Crash Nitro Kart is het eerste wat me te binnen schiet, maar ik raad het niet echt aan. Weinig positieve reviews.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:28 schreef P8R het volgende:
Zijn er eigenlijk nog Mario Kart rip-offs? Hoeven niet eens echt goed te zijn, maar deze parcours ken ik nu wel.
quote:Op maandag 29 november 2004 17:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je kijk naar prijs/kwaliteit, dan kun je beter voor MGS & F-zero gaan. Beide games zijn voor 30 euro te koop.
Er zijn ook GBAsp Petjes te koopquote:Op vrijdag 3 december 2004 14:19 schreef TdV het volgende:
Voor de leifhebber: de sterrencatalogus is weer gevuld. Ik heb animal crossing besteld; stond nog op mijn wishlist.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:19 schreef TdV het volgende:
Voor de leifhebber: de sterrencatalogus is weer gevuld. Ik heb animal crossing besteld; stond nog op mijn wishlist.
hmm, ik weet niet, moet je mar in de sterren catolgus kijken, misschien zit er weer een M-gamer Abonement in van 1800 sterren....quote:Op zondag 5 december 2004 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb nog 3.000 sterren maar ik heb mn gamecube alweer verkocht, kan ik er nog iets mee?
ja ik heb al gekeken maar er zat niks bij, hoe vaak verandert de inhoud van de catalogus?quote:Op zondag 5 december 2004 13:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hmm, ik weet niet, moet je mar in de sterren catolgus kijken, misschien zit er weer een M-gamer Abonement in van 1800 sterren....
nee, je moet hem namelijk aan mij gevenquote:Op zondag 5 december 2004 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb nog 3.000 sterren maar ik heb mn gamecube alweer verkocht, kan ik er nog iets mee?
als dat kan moet je ze aan mij geven hequote:Op zondag 5 december 2004 13:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik heb al gekeken maar er zat niks bij, hoe vaak verandert de inhoud van de catalogus?
en is het niet mogelijk die sterren over te schrijven ofzo?
jammer genoeg is dat niet mogelijkquote:Op zondag 5 december 2004 13:49 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
als dat kan moet je ze aan mij geven he![]()
1 keer in 1/2 maanden wordt hij bijgevuldquote:Op zondag 5 december 2004 13:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik heb al gekeken maar er zat niks bij, hoe vaak verandert de inhoud van de catalogus?
en is het niet mogelijk die sterren over te schrijven ofzo?
Uitgespeeld, maar alle schatten verzameld(28 uur mee bezig geweest) 2P battle 39 potjes gespeeld, en alle challenges zowel single als CO-OP gehaaldquote:Op zondag 5 december 2004 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Check net je topic Homer... trok je Pikmin 2 niet. Uitgespeeld ? Te kort te snel. Heb zelf geen idee wat je bij dat spel moet verwachten verder hoor. Weet alleen dat die hoog scoort
Voor iets meer als 100 euro heb je er een met spel, dus niet zeuren, kopenquote:Op zondag 5 december 2004 20:40 schreef Ruzbeh het volgende:
MAN!!!!!
Ik wil ook een gamecube! MAAR IK HEB GEEN GELD!!!!!!!!
IK WIL UM ZO GRAAAAAAAAG
Ik zag dat het geld er was dus ik stuur hem morgen opquote:
Bij sommige winkels welquote:Op zondag 5 december 2004 15:59 schreef ASSpirine het volgende:
ik zit hier niet veel meer, maar ik zag metroid: prime of echoes en Mario and the thousand year door voor "slechts" 49,95 liggen...
das toch geen normale prijs
The Minish Cap kostte er 45 euro, Ty2 50quote:Op zondag 5 december 2004 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij sommige winkels welJe moet altijd een beetje kijken waar je je games koopt. Niet de eerste de beste FRS binnenstappen (zeker niet zonder Free ID) wnat dan betaal je toch wel ff iets meer
quote:Op zondag 5 december 2004 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor iets meer als 100 euro heb je er een met spel, dus niet zeuren, kopen
Nu vergelijk je een diamant met een robijn.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:49 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Super Smash Brothers Melee of Soul Calibur II ?
Soul Calibur II. Mooier, soepeler, duidelijk, leuker, fijner, beter, toffer.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:49 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Kijk ik nietquote:Op woensdag 8 december 2004 19:20 schreef Chocobo het volgende:
Die nieuwe high res filmjes van RE4 van IGN![]()
Jezus wat stoer !!!
Wat ik gespeeld heb vond ik tof genoeg om nu al te weten dat ik hem ga kopenquote:Op woensdag 8 december 2004 17:14 schreef BMH het volgende:
Famitsu:
Donkey Kong Jungle Beat (GC, Nintendo): 8 / 9 / 7 / 6 (30/40)
Aan die score te zien is DK:JB geweldig voor een kleine groep. Beetje het Ikaruga idee
Ik MOEST Gijsquote:
Ja, het lijkt me ook zo cool. Heb de setting van Resi games altijd al tof gevonden, maar liep altijd meer tegen de muren en scenery aan dan dat ik normaal kon lopenquote:Op donderdag 9 december 2004 00:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik MOEST Gijs![]()
Fantaaastisch... !
De achtergrond muziek op de US site bvquote:Op donderdag 9 december 2004 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me ook zo cool. Heb de setting van Resi games altijd al tof gevonden, maar liep altijd meer tegen de muren en scenery aan dan dat ik normaal kon lopenDaarom was Resi nooit aan mij besteed.
Toen ik de vroege build speelde was ik meteen weg van de besturing, heerlijk! En die spanning, na 3 seconden in de game is het al huivering wekkend
Soul Calibur. Heeft veel meer diepgang.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:49 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Super Smash Brothers als je veel met zijn 4ren gamed, Soul calibur 2 als je vaak met zijn 2en gamedquote:Op woensdag 8 december 2004 19:49 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Besturing van de eerste RE's is ook niet echt top en die laadschermen vind ik nog irritanterquote:Op donderdag 9 december 2004 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me ook zo cool. Heb de setting van Resi games altijd al tof gevonden, maar liep altijd meer tegen de muren en scenery aan dan dat ik normaal kon lopenDaarom was Resi nooit aan mij besteed.
Toen ik de vroege build speelde was ik meteen weg van de besturing, heerlijk! En die spanning, na 3 seconden in de game is het al huivering wekkend
Die deuren bedoel je? Dat vond ik niet eens heel erg, bracht wel een beetje extra spanning eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Besturing van de eerste RE's is ook niet echt top en die laadschermen vind ik nog irritanter
en als je vaak alleen gamed...?quote:Op donderdag 9 december 2004 10:16 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Super Smash Brothers als je veel met zijn 4ren gamed, Soul calibur 2 als je vaak met zijn 2en gamed
dan zou ik geen Super Smash Brothers nemen, spel is echt gemaakt voor multiplayquote:Op donderdag 9 december 2004 12:15 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
en als je vaak alleen gamed...?
Hey kerelquote:Op donderdag 9 december 2004 05:56 schreef Oksel het volgende:
G'day everyone..
Kom net van het terras af, lekker in de zon een wijntje gedronken..
Gamen is niet echt populair in Australie.. weinig gameshops.. en als er gameshops zijn, is het 99% X-box..
En al het Nintendo spul is duurder, of even duur als in Nederland.. beetje tegenvaller dus..
Maargoed.. ik ga even een sixpackje Victoria Bitter halen... bij de Drive-thru bottle shop..
Grtz, uit Melbourne..
WOH!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:20 schreef Chocobo het volgende:
Die nieuwe high res filmjes van RE4 van IGN![]()
Jezus wat stoer !!!
Hoe toepasselijk die ondertitel van jouquote:Op vrijdag 10 december 2004 08:21 schreef BMH het volgende:
Ik november heeft Halo 2: 3.3 miljoen exemplaren verkocht, Metroid Prime 2: 200.000 exemplaren.
En nu, breekt de paniek uit ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2004 08:21 schreef BMH het volgende:
Ik november heeft Halo 2: 3.3 miljoen exemplaren verkocht, Metroid Prime 2: 200.000 exemplaren.
jij vond metroid prime 1 toch helemaal niet leuk?quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk die ondertitel van jou
Blijkbaar zou het nog wel een jaar duren om het spel af te maken. Ze vonden dat te laat voor de Gamecube, dus hebben ze de stop eruit getrokkenquote:UNITY IS CANCELLED
Lionhead Studios and Jeff Minter have come to a mutual decision to cancel their collaborative project Unity with immediate effect. Unity was always an ambitious and experimental project and as is the case with such endeavours they do not always come to fruition.
Both Lionhead and Jeff are disappointed that it has been necessary to take this step despite significant publisher interest. However, a shared commitment to excellence and originality meant both sides agree that the cancellation of the project was in everyone’s best interests.
Relations between Jeff and Lionhead remain strong and both sides have enjoyed working together over the past two years.
Commenting on the decision to halt work on Unity, Peter Molyneux said, “Everyone at Lionhead has the utmost respect and admiration for Jeff’s unique talents. However, we’ve both been in the industry a long time and it was becoming increasingly apparent to us that we would not be able to finish Unity in an acceptable time frame. On a personal level, I have very much enjoyed working with Jeff.”
Jeff Minter responded, “Everyone at Lionhead has been incredibly supportive and the decision to stop working on Unity has been a difficult one for us. But being realistic, I felt it was better for everyone concerned that we cease work on Unity. I’d like to thank Lionhead for all their help and support over the past two years.”
Prime 2 is tien keer beter dan Halo 2 maar dat is mijn mening. Eurogamer had er een cool stuk over. Maar ik moet wel zeggen dat de PR van Halo2 ook 10x beter is. Chronisch reklames gezien van Halo 2 en geen 1 van MP,...quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:21 schreef BMH het volgende:
He jammer, weer een game die uitblonk door originaliteit gecanceld.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Blijkbaar zou het nog wel een jaar duren om het spel af te maken. Ze vonden dat te laat voor de Gamecube, dus hebben ze de stop eruit getrokken
* BMH is sad
neerschietenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:21 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
wat doe je met mensen die blijven zeiken dat de cube kiddy games heeft ?
![]()
Halo is een shooter, MP niet. Twee heeeel verschillende titels.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:21 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Heb vanmiddag Burnout 3 gespeeld op de Xbox
erg jammer dat ie er niet is voor de cube...
valt Metroid Prime nou eigenlijk wel te vergelijken met Halo?
waarom is er dan zo'n verschrikkelijke "strijd"quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Halo is een shooter, MP niet. Twee heeeel verschillende titels.
Halo 2 is in mijn mening alleen leuk via xbox live. Co-op is zelfs saai.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:42 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
waarom is er dan zo'n verschrikkelijke "strijd"
heb halo 2 vanmiddag gespeeld maar vond 'm niet geweldigmaar dat was omdat ik het niet kon en het spilscreen was op een kleine tv
Het zijn alletwee toptitels voor hun eigen console en dan is het gewoon welke toptitel verkoopt er meer. Dat Halo 2 veel meer verkocht heeft, vind ik ook niet zo gek, het is veel meer een spel voor de mainstream gamer en er is zoveel reclame voor gemaakt. Van een spel als Metroid moet je gewoon houden, het hele backtracken is niet voor veel gamers weggelegd.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:42 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
waarom is er dan zo'n verschrikkelijke "strijd"
Jah! Vind ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Halo 2 is in mijn mening alleen leuk via xbox live. Co-op is zelfs saai.
MP2:E is echt. De sfeer druipt eraf. Het is geen spelletje die je even oppakt en een kwatiertje speelt. Het is een game waarvoor je de tijd moet nemen om haar te leren te waarderen.
Die heb ik ook al een paar maanden geleden besteld daarquote:Op zaterdag 11 december 2004 08:48 schreef Chocobo het volgende:
Below is a copy of the order you just placed.
Information:
Order Number: 1475672
Ordered On: Thursday, December 09 2004, 12:10:40 PM
Charge To: Chocobo
You will be billed in CAD Dollars..
Item(s) will be shipped to:
Cho's adres
Payment Information: card
Item(s):
1x Resident Evil 4 @ $65.95
Product ID: 9003458327
Product Type: Nintendo GameCube
If you have any questions or comments regarding the details of your order please feel free to email us at orders@dvdboxoffice.com.
Weet niet wanneer de PAL release is maar ik kon niet wachtenquote:Op zaterdag 11 december 2004 08:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een paar maanden geleden besteld daar
En het scheelt waarschijnlijk nog veel geld ook. Maar ik dacht dat de PAL release ergens in maart was, dus dan heb je het spel 2 maanden eerder en voor minstens 15 euro minderquote:Op zaterdag 11 december 2004 08:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weet niet wanneer de PAL release is maar ik kon niet wachten
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:11 schreef HomerJ het volgende:
Daar zal je wel een CC voor nodig hebben hé? Kijken of ik mijn ouders nog een keer kan overtuigen
Vertelquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:17 schreef Tain het volgende:
[..]als het niet kan via je ouders dan weet ik nog wel een andere manier
Ik kan virtuele credit cards aanmaken van de ABN Amro, dus dan stort jij geld naar mijn rekening en dan geef ik je zo'n nummer met het juiste bedragquote:
Oké, ik heb je een mailtje gestuurd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik kan virtuele credit cards aanmaken van de ABN Amro, dus dan stort jij geld naar mijn rekening en dan geef ik je zo'n nummer met het juiste bedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |