Is gewoon een opgezette kop, net als bij een hert.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:10 schreef babette21 het volgende:
(Serge ook opgestaan uit de dood zie ik!!)
klopt, Reina werd ernstig getemd door Sander (quote:en vaste relaties maken de dames saai dus ze moeten ook wat losbandig blijven.....
Omgekeerd! Niels werd van een stoere beer tot een sissy.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:13 schreef babette21 het volgende:
.... En wat dat betreft heeft Nielsje ook een "slechte" invloed op La Claire....![]()
die Lieve heeft heel Niels naar de verdoemenis geholpen. Ik ga voor straf een hele foute pic van haar zoeken nuquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:17 schreef babette21 het volgende:
dat kwam niet door Claire maar door Lieve!!
haha, Go Wupquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:20 schreef Wup het volgende:
[..]
die Lieve heeft heel Niels naar de verdoemenis geholpen. Ik ga voor straf een hele foute pic van haar zoeken nu
Nee, dat deed Claire.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:17 schreef babette21 het volgende:
dat kwam niet door Claire maar door Lieve!!
'k Wist niet dat Lieve een pik had......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:20 schreef Wup het volgende:
die Lieve heeft heel Niels naar de verdoemenis geholpen. Ik ga voor straf een hele foute pik van haar zoeken nu
quote:eieren-verhaal
aan de kop van Hugo te zien meurt Claire nogal uit d'r snavel....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:19 schreef Wup het volgende:
* Bet heeft nu officieel de slappe lach....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:27 schreef Wup het volgende:
Wups ergste nachtmerrie.....
[afbeelding]
ONM 23 februari 2004
Een Vlaamse stoeipoes? That brings back memories.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:27 schreef Wup het volgende:
Wups ergste nachtmerrie.....
ze was ook een boterham aan het overhevelen daar.......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:27 schreef babette21 het volgende:
aan de kop van Hugo te zien meurt Claire nogal uit d'r snavel....
Die dacht: "Godverdehoerenkut, die lijkt anders ook niet op Claire! " En toen kreeg Niehlz buahkpèhn!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:29 schreef babette21 het volgende:
die kop van Niels er ook bij, geweldig!!![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:30 schreef Wup het volgende:
ze was ook een boterham aan het overhevelen daar.......
nee dat was ook niet zo, Claire was ernstig opgehitst door Niels, maar die was net naar India vertrokken dus ze moest toch iets........quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:33 schreef babette21 het volgende:
hoe kun je nou iemand willen zoenen met zo'n vies plukje op z'n kin???
Dat schuurt haar tong schoon na het malen van 't knof- en bieslookbrood. Huug doet dat bij Claire met een ander plukje.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:33 schreef babette21 het volgende:
hoe kun je nou iemand willen zoenen met zo'n vies plukje op z'n kin???
van jou site..... waaranders?! (zie: de "wupjes" haha)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:56 schreef Wup het volgende:
waar haal dat artikel nou ineens vandaan Babette?
haha ja dat begrijp ik wel, maar dat heb ik weken geleden geplaatst met een helemaal blij verhaal erbij ook nog:)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:59 schreef babette21 het volgende:
van jou site..... waaranders?! (zie: de "wupjes" haha)
Droom maar lekker van mij!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:10 schreef babette21 het volgende:
kga pitten, morgen weer vroeg op.... *zucht*
't was me weer 'n waar genoegen
mja was leuk, beetje herinneringen ophalen enzo.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:10 schreef babette21 het volgende:
kga pitten, morgen weer vroeg op.... *zucht*
't was me weer 'n waar genoegen
Dat had ik nou met Luciel Starrenburg. Hoewel ik Evert grandioos vond, vond ik het zo een achertlijk en slecht uitgevoerd verhaallijntje dat ik volledig op het personage Luciel ben afgeknapt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:05 schreef Babette het volgende:
ik heb 't precies andersom, ik vond haar altijd wel oke, maar die spinnenverhaallijn vond ik zó achterlijk.... ze is meteen in mijn achting gezakt... (hoewel dat - zoals altijd - weer eens een fout van de schrijvers was)
haha je vindt ons gewoon helemaal leuk en je baalt er niet eens van... je bent echt jolig vandaag...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik moet zeggen dat het ONM - methadonprogramma bij mij aardig aanslaat.
ik heb er 10 minuten over gedaan om dat laatste woordje te vertalen....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die dacht: "Godverdehoerenkut, die lijkt anders ook niet op Claire! " En toen kreeg Niehlz buahkpèhn!
Buikpijn op z'n Vlaams.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:20 schreef Wup het volgende:
ik heb er 10 minuten over gedaan om dat laatste woordje te vertalen....
En ik heb geen druppel alcohol gehad.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:19 schreef Wup het volgende:
haha je vindt ons gewoon helemaal leuk en je baalt er niet eens van... je bent echt jolig vandaag...
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:40 schreef Wup het volgende:
ik heb maar even wat plaatsjes verkleind want het werd wat traag op deze pagina.
ik ga vandaag of morgen opschonen, dus dan zie je topics vol met kruizen....
alle 'Wupfoto's zijn dan verwijderd....
Maandag 30 augustus gaat ONM weer verder met nieuwe afleveringen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:45 schreef pberends het volgende:
Wanneer begint ONM eigenlijk precies weer?
Kun je niet lezen? Hij vraagt PRECIES!!! Maandag 30 aug, 19.30.00 uur.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Maandag 30 augustus gaat ONM weer verder met nieuwe afleveringen.
Eindelijk iemand die het snapte.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:04 schreef babette21 het volgende:
meestal begint 't al om 19.25 uur...
Nee, want meestal is Kut & Carlo dan nog bezig.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:04 schreef babette21 het volgende:
meestal begint 't al om 19.25 uur...
Nico is door een tractor geverpletterd geworden geweest.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:10 schreef pberends het volgende:
Ik kijk het elke dag maar wat was het einde ook alweer
Ow ja mooiquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nico is door een tractor geverpletterd geworden geweest.
Hoe zou het met de tractor gaan?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:30 schreef pberends het volgende:
Ow ja mooi
edit: ik bedoel:
voorlopig nog wel even maar ik ga eea anders indelen op de server en ik kan de paden in de OP's niet wijzigen omdat je na verloop van tijd berichten niet meer mag editen van grote boze meneer Fok....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:37 schreef babette21 het volgende:de kunstzinnige OP's laat je toch wel staan?!
![]()
ik hoorde of las ergens dat dat toch echt gaat verdwijnen... [ sprak Wup hoopvol want dat hadden ze al eerder eens beloofd...]quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, want meestal is Kut & Carlo dan nog bezig.
Voor mijn part lost die Carlo in lucht op. Ik hoop dat Alternative Love ook nooit meer terugkomt! Ik wil elke dag een dubbele aflevering van ONM.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:14 schreef Wup het volgende:
ik hoorde of las ergens dat dat toch echt gaat verdwijnen... [ sprak Wup hoopvol want dat hadden ze al eerder eens beloofd...]
BB moet gewoon weer voor ONM geprogrammeerd worden.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor mijn part lost die Carlo in lucht op. Ik hoop dat Alternative Love ook nooit meer terugkomt! Ik wil elke dag een dubbele aflevering van ONM.
Oh mijn neukende God, geen Big Brother meer! De eerste editie was leuk, de rest was kut.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:25 schreef Wup het volgende:
BB moet gewoon weer voor ONM geprogrammeerd worden.....
ow ik heb alleen de derde editie gezien en daar heb ik me uitermate mee vermaaktquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh mijn neukende God, geen Big Brother meer! De eerste editie was leuk, de rest was kut.
Was dat de editie met hem, wiens lul ze hadden afgesneden?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:31 schreef Wup het volgende:
ow ik heb alleen de derde editie gezien en daar heb ik me uitermate mee vermaakt
haha, ja,quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Was dat de editie met hem, wiens lul ze hadden afgesneden?
Ik vond die "Kelly" maar helemaal niks en volgens mij is "zij" ook nog zo stom als stront.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:41 schreef Wup het volgende:
haha, ja,
ik vond het echt helemaal leuk toen allemaal, maar dit is wel weer erg off-topic
Waarom niet?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:46 schreef Wup het volgende:
ze mocht dat jasje daarna nooit meer aan.....vals hoor
ze doet nu een soort reality achtig iets op de locale idioten zender hier...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vond die "Kelly" maar helemaal niks en volgens mij is "zij" ook nog zo stom als stront.
Ik heb gehoord dat er gelukkig geen 5e seizoen komt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:49 schreef babette21 het volgende:
* Babette is voor: BB terug op de buis, vóór ONM!!!
(gaat volgens mij ook gebeuren, heb ik ergens opgevangen....)
kijk, daar is mn Babetje weer.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:49 schreef babette21 het volgende:
* Babette is voor: BB terug op de buis, vóór ONM!!!
(gaat volgens mij ook gebeuren, heb ik ergens opgevangen....)
eh, wat is er zo bijzonder aan????quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:46 schreef Wup het volgende:
btw, nog even over Claire niet leuk genoeg terugkomen na maand afwezigheid....
dit is toch wel een van Wups favoriete Claire shots......
[afbeelding]
Claire Simons, 6 april 2004
moest denk ik teruggebracht naar het verhuurbedrijf?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom niet?
haha, da's mn nummer 2 favoriete Claire scene van afgelopen seizoen, ik heb daar zo om gelachen, en samen met WIV er een heel topic over volgeluld over hoe dat nou met dat glas zat geloof ik.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:52 schreef babette21 het volgende:
ik zag gisteren dat filmpje nog 's, je weet wel van "Claire is boos ofzo". Was wel grappig, hoewel ik denk dat ze wel betere heeft gehad.... maar goed, wat ik ff zeggen wilde: viel me op dat ze in 2 seconde 2 glazen leeg kiepte... toch wel goeie drankmaatjes-optie voor Ellen!!
Claire zuipt zich altijd klem maar ze mag nooit zat zijn... da's wel erg jammerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:52 schreef babette21 het volgende:
toch wel goeie drankmaatjes-optie voor Ellen!!
Het eerste glas was leeg. Zij zoop een leeg glas leeg. Bijzondere meid, die Claire.... Het tweede glas, d.w.z.: het eerste volle was in 1 seconde down Claire's drain. Als het om alcoshotjes gaat rent Claire zich het vuur uit de sloffen, ook al klotst alles eruit (uit het glas bedoel ik dan....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:56 schreef Wup het volgende:
haha, da's mn nummer 2 favoriete Claire scene van afgelopen seizoen, ik heb daar zo om gelachen, en samen met WIV er een heel topic over volgeluld over hoe dat nou met dat glas zat geloof ik.....
oh.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het eerste glas was leeg. Zij zoop een leeg glas leeg. Bijzondere meid, die Claire.... Het tweede glas, d.w.z.: het eerste volle was in 1 seconde down Claire's drain.
zonde!!quote:Als het om alcoshotjes gaat rent Claire zich het vuur uit de sloffen, ook al klotst alles eruit (uit het glas bedoel ik dan....). In de keuken klotst ze de helft van de bubbles over de tafel en de vloer en onderweg naar het tuinhuis laat ze ook nog een alcospoor op de vloer achter.
Weet je wat zonde is? Dat die lul van een Belg onze Claire dumpt! Claire moet die Belg dumpen!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:21 schreef babette21 het volgende:
zonde!!
volgens Wup stond dat glas er nog van de vorige avond met een bodempje van het een of ander en dat sloeg ze vrolijk achterover... maar goed die discussie hebben we al eens uitgebreid gevoerd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het eerste glas was leeg. Zij zoop een leeg glas leeg. Bijzondere meid, die Claire....
Ze had iets te vieren omdat ze net een baantje als hoofd SEH had weten af te dwingen:)quote:Claire had de gegevens van Dickie Rosewater op cd-rom (hoewel de schijf zichzelf in een dvd-rom transformeerde). Ze woonde net met Niels samen en had dus iets te vieren. In de keuken klotst ze de helft van de bubbles over de tafel en de vloer en onderweg naar het tuinhuis laat ze ook nog een alcospoor op de vloer achter. Later heeft een afgerichte Niels de vloer schoongelikt.
neuh, knalruzies willen we tussen die twee.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:33 schreef babette21 het volgende:
ze hoeven elkaar niet te dumpen, maar wat ze zeker niet moeten doen is elkaar temmen!!!
2 van die makke schaapjes samen, bah!!
Wat een slome lul! Hij kijkt..... kijkt..... blijft kijken en incasseert een kusje van een vuist.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:34 schreef Wup het volgende:
Ze had iets te vieren omdat ze net een baantje als hoofd SEH had weten af te dwingen:)
en dat van Nielsje kan helemaal niet want hij lag toen zieligjes neergeslagen op de grond, na die geweldige striptease die die inbreker blijkbaar niet zo wist te waarderen.
Dan is Bettien kleiner dan 1m50 en moet ze in het kinderzitje.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:42 schreef Wup het volgende:
* Wup vindt zojuist Bella Bettien in de brievenbus...
best apart, ik raad ff een film aan en vervolgens bestél je 'm ook nog direct!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:42 schreef Wup het volgende:
* Wup vindt zojuist Bella Bettien in de brievenbus...
werd wel eens tijd ook zeg
vindT (twice)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:59 schreef babette21 het volgende:
best apart, ik raad ff een film aan en vervolgens bestél je 'm ook nog direct!!!!
Ben benieuwd wat je ervan vind... als je 'm nl helemaal ruk vind neem je me vast nooit meer serieus haha
ik vertrouw jou toch ook blind:)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:59 schreef babette21 het volgende:
best apart, ik raad ff een film aan en vervolgens bestél je 'm ook nog direct!!!!
Ben benieuwd wat je ervan vind... als je 'm nl helemaal ruk vind neem je me vast nooit meer serieus haha
Nog zo'n kloteprogramma......quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:09 schreef Wup het volgende:
en nog steeds geen hints......
jij bent gewoon een zuurpruimpjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nog zo'n kloteprogramma......
Als jij nou een liev doet komt er verandering in......quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:44 schreef Wup het volgende:
jij bent gewoon een zuurpruimpje
Oke dan, ja da's ook een manier. GTST hoef je eigenlijk alleen de laatste maar te zien (of zelfs die niet), laatste maanden/weken gebeurde er toch niet veel. De Erfenis heb je ook niet gek veel aan gemist, alleen de slotaflevering was cool. DWHN en R&W is áltijd goed haha!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:09 schreef Wup het volgende:
ik vertrouw jou toch ook blind:)
maare... naast Thekla Reuten zag ik Fedja van Huet[!] en Thom Hofman op de castlijst staan dus dat kan nooit fout gaan... dan neem ik Kim van Kooten ook maar op de koop toe:)
ik kom er voorlopig toch niet aan toe, ik heb deze zomer geen TV aan...
ik heb nog de laatste 3 weken GTST en de hele serie de Erfenis, een heel seizoen Dit Was Het Nieuws en Rozengeur & Wodka Lime in de wacht staan
[ Wup hamstert altijd voor de zomer maar dat was dit jaar even niet zo nodig]
en nog steeds geen hints......
Wanneer mail je de LOI voor de cursus Nederlandse spelling?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:04 schreef babette21 het volgende:
btw: ik heb de kro gemailt over hints, maar nog steeds niks gehoord.... flauw he....
beetje trage reactie maar wat was er nou toch zo bijzonder aan dat jasje??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:46 schreef Wup het volgende:
Dat jasje was peperduur en gezien het feit dat LaClaire drank als parfum gebruikt durven de kledingsponsors het niet meer aan om dure kleding uit te lenen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:13 schreef babette21 het volgende:
beetje trage reactie maar wat was er nou toch zo bijzonder aan dat jasje??
Ja ja ja, haal het bloed maar weer onder mijn nagels vandaan......quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:10 schreef babette21 het volgende:
kweet't, maar ik kan 't niet laten om fouten te maken....
hahaha, ja dat zal het zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat jasje was peperduur en gezien het feit dat LaClaire drank als parfum gebruikt durven de kledingsponsors het niet meer aan om dure kleding uit te lenen.
En ze krijgt de pieper van Bram, want die lag ooit al eens in de kots.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef Wup het volgende:
hahaha, ja dat zal het zijn.
dat bedrijf dacht laat die La Simons de tweedehandjes van Ellen maar aandoen, die alcoholvlekken is ze wel gewend:)
da's weer een niveautje ranziger....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
En ze krijgt de pieper van Bram, want die lag ooit al eens in de kots.
Claire heeft ook ooit gekotst. Toen had ze de voetbal van Sid afgeslikt. Je weet wel.... ze vermoordde 'm later in het ziekenhuis door abortus.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:57 schreef Wup het volgende:
da's weer een niveautje ranziger....
Claire doet niet aan kotsen, daar hebben we al iemand anders voor, nou ja, hadden....
Ik moet LaClaire er toch maar eens toe zien te porren om die logo's weg te jagen.......quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:23 schreef Wup het volgende:
La Claire in een van die Jubelmouwentruitjes
waarom heb jij daar last van?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik moet LaClaire er toch maar eens toe zien te porren om die logo's weg te jagen.......
Omdat ik dan die klere logo's op de afdrukken in mijn ONM - dossier heb staan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:35 schreef Wup het volgende:
waarom heb jij daar last van?
haha, je wat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Omdat ik dan die klere logo's op de afdrukken in mijn ONM - dossier heb staan.
Mijn ordners met het W_I_V-ONM-dossier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:07 schreef Wup het volgende:
haha, je wat?
oke, soms ben je best grappigquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijn ordners met het W_I_V-ONM-dossier.
Dat is geen grap. Ik heb dat dossier, met foto's, afleveringsbeschrijvingen, covers van oude tv-gidsen, alle info die ik over de (ex-) acteurs in welk blad dan ook kan vinden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:10 schreef Wup het volgende:
oke, soms ben je best grappig
nah, ieder zn hobby.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat is geen grap. Ik heb dat dossier, met foto's, afleveringsbeschrijvingen, covers van oude tv-gidsen, alle info die ik over de (ex-) acteurs in welk blad dan ook kan vinden.
En dat al sinds 1999.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:18 schreef Wup het volgende:
nah, ieder zn hobby.....
dat is je straf omdat je altijd zo onlief doet tegen iedereen hier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
En daarom haat ik de kul die je in de jpegs zet.
Ik heb je gisteren nog een zoentje en een borreltje aangeboden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:31 schreef Wup het volgende:
dat is je straf omdat je altijd zo onlief doet tegen iedereen hier.
da's ook weer waar, die zomerstop staat jou eigenlijk best goed.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb je gisteren nog een zoentje en een borreltje aangeboden.
Vanaf 30 augustus a.s. ben ik weer als vanouds de bekende klootzak.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:49 schreef Wup het volgende:
da's ook weer waar, die zomerstop staat jou eigenlijk best goed.....
spaarde ooit ook alles, mappen vol met onm... maar werd op 'n dag volwassen en heb alles weggeflikkerd...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat is geen grap. Ik heb dat dossier, met foto's, afleveringsbeschrijvingen, covers van oude tv-gidsen, alle info die ik over de (ex-) acteurs in welk blad dan ook kan vinden.
laten we er maar vanuit gaan dat ze behalve de decors ook de kledingkasten op de set vernieuwd hebben; en niet te vergeten nieuw personeel voor de make-up [ voor Wup een grote bron van ergernis] .quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:21 schreef babette21 het volgende:
de mouwen van Claire waren me eigenlijk nooit zo opgevallen (wel dat ze vreselijke kleren draagt), maar als je 't zo onder elkaar ziet..... ver-schrik-ke-lijk!!
my god, waar hebben we 't eigenlijk over.... wordt hoog tijd dat onm weer begint
WIV mag wel eens een dagje voor de scanner gaan liggen om wat leuke interviews hier neer te zetten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:23 schreef babette21 het volgende:
spaarde ooit ook alles, mappen vol met onm... maar werd op 'n dag volwassen en heb alles weggeflikkerd...
achteraf best zonde, denk dat ik wiv er wel blij mee had kunnen maken haha!!
kijk, dat lijkt me nu een goed plan! In ruil voor alle pics die wij hier plaatsen!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:20 schreef Wup het volgende:
WIV mag wel eens een dagje voor de scanner gaan liggen om wat leuke interviews hier neer te zetten.
ik kan bijna niet wachtenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vanaf 30 augustus a.s. ben ik weer als vanouds de bekende klootzak.
maj, daar had ik ook al mijn beklag over gedaan maar toen kreeg ik op mijn kop van Iwan.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:32 schreef babette21 het volgende:
Er klopt echt geen hout van die foto's op die yorin-site...
soms is Wup best stoer:)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:46 schreef babette21 het volgende:
Haha op één van die gare clubs hadden ze foto's van Wup doorgelinkt naar clubhome (de frontpage) maar die zijn allemaal gewist dus nu komen er alleen nog maar bewegende kruisjes langs!!! Suckers hihi
aanvullende vragen:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:28 schreef babette21 het volgende:
Diepte-interview met Anouck:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:48 schreef Wup het volgende:
maj, daar had ik ook al mijn beklag over gedaan maar toen kreeg ik op mijn kop van Iwan.....
even uit mn herinnering want ik heb geen zin om het terug te zoekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Heb je IRL weleens gehuild of was je poging hiertoe in ONM je eerste ervaring met tranen vergieten??quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:53 schreef Wup het volgende:
aanvullende vragen:
Ik hoop 't niet voor d'r...quote:kom je wel eens op het fok forum?
hihi,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:59 schreef babette21 het volgende:
Heb je IRL weleens gehuild of was je poging hiertoe in ONM je eerste ervaring met tranen vergieten??
lijkt me meer een wiv-reactie!?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:57 schreef Wup het volgende:
even uit mn herinnering want ik heb geen zin om het terug te zoeken
Wup: er is iets raars met die foto's, iemand is flink tekeer gegaan met photoshop
Iwan: nietus, dat zijn allemaal mooie screenshots uit het nieuwe seizoen, alleen zonder de wuppies:)
Het ging ietsje anders:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:57 schreef Wup het volgende:
even uit mn herinnering want ik heb geen zin om het terug te zoeken
Wup: er is iets raars met die foto's, iemand is flink tekeer gegaan met photoshop
Iwan: nietus, dat zijn allemaal mooie screenshots uit het nieuwe seizoen, alleen zonder de wuppies:)
mja, voor afgegaan door:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Het ging ietsje anders:
dus dan klopt mijn herinnering toch behoorlijk?quote:Wup: "ik weet niet wat maar er is iets engs met die foto's.....
en SHIRINA DELIC heeft een janksmoel..........
Haha, wat zijn jullie gemeen tegen anouckquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
Heb je IRL weleens gehuild of was je poging hiertoe in ONM je eerste ervaring met tranen vergieten??
[..]
Ik hoop 't niet voor d'r...
we hebben flinke trauma's overgehouden aan dat mens dus dat mogen we best een beetje afreageren toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:24 schreef MirSus het volgende:
Haha, wat zijn jullie gemeen tegen anouck
Dat bedoelde Wup gewoon als een beroepstip voor Klompen Tara.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:30 schreef babette21 het volgende:
gemeen??? die privé-cover van Wup, díe was gemeen! De rest...da's gewoon opbouwende kritiek
Zo zie je maar weer wat voor een impact ik heb.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:01 schreef babette21 het volgende:
lijkt me meer een wiv-reactie!?
Hey Bet, wanneer schieten we die nou eens uit het raam?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:40 schreef babette21 het volgende:
Vergeet vooral Dennis Overeem niet
ow maar als Bram een recast krijgt, spring ik zelf uit het raam.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:40 schreef babette21 het volgende:
`quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:40 schreef babette21 het volgende:
Heb jij die riottgun nog? Dan kom ik je vanavond ff met de motor ophalen. Killen we Bram Overeem! Drive-by shootings zijn tegenwoordig heel normaal.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:43 schreef babette21 het volgende:
Liever vandaag dan morgen!!
Je bevindt je in Sevenum en komt uit Bunde?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:43 schreef Wup het volgende:
ow maar als Bram een recast krijgt, spring ik zelf uit het raam.....
Sevenum?!?! Daar ben ik laatst nog geweest!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je bevindt je in Sevenum en komt uit Bunde?
Nou ik moest nog wel eens lachen, maar dat kan ik me bijna ook niet meer herinneren, dus idd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:48 schreef babette21 het volgende:
Bram is nooit veel geweest, ook niet toen ie er net in zat...
Een Bram-recast ga ik denk ook niet overleven; voor ik uit t raam kan springen begeeft m'n hart het waarschijnlijk al...
Dennis neerknallen is weer een beetje overdreven, wie moet er dan "schaaltjes pakken" in slechte commercials?!?
Linkje van wiv van gisteren van de frontpage over knul die uit het raam springtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:49 schreef babette21 het volgende:
Sevenum?!?! Daar ben ik laatst nog geweest!!!
Maar eh, dat betekent nog niet dat ik jou opmerking (hoewel niet voor mij bedoeld) begrijp....
... en die boven op een lekker wijf sprong. Ze kreunde van genot.... ehhhh ... pijn.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:51 schreef Wup het volgende:
Linkje van wiv van gisteren van de frontpage over knul die uit het raam springt
Frommel!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:48 schreef babette21 het volgende:
Dennis neerknallen is weer een beetje overdreven, wie moet er dan "schaaltjes pakken" in slechte commercials?!?
Neehee...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hallo!? Ben ik hier nog maar alleen?
Die foto's heb ik maar die mag ik van Wup en Babette niet plaatsen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:46 schreef MirSus het volgende:
Heeft iemand misschien nog een foto van Ellen en Frank samen maar dan wel Herman Boerman als Frank?? Of heel misschien Paul en Ellen?
Waar is Lizzy?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:18 schreef Wup het volgende:
voor wiv omdat ie zo lief is deze zomer
ik heb geen Lizzy's in roze.. sorryquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is Lizzy?
Oo, dat kan ik heel goed begrijpen hoor met al die mensen op het netquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die foto's heb ik maar die mag ik van Wup en Babette niet plaatsen.
Jawel, die heb je hier al eens geplaatst, maar ze zijn altijd voor herhaling vatbaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:20 schreef Wup het volgende:
ik heb geen Lizzy's in roze.. sorry
Als je een vent was zou ik denken dat je "one of them" bent......quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:32 schreef MirSus het volgende:
Isis Cabolet![]()
(Sorry hoor)
![]()
Tsja, gelukkig ben ik dat nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als je een vent was zou ik denken dat je "one of them" bent......
* Wup vindt Cees & Co waardeloosquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:43 schreef MirSus het volgende:
Ik vind trouwens Nikki helemaal zo slecht nog niet als actrice, alleen de rollen die ze moet spelen maken ze zo saai voor d'r.
Zelfs in Cees & Co is ze wel aardig![]()
Dank je dat ik zo boeiend ben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:39 schreef Wup het volgende:
nah, je doet wel weer wervelend hoor...
Kees & Co vinden Wup ook waardeloos? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:46 schreef Wup het volgende:
* Wup vindt Cees & Co waardeloos
NikkiE is lekker, wervelend, spetterend......quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:48 schreef MirSus het volgende:
Maar Nikki speelt wel een goed spel.
OO sorry hoor, NIKKIE danquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
NikkiE is lekker, wervelend, spetterend......
Morgenavond ga ik met haar op stap. Kan ik haar gelijk ff uithoren over ONM.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:51 schreef MirSus het volgende:
OO sorry hoor, NIKKIE dan![]()
haha, ik zag het te laat, maar dit staat leuker, dus ik had het stiekem even aangepast:)quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:16 schreef MirSus het volgende:
haha, ik dacht al ben ik nou al zo moe?! Maar het is tòch een andere foto.
sneaky hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:18 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, ik zag het te laat, maar dit staat leuker, dus ik had het stiekem even aangepast:)
Nikkie is leuker dan Vivienne.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:20 schreef MirSus het volgende:
sneaky hoor![]()
Maar deze is idd leuker
mja omdat Vivienne zich niet in roze stoeipakjes liet wurmen......quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nikkie is leuker dan Vivienne.
Dat deed ze wel. Toen ze haar haar föhnde, op het moment dat de radio meldde dat Melchior dood was, droeg ze strak roze ondergoed. En vergeet niet dat ze lekker in haar bikini rondhupte toen ze met Joost en Wouter op Bonaire was.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:41 schreef Wup het volgende:
mja omdat Vivienne zich niet in roze stoeipakjes liet wurmen......
Ja, Blue Movie, The Sequel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:41 schreef Wup het volgende:
ik zie Vivienne over een paar jaar graag in een mooie film ofzo, ik vind haar vooralsnog te jong.
laat haar voorlopig maar even soapen.
als wiv onleuk wordt haken we af....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt iedereen te pitten of zit iedereen aan de absinth?
Dan ben ik hier vanaf 30 augustus helemaal alleen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:54 schreef Wup het volgende:
als wiv onleuk wordt haken we af....
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:18 schreef Iwan1976 het volgende:
6x Frank & Ellen
Jaaa thanx Iwan!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:18 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
6x Frank & Ellen
Gaat het nog steeds het van Walsum ziekenhuis hetenquote:Het Ziekenhuis
Het ziekenhuis heeft een make-over gekregen. Gave, felle kleuren (o.a. roze, blauw en groen), echte liften en automatische klapdeuren, maken het oude Beatrix tot het hypermoderne AZB.
Nee, het HUIS waarin Taar en Liz worden gePAKt!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:33 schreef pberends het volgende:
Het pakhuis
Wat moet ik me daarbij voorstellen, een soort studentenflat?
LOLquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, het HUIS waarin Taar en Liz worden gePAKt!![]()
Jij bent lang niet hier geweest, want dat grapje was een herhaling........ Tja, komkommertijd.....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:00 schreef pberends het volgende:
LOL![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk het ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij bent lang niet hier geweest, want dat grapje was een herhaling........ Tja, komkommertijd.....
Heel die co-assistentjes lijkt me nog niet echt wat....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:19 schreef Wup het volgende:
dat pakhuis lijkt me niks, inderdaad een studentenhuis.
gewoon een soort engel woning aangevuld met die nieuwe co-assistentjes
Ik denk eerder dat Tara en Huug samen in dat huis gaan zitten, Tara zal dat in haar eentje nooit kunnen betalen.quote:het zal me niets verbazen als Tara Hugo zijn huis uitjaagt en zelf in huize van Walsum gaat wonen...
als huize van Walsum nog mee mag doen tenminste
quote:ik hoop maar de schrijvers tijdens de zomerstop een opfriscursus cliffhangers gevolgd hebben....
dat waren ze nogal verleerd.
Echt??????????quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:35 schreef babette21 het volgende:
Ben zojuist tot de ontdekking gekomen dat Robert de la Haye getrouwd is... een een kind heeft!!!!!![]()
Das waar, maar ik geloof nooit dat Huug in dat pakhuis gaat wonen!!!! Hoewel Kyra zit daar ook natuurlijk......quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:45 schreef babette21 het volgende:
Tara is brutaal genoeg om daar op kosten van Hugo te gaan wonen.
Hij in dat vage pakhuis tussen de co-assistentes en zij in het luxe penthouse!!
Vergeet Chris niet!!! Vind ik nog steeds een goeie combi: Chris en Huug!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:52 schreef soapie het volgende:
Das waar, maar ik geloof nooit dat Huug in dat pakhuis gaat wonen!!!! Hoewel Kyra zit daar ook natuurlijk......
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:52 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
5x Robert de la Haye in Spoed (damn cute... moet toch eens gaan kijken!!)
LOLquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:52 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:17 schreef babette21 het volgende:
Carlo is weg dus who cares?!
Maar goed, als je het echt wilt weten: Carlo gaat een huisjeboompjebeestje-leven leiden met Kim
waarschijnlijk legt ie dus binnen een jaar 't loodje... uit pure verveling....
* Wup stemt voorquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:54 schreef babette21 het volgende:
Vergeet Chris niet!!! Vind ik nog steeds een goeie combi: Chris en Huug!!
yep Carlo is de serie uit, vertrok min of meer via de achterdeur en zien we nooit meer terug.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:20 schreef pberends het volgende:
Maar hij komt dus niet meer terug in de serie? Was hij al helemaal weg of hoe zit dat? Zijn verhaal onthouden is een onmogelijke opgave hehe.
Je weet het nooit bij ONM!!!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:01 schreef Wup het volgende:
er vanuitgaande dat de nieuwe lichting niet nog iets saaiers op gaat leveren dan Kyra maar dat kan haast niet....
En wat zullen we hem missen!!!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:03 schreef Wup het volgende:
yep Carlo is de serie uit, vertrok min of meer via de achterdeur en zien we nooit meer terug.
is, zoals Babette al meldde, met Kim Blommers ergens in een buitenwijkje gaan wonen....
Mooi, en Tara blijft gewoon? Hopelijk krijgt Chris haar nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:03 schreef Wup het volgende:
[..]
yep Carlo is de serie uit, vertrok min of meer via de achterdeur en zien we nooit meer terug.
is, zoals Babette al meldde, met Kim Blommers ergens in een buitenwijkje gaan wonen....
ik vond haar in GTST wel oke, maar daar kijk ik altijd maar met een half oog naar, dat janksmoel was me toen nooit zo opgevallen maar als ik deze foto zo zie....quote:Shirina is warm, vrolijk en loyaal. Ze kan soms erg piekeren.
pberends u heeft zeer belangrijke informatie gemist... Tara blijft niet gewoon maar in een verbeterde uitgave.. Anouck Klomp hebben we weggepest en Simone Cobben mag Tara een tweede kans gaan geven...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:06 schreef pberends het volgende:
Mooi, en Tara blijft gewoon? Hopelijk krijgt Chris haar niet
Wat een ouwe kop!!!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:09 schreef Wup het volgende:
het janksmoel belooft niet veel goeds...
precies... ben erg benieuwd wat 't gaat wordenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:09 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
[..]
ik vond haar in GTST wel oke, maar daar kijk ik altijd maar met een half oog naar, dat janksmoel was me toen nooit zo opgevallen maar als ik deze foto zo zie....
nou, ze gaat een beetje lopen piekeren dus.. klinkt ook al zo veelbelovend.....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:15 schreef MirSus het volgende:
precies... ben erg benieuwd wat 't gaat worden![]()
Niels mag ook best wat meer haar.......quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:52 schreef babette21 het volgende:
Misschien wordt het wel net zo'n drama als met Anouck... denken we dat we eindelijk blij kunnen zijn dat zij weg gaat...komt er min of meer 't zelfde voor terug...dat zal toch wat zijn, dan hadden ze dus nog beter gelijk met Anouck ook Tara er uit kunnen sturenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:17 schreef Wup het volgende:
[..]
nou, ze gaat een beetje lopen piekeren dus.. klinkt ook al zo veelbelovend.....
volgens mij heeft ie 't hier geschoren, want in ONM heeft ie wel 'n aardige grasmatquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:20 schreef Wup het volgende:
Niels mag ook best wat meer haar.......
nee, zij gaat Tara niet spelen hoor, deze piekeraarster is Shirina Delic, gespeeld door Katarina Justic.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:21 schreef MirSus het volgende:
Misschien wordt het wel net zo'n drama als met Anouck... denken we dat we eindelijk blij kunnen zijn dat zij weg gaat...komt er min of meer 't zelfde voor terug...dat zal toch wat zijn, dan hadden ze dus nog beter gelijk met Anouck ook Tara er uit kunnen sturen![]()
![]()
Oja is ook zo! foutjequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:24 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, zij gaat Tara niet spelen hoor, deze piekeraarster is Shirina Delic, gespeeld door Katarina Justic.
nou of t een verbetering is moeten we natuurlijk nog afwachten (al lijkt het erg onwaarschijnlijk dat iemand sléchter kan acteren dan Anouck hihi). Alleen.... die nieuwe, dat lijkt me eerlijk gezegd nogal een doos. Ja ik weet niet hoor, maar wat ik vorige keer van haar gezien had (en wat me bijstaat)...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:12 schreef Wup het volgende:
pberends u heeft zeer belangrijke informatie gemist... Tara blijft niet gewoon maar in een verbeterde uitgave.. Anouck Klomp hebben we weggepest en Simone Cobben mag Tara een tweede kans gaan geven...
Ben erg benieuwd hoe Ellen en Claire er uit zullen gaan!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
Anyway, de "nieuwe Tara" is eigenlijk wel één van de voornaamste reden waarom ik zo benieuwd ben naar het nieuwe seizoen... en het vertrek van alle oudgedienden natuurlijk:
Ellen, Claire![]()
Bram![]()
De Cock en de moord met de bananenschil...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:29 schreef MirSus het volgende:
Bram is hier ondertussen al wel algemeen bekend natuurlijk![]()
Is dat zo? Zieke actie. Klopt niets van.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:12 schreef Wup het volgende:
[..]
pberends u heeft zeer belangrijke informatie gemist... Tara blijft niet gewoon maar in een verbeterde uitgave.. Anouck Klomp hebben we weggepest en Simone Cobben mag Tara een tweede kans gaan geven...
hahaquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
De Cock en de moord met de bananenschil...![]()
BetSletje is dat toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:09 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
[..]
ik vond haar in GTST wel oke, maar daar kijk ik altijd maar met een half oog naar, dat janksmoel was me toen nooit zo opgevallen maar als ik deze foto zo zie....
Goeie actie juist! daaag Anouck!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Is dat zo? Zieke actie. Klopt niets van.
Kira mag wel weg ja, maar die moet eerst nog uitgeboord worden door Hugo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:33 schreef MirSus het volgende:
[..]
Goeie actie juist! daaag Anouck!Nu Kyra nog!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Kira mag wel weg ja, maar die moet eerst nog uitgeboord worden door Hugo.
Kyra vs. Chrisquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:38 schreef babette21 het volgende:
Ik zit te denken of Kyra ooit een boeiende verhaallijn heeft gehad, in die 3 jaar.... maar ik kan nergens op komen??
Ik zit te denken of we een boeiende verhaallijn kunnen verzinnen die bij het enorm inspirerende karakter van Kyra past... maar ik kan wederom niks bedenken.......
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Zo die onderweg naar morgen aapjes komen in de buurt we moeten nu echt haast gaan maken.
zoals ik al zei:quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:39 schreef pberends het volgende:
Kyra vs. Chris
quote:* Babette kan pberends niet meer serieus nemen....
Echt waarquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:39 schreef babette21 het volgende:
Sip zijn om Anouck?!?!?
* Babette kan pberends niet meer serieus nemen....
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:38 schreef pberends het volgende:
Maar zaadloze snol Koen is wel weg, gaat Bram ook verdwijnen?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:38 schreef babette21 het volgende:
Ik zit te denken of Kyra ooit een boeiende verhaallijn heeft gehad, in die 3 jaar.... maar ik kan nergens op komen??
Ik zit te denken of we een boeiende verhaallijn kunnen verzinnen die bij het enorm inspirerende karakter van Kyra past... maar ik kan wederom niks bedenken.......
blijft die gast nog zo lang?? shit he.....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:44 schreef MirSus het volgende:
nog 2 maandjes geduld hebben
![]()
Niels ONM 12 maart 2004quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie 't hier geschoren, want in ONM heeft ie wel 'n aardige grasmat
haha yepquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
blijft die gast nog zo lang?? shit he.....
oh my...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:46 schreef Wup het volgende:
blote niels-plaatjes...
Maar wat Ellen en Claire betreft mogen die 2 maanden wel langzaam gaan! Vertrek van hun beiden zo lang mogelijk uit stellen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
blijft die gast nog zo lang?? shit he.....
ze maakt op mij een erg slome indruk... kijkt heel suf uit haar ogen, maar voordeel van de twijfel verdient ze wel, Tara mag nou wel eens wat indruk gaan maken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:27 schreef babette21 het volgende:nou of t een verbetering is moeten we natuurlijk nog afwachten (al lijkt het erg onwaarschijnlijk dat iemand sléchter kan acteren dan Anouck hihi). Alleen.... die nieuwe, dat lijkt me eerlijk gezegd nogal een doos. Ja ik weet niet hoor, maar wat ik vorige keer van haar gezien had (en wat me bijstaat)...
* Wup geeft de voorkeur aan de ontkenningsfasequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:27 schreef babette21 het volgende:
en het vertrek van alle oudgedienden natuurlijk:
Ellen, Claire![]()
En anders wij wel...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:49 schreef Wup het volgende:
[..]
* Wup geeft de voorkeur aan de ontkenningsfase
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:48 schreef Wup het volgende:
Laat haar eerste scene maar een jankscene zijn, dan weten we meteen genoeg:)
je mag alleen op het borsthaar letten Babette, dit is een wetenschappelijk vergelijkingsonderzoek:)quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:48 schreef babette21 het volgende:oh my...![]()
en dat op zaterdagavond
Laten we het hopen, meer Bettina het komend seizoen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:49 schreef pberends het volgende:
Bettina komt weer in full power?
Is dit weer een sneer naar mij toe, omdat ik die Simone wel lekker vind?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:48 schreef Wup het volgende:
ze maakt op mij een erg slome indruk... kijkt heel suf uit haar ogen, maar voordeel van de twijfel verdient ze wel, Tara mag nou wel eens wat indruk gaan maken.
Laat haar eerste scene maar een jankscene zijn, dan weten we meteen genoeg:)
* Babetje is gek op wetenschappelijk onderzoekquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:50 schreef Wup het volgende:
je mag alleen op het borsthaar letten Babette, dit is een wetenschappelijk vergelijkingsonderzoek:)
wordt er iemand achterna gezeten door Carlo?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Op zaterdag 14 augustus 2004 00:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Zo die onderweg naar morgen aapjes komen in de buurt we moeten nu echt haast gaan maken.
Niet helemaal, pberends houdt van haar!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:53 schreef babette21 het volgende:
Stel he, stel dat Anouck nu mee zit te lezen.... en wij konden dat zien....
dan wisten we iig hoe ze erbij zit als ze écht aan 't janken is!!!
daar hebben wij allemaal voorgestemd dus dat gaat dan ook gebeurenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:49 schreef pberends het volgende:
En het Beatrix ziekenhuis? Bettina komt weer in full power?
en die Lieve maar klagen over waardeloze sex......quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:51 schreef babette21 het volgende:
* Babetje is gek op wetenschappelijk onderzoek
zeg, heb jij voor deze sessie de ingezonden stukken niet gelezen ofzo?!?!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:53 schreef pberends het volgende:
Lisette 'kipje' blijft hopelijk?
I rest my casequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:Is dit weer een sneer naar mij toe, omdat ik die Simone wel lekker vind?
Heb je geen foto van dat lekkers zonder die aftiteling?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:04 schreef Wup het volgende:
I rest my case
die heb ik net allemaal weggehaald, die heb je toch wel gesnaaid?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je geen foto van dat lekkers zonder die aftiteling?
Nee, ik ben pas een uur thuis.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:10 schreef Wup het volgende:
die heb ik net allemaal weggehaald, die heb je toch wel gesnaaid?
neuh, een tijdje terug al heb ik er een zooitje geplaatst, die zijn nu weg, ik heb geen zin ze opnieuw neer te zetten eigenlijk en ik ga er ook vanuit dat je ze allang hebt opgeslagenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, ik ben pas een uur thuis.
Simone Cobben is de moeite van het opslaan niet waard.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:40 schreef Wup het volgende:
neuh, een tijdje terug al heb ik er een zooitje geplaatst, die zijn nu weg, ik heb geen zin ze opnieuw neer te zetten eigenlijk en ik ga er ook vanuit dat je ze allang hebt opgeslagen
Iwan, dit is volgens mij de eerste keer dat jij hier negatief bent over iemand.....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Simone Cobben is de moeite van het opslaan niet waard.![]()
Wel de moeite voor het platliggen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Simone Cobben is de moeite van het opslaan niet waard.
Ze heeft een heel lieve kop.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:23 schreef Wup het volgende:
en het is zo een leuk personage....
Ik ben al eens eerder negatief geweest... over het karakter van wie de naam begint met een 'L' en eindigt op 'otus'.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:23 schreef Wup het volgende:
Iwan, dit is volgens mij de eerste keer dat jij hier negatief bent over iemand.....
arme Simone Cobben, Tara 2 heeft vooralsnog niet veel fans hier
en het is zo een leuk personage....
nou kan je nagaan, Lotus was in de vorige eeuw......quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben al eens eerder negatief geweest... over het karakter van wie de naam begint met een 'L' en eindigt op 'otus'.
ik vind dr kopje helemaal niet zo leuk, maar qua acteren weet ik het niet meer zo, ze nu irriteerde me niet al had ze een wat flauw rolletje, als wannabe actrice voor de polderhorrorfilm notabene en alsof dat nog niet erg genoeg was moest ze zich nog laten versieren door Joost en Hugo ook....... daarmee sleep je ook niet echt de hoofdprijs binnen:)quote:Ik vind het gewoon een slecht idee om iemand die heel recent een gastrol heeft gespeeld (nog wel als slapie van Hugo) nu opeens te recasten als een van de hoofdrolspelers.
Ze mag dan wel een leuk cobje hebben, maar ik denk dat ze qua acteren te licht is...
Hopelijk zit ik ernaast, net als bij Nikkie Plessen. (WIV hoeft niet jaloers te worden, ik bedoel het figuurlijk)
Ja, maar jij bent een vrouw en jij kunt dat niet beoordelen. Ik (man) kan dat wel. Laat dat nou maar aan mij over.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:51 schreef Wup het volgende:
ik vind dr kopje helemaal niet zo leuk
Jij een klootzak?? Een softie!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
En Wup, kom ik weer aardig in mijn rol van klootzak?
Wat, Bitch!?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:09 schreef MirSus het volgende:
Jij een klootzak?? Een softie!
Zoo! De recast van Hugo is ook geborenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat, Bitch!?
-- edit- Zo beter? --
beter geen Tara dan een tweede waardeloze Tara.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:00 schreef MirSus het volgende:
Ik ben ook niet zo zeker van het acteer talent van Simone, en veel ervaring heeft ze ook al niet,
ONM heeft absoluut een Tara nodig dus een goeie casting is hiervoor wel vereist en ik heb nu zo mijn twijfels. Oo ze zal best een mooi koppie hebben voor de mannen, maar als dat alles is waarbij je door het leven moet, tsja.
Maar ik geef haar nog wel de voordeel van de twijfel hoor![]()
bespaar me zeg....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:17 schreef MirSus het volgende:
Zoo! De recast van Hugo is ook geboren![]()
![]()
Hoor ik daar een paard pissen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:18 schreef Wup het volgende:
bespaar me zeg....
met Robin Rienstra is niks mis, met Hugo alles....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoor ik daar een paard pissen?
Luister eens even, jij! Simone is de nieuwe bitch. Take it or leave it......quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:18 schreef Wup het volgende:
beter geen Tara dan een tweede waardeloze Tara.
introduceer dan maar een nieuwe bitch.
Btw.: ik word de recast van Niels. Niels gaat iets met Tara krijgen! Yammi!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:21 schreef Wup het volgende:
met Robin Rienstra is niks mis, met Hugo alles....
Helaas voor jou verhangt Bram zich in het raamkozijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:22 schreef MirSus het volgende:
Nee Hugo is geen boeiend figuur, dan vind ik zelfs Bram boeiender. (Ja ik weet het)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |