abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:07:53 #201
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_20981182
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:07 schreef qwertyuiop het volgende:
Ellen die naar de fles grijpt is altijd leuk geweest!
9 jaar 'Ellen Evenhuis' op www.dominiquevanvliet.tk !!!
(met speciale dank aan Iwan!!)
pi_20981223
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:05 schreef Wup het volgende:

die scene staat me dus echt niet meer bij. Maar Daan het wilde leven in met Olaf was leuk....
Met Carlijn van Bussum, de producente van Fast Food, wist ik ook nog wel wat leuks....
quote:
ik vond dat Lex verhaallijntje met Ellen en Bram ook al zo bagger.. enige leuke was dat Ellen weer naar de fles mocht grijpen, totdat Claire de boel kwam verstieren......
Lex was op zich wel okay. Laten we niet vergeten dat BRAM alles heeft verkloot. En Niels is ook bezig met verbrammen. Jaagt die lul Claire weg, terwijl ze een topbaan voor zichzelf, maar ook voor hem heeft geregeld. Hij zou haar dankbaar moeten zijn.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_20981243
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:07 schreef MirSus het volgende:

Vond die sterf-scene v. Lex wel goed! Een van Bram's betere scenes!
Ja, toen realiseerde hij zich dat hij een vrouw in zijn armen had liggen. Wat zou zijn boyvriend daarvan zeggen? Begon hij maar vast met janken.
pi_20981291
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:07 schreef qwertyuiop het volgende:
Ellen die naar de fles grijpt is altijd leuk geweest!
De fles en het glas waren de enige attributen waar ze nooit naast greep. In 't Seepaert een pan met ei in de hens zetten lukte haar ook aardig. Toen was Daan de 1e nog keukenprins. Ik moest de tape 5 keer terugspoelen om te verstaan wat hij zei.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:15:45 #205
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_20981293
Lex en alles & iedereen dat enigszins met hem te maken was KUT....

oke, ik geef bij deze toe: ik heb alleen de laatste week van dag joch meegemaakt. maar ik heb maar 3 maanden in het buitenland gezeten en toen ik terugkwam waren én Ellen & Bram gaan samenwonen én in de wolken van een puber die ik nog nooooit gezien had.... móet dus wel een flut-verhaal zijn geweest. Enige goeie aan Lex was dat ie dood ging en Ellen dus weer aan de zuip ging....
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:17:03 #206
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_20981308
Moet er eventjes vandoor....ben zometeen wel weer terug
pi_20981311
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lex was op zich wel okay. Laten we niet vergeten dat BRAM alles heeft verkloot. En Niels is ook bezig met verbrammen. Jaagt die lul Claire weg, terwijl ze een topbaan voor zichzelf, maar ook voor hem heeft geregeld. Hij zou haar dankbaar moeten zijn.
ik vond Lex een afschuwelijk kereltje...

de hele wereld zou Claire dankbaar moeten zijn.....

en Niels moet inderdaad niet zo zeiken. Klemmen verstoppen is prima maar Arthur plagen mag niet....
Niels moet echt weer wat stoerder, straks wil Robert de la Haye ook niet meer omdat hij in de verbramming geduwd wordt.....
pi_20981320
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:17 schreef MirSus het volgende:
Moet er eventjes vandoor....ben zometeen wel weer terug
'k Mot ook ff pissuh!
pi_20981345
Waarom vinden we Carlo niet de ergste wanfiguur van dit seizoen??????
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:21:38 #210
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_20981382
Tja, Ellen moet zuipen, Niels moet boksen, Claire moet blèren, Joyce moet zich vooral NIET met kinderen bezig houden, Bettina moet Lisette afzeiken, Babette moet terugkomen, Victor ook, Kyra en Bram moeten naar het hiernamaals, Joost naar de plastische chirugie, Lizzy moet vooral vóór die tractor blijven liggen, Renée moet wat meer peper in d'r reet krijgen, JP moet aan de vrouw, Tara moet vooral nooooit meer huilen en eh.... nog iemand vergeten????
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:22:03 #211
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_20981391
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
omdat Bram dat al was.... duh!!
pi_20981397
quote:
hij heeft niet zoveel indruk gemaakt?
ik heb me wel geirriteerd aan het feit dat die knul relatief gezien zoveel verhaallijnen kreeg.
ik begon me pas echt aan hem te ergeren toen hij Tara aan de haak sloeg, voor die tijd kon ik hem nog wel verdragen.....
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:22:43 #213
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_20981402
-edit- ohja: Hugo... die moet nog maar ff 20 cm groeien ofzo!!
pi_20981425
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:21 schreef babette21 het volgende:
Bettina moet Lisette afzeiken
En Duuk moet Lisette schoonspuiten als ze onder de zeik zit....
pi_20981442
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:21 schreef babette21 het volgende:
Lizzy moet vooral vóór die tractor blijven liggen
Moet ik je een paar klappen geven!?!?!?!?!?!?!? ( )

Lizzy ( ) moet blijven!

Stroop Claire dan haar vel af!
pi_20981466
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:22 schreef babette21 het volgende:
Ach, Claire kan 'm altijd nog wat uitrekken.....
pi_20981508
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:22 schreef babette21 het volgende:
Tja, Ellen moet zuipen, Niels moet boksen, Claire moet blèren, Joyce moet zich vooral NIET met kinderen bezig houden, Bettina moet Lisette afzeiken, Babette moet terugkomen, Victor ook, Kyra en Bram moeten naar het hiernamaals, Joost naar de plastische chirugie, Lizzy moet vooral vóór die tractor blijven liggen, Renée moet wat meer peper in d'r reet krijgen, JP moet aan de vrouw, Tara moet vooral nooooit meer huilen en eh.... nog iemand vergeten????
Ellen moet een prachtige en lang eindverhaal krijgen,
Claire mag inderdaad schreeuwend krijsend en tierend de tent verlaten en over een jaartje terugkomen om wraak te nemen op alles en iedereen.
Niels moet stoerder, da's duidelijk.
Betiina klopt ook
Bram en Kyra een stille aftocht. Niemand merkt het, ze worden nooit meer door iemand genoemd omdat niemand ze mist.
Babette mag best terug, Victor hoeft voor mij niet zo.
Joost moet gewoon weg.
Lizzy mag wel eens een beetje een leuk lijntje krijgen, beetje minder puberaal, ik denk dat Nikkie Plessen dat prima aankan.
Renee is een hopeloos geval en mag gewoon onopvallend verhaalloos blijven rondwandelen net als JP, geen vrouw voor hem want dat betekent verhaallijn en dat willen we niet.
Tara heeft inderdaad genoeg gejankt voor 10 soaplevens....
Hugo hoef ik komende seizoen voorlopig even niet meer te zien, Robin Rienstra deed het prima allemaal maar die overdosis Hugo aan het eind is voorlopig wel weer even leuk geweest. En het blijft onuitstaanbaar dat Hugo en niet Arthur er met het drama vandoor ging.....
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:53:42 #218
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_20981875
I'm back
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:55:50 #219
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_20981923
quote:
Die vind ik een stuk erger nog als Bram!
pi_20981961
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:55 schreef MirSus het volgende:

Die vind ik een stuk erger nog DAN Bram!
Dat vonden de schrijvers blijkbaar ook! Pffff! Een linedancer die een hetero moet voorstellen!
Maar ja: die knipdoos vindt 'm leuk en trouwt met die halve haan.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 22:00:12 #221
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_20981997
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:58 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Opgeruimd staat netjes toch!
pi_20982090
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat vonden de schrijvers blijkbaar ook! Pffff! Een linedancer die een hetero moet voorstellen!
ja voor Carlo hadden ze zelfs nog iewmand ingehuurd om hem de serie uit te spelen, hoewel voor Aafke ook en of dat nou zo een succes was:)
  zaterdag 31 juli 2004 @ 22:06:42 #223
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_20982124
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 22:05 schreef Wup het volgende:

[..]

ja voor Carlo hadden ze zelfs nog iewmand ingehuurd om hem de serie uit te spelen, hoewel voor Aafke ook en of dat nou zo een succes was:)
vind het tot nu toe nog niet veel soeps hoe de ontslagen ONM uitgeschreven zijn... saved the best for last? Do krijgt een spetterend einde?
pi_20982198
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 22:06 schreef MirSus het volgende:
vind het tot nu toe nog niet veel soeps hoe de ontslagen ONM uitgeschreven zijn... saved the best for last? Do krijgt een spetterend einde?
zij die ontslagen zijn, wordt geen budget meer aan gespendeerd, zij die uit zichzelf opstapt daarentegen..........
neehoor geintje, Ellen moet een prachtig Bramloos vertrek krijgen met een mooie lange verhaallijn daaraan voorafgaand.

Voor Claire wordt Manouk van der Meulen hopelijk nog eventjes ingehuurd en krijg ik mijn onvergetelijke bitchfight alsnog te zien.....
  zaterdag 31 juli 2004 @ 22:14:16 #225
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_20982227
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 22:12 schreef Wup het volgende:

[..]

Voor Claire wordt Manouk van der Meulen hopelijk nog eventjes ingehuurd en krijg ik mijn onvergetelijke bitchfight alsnog te zien.....
haha
  zaterdag 31 juli 2004 @ 22:18:03 #226
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_20982289
Morgen de eerste speeldag van Dominique in Mamma Mia!
Commentaar krijgen jullie na die tijd v. Susanne, die gaat heen!
  zaterdag 31 juli 2004 @ 22:20:27 #227
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_20982337
Bitchfight tussen Claire en Daphne??? Lijkt me weinig reden toe... of moet één van beide met 'n derde persoon op de vuist??? Anyway, Daphne terug is áltijd goed!!

Voor Ellen kan Lara terugkomen..... back from the death.... is tenslotte al weer even geleden dat een "doodgewaande" weer voor de deur stond.... Lijkt me wel wat als Ellen denkt dat ze geesten ziet, daarom weer aan de zuip gaat (moet toch een reden voor zijn) maar dan blijkt zusjelief nog te leven en inmiddels - samen met de ook nog levende Pim - voor de Joegoslavische Maffia werkt...
  zaterdag 31 juli 2004 @ 22:22:12 #228
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_20982377
Wat voor rol gaat Do spelen?? Dancing queen???

sorry zit al de halve dag te racen op de playstation en ben daar zo gaar van dat ik geloof ik alleen nog maar onzin kan uitkramen...
  zaterdag 31 juli 2004 @ 22:23:10 #229
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_20982397
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 22:22 schreef babette21 het volgende:

sorry zit al de halve dag te racen op de playstation en ben daar zo gaar van dat ik geloof ik alleen nog maar onzin kan uitkramen...
haha
pi_20982436
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 22:20 schreef babette21 het volgende:

maar dan blijkt zusjelief nog te leven en inmiddels - samen met de ook nog levende Pim - voor de Joegoslavische Maffia werkt...
Nee, voor de IRA, want "Frank" wilde met Lara naar Ierland vluchten. Een bommetje leggen kon "Frank" immers al.
pi_20982469
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 22:22 schreef babette21 het volgende:
Nee, ze speelt de rol van mama Mia.
quote:
Jij zit dagelijks op de Playstation, volgens mij.......
  zaterdag 31 juli 2004 @ 22:28:07 #232
92364 MirSus
Dominique van Vliet
pi_20982487
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 22:27 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Nee, ze speelt de rol van mama Mia.
[..]
Nou dan maar even serieus Ze speelt de rol van Tanja
pi_20984135

De ONM site van YORIN is vernieuwd en staat nu vol nieuwe biografieën, een quiz (leuk bedacht ) en je kunt je aanmelden voor de ONM-nieuwsbrief!

Dit zijn de 3 belangrijkste locaties van het nieuwe seizoen:

Het Ziekenhuis

Het Pakhuis

Dok

En dit worden de belangrijkste karakters:

Eric Bouwman als Tonnie de Vries

Robin Rienstra als Hugo van Walsum

Melline Mollerus als Lisette Krol

Pamela Teves als Bettina Wertheimer

Dennis Overeem als Bram de Boei

Sander de Heer als Marnix Klein

Jasmine Sendar als Kyra Isarin

Annelieke Bouwers als Sanne Klein

Katarina Justic als Shirina Delic

Robert de la Haye als Niels Richter

Nikkie Plessen als Lizzy Vehmeijer

Jop Joris als Joost van Walsum

Petra Kagchelland als Iris Overbeek

Bettina Berger als Renée Couwenberg

Dominique van Vliet als Ellen Evenhuis

Annemieke Verdoorn als Joyce Couwenberg

Gürkan Kücüksentürk als Ilyas Cabar

Kim Pieters als Claire Simons

Aram van de Rest als Chris Vroman

Frits Jansma als JP

Anouck Klomp als Tara van Walsum

--------------------------------------------------------------------------------
BETTINA WERTHEIMER
--------------------------------------------------------------------------------

Actrice
De rol van Bettina Wertheimer wordt gespeeld door Pamela Teves.

Werk
Bettina is de directrice van het AZB.

Relatie
Bettina is single en is nooit getrouwd geweest. Wel heeft ze samen met Ed Couwenberg een zoon, Serge. Zij leerde hem pas kennen toen hij volwassen was. Serge is inmiddels overleden.

Typisch Bettina
Mevrouw Wertheimer heeft hart voor haar werk en werkt hard. Ze heeft graag macht en stelt alles op alles om de goede naam van het AZB te behouden.

Woonomgeving
Bettina woont alleen in een luxe appartement. Vroeger had ze geliefd gezelschap van haar kat Churchill, maar haar zoon Serge heeft het arme beest vermoord. Bettina is weinig thuis omdat ze het grootste deel van haar tijd op kantoor doorbrengt.

Familie/vrienden
Bettina’s neef Ravi is geëmigreerd. Vrienden heeft Bettina maar weinig. Haar motto is dan ook: De enige die je in deze wereld kunt vertrouwen, ben je zelf.

BRAM DE BOEI

Acteur
De rol van Bram de Boei wordt gespeeld door Dennis Overeem

Werk
Bram is kinderarts in het AZB.

Relatie
Hij is getrouwd met Ellen Evenhuis, maar ze zijn uit elkaar. Samen met Ellen heeft hij een dochtertje Doris. Met zijn vorige vrouw had hij een zoon Yannick, maar die is overleden. Met Ellen heeft hij een omgangsregeling voor Doris getroffen.

Typisch Bram
Bram staat bekend als een eerlijke, nuchtere man. Hij is wat je noemt een workaholic en dit heeft ook geleid tot spaninningen tussen hem en Ellen.

Woonomgeving
Momenteel woont Bram in zijn eentje in het appartement waar hij tot voor kort met Ellen en Doris woonde.

Familie
De ouders van Bram, Kees en Karin, beheren een camping in Egmond aan Zee.

CLAIRE SIMONS

Actrice
De rol van Claire Simons wordt gespeeld door Kim Pieters.

Werk
Claire is SEH-arts in het AZB.

Relatie
Claire is getrouwd geweest met Hugo, maar ze zijn gescheiden. Haar relatie met Niels is onlangs verbroken.

Typisch Claire
Claire is berekenend en ambitieus. Ze heeft er een handje van haar zin door te drijven. Af en toe heeft last van faalangst.

Woonomgeving
Tot voor kort woonde Claire samen met Niels in het tuinhuis van huize Couwenberg. Momenteel logeert ze op verschillende plekken.

Familie/vrienden
De moeder van Claire woont in Frankrijk en met haar vader heeft ze geen contact. Haar zus Daphne woont in Milan. Naast haar zus zijn Ellen en Niels belangrijke personen.

CHRIS VROMAN

Acteur
De rol van Chris Vroman wordt gespeeld door Aram van de Rest.

Werk
Chris is co-assistent in het AZB.

Relatie
Chris heeft geen vaste relatie.

Typisch Chris
Hij is bijzonder ambitieus. Chris is sluw en statusgevoelig. Hij kan nogal neerbuigend en direct.

Woonomgeving
Chris bewoont een kamer in Het Pakhuis, maar kan niet wachten tot hij zijn eigen kapitale villa heeft.

Familie/vrienden
De vader van Chris combineert een hoge functie in de medische industrie met een bestuursfunctie op de medische faculteit. Zijn moeder is overleden. Chris heeft geen broers of zussen. Joost en Hugo zijn vrienden van Chris.

ELLEN EVENHUIS

Actrice
De rol van Ellen Evenhuis wordt gespeeld door Dominique van Vliet.

Werk
Ellen is de personeelschef van het AZB.

Relatie
Ellen is getrouwd met Bram de Boei. Momenteel zijn ze uit elkaar, maar zorgen ze wel samen voor hun dochtertje Doris.

Typisch Ellen
Ellen is recht door zee en vrolijk. Ze is in het verleden verslaafd geweest aan alcohol. Nog steeds is Ellen verslavingsgevoelig.

Woonomgeving
Ellen woont met haar dochtertje Doris tijdelijk bij Renée Couwenberg. Daarvoor woonde ze samen met Bram in een appartement.

Familie/vrienden
De zus van Ellen, Lara, is overleden. Met haar ouders heeft ze geen contact meer. De belangrijkste personen in haar leven zijn Bram, Doris, Renée en Claire.

HUGO VAN WALSUM

Acteur
De rol van Hugo van Walsum wordt gespeeld door Robin Rienstra.

Werk
Hugo is neuroloog/neurochirurg in het AZB.

Relatie
Hugo is twee keer getrouwd geweest. Momenteel is hij single.

Typisch Hugo
Hugo staat bekend als intelligent en eigenwijs. Hij heeft een goed gevoel voor humor, maar is ook een beetje arrogant.

Woonomgeving
Op dit moment bewoont Hugo een penthouse dat hij tot voor kort deelde met zijn vader en zijn ex-vrouw Claire.

Familie/vrienden
Hugo heeft contact meer met zijn moeder (zij woont in Amerika) en zijn vader Arthur zit in de gevangenis. Hugo heeft een zus, Tara, en een broer Joost. Zijn halfbroer Sid zit eveneens in de gevangenis. Verder had Hugo nog een zusje Eline, maar zij is op jonge leeftijd verdronken. De belangrijkste personen in het leven van Hugo zijn Joost, Tara en Kyra.

ILYAS CABAR

Acteur
De rol van Ilyas Cabar wordt gespeeld door Gürkan Kücüksentürk.

Werk
Ilyas werkt als co-assistent in het AZB.

Relatie
Ilyas gaat trouwen met Elif, zijn vriendin in Turkije.

Typisch Ilyas
Toen hij zes jaar oud was, emigreerde Ilyas naar Nederland. Hij is hulpvaardig, vrolijk en energiek, maar kan wel lang over dingen twijfelen.

Woonomgeving
Ilyas woont bij zijn ouders thuis.

Familie/vrienden
Ilyas heeft een broertje Mo. Zijn opa en oma wonen in Turkije. Hij heeft een vriend Tonnie.

IRIS OVERBEEK

Actrice
De rol van Iris Overbeek wordt gespeeld door Petra Kagchelland.

Werk
Iris is co-assistente in het AZB.

Relatie
Iris heeft momenteel geen relatie.

Typisch Iris
Iris is nuchter en kent haar verantwoordelijkheden. Ze laat niet snel over zich heenlopen en kan daardoor een beetje bot overkomen. Ze is ambitieus, maar als ze je mag, gaat ze voor je door het vuur.

Woonomgeving
Iris gaat in Het Pakhuis wonen.

Familie/vrienden
De ouders van Iris zijn gescheiden. Ze heeft nog een jongere broer en zus. Ze wonen allemaal ver bij haar vandaan.

JOOST VAN WALSUM

Acteur
De rol van Joost wordt gespeeld door Jop Joris.

Werk
Joost was eerst fotograaf, maar momenteel maakt hij films. Hij heeft geen filmopleiding gevolgd.

Relatie
Joost heeft een relatie met Lizzy.

Typisch Joost
Joost is lui en laks, maar ook grappig en charmant. Hij heeft een keer zijn nekwervels gebroken bij auto ongeluk.

Woonomgeving
Joost woont samen met Lizzy in een kamer in Het Pakhuis.

Familie/vrienden
Joost heeft geen contact met zijn moeder en zijn vader Arthur zit in de gevangenis. Hij heeft een broer, Hugo en een zus, Tara. Zijn halfbroer Sid zit eveneens in de gevangenis. Zijn zusje Eline is op jonge leeftijd verdronken.

JOYCE COUWENBERG

Actrice
De rol van Joyce Couwenberg wordt gespeeld door Annemieke Verdoorn.

Werk
Joyce is juriste in het AZB.

Relatie
De grote liefde van Joyce is Melchior Vehmeijer. Hij is vermoord. Momenteel is Joyce single. Ze heeft geen kinderen, maar wel een sterke kinderwens. Met Duuk als spermadonor heeft ze haar kinderwens proberen te verwezenlijken.

Typisch Joyce
Joyce is een onafhankelijke vrouw. Ze is intelligent, charmant en van tijd tot tijd cynisch.

Woonomgeving
Joyce woont in haar eentje in haar voormalig ouderlijk huis.

Familie/vrienden
De ouders van Joyce, Ed en Judith Couwenberg, zijn beiden overleden. Haar halfbroer Victor wordt vermist. Verder heeft Joyce een zus Renée en een neef Niels. Melchiors dochter Lizzy is haar stiefdochter. Zij zijn de belangrijkste mensen in haar leven.

JP

Acteur
De rol van JP wordt gespeeld door Frits Jansma.

Werk
JP is barkeeper van beroep.

Relatie
JP is single. Hij heeft een zoon Carlo, van wiens bestaan hij achttien jaar lang niet op de hoogte was.

Typisch JP
JP is vriendelijk en behulpzaam. Hij biedt altijd een luisterend oor.

Woonomgeving
Woont alleen op benedenverdieping met tuin.

Familie/vrienden
Zijn oude moeder woont met haar tweede man in Benidorm, zijn vader is overleden. JP’s zus Coos woont op Texel en is de moeder van JP’s nichtje Ariël.

KYRA ISARIN

Actrice
De rol van Kyra wordt gespeeld door Jasmine Sendar.

Werk
Kyra is verpleegkundige op de kinderafdeling van het AZB en studeert geneeskunde.

Relatie
Kyra is gescheiden van Daan Starrenburg en momenteel single.

Typisch Kyra
Kyra is slim, optimistisch en behulpzaam. Soms kan ze bot uit de hoek komen.

Woonomgeving
Kyra huurt een kamer in het Het Pakhuis.

Familie/vrienden
De ouders van Kyra wonen op Curaçao. Hij vrienden zijn Lizzy, Tara, Shirina, Hugo en Bram.

LISETTE KROL

Actrice
De rol van Lisette wordt gespeeld door Melline Mollerus.

Werk
Lisette is verpleegkundige/baliemedewerkster op de afdeling neurologie van het AZB.

Relatie
Lisette is ongewenst single.

Typisch Lisette
Lisette houdt van roddelen en is romantisch ingesteld.

Woonomgeving
Lisette woont in een verpleegstersflat.

Familie/vrienden
Lisette heeft een zus. Belangrijke personen in haar leven zijn haar moeder, Bettina en Kyra.

LIZZY VEHMEIJER

Actrice
De rol van Lizzy Vehmeijer wordt gespeeld door Nikkie Plessen.

Werk
Lizzy is journalist. Ze is gestopt met haar studie journalistiek en timmert nu aan de weg als freelancer.

Relatie
Lizzy woont samen met Joost.

Typisch Lizzy
Lizzy is slim, grappig en direct. Ze heeft een groot gevoel voor rechtvaardigheid.

Woonomgeving
Lizzy woont in Het Pakhuis.

Familie/vrienden
Haar vader, Melchior, is vermoord en Lizzy's moeder woont in Rusland. Ze heeft nauwelijks contact met haar moeder. Lizzy heeft ook halfbroers en zussen in Rusland wonen. Joyce is haar stiefmoeder.

MARNIX KLEIN

Acteur
De rol van Marnix Klein wordt gespeeld door Sander de Heer.

Werk
Marnix is algemeen chirurg, hoofd SEH.

Relatie
Marnix is gescheiden en heeft drie kinderen: twee dochters, Sanne en Sophie, en een zoon Jasper. Hoewel hij momenteel single is, heeft Marnix nooit gebrek aan vriendinnen.

Typisch Marnix
Hij is levenslustig, charmant en recht voor zijn raap.

Woonomgeving
Marnix woont in een appartement met zijn dochter Sanne.

Familie/vrienden
De vader van Marnix is overleden. Zijn oude moeder woont in een bejaardentehuis. Hij heeft drie kinderen en zij zijn de belangrijkste mensen in zijn leven.

NIELS RICHTER

Acteur
De rol van Niels wordt gespeeld door Robert de la Haye.

Werk
Niels is neuroloog/neurochirurg in het AZB.

Relatie
Niels is gescheiden van zijn vrouw Lieve. Hij heeft een relatie gehad met Claire, maar zij zijn nu uit elkaar.

Typisch Niels
Niels is ambitieus. Soms kan hij bot uit de hoek komen. Vooral als hem onrecht wordt aangedaan.

Woonomgeving
Momenteel woont Niels in het tuinhuis van huize Couwenberg. Hij heeft samen met Claire een huis gekocht, maar de verhuizing staat wegens relatieproblemen op losse schroeven.

Familie
De moeder van Niels woont in België. Zijn vader, Oscar Couwenberg, is overleden. Zijn halfbroer Victor wordt vermist. Joyce en Renée zijn de nichten van Niels.

Renée COUWENBERG

Actrice
De rol van Renée Couwenberg wordt gespeeld door Bettina Berger

Werk
Renée is gynaecologe in het AZB.

Relatie
Renée is een single, lesbische vrouw. Ze heeft een zoontje Gyman.

Typisch Renée
Renée is altijd vriendelijk en begripvol. Soms is ze een tikkeltje te bemoeizuchtig.

Woonomgeving
Samen met haar zoontje Gyman woont Renée in een appartementje.

Familie/vrienden
De ouders van Renée, Ed en Judith, zijn overleden. Ze heeft een zus Joyce en een broer Victor die wordt vermist. Verder heeft ze een neef Niels. Haar vriendinnen zijn Claire en Ellen.

SANNE KLEIN

Actrice
De rol van Sanne Klein wordt gespeeld door Annelieke Bouwers.

Werk
Sanne is co-assistent in het AZB.

Relatie
Sanne is single.

Typisch Sanne
Sanne is romantisch en soms een beetje een dramaqueen. Ze ziet graag het goede in de mens en vraag veel aandacht. Wat de liefde betreft gelooft ze in de prins op het witte paard.

Woonomgeving
Sanne woont bij haar vader Marnix, maar logeert ook geregeld bij haar moeder.

Familie/vrienden
Sanne heeft een broer Jasper en een zus Sophie.

SHIRINA DELIC

Actrice
De rol van Shirina Delic wordt gespeeld door Katarina Justic.

Werk
Shirina is verpleegkundige op de kinderafdeling van het AZB.

Relatie
Shirina heeft geen relatie.

Typisch Shirina
Shirina is warm, vrolijk en loyaal. Ze kan soms erg piekeren.

Woonomgeving
Shirina gaat in Het Pakhuis wonen.

Familie/vrienden
De familie van Shirina woont in Bosnië.

TARA VAN WALSUM

Actrice
De rol van Tara van Walsum wordt gespeeld door Anouck Klomp.

Werk
Tara wisselt vaak van beroep. Tot voor kort was ze bedrijfsleidster van café De Engel.

Relatie
Tara heeft veel vriendjes gehad, maar kan geen langdurige relatie onderhouden.

Typisch Tara
Tara is snel verveeld en enigszins egocentrisch. Ze is niet snel onder de indruk van iets of iemand.

Woonomgeving
Tara huurt een kamer in Het Pakhuis.

Familie/vrienden
Tara heeft geen contact met haar moeder. Haar vader, Arthur, zit in de gevangenis. Ze heeft een oudere broer Hugo en jongere broer Joost. Haar halfbroer Sid zit ook in de gevangenis. Haar zusje Eline is op jonge leeftijd verdronken.

TONNIE DE VRIES

Acteur
De rol van Tonnie de Vries wordt gespeeld door Eric Bouwman.

Werk
Tonnie grijpt wat werk betreft alles aan wat op zijn pad komt. Hij is nergens voor opgeleid.

Relatie
Tonnie is single.

Typisch Tonnie
Tonnie is optimistisch, vrolijk, relaxt en makkelijk in de omgang.

Woonomgeving
Tonnie heeft geen eigen woonruimte.

Familie/vrienden
Tonnie heeft slecht contact met zijn ouders. Hij beschouwt de familie van zijn vriend Ilyas als zijn familie.
pi_20984305
* Iwan1976 was zo enthousiast over de vernieuwde site dat hij Babette's post over het hoofd heeft gezien.
pi_20984719
wat doet Tara Klomp daar tussen........
pi_20984730
ik weet niet wat maar er is iets engs met die foto's.....

en SHIRINA DELIC heeft een janksmoel..........
pi_20984760
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:00 schreef Wup het volgende:
ik weet niet wat maar er is iets engs met die foto's.....
Mooie caps van de nieuwe afleveringen.... Ik mis alleen de wuppie's.
pi_20984872
Bram en Ellen zijn toch niet getrouwd?
dat ze aangeven dat ellen nog verslavingsgevoelig is, is een goed teken:)

haha....Lisette: ongewenst single
en waarom is Kyra belangrijk voor Lisette??

Sander de Heer heeft weer een dochter Sophie...
en Marnix is een sexy naam. Jasper trouwens ook

en sinds wanneer is Claire een vriendin van Renee??

Sanne dramaqueen dat gaaat leuk worden..... als ze een beetje leuk kan acteren tenminste

ongeveer de hele nieuwe lichting is single dus dat wordt een boel gedoe....

Iwan is die nieuwe site popupvrij? [ Wup durft het risico niet te nemen]
pi_20984944
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Mooie caps van de nieuwe afleveringen.... Ik mis alleen de wuppie's.
iemand heeft zich toch wel vergrepen aan fotoshop lijkt me..
ik vind er echt een aantal flink onmooi gemaakt maar misschien ligt dat aan mij......
mja wuppies ga je missen he;)
pi_20984966
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:00 schreef Wup het volgende:
en SHIRINA DELIC heeft een janksmoel..........
Wup quote Wup

was dat niet die meid uit GTST?
toen vond ik haar wel leuk, niet zo florisante foto dan dit blijkbaar
pi_20984977
quote:
Hugo heeft contact meer met zijn moeder (zij woont in Amerika) en zijn vader Arthur zit in de gevangenis.
Ik ben benieuwd of we Hugo's moeder, de soapactrice, eerdaags in Ulft.... ehem.... Amsterdam zien verschijnen.

ID-tje voor de schrijvers:
De horrorfilm van Joost is een bescheiden succesje, maar het filmklimaat in Nederland is nu slechter dan ooit tevoren... dus Joost moet op zoek naar een nieuwe baan. Hij wordt een van de regisseurs van een nieuwe Nederlandse ziekenhuissoap en zijn moeder krijgt een van de hoofdrollen. Zij speelt namelijk de directrice... en wie kan haar daarbij beter adviseren dan Bettina Wertheimer?!

Tijdens haar stage bij Bettina komt moeder Van Walsum achter een duister geheim van Bettina... en gebruikt dat als chantagemiddel... als wraak voor wat Bettina haar ex-man Arthur heeft aangedaan.

Marianne Vloetgraven lijkt me uitermate geschikt voor de rol van moeder Van Walsum.
pi_20985011
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd of we Hugo's moeder, de soapactrice, eerdaags in Ulft.... ehem.... Amsterdam zien verschijnen.
niet gaan weet_ik_velen hoor......
pi_20985019
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:24 schreef Wup het volgende:
was dat niet die meid uit GTST?
toen vond ik haar wel leuk, niet zo florisante foto dan dit blijkbaar
Klopt ja. In GTST speelde ze de rol van verpleegkundige Betty Luijendijk. Toen werkte ze ook op de kinderafdeling.
pi_20985034
was die moeder een soapactrice?
ze was er vandoor gegaan met een soapacteur maar of ze zelf soapactrice was weet ik niet zo....
pi_20985093
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Marianne Vloetgraven lijkt me uitermate geschikt voor de rol van moeder Van Walsum.
ow maar zij is van harte welkom...
ze is wel een beetje van de aardbodem verdwenen dus ze zal er best tijd voor hebben.
half goudkust is al geadopteerd door ONM dus dit kan er ook nog wel bij:)
het zou wel top zijn.
liever niet te veel van Walsum verhaallijntjes, dus laat haar maar een leuke zus voor voor Bettina zijn.
pi_20985117
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:30 schreef Wup het volgende:
was die moeder een soapactrice?
ze was er vandoor gegaan met een soapacteur maar of ze zelf soapactrice was weet ik niet zo....
Ik heb het ff nagekeken en je hebt gelijk!

Maar als ze een beetje lijkt op Tara moet ze wel soapactrice zijn geworden...
Ze heeft die soapacteur vast gebruikt om een rol te krijgen in een Amerikaanse soap.
pi_20985176
Wisten we dit al?:
Lisette woont in een verpleegstersflat en ze heeft een zus.

Foutje op de ONM site:

pi_20985182
maar goed, Bram, Ellen en Claire worden nog wel genoemd,
Arthur is dus echt weg:(
het blijft een trieste aftocht voor de held van het afgelopen seizoen.....
pi_20985193
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Foutje op de ONM site:
[afbeelding]
blijf je nou weet_ik_velen?
pi_20985250
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:50 schreef Wup het volgende:
blijf je nou weet_ik_velen?
Een d-tje of t-tje zul je mij niet over horen klagen, maar de naam van een hoofdrolspeler fout spellen op de officiële site.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')