game is die NIET mijn genre is is het wel Resident Evil.
Hehe inderdaad!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:03 schreef Tain het volgende:
[..]
we moeten hem toch op een of andere manier overhalen
ja maar.... maar...quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:37 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hehe inderdaad!
Kijk naar deze screen en geniet
[afbeelding]
Gotta Love it!![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga Resi 4 wel kopenWorship me.
Importquote:
www.dvdboxoffice.com 65 canades dollars = 40.92 euroquote:Op woensdag 15 december 2004 16:29 schreef sjeppert het volgende:
welke site heb je hem besteld??
Sowieso, waar zijn de reviews?quote:Op donderdag 16 december 2004 11:20 schreef speknek het volgende:
Iedereen wacht op elkaar denk ik.
Beetje jammer dat er ook nog geen sites melding over maken, voorzover ik kan zien.
Ik wacht op de EU release, maar halen ga ik hem zeker!quote:Op donderdag 16 december 2004 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er nog geen mensen die Mario Party 6 hebben geimporteerd?
Als je het scannen serieus gaat nemen, en de scans ook echt gaat lezen zul je het spel veel meer waarderen. Hoelanger je Metroid Prime speelt, hoe beter hij word.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:31 schreef Adagio het volgende:
Voor cheap Metroid Prime (geen 2) kunnen krijgen. Ben nu een eindje heen. Muziek en sfeer echt ok, doet me een beetje aan de originele Unreal denken. Tegenvallers tot nu toe zijn de respawnende enemies - vooral dat agressieve onkruid - en de besturing. Als pc-fps'er speel ik al sinds quake met muis en ik merk dat een controller toch wat lastiger is. Vooral randjes en het maken van fatsoenlijke jumps is vervelend. Daarnaast is MP best lastig, je bent veel kwetsbaarder dan bijvoorbeeld in games als half-life. Val in giftige rommel: zo 25 points eraf als je niet uitkijkt. Wordt geprikt door lullig beestje: hups, 10 points eraf. Laatste minpunt: dat irritante scannen, maar ik las dat dat in MP2 al stukken verbeterd was. Naja, eerst deze maar ff uitspelen
Ik weet het nog niet, eerst zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:27 schreef HomerJ het volgende:
GCN + Mariokart is 99EUR. Waarom afprijzenquote:Op donderdag 16 december 2004 20:11 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Is de kerstvakantie een goede periode om een NGC aan te schaffen?
komen er binnenkort misschien nieuwe pakketten of worden er dingen afgeprijsd?
dat pakket hoeft niet afgeprijsd te worden, maar misschien worden er andere pakketten afgeprijsd of er komen nieuwe pakketten ...?quote:Op donderdag 16 december 2004 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
GCN + Mariokart is 99EUR. Waarom afprijzen![]()
Metroid Prime, Viewtiful Joe, Beyond Good & evil (20 eur), F-Zero GX, Resident evil 0 of 1, Prince of Persia, Soul Calibur 2 & Zelda the Wind Waker! Genoeg goedkope topgames dus. Als je ebay gebruikt is het nog goedkoper.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:00 schreef Goldboy het volgende:
Hoi, ik heb ook 'n gamecube.
Ik heb nu de volgende spellen:
Spider-Man 2
Mario Kart Double Dash
NBA Street V2
Super Monkey Ball
StarWars: Rogue Leader 2
Super Smash Brothers: Melee
Tony Hawks Pro Skater 3
En 'k denk dat'k voor kerst nog 2 spellen d'rbij ga kopen, ik wil geen nieuwe kopen (60 euro, daar kun je 3 oude voor hebben) iemand nog leuke tips?
Bedankt, ik houd niet zo van ebay, dan gebruik'k liever 1 van de nederlandse koop-sites in de op.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Metroid Prime, Viewtiful Joe, Beyond Good & evil (20 eur), F-Zero GX, Resident evil 0 of 1, Prince of Persia, Soul Calibur 2 & Zelda the Wind Waker! Genoeg goedkope topgames dus. Als je ebay gebruikt is het nog goedkoper.
Veel plezier met je Gamecubequote:Op vrijdag 17 december 2004 15:26 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Bedankt, ik houd niet zo van ebay, dan gebruik'k liever 1 van de nederlandse koop-sites in de op.
quote:FACE YOUR FEAR AS RESIDENT EVIL 4 LAUNCHES ON THE NINTENDO GAMECUBE!
17 December 2004 – Prepare for the scare of your life as Capcom's survival horror Resident Evil 4 launches on 18th March 2005, only on Nintendo GameCube. This latest incarnation will join 14 previous Resident Evil titles, which have so far sold over 25 million copies world-wide.
Heralded as the creator of the survival horror genre, Resident Evil 4 takes things a step further by not only revolutionising the series, but by re-inventing the action game genre. Taking place years after the T-virus outbreak, the storyline and gameplay structure have dramatically changed to allow more emphasis on action. Players move through the game as Special Agent Leon S. Kennedy who is on a top secret mission. His investigation into the abduction of the President's daughter has led him to a mysterious location in Europe. As Leon encounters all new unimaginable horrors, he must find out who or what is behind this new nightmare.
The atmosphere has been greatly enhanced in Resident Evil 4 thanks to a new control method and intuitive camera. Gone are the signature fixed camera positions that gamers will be familiar with. Now the camera follows closely behind the player, allowing for more intuitive movement and shooting, which is enhanced with the newly added aim and shoot mechanic.
Certain moves are now only a single button press away thanks to the innovative action button. Players will be able to perform a selection of actions including kick, jump, dodge or even swim by pressing a certain button quickly after being prompted to do so on screen. This adds to the adrenalin-fuelled excitement of the game, keeping players on the edge of their seats.
The menacing enemies we are all familiar with have been replaced with a new darker breed of evil. Enhanced enemy AI (Artificial Intelligence) means that the enemies are faster, smarter and more dangerous than ever before. Instead of automatically appearing at a certain point, creatures will now stalk you, waiting until you are at your most vulnerable to attack. The new camera mode adds to the excitement as you can no longer see what is creeping up behind you until it is too late.
Things become even more creepy and atmospheric as you progress deeper into the game. The breathtaking graphics and effects give the game a deeper sense of realism than ever seen before on any home console. Coupled with chilling sound effects and creepy background music, Resident Evil 4 will reduce you to a quivering bundle of nerves in no time at all.
Get ready to turn down the lights, crank up the surround sound and immerse yourself in 2005's most atmospheric game yet. You are in for a frighteningly good time!
Resident Evil 4 will launch on the Nintendo GameCube in the UK on 18th March 2005 at the estimated retail price of around £40. Nintendo of Europe will distribute this game in Europe and Capcom is the Publisher.
Click onto www.nintendo-europe.com for all of the most up to date official information on Nintendo.
Als je gamekings kijkt mis je 30 min van je leven die je ook aan games had kunnen besteden. Gamekings = shit programma.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:38 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Heb gamekings deze week niet kunnen kijken dus heb de metroid prime Echoes review gemist![]()
kan iemand een beetje samenvatten wat erover gezegd is?
heb ik nog andere dingen gemist in die aflevering?
Je bent OF niet serieus, of zo stoned als een goomba.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
He lekker drie nieuwe Cubers erbij![]()
GamekingsMoet altijd zo lachen om dat programma
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |