quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat moet het volgende tournament worden?
Je hebt gestemd op: Favoriete Personage dat uit de serie is
Heeeeeeeeeee bigmac. Kom jij ook eens in het Showchat topic.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:04 schreef _bigmac_ het volgende:
na 2 weken nog steeds open ?
oke effe zoeken hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:50 schreef Dada het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee bigmac. Kom jij ook eens in het Showchat topic.
Volgs ons vosje welquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:51 schreef Dizer het volgende:
WTF?!!! Sylvia = Jesse?????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:03 schreef _bigmac_ het volgende:
Klopt het dat in het volgend siezoenDuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
helaas dat wijf is uitgeroepen tot best nieuwe actrice op een of andere breezer site dus zou wel nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:03 schreef RedGuy het volgende:
Gaat Sjors dood? Ik heb vooral veel geneukt deze zomer dus geen GTST dingen gevolgd.
niet dus, want ik heb hem nog helemaal niet klaar staan. Morgen avond pasquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:00 schreef _bigmac_ het volgende:
Dan moet deze snel vol gelult worden.
Ja maar hoe en waarom enzo dan ? Nina ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duh
Zoooooooooo he, we hebben hier dus met een echte vent te maken? Godverredomme zeg, dat die bestaan, nou ja zo’n man die ook echt veel neukt dan. Ken wel mannen die eens in de 4 jaar eens wat neuken maar een zomer lang "veel" neuken. Mijn God.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:03 schreef RedGuy het volgende:
Gaat Sjors dood? Ik heb vooral veel geneukt deze zomer dus geen GTST dingen gevolgd.
Nouja, het is dat jij het zegt, maar ik ben wel een echte vent ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Zoooooooooo he, we hebben hier dus met een echte vent te maken? Godverredomme zeg, dat die bestaan, nou ja zo’n man die ook echt veel neukt dan. Ken wel mannen die eens in de 4 jaar eens wat neuken maar een zomer lang "veel" neuken. Mijn God.
Daniel Danielquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:59 schreef Dizer het volgende:
Frey en ik zijn bezig met een nieuwe topic. Afblijven dus
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:01 schreef Frey het volgende:
Nog even over Sylvia die de stem van Jessiedoet in pokémon:
Het leukste is dat Jessie in een aflevering zegt: Ik heb Sylvia gespeeld in GTST
Met een grote sigaar in het midden van de opquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daniel Daniel![]()
Dat zijn zomercliffhangers.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:20 schreef mark_03 het volgende:
Cliffhanger lijkt me ook stoer. Zijn er maar 12 of 13 geweest ofzo
quote:Wie in de studio's van televisieproducent Endemol door de decors van de nieuwe publieke soapserie 'Het Glazen Huis' struint, komt van de ene soapserie in de andere terecht.
Het Glazen Huis draait om een machtige media-familie waarvan de vader directeur is van een op Endemol lijkend bedrijf, dat - natuurlijk - ook een soap maakt. Titel van die serie: 'Zilver en Goud'.
Om die reden is op de set van 'Het Glazen Huis', waar maandag de eerste opnamen zijn gemaakt, nog een mini-decor voor een tweede soap in gebruik. Om de verwarring compleet te maken, wordt tijdens de fictieve opnames van die soap gebruik gemaakt van de kledingopslagplaats van 'Goede Tijden, Slechte Tijden'.
Het decortje van het niet bestaande 'Zilver en Goud' is, zo vertelt uitvoerend producente Annemieke van Vliet, opgezet als over-the-top-uitvoering van de set van een soap ŕ la 'Goede Tijden'.
Een plagerijtje van de publieke omroep aan het adres van de commerciëlen? ,,Nee hoor'', zegt Van Vliet. ,,Het is zeker geen kat naar bijvoorbeeld 'GTST'. Ik heb zelf lang voor die serie en voor 'Onderweg naar Morgen' gewerkt. We willen ons eigen werk niet belachelijk maken, maar een kleine knipoog naar de soap kan geen kwaad.''
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Zo die onderweg naar morgen aapjes komen in de buurt we moeten nu echt haast gaan maken.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Zo die onderweg naar morgen aapjes komen in de buurt we moeten nu echt haast gaan maken.
Dus alle cliffhangers doen mee maar wat maakt dan een cliffhanger.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zijn zomercliffhangers..
1 week voor het nieuwe siezoen komt de laaste week voorbij van het vorige siezoen zo als elke jaar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:46 schreef Gelderland het volgende:
wanneer is nou de herhaling van de laatste aflevering van vorig seizoen??
Voorlopig zit dat tournament er nog niet aan te komen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:34 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dus alle cliffhangers doen mee maar wat maakt dan een cliffhanger.
en wat is een cliffhanger en wat niet ?
en wanneer begint dan het nieuwe seizoen precies?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:35 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
1 week voor het nieuwe siezoen komt de laaste week voorbij van het vorige siezoen zo als elke jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |