Crash Nitro Kart is het eerste wat me te binnen schiet, maar ik raad het niet echt aan. Weinig positieve reviews.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:28 schreef P8R het volgende:
Zijn er eigenlijk nog Mario Kart rip-offs? Hoeven niet eens echt goed te zijn, maar deze parcours ken ik nu wel.
quote:Op maandag 29 november 2004 17:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je kijk naar prijs/kwaliteit, dan kun je beter voor MGS & F-zero gaan. Beide games zijn voor 30 euro te koop.
Er zijn ook GBAsp Petjes te koopquote:Op vrijdag 3 december 2004 14:19 schreef TdV het volgende:
Voor de leifhebber: de sterrencatalogus is weer gevuld. Ik heb animal crossing besteld; stond nog op mijn wishlist.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:19 schreef TdV het volgende:
Voor de leifhebber: de sterrencatalogus is weer gevuld. Ik heb animal crossing besteld; stond nog op mijn wishlist.
hmm, ik weet niet, moet je mar in de sterren catolgus kijken, misschien zit er weer een M-gamer Abonement in van 1800 sterren....quote:Op zondag 5 december 2004 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb nog 3.000 sterren maar ik heb mn gamecube alweer verkocht, kan ik er nog iets mee?
ja ik heb al gekeken maar er zat niks bij, hoe vaak verandert de inhoud van de catalogus?quote:Op zondag 5 december 2004 13:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hmm, ik weet niet, moet je mar in de sterren catolgus kijken, misschien zit er weer een M-gamer Abonement in van 1800 sterren....
nee, je moet hem namelijk aan mij gevenquote:Op zondag 5 december 2004 13:37 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb nog 3.000 sterren maar ik heb mn gamecube alweer verkocht, kan ik er nog iets mee?
als dat kan moet je ze aan mij geven hequote:Op zondag 5 december 2004 13:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik heb al gekeken maar er zat niks bij, hoe vaak verandert de inhoud van de catalogus?
en is het niet mogelijk die sterren over te schrijven ofzo?
jammer genoeg is dat niet mogelijkquote:Op zondag 5 december 2004 13:49 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
als dat kan moet je ze aan mij geven he![]()
1 keer in 1/2 maanden wordt hij bijgevuldquote:Op zondag 5 december 2004 13:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik heb al gekeken maar er zat niks bij, hoe vaak verandert de inhoud van de catalogus?
en is het niet mogelijk die sterren over te schrijven ofzo?
Uitgespeeld, maar alle schatten verzameld(28 uur mee bezig geweest) 2P battle 39 potjes gespeeld, en alle challenges zowel single als CO-OP gehaaldquote:Op zondag 5 december 2004 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Check net je topic Homer... trok je Pikmin 2 niet. Uitgespeeld ? Te kort te snel. Heb zelf geen idee wat je bij dat spel moet verwachten verder hoor. Weet alleen dat die hoog scoort
Voor iets meer als 100 euro heb je er een met spel, dus niet zeuren, kopenquote:Op zondag 5 december 2004 20:40 schreef Ruzbeh het volgende:
MAN!!!!!
Ik wil ook een gamecube! MAAR IK HEB GEEN GELD!!!!!!!!
IK WIL UM ZO GRAAAAAAAAG
Ik zag dat het geld er was dus ik stuur hem morgen opquote:
Bij sommige winkels welquote:Op zondag 5 december 2004 15:59 schreef ASSpirine het volgende:
ik zit hier niet veel meer, maar ik zag metroid: prime of echoes en Mario and the thousand year door voor "slechts" 49,95 liggen...
das toch geen normale prijs
The Minish Cap kostte er 45 euro, Ty2 50quote:Op zondag 5 december 2004 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij sommige winkels welJe moet altijd een beetje kijken waar je je games koopt. Niet de eerste de beste FRS binnenstappen (zeker niet zonder Free ID) wnat dan betaal je toch wel ff iets meer
quote:Op zondag 5 december 2004 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor iets meer als 100 euro heb je er een met spel, dus niet zeuren, kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |