Nu vergelijk je een diamant met een robijn.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:49 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Super Smash Brothers Melee of Soul Calibur II ?

Soul Calibur II. Mooier, soepeler, duidelijk, leuker, fijner, beter, toffer.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:49 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Kijk ik nietquote:Op woensdag 8 december 2004 19:20 schreef Chocobo het volgende:
Die nieuwe high res filmjes van RE4 van IGN![]()
Jezus wat stoer !!!
Wat ik gespeeld heb vond ik tof genoeg om nu al te weten dat ik hem ga kopenquote:Op woensdag 8 december 2004 17:14 schreef BMH het volgende:
Famitsu:
Donkey Kong Jungle Beat (GC, Nintendo): 8 / 9 / 7 / 6 (30/40)
Aan die score te zien is DK:JB geweldig voor een kleine groep. Beetje het Ikaruga idee

Ik MOEST Gijsquote:

Ja, het lijkt me ook zo cool. Heb de setting van Resi games altijd al tof gevonden, maar liep altijd meer tegen de muren en scenery aan dan dat ik normaal kon lopenquote:Op donderdag 9 december 2004 00:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik MOEST Gijs![]()
Fantaaastisch... !

De achtergrond muziek op de US site bvquote:Op donderdag 9 december 2004 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me ook zo cool. Heb de setting van Resi games altijd al tof gevonden, maar liep altijd meer tegen de muren en scenery aan dan dat ik normaal kon lopenDaarom was Resi nooit aan mij besteed.
Toen ik de vroege build speelde was ik meteen weg van de besturing, heerlijk! En die spanning, na 3 seconden in de game is het al huivering wekkend

Soul Calibur. Heeft veel meer diepgang.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:49 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

Super Smash Brothers als je veel met zijn 4ren gamed, Soul calibur 2 als je vaak met zijn 2en gamedquote:Op woensdag 8 december 2004 19:49 schreef Wacko-Dreamer het volgende:

Besturing van de eerste RE's is ook niet echt top en die laadschermen vind ik nog irritanterquote:Op donderdag 9 december 2004 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me ook zo cool. Heb de setting van Resi games altijd al tof gevonden, maar liep altijd meer tegen de muren en scenery aan dan dat ik normaal kon lopenDaarom was Resi nooit aan mij besteed.
Toen ik de vroege build speelde was ik meteen weg van de besturing, heerlijk! En die spanning, na 3 seconden in de game is het al huivering wekkend

Die deuren bedoel je? Dat vond ik niet eens heel erg, bracht wel een beetje extra spanning eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Besturing van de eerste RE's is ook niet echt top en die laadschermen vind ik nog irritanter

en als je vaak alleen gamed...?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:16 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Super Smash Brothers als je veel met zijn 4ren gamed, Soul calibur 2 als je vaak met zijn 2en gamed

dan zou ik geen Super Smash Brothers nemen, spel is echt gemaakt voor multiplayquote:Op donderdag 9 december 2004 12:15 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
en als je vaak alleen gamed...?

Hey kerelquote:Op donderdag 9 december 2004 05:56 schreef Oksel het volgende:
G'day everyone..
Kom net van het terras af, lekker in de zon een wijntje gedronken..
Gamen is niet echt populair in Australie.. weinig gameshops.. en als er gameshops zijn, is het 99% X-box..
En al het Nintendo spul is duurder, of even duur als in Nederland.. beetje tegenvaller dus..
Maargoed.. ik ga even een sixpackje Victoria Bitter halen... bij de Drive-thru bottle shop..
Grtz, uit Melbourne..

WOH!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:20 schreef Chocobo het volgende:
Die nieuwe high res filmjes van RE4 van IGN![]()
Jezus wat stoer !!!

Hoe toepasselijk die ondertitel van jouquote:Op vrijdag 10 december 2004 08:21 schreef BMH het volgende:
Ik november heeft Halo 2: 3.3 miljoen exemplaren verkocht, Metroid Prime 2: 200.000 exemplaren.

En nu, breekt de paniek uit ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2004 08:21 schreef BMH het volgende:
Ik november heeft Halo 2: 3.3 miljoen exemplaren verkocht, Metroid Prime 2: 200.000 exemplaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |