abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zaterdag 18 mei 2024 @ 12:28:19 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_213604268

Welkom in het altijd bruisende ONZ Feedback topic! Voor al uw 'Onzin voor je leven' gerelateerde vragen zit u hier goed!

De FOK! ONZ! Service desk bestaat uit: SwJ

5.gif Waar dient dit topic voor, zeg je? :?.
Soms kan het gebeuren dat je het niet eens bent met een SwJ, een verdwenen post of andere ingrepen door ons kloeke moderators team. Om te voorkomen dat men als een losgeslagen gilles de la tourette patiënt topics begint te openen met vragen over beslissingen van SwJ, hebben we 'feedback' in het leven geroepen. Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent SwJ in het onzin forum. Bedenk je echter wel dat ook wij SwJ, al lijken we nog zo eng, gewoon mensen zijn. Stel je vragen op een normale manier, dan zullen wij deze graag beantwoorden. Kortom: houd het normaal.

swtb_no_pm.png Okay, maar wat als ernstige haast bij is? :?.
Mochten er dingen gebeuren die echt niet door de beugel kunnen of wil je de moderators attent maken op rasechte bagger, gebruik dan een topicreport of stuur ons een PM. Ons frivole team deelt een gezamenlijke inbox welke te bereiken is onder de username ONZePM. Gezien een leven bij SwJ niet bekend is, zal hij ongetwijfeld aanwezig zijn om je vragen te beantwoorden.

1.gifTof! Ik vind het hier nu al gezellig! :Y.
En zo zien we het ook graag. Let echter wel dat het feedback topic niet bedoeld is om gezellig met zijn allen te keuvelen over allerlei triviale zaken. Enige slowchat zal niemand tegen het been stoten, maar weet waar de grenzen liggen. Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.

1.gifMaar hoe weet ik waar ik mag slowchatten en waar niet? :@ .
Als er een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij 'ONZ-mod's seal of ontopicworthiness' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier dus niet geslowchat gaat worden.

Ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts.

Om de slowchatters van dienst te zijn hebben we ook een banner met de tekst 'ONZ-modjes seal of permitted' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt (policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). Zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn.

Het is in geen geval de bedoeling dat men de banners zelf erin gaat zetten want dan heb je een goede kans dat iedereen dat gaat doen en de banners hun 'waarde' verliezen, wij zullen dus zorgen voor plaatsing. Je kan ons altijd vragen om de banner erin te doen mocht je dat willen.

En misbruik wordt gewoon beschouwd als topicverkloten en ook als zodanig tegen opgetreden.

De seals zijn gemaakt door LOLBOY.

3.gifHet wordt me volkomen duidelijk nu :D .
Mooi zo. Je kan je ei altijd aan ons kwijt. Gebruik dit topic niet om te slowchatten, kijk eens de huisregels door voor de lol, en mocht je iets speciaals willen vertellen, maak dan gebruik van de speciale PM. En onthoud:

quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ;)) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.

They are the few, the proud, the able.
Deze OP is hier te vinden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_213604545
ik ben het er niet mee eens hoor met wat jullie zeggen?
En idd Swj moet het zich niet aantrekken, ik zeg het ook niet tegen hem als persoon. Maar wel als in zijn functie hier als mod.

Verder prima kerel.
Maar ik hoor het alweer, had net zo goed niks kunnen zeggen want wordt weer geen reet mee gedaan.
What else is new...... :')
Do what you love, love what you do!
pi_213604575
kijken jullie als mods wel objectief eens trouwens daar? Of is het meer van laat het maar zijn gang gaan?
ik snap dat DTS dan mss een lastige is net als alle SC, maar ik zie toch soms beetje dingen waarvan ik denk mag best wat van gezegd worden ff door een MOD ofzo?

En verder, en dat is mijn mening hoor, of dat wenselijk is of niet weet ik niet dat is aan FA
Maar ik vind dat een MOD die een topic en users dus controleert er eigenlijk niet in zou moeten posten als user?
pi_213604598
Kunnen we ONZ niet gewoon omdopen naar KRE - De Grote Kree-show?

Alles draait immers om hem in ONZ.
pi_213604628
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 12:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kunnen we ONZ niet gewoon omdopen naar KRE - De Grote Kree-show?

Alles draait immers om hem in ONZ.
tis gelul en weet jezelf ook, maar je bent een stoker altijd al. en maakt niet uit.
maar zou het dan toch hier ff willen houden op punten en als je die hebt dan zeg je ze maar. wat je nu post slaat natuurlijk nergens op
pi_213604665
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 12:59 schreef kree het volgende:

[..]
tis gelul en weet jezelf ook, maar je bent een stoker altijd al. en maakt niet uit.
maar zou het dan toch hier ff willen houden op punten en als je die hebt dan zeg je ze maar. wat je nu post slaat natuurlijk nergens op
Omdat je letterlijk alles naar je toetrekt. Gisteren postte ik wat in DTS, wat helemaal niet over jou ging. Maar nee hoor, in De Grote Kree-show moet ALLES over jou gaan (volgens jou), en ging je berserk over een post van mij die helemaal niet over jou ging.

Er is maar 1 stoker in DTS momenteel, en ik ben het niet.
pi_213604685
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:01 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Omdat je letterlijk alles naar je toetrekt. Gisteren postte ik wat in DTS, wat helemaal niet over jou ging. Maar nee hoor, in De Grote Kree-show moet ALLES over jou gaan (volgens jou), en ging je berserk over een post van mij die helemaal niet over jou ging.

Er is maar 1 stoker in DTS momenteel, en ik ben het niet.
ga toch weg vent ik post halve weken niks. en dan soms doe ik ff mee. Dus ga me niet vertellen dat het alleen om mij draait, ???
dat is gelul, bovendien meestal als ik post en het zeik stel zit er niet is het wel gezellig.
pi_213604691
Pas geleden werd je boos omdat niemand het over jouw onderwerp wilde hebben. Je begon mensen in DTS zelf uit te schelden voor wegkijkers en vond dat slap waren, alleen maar omdat we het niet over jouw specifieke onderwerp wilde praten.
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 13:03:57 #9
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213604692
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 12:55 schreef kree het volgende:
kijken jullie als mods wel objectief eens trouwens daar? Of is het meer van laat het maar zijn gang gaan?
ik snap dat DTS dan mss een lastige is net als alle SC, maar ik zie toch soms beetje dingen waarvan ik denk mag best wat van gezegd worden ff door een MOD ofzo?

En verder, en dat is mijn mening hoor, of dat wenselijk is of niet weet ik niet dat is aan FA
Maar ik vind dat een MOD die een topic en users dus controleert er eigenlijk niet in zou moeten posten als user?
Er wordt altijd objectief gekeken naar tr's. Het is inderdaad jouw mening. Net zoals het jouw mening is dat gaap-smileys niet mogen in DTS en dat iedereen even openhartig moet zijn als jij in DTS.

Blijkbaar krijg je het niet voor elkaar om deze smiley: :O te negeren. Dat is jouw probleem. Het vervelende is dat je dat ze niet ziet. Het is iedereen schuld: degene die de smiley post, de corrupte mods die de smiley toestaan, de users die tr's plaatsen als je je weer eens opwindt over deze smiley. Maar vooral ligt t niet aan jou.

Daar kan ik je niet mee helpen. Het bepaalt en verziekt echter wel regelmatig de sfeer in DTS. En dat is niet de bedoeling, dat een hele reeks de dupe wordt van jouw gebrek aan zelfreflectie.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213604699
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:02 schreef kree het volgende:

[..]
ga toch weg vent ik post halve weken niks. en dan soms doe ik ff mee. Dus ga me niet vertellen dat het alleen om mij draait, ???
dat is gelul, bovendien meestal als ik post en het zeik stel zit er niet is het wel gezellig.
Precies mijn punt.

Je krijgt het voor elkaar om mijn hele post te negeren en er zelf wat van te verzinnen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2024 13:05:17 ]
pi_213604709
Misschien tijd voor een alcohol-slot op ONZ.

Succes ermee.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2024 13:06:01 ]
pi_213604725
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Pas geleden werd je boos omdat niemand het over jouw onderwerp wilde hebben. Je begon mensen in DTS zelf uit te schelden voor wegkijkers en vond dat slap waren, alleen maar omdat we het niet over jouw specifieke onderwerp wilde praten.
hmmmms lol anders trek je zoiets ff in je voordeel nu????
Ik was niet boos omdat mensen er niet op reageerden, ik maakte een punt van dat mensen er niks over zeggen en mss liever wegkeken, wss iets in die strekking.
Weet niet eens meer, onthou het ook niet.

maar niemand en niemand echt kan mij betichten van dat ik met opzet dat topic naar mijn hand wil zetten.... ik vertel maar gewoon, jullie reageren/

Jij in tegenstelling beste aardappel hebt er een handje van om juist drama te willen maken....
  Admin zaterdag 18 mei 2024 @ 13:06:34 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213604726
Screenshot van alle Dm's graag
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_213604752
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:06 schreef kree het volgende:

[..]
hmmmms lol anders trek je zoiets ff in je voordeel nu????
Ik was niet boos omdat mensen er niet op reageerden, ik maakte een punt van dat mensen er niks over zeggen en mss liever wegkeken, wss iets in die strekking.
Weet niet eens meer, onthou het ook niet.

maar niemand en niemand echt kan mij betichten van dat ik met opzet dat topic naar mijn hand wil zetten.... ik vertel maar gewoon, jullie reageren/

Jij in tegenstelling beste aardappel hebt er een handje van om juist drama te willen maken....
Je bent toen uren doorgegaan over dat onderwerp ondanks dat niemand mee deed. Maar nee hoor, je probeert echt het topic niet naar je hand te zetten.

En je probeert nu al meerdere keren mij van drama te betichten. Wat ben je zelf nu al uren aan het doen? Met je 'iK haAl eEn Fa ErBiJ' als een mod iets doet wat niet naar jouw zin is?

L

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2024 13:10:28 ]
pi_213604755
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:03 schreef SwJ het volgende:

[..]
Er wordt altijd objectief gekeken naar tr's. Het is inderdaad jouw mening. Net zoals het jouw mening is dat gaap-smileys niet mogen in DTS en dat iedereen even openhartig moet zijn als jij in DTS.

Blijkbaar krijg je het niet voor elkaar om deze smiley: :O te negeren. Dat is jouw probleem. Het vervelende is dat je dat ze niet ziet. Het is iedereen schuld: degene die de smiley post, de corrupte mods die de smiley toestaan, de users die tr's plaatsen als je je weer eens opwindt over deze smiley. Maar vooral ligt t niet aan jou.

Daar kan ik je niet mee helpen. Het bepaalt en verziekt echter wel regelmatig de sfeer in DTS. En dat is niet de bedoeling, dat een hele reeks de dupe wordt van jouw gebrek aan zelfreflectie.
nee tuurlijk is het niet eens die smiley, of als ie keertje voorkomt, maar ok dan moet ik het over personen gaan hebben nu. enne denk niet dat het handig is, maar kan wel zeggen dat er een hoop zich irriteren aan gezuig gedrag? En vooral het wel alles willen weten maar niks vertellen.

Ik trek dat slecht. en meerdere. bovendien voegt het weinig toe aan topic.

maar ok tis goed dat we er ff over praten zo, want mss is het wel onwijs onduidelijk aardappel maakt er nu natuurlijk show van. want zo is ie,.
precies mijn punt. maar ok.
pi_213604761
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:06 schreef yvonne het volgende:
ik zou dat zo graag echt willen doen?
maar weet niet of iedereen t waardeert wel als ik dat zo neerzet.

maar heb ze hoor?
pi_213604769
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:09 schreef kree het volgende:

[..]

maar ok tis goed dat we er ff over praten zo, want mss is het wel onwijs onduidelijk aardappel maakt er nu natuurlijk show van. want zo is ie,.
precies mijn punt. maar ok.
_O-

Dat is precies wat jij nu al uren doet. Zelfkennis is jou vreemd.
pi_213604774
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:06 schreef yvonne het volgende:
ik ga dat niet hier zo posten, maargoed als je ze wil, doe wel via mail en dan ga ik wel echt uit van vertrouwen. maar ok denk kan ik jou wel toevertrouwen.
pi_213604785
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:10 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
_O-

Dat is precies wat jij nu al uren doet. Zelfkennis is jou vreemd.
ga is weg vervelende vent????? je maakt geen punt je zit alleen weer hetzelfde te doen als in het topic?

hoe zou jij het willen dan? je zit in FB hier he niet in je bolk chat.
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 13:19:33 #20
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213604857
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:09 schreef kree het volgende:
maar kan wel zeggen dat er een hoop zich irriteren aan gezuig gedrag?
Links naar of quotes van "gezuig gedrag" graag.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213604877
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:19 schreef SwJ het volgende:

[..]
euhm alle posts?

Kan me niet herinneren dat ze iets vertelde behalve van ben moe en met smiley en veel vragen?
pi_213604923
kijk ik ben ok met vragen he? en maarja zo gaat het dan normaal wss, van vertel je wat en verteld ander wat.

vragen vragen vragen, en ok ik heb het echt niet negatief aangepakt. maar er komt nooit antwoord terug?
Geen reet weet ik van dr. En terwijl de meeste verder dan toch nog wel iets vertellen.
Bedoel echt niet dat je hier nou alles moet vertellen, maar iets bv, kan vragen wat is je hobby?
Of weet ik veel denk al gedaan, nooit antwoord op.

Dat is niet erg en best.
Maar irriteer me er dan wel aan dat je wel alles andere wil weten en daarmee aan de haal gaat.
Maargoed zover waren sommige nog niet in het topic denk om dat te begrijpen.

Waarom moet ik vertellen aan zo iemand, leg mij het maar uit?

Om later dan iets te zeggen waardoor jezelf popie Jopie eruit komt?
pi_213604945
ben nog niet boos op dr trouwens laat ik dat ff zeggen, maargoed issues want is niet normaal zo denk. of hij als ik al hoorde?
pi_213605005
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:19 schreef SwJ het volgende:

[..]
je vraagt erom, hoeveel zin denk je dat ik 30 topics nog ga doorzoeken naar links van een post uit 30x600 posts????

juist ja. :') niet dus.
pi_213605011
maar zal het vanaf nu eens ff opslaan idd per stuk als het me opvalt,. mss is dat verhelderend.

maak mijn eigen MOD en user note archief wel, en dan gaan we over tijdje eens kijken wat daar uit komt. :P
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 13:32:12 #26
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605025
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:29 schreef kree het volgende:

[..]
je vraagt erom, hoeveel zin denk je dat ik 30 topics nog ga doorzoeken naar links van een post uit 30x600 posts????

juist ja. :') niet dus.
Zo werkt dat niet he. Er worden geen tr's geplaatst, je gaat regelmatig uit je plaat, je komt hier tieren over corrupte mods en zuig-posts. Dan wil ik ook graag zien wat jij verstaat onder zuigposts.

En als t zo vaak voorkomt en jou gelijk kan geven, is t een kleine moeite een aantal van die posts op te zoeken.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213605038
aardappel is al goed voorbeeld in dit topic.
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 13:35:04 #28
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605065
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:33 schreef kree het volgende:
aardappel is al goed voorbeeld in dit topic.
Nee. Zuigposts uit DTS waar jij helemaal van over de zeik gaat. Dat jij wordt uitgelokt. Nu niet terugkrabbelen. Jij bent hier het slachtoffer van dts en corrupte mods.
Kom op.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 13:36:46 #29
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605092
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:25 schreef kree het volgende:
kijk ik ben ok met vragen he? en maarja zo gaat het dan normaal wss, van vertel je wat en verteld ander wat.

vragen vragen vragen, en ok ik heb het echt niet negatief aangepakt. maar er komt nooit antwoord terug?
Geen reet weet ik van dr. En terwijl de meeste verder dan toch nog wel iets vertellen.
Bedoel echt niet dat je hier nou alles moet vertellen, maar iets bv, kan vragen wat is je hobby?
Of weet ik veel denk al gedaan, nooit antwoord op.

Dat is niet erg en best.
Maar irriteer me er dan wel aan dat je wel alles andere wil weten en daarmee aan de haal gaat.
Maargoed zover waren sommige nog niet in het topic denk om dat te begrijpen.

Waarom moet ik vertellen aan zo iemand, leg mij het maar uit?

Om later dan iets te zeggen waardoor jezelf popie Jopie eruit komt?
Niemand is verplicht jouw vragen te beantwoorden. Net zoals jij niet verplicht bent vragen van anderen te beantwoorden. Dat is jouw eigen keuze. En jouw keuze betekent niet dat anderen automatisch verplicht zijn om op ook maar één vraag van jou in te gaan.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213605164
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:35 schreef SwJ het volgende:

[..]
Nee. Zuigposts uit DTS waar jij helemaal van over de zeik gaat. Dat jij wordt uitgelokt. Nu niet terugkrabbelen. Jij bent hier het slachtoffer van dts en corrupte mods.
Kom op.
nee dat zeg ik niet?
trouwens hoezo, ik ben helemaal geen slachtoffer, maar tis altijd wel makkelijk met zijn allen op mij gaan enzo he?

En dat snap ik helemaal al niet als het gewoon onwijs gezellig is ofzo ook andere keren?

jullie vinden het gewoon leuk om te zeiken, en ok dan is het makkelijk mss op mij?
Je kunt het ook gewoon negeren toch wat ik post?

het is maar een spel............
pi_213605168
om het verhaal maar eens om te draaien dus? maargoed.....
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 13:45:10 #32
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605171
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:43 schreef kree het volgende:

Je kunt het ook gewoon negeren toch wat ik post?

Zeg dat ook eens tegen jezelf...

Maar, kan ik hieruit opmaken dat er geen links naar zuigposts komen?
F.K.A. SuperwormJim
pi_213605176
iedereen vind het leuk als er weer eens verhaal is of iets iig om over te praten, dacht nog soms moet ik dit topic reanimeren ofzo om het nog leuk te houden.

Tja als er discussie uit komt, best toch? zolang het beetje normaal gaat?

Maar dit is BS
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 13:48:21 #34
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605189
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:45 schreef kree het volgende:
iedereen vind het leuk als er weer eens verhaal is of iets iig om over te praten, dacht nog soms moet ik dit topic reanimeren ofzo om het nog leuk te houden.

Tja als er discussie uit komt, best toch? zolang het beetje normaal gaat?

Maar dit is BS
Nee, dat vindt helemaal niet iedereen. Sommigen willen gewoon het spel spelen.
Jij hoeft dat topic helemaal niet te reanimeren. DTS loopt prima, ook zonder jou. Je mag gerust je verhaal kwijt daar, maar kom nu niet aan met dat dat nodig is om DTS te redden of dat anderen dat per sé willen.
F.K.A. SuperwormJim
  Spellchecker zaterdag 18 mei 2024 @ 13:53:17 #35
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213605228
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 12:55 schreef kree het volgende:

Dan zet je een TR.
  zaterdag 18 mei 2024 @ 14:03:23 #36
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213605320
-nee-

[ Bericht 92% gewijzigd door SwJ op 18-05-2024 14:03:48 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213605340
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:48 schreef SwJ het volgende:

[..]
Nee, dat vindt helemaal niet iedereen. Sommigen willen gewoon het spel spelen.
Jij hoeft dat topic helemaal niet te reanimeren. DTS loopt prima, ook zonder jou. Je mag gerust je verhaal kwijt daar, maar kom nu niet aan met dat dat nodig is om DTS te redden of dat anderen dat per sé willen.
euhm die twee kunnen best samen? is het nog beetje leuk ook? Ik heb geen kritiek op het spel he?
pi_213605345
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:53 schreef maily het volgende:

[..]
Dan zet je een TR.
hmmms en bij wie komt die?
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 14:18:31 #39
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605396
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:07 schreef kree het volgende:

[..]
euhm die twee kunnen best samen? is het nog beetje leuk ook? Ik heb geen kritiek op het spel he?
Dat heb je wel:

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 09:02 schreef kree het volgende:
ik vind het saai hoor dit hele topic vaak ?
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 13:04 schreef kree het volgende:

[..]
yup en ok als ik echt vervelend ben zeggen jullie het maar, maar dit is leuker als bolk enzo......

ik mis btw nog antwoorden?
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 17:31 schreef kree het volgende:
totdat er weer een Elle lange saaie reeks is aan bolk en puntjes, maargoed. het heeft zo zijn momenten hier soms zal ik maar zeggen :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef kree het volgende:
mis wel beetje dat vertellen soms van eigen? dat alleen op elkaar reageren op niks ga ik snel saai vinden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 07:33 schreef kree het volgende:
saai, jullie allen vannacht, Heb ik eens tijd om met kletsen hie weer na een week. is heel DTW door gewoon dood?
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 06:23 schreef kree het volgende:

[..]
weet ik, maarja bij vlagen is het hier soms gezellig kletsen wel en soms moet er ff een opzetje zijn.

Soms werkt het soms niet.
haha

maar het is koffie tijd wel weer. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2024 10:10 schreef kree het volgende:

[..]
en vooral saai, maargoed negeer ze maar beetje enzo voor het doel spel enzo :')
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 01:06 schreef kree het volgende:

[..]
Jawel ik zeg niet dat je het niet mag maar heeft users speklap niet meer te vertellen als alleen smileys denk ik dan

Tis leuker als je beetje in tekst kletst hoor. en maak je geen zorgen we hebben allemaal onze gebreken ik zeker Maar ja het zegt zo weinig behalve alleen wat stomme smileys om je punten op te krikken ofzo. (wie is speklap vraag ik me af dan). vertel beetje ?
quote:
84s.gif Op zondag 4 februari 2024 03:12 schreef kree het volgende:
tis altijs wel merkwaardig..... hoe het zo weer in een soort van over en weer gaat en mss is dat voor punten enzo.

`maar ok ik denk meer van klets beetje over wat je meemaakt ofzo. ookal is het saai, denk je....

altijd beter als zinloos posten... `;0
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:00 schreef kree het volgende:
saai hier ..
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 18:57 schreef kree het volgende:

[..]
gezellig juist, beetje nieuw leven enzo in de brouwerij want al dat bolk en nutteloze posts wordt ik ook wel zat.
Prima spelletje, maar ok voor het lezen en posten is het wel leuk als er iemand iig nog iets van iets minder zinloos heeft te brengen als alleen een smiley of bolk ofzo Toch?
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 20:38 schreef kree het volgende:

[..]
ok reden om zal hem nog eens uitleggen en heb het al vaker gezegd, het topic gaat zo saai worden als we alleen nog smileys en YouTube posten enzo..... Er is vast wel wat leukers als dat te verzinnen om te vertellen en typ het het gewoon beetje uit enzo?
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 02:15 schreef kree het volgende:
de saaiheid hier, neeee snappen jullie niet dat topic leuk is als je alleen zelf ook leuk doet?
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 23:32 schreef kree het volgende:

[..]
nou leuke momenten op vakantie toch vast wel ook?

vertel ff anders zo saai hier :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 17:30 schreef kree het volgende:
ja gaan we saai doen enzo? :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 23:05 schreef kree het volgende:
gaat saai worden beetje?????
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 01:23 schreef kree het volgende:
jullie zijn saai. hahaha doe ff lekker posten en puntennenzo. ik zie morgen wel weer. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 13:14 schreef kree het volgende:
zo saai weer? echt kom ik ff kijken hier en niemand weer wat te vertellen? wat ook nog boeiend is?
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2024 19:22 schreef kree het volgende:

[..]
ja duhhhhh nou gelul jullie snappen ook wel dat dat met een knipoog bedoelt is.
LOL je mag blij zijn dat er nog iemand kletst hier af en toe anders zou het helemaal saai worden :')

En anders ga je maar huilen bij de mods als ik iemand terroriseer :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 21:29 schreef kree het volgende:
saaaaai
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef kree het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, dat is het nadeel en voordeel van dit topic.

Voordeel is dat ie altijd wel soort actief is.
Nadeel dat het soms dus alleen nog maar is voor punten en tja, dat zegt mij niet zoveel dan of denk van haak ik ff op in.

Maargoed, kweet zo is het spel ook wel beetje hierbij, iedereen moet zelf maar weten hoever ie er in gaat :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:23 schreef kree het volgende:
lol tis het topic he, maar vervelen jullie je nog maar ff met smileys heen en weer, mss heb ik morgen weer wat leuks te vertellen :')

Of heeft iemand nog wat boeiends?
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:35 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen jullie zijn zo saai?

Haha echt niks boeiends kwam er voorbij deze avond :P
quote:
84s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 06:05 schreef kree het volgende:

[..]
tja hoor? niks te vertellen zelf nee???? beetje saaiert jij?
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 06:08 schreef kree het volgende:

[..]
ja wtf :') je komt hier niet bij mij mee weg he met die smileys alleen :P. ehehehe.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 02:59 schreef kree het volgende:

[..]
nou min of meer dat dit hele topic de saaiheid zelfde is behalve als er mensen eens ff wat zeggen enzo. LOL
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 09:56 schreef kree het volgende:

[..]
saaiheid wel meer. maar ok maakt niet uit, ik speel hjet spel ook zo :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 12:50 schreef kree het volgende:
zo saai weer jullie, lol ik had nog wel leuk verhaal van collega. of naja iets wat onwijs overtrokken is en melding van gemaakt van bedreiging enzo, Ik ken hem en die doet geen vlieg kwaad nooit.

Maarrrrre ik ben vrouw en intimidatie.... bs hoor echt waar en het gaat nog hoop hoger op ook,
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 00:30 schreef kree het volgende:
saai zijn jullie. LOL ik kijk nog ff YouTube verder :P
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 00:30 schreef kree het volgende:
saai zijn jullie. LOL ik kijk nog ff YouTube verder :P
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 08:26 schreef kree het volgende:
lekker saai weer :')
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 02:11 schreef kree het volgende:
saai?
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 07:34 schreef kree het volgende:
Nou jullie zijn verder saai?
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 09:41 schreef kree het volgende:
saai saai saai.
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 13:40 schreef kree het volgende:
succes tot morgen ofzo. :P met saaiheid. LOL
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 14:06 schreef kree het volgende:
lol we doen wel weer lief tot over paar saai uur. doeiiiiii
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 08:41 schreef kree het volgende:
owja zo werkt dit topic ik doe wel ff mee, gezellig echt ook......
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2024 11:34 schreef kree het volgende:
de saaiheid..... :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2024 11:35 schreef kree het volgende:

[..]
ja het is idd wel jammer dat niemand een leuk onderwerp kan verzinnen idd....?
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2024 11:38 schreef kree het volgende:

[..]
weet ik en ik zit hier ook niet elke dag....

maar damn. jullie zijn ster in om dit topic saai te maken. uitzonderingen daargelaten hoor want soms is het leuk.

maar dit alweer? komt door mij en aandacht vragen....... tja. mss moet je zo niet denken he,
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 05:12 schreef kree het volgende:
nou dan gaat het vrij snel saai worden?
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 05:14 schreef kree het volgende:
zo mooi altijd iedereen komt in dit topic, maarja als niemand wat verteld dan is het ook gelijk saai.,
Nu probeer ik wel te doen, waarvoor ik trouwens ook nog genoeg commentaar krijg.
En paar anderen. Maar zijn er niet eens zoveel.

Gehehehe owh wacht ff want zeg dit nu, maar dan is t weer topic gaat alleen over kree huilie jullie enzo. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 06:49 schreef kree het volgende:

[..]
dat mag keur het ook niet af. maar tis zo saai?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 12:36 schreef kree het volgende:
dit soort icoontjes posten dus, naja moet iedereen zelf er maar wat van vinden? naja leuk?

fucking saai is het wel.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:08 schreef kree het volgende:
saai?
F.K.A. SuperwormJim
pi_213605399
mijn mening, maar ik denk niet dat je als mod gezellig mee kunt kletsen in een topic en etc. en dan alsnog de functie hebt als "politie". ik snap het, maar je krijgt dan toch voorkeur voor bepaalde personen of die je wel of niet mag?

Ik denk gewoon als je mee wil kletsen moet je geen mod zijn. of mod in ander forum. dan is het ook ok, maar niet dezelfde als waar je in mee doet.
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 14:19:27 #41
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605401
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:08 schreef kree het volgende:

[..]
hmmms en bij wie komt die?
Bij mij. Maar nu niet. Want je plaatst geen tr's.

Dus nog steeds geen links naar zuigposts gezien.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213605406
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:18 schreef SwJ het volgende:

[..]
Dat heb je wel:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

ja zonde van je moeite weer, want je kunt net zo grote lijst maken met dingen waarin ik zeg dat het wel leuk is.

Wat wil je nou eigenlijk ermee zeggen?
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 14:20:37 #43
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605410
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:18 schreef kree het volgende:
mijn mening, maar ik denk niet dat je als mod gezellig mee kunt kletsen in een topic en etc. en dan alsnog de functie hebt als "politie". ik snap het, maar je krijgt dan toch voorkeur voor bepaalde personen of die je wel of niet mag?

Ik denk gewoon als je mee wil kletsen moet je geen mod zijn. of mod in ander forum. dan is het ook ok, maar niet dezelfde als waar je in mee doet.
Die mening mag je hebben, maar wordt nergens op FOK! gedragen. Overal posten mods mee in topics waarin ze modden. Leer er mee leven
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 14:21:06 #44
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605412
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:20 schreef kree het volgende:

[..]
ja zonde van je moeite weer, want je kunt net zo grote lijst maken met dingen waarin ik zeg dat het wel leuk is.

Wat wil je nou eigenlijk ermee zeggen?
Dat je gebrek aan zelfreflectie hebt.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213605416
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:19 schreef SwJ het volgende:

[..]
Bij mij. Maar nu niet. Want je plaatst geen tr's.

Dus nog steeds geen links naar zuigposts gezien.
nee dat klopt ik plaats nooit tr. want ik heb geen hekel aan mensen niemand in dat hele topic niet en mag je zeggen wat je wil van mij.
Zolang het leuk blijft iig.

Ik ga niet zoveel moeite doen als jou, van af nu zal ik ze opslaan, maar no way dat ik hele topics door ga zitten zoeken :')
pi_213605418
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:20 schreef SwJ het volgende:

[..]
Die mening mag je hebben, maar wordt nergens op FOK! gedragen. Overal posten mods mee in topics waarin ze modden. Leer er mee leven
dat weet ik zeg ook niet dat het niet mag., maar het zou wss goed idee zijn. maarja dat is FA verhaal
pi_213605422
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:21 schreef SwJ het volgende:

[..]
Dat je gebrek aan zelfreflectie hebt.
das toch niet helemaal waar, en nu valt het hier nog mee hoor want blijft redelijk netjes.

Maar ik kan me best nog topics herinneren van eerder, liever wilde ze me dood ofzo.
pi_213605430
dus ok he, trek het me onderhand niet meer zoveel aan, maar begrijp @SwJ ik wil jou niet in een kwaad daglicht zetten, maar het is gewoon vervelend zo......

En goed ik maak er grote kree show van enzo constant, dat is ook al bullshit natuurlijk.
pi_213605657
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:12 schreef kree het volgende:

[..]
ga is weg vervelende vent????? je maakt geen punt je zit alleen weer hetzelfde te doen als in het topic?

hoe zou jij het willen dan? je zit in FB hier he niet in je bolk chat.
Je leest toch alleen wat je wil lezen, en plaatst persoonlijke aanvallen als iemand eens een keertje tegen je in durft te gaan.

Bedankt voor het voorbeeld.
pi_213605798
aanvallen??? zelfs, echt je verdraaid het aardig dan zo denk ik?
ik ben echt aanvallend type natuurlijk, Komop zeg.
dat is toch helemaal niet zo. ?
pi_213605805
waarom ben jij hier trouwens aardappel? zeker naar jou kan ik me nou niet iets herinneren wat ook maar aanvallend naar je was?

owh wacht komen er nu quotes.
echt haha je geniet er gewoon van. en ok sneer naar iemand vast wel. maar om mij nu het aanvallende type te noemen is niet heel ok he?

maar als je je gekwetst voelt door al mijn aanvallen die ik op je deed, bij deze sorry :')
arme kind......... helemaal gekwetst door al mijn aanvallen, ja dat is wel lullig idd

het scheelt nog dat je niet uit gemaakt werd voor kankerlijder en hang je op aan de hoogste boom en etc etc etc, wat ik naar me kreeg.
Maargoed om het in perspectief te zetten he?
denk niet eens dat je een quote kunt vinden trouwens waar ik je onwijs in aanval als het niet al grappig bedoelt was.

[ Bericht 25% gewijzigd door kree op 18-05-2024 15:36:17 ]
pi_213605895
maarja daarom is DTS natuurlijk ook de grote kree show :')

Echt de terror van dat topic ben ik.
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 15:43:41 #53
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213605994
@kree en @AardappelSchotel graag jullie onenigheid buiten op straat uitvechten.
Dit hoort niet thuis in ONZ-FB, het topic dat betrekking heeft op moderatie in ONZ.

Dank jullie. :*
F.K.A. SuperwormJim
pi_213606003
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 15:43 schreef SwJ het volgende:
@:kree en @:AardappelSchotel graag jullie onenigheid buiten op straat uitvechten.
Dit hoort niet thuis in ONZ-FB, het topic dat betrekking heeft op moderatie in ONZ.

eens, nouja hoef niet te vechten hoor. maar ok :)
pi_213606210
x verkeerde topic :')
pi_213607879
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 15:43 schreef SwJ het volgende:
@:kree en @:AardappelSchotel graag jullie onenigheid buiten op straat uitvechten.

Ik reageer op zijn onzin. Maar ik zal niet meer hier op hem reageren.
pi_213608429
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 17:44 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Ik reageer op zijn onzin. Maar ik zal niet meer hier op hem reageren.
zie ook deze
kree in ONZ / [ronde 69 Het Dodetopicspel #15689] Liefde voor aeque

Wmb is het daarmee klaar en opgelost. Hoop ook voor jou :)
pi_213676139
Yo. Topic staat Centraal, ipv Sticky! :D

Ik miste m al bovenaan :)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator zaterdag 25 mei 2024 @ 12:16:23 #59
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_213676160
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 12:13 schreef Sally het volgende:
Yo. Topic staat Centraal, ipv Sticky! :D

Ik miste m al bovenaan :)
Ik miste jou ook.
F.K.A. SuperwormJim
pi_213676167
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 12:16 schreef SwJ het volgende:

[..]
Ik miste jou ook.
Fijn om te horen O+ :*
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juni 2024 @ 23:45:19 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_214075184
Mag hier een slotje op ? Intentie komt verkeerd over.......

Fok-it in ONZ / The Bradge is terug.......

Alvast bedankt. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 1 juli 2024 @ 09:54:49 #62
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214114152
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 23:45 schreef tong80 het volgende:
Mag hier een slotje op ? Intentie komt verkeerd over.......

Fok-it in ONZ / The Bradge is terug.......

Alvast bedankt. :)

Oh jee :o :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 juli 2024 @ 04:16:31 #63
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_214138877
:o

[ Bericht 92% gewijzigd door Jacquelinehasselbaink op 04-07-2024 05:32:57 ]
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  woensdag 3 juli 2024 @ 10:10:17 #64
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214140196
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2024 04:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gorfrmorgen
Dit is feedback :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214708626
Da's ook niet lief @SwJ ?
Alleen maar omdat in het onzinnige Wedden dat dit topic dicht gaat, weer gepost werd...? (Wat toch niks raars was... ??? :X)

Dan trek ik mn boetekleedje wel aan, maar doe je DTS dan weer open?

:@
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 01:08:37 #66
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214708633
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 01:07 schreef Sally het volgende:
Da's ook niet lief @:SwJ ?
Alleen maar omdat in het onzinnige Wedden dat dit topic dicht gaat, weer gepost werd...? (Wat toch niks raars was... ??? :X)

Dan trek ik mn boetekleedje wel aan, maar doe je DTS dan weer open?

:@
Als ik genoeg punten heb om weer op 1 te staan. :7
F.K.A. SuperwormJim
pi_214708643
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 01:08 schreef SwJ het volgende:

[..]
Als ik genoeg punten heb om weer op 1 te staan. :7
Neeeeee!

Ik was net een post aan het maken. Dicht.
Geen rechten om te posten.

Bah.

Machtsmisbruik!!11!1!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 01:14:03 #68
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214708650
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 01:12 schreef Sally het volgende:

[..]
Neeeeee!

Ik was net een post aan het maken. Dicht.
Geen rechten om te posten.

Bah.

Machtsmisbruik!!11!1!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Macht is er om te misbruiken.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 01:14:43 #69
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214708653
POLL
F.K.A. SuperwormJim
pi_214708665
Nou ehm, ik geloof dat het niet bij iedereen in goede aarde viel.

En was het nou echt vanwege een misverstand om een fonetische uitspraak van een username door een andere user?

Of ehm. Tja.
Ik weet niet of ik het moet zeggen, maar het is Feedback; om ons op stang te jagen?

Ben je nog op vakantie?
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 01:18:55 #71
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214708668
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 01:18 schreef Sally het volgende:
Nou ehm, ik geloof dat het niet bij iedereen in goede aarde viel.

En was het nou echt vanwege een misverstand om een fonetische uitspraak van een username door een andere user?

Of ehm. Tja.
Ik weet niet of ik het moet zeggen, maar het is Feedback; om ons op stang te jagen?

Ben je nog op vakantie?
Nee
Het is warm
F.K.A. SuperwormJim
  Trouwste user 2022 woensdag 14 augustus 2024 @ 20:04:26 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_214715046
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
Uhm, WTF?
Truste. Ik wil morgen opstaan met een nieuwe paint......... :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214715059
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:04 schreef tong80 het volgende:

[..]
Truste. Ik wil morgen opstaan met een nieuwe paint......... :)

_O- :D

Ik kijk wat ik kan doen. :P
pi_214715068
Tja, ik vind het een beetje bar om steeds als zuurtje aangesproken te worden.
En hm, misschien was mijn reactie op de _O- _O- over dat een patiente was overleden omdat een huisarts nalatig was geweest ook wat overdreven vol met negatieve smileys, maar ik was oprecht verontwaardigd. [edit: ik ben eerstehulpverlener en ik zou er niet aan moeten denken] .

Zoals ik wel vaker verontwaardigd ben over bepaalde dingen die in DTS voorbij komen.
Ik probeer het zo goed en zo kwaad als ik kan het te negeren.

Hm, en net al berouw getoond en een reactie van me weer bewerkt.

Maar eh - er zit een grens aan mijn geduld en incasseringsvermogen hoor.

Sorry.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 14-08-2024 20:49:27 ]
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:07:54 #76
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214715084
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
Uhm, WTF?
Komt door Sally.
Ik deed _O- _O- op jouw grappig verhaal met die huisarts begon ze mij opeens persoonlijk aan te vallen. Terwijl die zelfde Sally in de nacht nog liep te verkondigden dat je maar moest scrollen als je de Meiland gifjes niet leuk vond .overigens net nadat ze had geklaagd dat ik voetbal spam has gepost (1 filmpje van een interview met Arne Slot _O_ ) schijnbaar werkt voor sommige het eigen gegeven advies maar 1 kant op.

En dan mag ik vanwege twee smilies als reactie op je verhaal voor rotte vis uitgemaakt worden.
-O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214715100
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Komt door Sally.
Ik deed _O- _O- op jouw grappig verhaal met die huisarts begon ze mij opeens persoonlijk aan te vallen. Terwijl die zelfde Sally in de nacht nog liep te verkondigden dat je maar moest scrollen als je de Meiland gifjes niet leuk vond .overigens net nadat ze had geklaagd dat ik voetbal spam has gepost (1 filmpje van een interview met Arne Slot _O_ ) schijnbaar werkt voor sommige het eigen gegeven advies maar 1 kant op.

En dan mag ik vanwege twee smilies als reactie op je verhaal voor rotte vis uitgemaakt worden.
-O-
En jij valt mij niet aan als je (al vaker) zuurtje, zuurpruim of zure mat tegen mij zegt...?
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:10:22 #78
268260 Dr.Mikey
pi_214715109
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
En hm, misschien was mijn reactie op de _O- _O- over dat een patiente was overleden omdat een huisarts nalatig was geweest ook wat overdreven vol met negatieve smileys, maar ik was oprecht verontwaardigd.

Zoals ik wel vaker verontwaardigd ben over bepaalde dingen die in DTS voorbij komen.
Ik probeer het zo goed en zo kwaad als ik kan het te negeren.

Hm, en net al berouw getoond en een reactie van me weer bewerkt.

Maar eh - er zit een grens aan mijn geduld en incasseringsvermogen hoor.

Sorry.
En wanneer iemand 1 YouTube linkje post met een interview spreken we van voetbal spam terwijl vervolgens dat maatje van je de hele nacht door Martien relnicht Meiland spam gifjes mag posten.
Met het advies erbij het maar te negeren als je het niet leuk vind.
R.I.P DTS.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:10:51 #79
268260 Dr.Mikey
pi_214715112
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:09 schreef Sally het volgende:

[..]
En jij valt mij niet aan als je (al vaker) zuurtje, zuurpruim of zure mat tegen mij zegt...?
Dat was nú totaal niet aan de orde je was er niet eens.
R.I.P DTS.
pi_214715117
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Komt door Sally.
Ik deed _O- _O- op jouw grappig verhaal met die huisarts begon ze mij opeens persoonlijk aan te vallen. Terwijl die zelfde Sally in de nacht nog liep te verkondigden dat je maar moest scrollen als je de Meiland gifjes niet leuk vond .overigens net nadat ze had geklaagd dat ik voetbal spam has gepost (1 filmpje van een interview met Arne Slot _O_ )
Ja maar wel in 3, 4 topics?!

Schei nou toch uit met de schijnheiligheid?
Of heb je zo'n kort geheugen dat je niet meer weet wat je waar gepost hebt?
pi_214715124
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Dat was nú totaal niet aan de orde je was er niet eens.
Je weet écht niet meer wat je post hè? -O-

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Kon je het weer niet laten geobsedeerd zuurtje.
Is er iets met je aan de hand of zo (even serieus - echt waar).
pi_214715138
Ik ben dit alles wel een beetje zat zo.

Ik vertrek wel weer uit DTS.

Gezeik / geziek altijd.
En steeds door dezelfden.

-O-
pi_214715152
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:13 schreef Sally het volgende:
Ik ben dit alles wel een beetje zat zo.

Ik vertrek wel weer uit DTS.

Gezeik / geziek altijd.
En steeds door dezelfden.

-O-
Dit slotje is waarschijnlijk voor minstens 2 weken. Bekijk het tegen die tijd gewoon weer ff! :*
pi_214715174
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:14 schreef ToT het volgende:

[..]
Dit slotje is waarschijnlijk voor minstens 2 weken. Bekijk het tegen die tijd gewoon weer ff! :*
Nee, want ik ben dit hele gezeik gewoon ZAT.

Ik was verontwaardigd, maar krijg elke keer terug dat ik de zure ben.
Nah, ik ben het zat om op de vrouw de bal gespeeld te krijgen.

Ik zal heus niet de heilige zijn in dit hele stuk, of in veel gevallen.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:17:00 #85
268260 Dr.Mikey
pi_214715188
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:11 schreef Sally het volgende:

[..]
Ja maar wel in 3, 4 topics?!

Schei nou toch uit met de schijnheiligheid?
Of heb je zo'n kort geheugen dat je niet meer weet wat je waar gepost hebt?
Ik wilde het gisteren in dts posten toen SwJ het net als grap op slot had gegooid vervolgens poste ik het maar in sc en vervolgens weer in dts zodra het kon.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:12 schreef Sally het volgende:

[..]
Je weet écht niet meer wat je post hè? -O-
[..]
Is er iets met je aan de hand of zo (even serieus - echt waar).
en vind je het heel gek als je elke keer zo op mij reageert zoals net?

Ik vond het verhaal van TOT over de falende huisarts wel grappig. Dat moet geen reden zijn om mij totaal te gaan uitkafferen.
R.I.P DTS.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:17:32 #86
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_214715192
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
En wanneer iemand 1 YouTube linkje post met een interview spreken we van voetbal spam terwijl vervolgens dat maatje van je de hele nacht door Martien relnicht Meiland spam gifjes mag posten.
Met het advies erbij het maar te negeren als je het niet leuk vind.
'Dat maatje van je'

Hou mij buiten deze hetze die je voert en noem anders gewoon mijn naam als je iets te klagen hebt + zet een tr.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:19:18 #87
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_214715211
Negeeeer zo moeilijk is het niet
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_214715229
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik wilde het gisteren in dts posten toen SwJ het net als grap op slot had gegooid vervolgens poste ik het maar in sc en vervolgens weer in dts zodra het kon.
[..]
en vind je het heel gek als je elke keer zo op mij reageert zoals net?

Ik vond het verhaal van TOT over de falende huisarts wel grappig. Dat moet geen reden zijn om mij totaal te gaan uitkafferen.
Dan zou je ook over mijn post heen hebben kunnen lezen en/of een TR zetten (net zoals ik dat gedaan had op jou post naar mij met "geobsedeerd zuurtje").

En ja, ik vond het ergens respectloos om (alleen maar) _O- _O- te plaatsen en niet iets als "Oh Jee" of een :o of zo erbij. Ook niet als Post Icon.
Maar ja, ik geloof ik dat me wel vaker in mensen en hun inlevingsvermogen vergis.

:{
pi_214715235
Even een opmerking: ik voelde de spanning al hangen sinds deze middag :@
Werewolf
pi_214715250
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 01:14 schreef SwJ het volgende:
[poll=7736]
Ik wist dat jij geniaal was.
Maar dit is echt een meesterzet _O_
pi_214715251
En bij deze ga je op de Foe.
Kan ik ook geen

meer zijn.

Helaas zie jij mijn reacties nog wel.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:23:36 #92
421867 greysbones
pi_214715269
Sally negeer
Ook al is het moeilijk
Jullie komen hier nooit uit
En zelfs in FB blijven jullie sneren naar elkaar
pi_214715283
Nog even mijn klacht van de laatste tijd:

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
Amen.

P.S.:
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:15 schreef Sally het volgende:
Ik zal heus niet de heilige zijn in dit hele stuk, of in veel gevallen.
Amen.
pi_214715339
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Even een opmerking: ik voelde de spanning al hangen sinds deze middag :@
Ik heb blijkbaar te veel geleerd het allemaal maar te negeren! :@
pi_214715366
1:Minder happen op elkaar
2:Zet een tr
3:Negeer elkaar wat meer
4:Loop even weg uit het topic

Nu is het topic al voor de tweede keer dicht deze week..
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
pi_214715369
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:30 schreef Lovely het volgende:

En we weten wat daar over gezegd is, maar die waarschuwing mocht niet expliciet in de OP opgenomen worden.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:31:28 #97
421867 greysbones
pi_214715371
Ik vind
En dat zal heus niet iedereen me in dank afnemen
Dat @SwJ groot gelijk heeft
Elke keer is er iets
Om de meest banale dingen
Wordt toch ook gewoon vermoeiend zo
pi_214715384
Die drama interesseert me echt geen aambei op een puisterige reet.

Gewoon bolken wie eine muttibumser! >:O
pi_214715385
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:30 schreef Lovely het volgende:

September weer.
Swj wint deze maand.
pi_214715394
quote:
3s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:32 schreef BPS70 het volgende:

[..]
September weer.
Swj wint deze maand.
Dit ja.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:32:53 #101
421867 greysbones
pi_214715395
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:31 schreef ToT het volgende:

[..]
En we weten wat daar over gezegd is, maar die waarschuwing mocht niet expliciet in de OP opgenomen worden.
Maar lieve ToT
Dit weer iedereen die in DTS post

En nog gebeurt het
Al zouden er 100 regels staan
Als mensen/users er niks mee doen
Heb je er geen ruk aan
pi_214715401
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
Maar lieve ToT
Dit weer iedereen die in DTS post

En nog gebeurt het
Al zouden er 100 regels staan
Als mensen/users er niks mee doen
Heb je er geen ruk aan
"Hee jongens, hou het nu echt ff een keertje rustig anders gaat de boel tot het begin van volgende maand op slot!"
pi_214715404
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:31 schreef ToT het volgende:

[..]
Mensen lezen het toch niet _O-
Of doen er niks mee.. helaas pindakaas
Voor mij is de lol er een beetje af :Y
pi_214715417
quote:
3s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:32 schreef BPS70 het volgende:

[..]
September weer.
Swj wint deze maand.
Goede winnaar wel dan *O* _O_
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:35:21 #105
421867 greysbones
pi_214715423
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:34 schreef Lovely het volgende:

[..]
Goede winnaar wel dan *O* _O_
Vind ik ook
Meer dan verdient :Y
pi_214715439
En het is echt niet @Sally haar schuld dat het nu dicht is.
Dat kan ik me niet voorstellen.
pi_214715448
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
Vind ik ook
Meer dan verdient :Y
Misschien een wijze les
Willen jullie dat SwJ niet wint
Zorg dan dat dts niet dicht gaat :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 14-08-2024 20:44:00 ]
pi_214715500
< weggehaald. Mods kunnen toch wel lezen wat er stond. >

Was een reactie op @BPS70 - 'Wel lief. Maar..... ' (o.a.)

[ Bericht 82% gewijzigd door Sally op 14-08-2024 20:46:51 ]
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 20:46:14 #109
388664 crew  Dotteke
pi_214715555
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
Ik vind
En dat zal heus niet iedereen me in dank afnemen
Dat @:SwJ groot gelijk heeft
Elke keer is er iets
Om de meest banale dingen
Wordt toch ook gewoon vermoeiend zo
Hij is nog erg geduldig geweest.

Maar goed het is hier geen SC dus ik ga een deurtje verder
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 20:46:55 #110
184769 crew  Deisyy
pi_214715561
Ik vind dat SwJ nog geduldig is geweest, want dit onderlinge gezeik is al een paar weken aan de gang. Ik heb zelf weer even in DTS gepost, dus ik weet dat het ook heel gezellig kan zijn, maar zoals het de laatste tijd gaat heb ik er niets te zoeken. De onverdraagzaamheid, het gesneer, het getreiter, mensen die compleet genegeerd worden, het is gewoon om te janken.

Veel users zouden eens wat meer naar hun eigen gedrag moeten kijken, in plaats van maar lopen te janken over anderen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:48:59 #111
421867 greysbones
pi_214715589
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat SwJ nog geduldig is geweest, want dit onderlinge gezeik is al een paar weken aan de gang. Ik heb zelf weer even in DTS gepost, dus ik weet dat het ook heel gezellig kan zijn, maar zoals het de laatste tijd gaat heb ik er niets te zoeken. De onverdraagzaamheid, het gesneer, het getreiter, mensen die compleet genegeerd worden, het is gewoon om te janken.

Veel users zouden eens wat meer naar hun eigen gedrag moeten kijken, in plaats van maar lopen te janken over anderen.
Ik wil hier wel even op reageren met een soort Side note
Er wordt gezegd door mods en Fa negeer
En nu vind jij het negeren problematisch

Geen aanval
Maar wel de vraag wat er dan verwacht wordt
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 20:54:01 #112
184769 crew  Deisyy
pi_214715648
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik wil hier wel even op reageren met een soort Side note
Er wordt gezegd door mods en Fa negeer
En nu vindt jij het negeren problematisch

Geen aanval
Maar wel de vraag wat er dan verwacht wordt
Ik snap wel wat je bedoelt en vind het ook heel lastig om uit te leggen waar voor mij het verschil zit tussen negeren en mensen buiten sluiten.
pi_214715707
Er gaat blijkbaar serieus veel langs me heen....

Alleen maar positief! _O-
  woensdag 14 augustus 2024 @ 21:14:26 #114
268260 Dr.Mikey
pi_214715909
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:25 schreef Sally het volgende:
Nog even mijn klacht van de laatste tijd:
[..]
Amen.

P.S.:
[..]
Amen.
Ik vind het ook vervelend hoe heftig je elke keer op mij reageert.
R.I.P DTS.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 22:03:34 #115
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_214716483
Zonder iemand persoonlijk aan te vallen of een schuldige aan te wijzen perse.

Ik denk dat het 'gezeik' dat zich keer op keer in DTS afspeelt niet ineens weg is als DTS tijdelijk of voorgoed gesloten word. Dan gaat het 'gezeik' zich verplaatsen naar andere plaatsen op FOK!. Dat is mijn mening.

Ik wil Mods en FA's ook niet af zeiken. Begrijp me niet verkeerd. Maar zou het geen goed idee zijn om achter de schermen eens naar een goed en strak beleid te gaan kijken dat over de hele linie duidelijk en strak te handhaven is. Dan zou het voor zowel de beleidmakers, handhavers en de FA's duidelijk zijn wel gedrag er op welke manier aangepakt moet worden en is het voor users die over de schreef gaan ook duidelijk word waarop en waarom ze worden aangepakt en in welke maten?

Dan zou het wel duidelijkheid, rechtvaardigheid en betere straffen voor diegene die ze verdienen leiden.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 22:07:49 #116
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_214716520
Fuck op, sorry :X
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 14 augustus 2024 @ 22:08:55 #117
485843 crew  Jippie
pi_214716528
* Jippie vraagt zich af of ze punten krijgt als ze stiekem door het slotje post achter SwJ :P
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 22:09:52 #118
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214716535
Enkele reacties hierboven geven mooi aan waar het misgaat. Voornamelijk bij het wijzen naar anderen.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 22:10:06 #119
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214716538
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.

Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.

Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator / Redactie FP woensdag 14 augustus 2024 @ 22:10:58 #120
Brabo Bastard
pi_214716545
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.

Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.

Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Mag deze post ook in de ONZ SC?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker woensdag 14 augustus 2024 @ 22:12:20 #121
197773 crew  maily
pi_214716558
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
jij bent de TS, je kunt die zelf in de OP frotten :Y
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 22:12:38 #122
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214716562
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
Zonder iemand persoonlijk aan te vallen of een schuldige aan te wijzen perse.

Ik denk dat het 'gezeik' dat zich keer op keer in DTS afspeelt niet ineens weg is als DTS tijdelijk of voorgoed gesloten word. Dan gaat het 'gezeik' zich verplaatsen naar andere plaatsen op FOK!. Dat is mijn mening.

Ik wil Mods en FA's ook niet af zeiken. Begrijp me niet verkeerd. Maar zou het geen goed idee zijn om achter de schermen eens naar een goed en strak beleid te gaan kijken dat over de hele linie duidelijk en strak te handhaven is. Dan zou het voor zowel de beleidmakers, handhavers en de FA's duidelijk zijn wel gedrag er op welke manier aangepakt moet worden en is het voor users die over de schreef gaan ook duidelijk word waarop en waarom ze worden aangepakt en in welke maten?

Dan zou het wel duidelijkheid, rechtvaardigheid en betere straffen voor diegene die ze verdienen leiden.
Mooie woorden. Eens. Maar, het gesneer, de negatieve slachtofferrollen, de stemmingmakerij ... allemaal niet tegen de policy, niet over de grens, onderhuids, enz. Oftewel: niet concreet vast te leggen. Dat maakt t ontzettend moeilijk.

Het probleem is dat iedereen dit herkent, maar niet bij zichzelf. Iedereen ziet dit in dts alleen bij anderen.
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 14 augustus 2024 @ 22:12:50 #123
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_214716563
quote:

Mocht je mij bedoelen. Ik wil niet met vingertjes wijzen. Totaal niet.

Ik wilde enkel zeggen dat er bij een duidelijk beleid met duidelijk gesteld wat wit en wat zwart is. En op welk gedrag er welke straf staat die verantwoord kan worden er strenger, sneller en duidelijker kan worden opgetreden. Dat zou, in mijn mening, fout gedrag sneller en duidelijker met goede verantwoording en uitleg gestraft en afgestraft kunnen worden. Ergo, maakt jouw rol makkelijker.
  Moderator / Redactie FP woensdag 14 augustus 2024 @ 22:14:11 #124
Brabo Bastard
pi_214716576
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:12 schreef maily het volgende:

[..]
jij bent de TS, je kunt die zelf in de OP frotten :Y
Done!
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 14 augustus 2024 @ 22:14:18 #125
421867 greysbones
pi_214716579
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ook in de SC is het duidelijk
Regels in de OP zetten maakt niet dat mensen zich aan de regels houden
Dat moeten mensen zelf doen
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 22:14:41 #126
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214716584
Ik bedoel niemand specifiek. Kan wel zeggen "wie de schoen past, trekke hem aan", maar niemand zal dat doen. Daarom zijn deze posts van mij in het algemeen bedoeld en dragen hopelijk toe aan een moment van zelfreflectie.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator / Redactie FP woensdag 14 augustus 2024 @ 22:15:53 #127
Brabo Bastard
pi_214716594
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
We weten ook wel dat sommige mensen daar een andere kijk op hebben. Dus erin gezet :)
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 14 augustus 2024 @ 22:16:43 #128
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_214716601
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:14 schreef SwJ het volgende:
Ik bedoel niemand specifiek. Kan wel zeggen "wie de schoen past, trekke hem aan", maar niemand zal dat doen. Daarom zijn deze posts van mij in het algemeen bedoeld en dragen hopelijk toe aan een moment van zelfreflectie.
Zelfreflectie is wel een groot aspect van een deel van een groep zijn. Maar sommige zijn daar gewoon niet zo goed in en moeten daarin geholpen worden.

Wederom, eens met wat jij zegt, is dat ook aan het individu om de schoen aan te trekken die hem/haar/het past.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 22:17:54 #129
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_214716610
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hoe logisch dat voor sommige mensen ook is, andere maken hun eigen regels en interpretaties ervan -O-
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 22:20:26 #130
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214716633
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:16 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Zelfreflectie is wel een groot aspect van een deel van een groep zijn. Maar sommige zijn daar gewoon niet zo goed in en moeten daarin geholpen worden.

Wederom, eens met wat jij zegt, is dat ook aan het individu om de schoen aan te trekken die hem/haar/het past.
Het gaat verder dan dat. Sommigen zitten zo diep in een misplaatste slachtofferrol dat bij een poging zo iemand te helpen met een stukje zelfreflectie de moderatie de schuld krijgt. Op dat moment zijn we niet meer op een forum met een spelletje bezig, maar is psychologische ondersteuning op professioneel niveau nodig. En hey, daar stopt m'n vrijwilligerswerk als mod van een forum.
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 14 augustus 2024 @ 22:20:40 #131
421867 greysbones
pi_214716638
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:17 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
Hoe logisch dat voor sommige mensen ook is, andere maken hun eigen regels en interpretaties ervan -O-
Dat dus
100 x dingen herhalen heeft geen nut
Net als er fel tegen in gaan niet
  Moderator / Redactie FP woensdag 14 augustus 2024 @ 22:21:44 #132
Brabo Bastard
pi_214716644
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:20 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dat dus
100 x dingen herhalen heeft geen nut
Net als er fel tegen in gaan niet
Sorry :@
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 14 augustus 2024 @ 22:25:20 #133
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_214716677
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:20 schreef SwJ het volgende:

[..]
Het gaat verder dan dat. Sommigen zitten zo diep in een misplaatste slachtofferrol dat bij een poging zo iemand te helpen met een stukje zelfreflectie de moderatie de schuld krijgt. Op dat moment zijn we niet meer op een forum met een spelletje bezig, maar is psychologische ondersteuning op professioneel niveau nodig. En hey, daar stopt m'n vrijwilligerswerk als mod van een forum.
Ben ik volledig met je eens! Jij bent er niet om die specifieke hulp te verlenen als Mod op een forum in de rol die je hebt.

Maar is het dan zo'n misvatting van mij om van jou als moderator te verwachten om orde en gezelligheid in jouw specifieke sub forum te houden en mensen die daar niet echt goed in passen of over de schreef gaan tegen zichzelf te beschermen en de sfeer in het sub forum hoog te houden?

Kan ook dat mijn zicht en mening daarover totaal verkeerd is. Dan hoor ik het graag :D
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 22:39:44 #134
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214716807
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
Maar is het dan zo'n misvatting van mij om van jou als moderator te verwachten om orde en gezelligheid in jouw specifieke sub forum te houden en mensen die daar niet echt goed in passen of over de schreef gaan tegen zichzelf te beschermen en de sfeer in het sub forum hoog te houden?

Kan ook dat mijn zicht en mening daarover totaal verkeerd is. Dan hoor ik het graag :D
Dat is helemaal geen misvatting. En over het algemeen gebeurt dat ook, met de policy als leidraad. Het is dan ook heel simpel: een post voldoet wel of niet aan de policy.

DTS is een wereld apart: users die zichzelf een gezonde hoeveelheid slaap onthouden om aan punten te komen, users met een chronisch gebrek aan zelfreflectie, enz. Talloze posts die an sich prima voldoen aan de policy, maar ook als geheel gezien zouden kunnen worden als vervelend/uitlokkend. Posts die uitlokkend over zouden kunnen komen, maar heel onschuldig bedoeld zijn.

Veel is afhankelijk van de reactie van degene die de posts leest: hoe vat hij/zij/het de betreffende post op? Het is niet alleen een grijs gebied i.p.v. zwart-wit, er is ook nog eens een verschil tussen de intentie van een post en de interpretatie van de betreffende post.

En dat allemaal in een reeks met een moordend tempo. Dat is op een gegeven moment niet meer bij te houden, niet meer te doen. Als het bij dit tempo niet enigszins zelfregulerend is, is het tijd voor een tijdelijke pauze (of een einde).
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 14 augustus 2024 @ 22:59:42 #135
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_214716984
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:14 schreef SwJ het volgende:
Ik trek hem wel aan hoor. Ik weet wat ik post, waarom ik dat post en ook dat daar zeker onderhuidse opmerkingen tussen zitten. Ik kan hier prima neerzetten waarom maar dat is misschien een onnodige discussie.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 14 augustus 2024 @ 23:08:55 #136
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_214717052
Neverending story DTS met gedoe -O-
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_214717122
quote:
99s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:39 schreef SwJ het volgende:

[..]
Dat is helemaal geen misvatting. En over het algemeen gebeurt dat ook, met de policy als leidraad. Het is dan ook heel simpel: een post voldoet wel of niet aan de policy.

DTS is een wereld apart: users die zichzelf een gezonde hoeveelheid slaap onthouden om aan punten te komen, users met een chronisch gebrek aan zelfreflectie, enz. Talloze posts die an sich prima voldoen aan de policy, maar ook als geheel gezien zouden kunnen worden als vervelend/uitlokkend. Posts die uitlokkend over zouden kunnen komen, maar heel onschuldig bedoeld zijn.

Veel is afhankelijk van de reactie van degene die de posts leest: hoe vat hij/zij/het de betreffende post op? Het is niet alleen een grijs gebied i.p.v. zwart-wit, er is ook nog eens een verschil tussen de intentie van een post en de interpretatie van de betreffende post.

En dat allemaal in een reeks met een moordend tempo. Dat is op een gegeven moment niet meer bij te houden, niet meer te doen. Als het bij dit tempo niet enigszins zelfregulerend is, is het tijd voor een tijdelijke pauze (of een einde).
Treffend stuk wat je hierboven beschrijft.
DTS is denk ik ook een apart iets binnen FOK!. In de zin van: het is geen vaste hechte groep want de groepssamenstelling veranderd nogal eens. Er zijn wel een aantal vaste users maar een groot deel komt en gaat..

Het is geen sc waar je (vind ik dan) wel een hechte groep users ziet posten waar af en toe een nieuweling bij komt.
Het is een spel dat 24 uur doorloopt en mede daardoor wellicht ook diverse mensen van FOK! aantrekt wat opeens veel met elkaar in een spel/ sc achtig iets zit en met elkaar 'moet' omgaan om het spel te spelen. (waar ook niet iedereen die daar zit mee bezig is). Wat ook soms weer voor wrijving zorgt.
Daarbij nog het element slaap..

Ik vraag me met wat jij al zelf schreef dus af of het reëel is om te denken dat DTS iets kan zijn wat zelfregulerend kan zijn.
Smile, it's free therapy.
pi_214717403
quote:

Nog terugkomend op die (vele?) TR's:
Dat was je eigen tip.
In een post die ik nu even niet terug ga halen en niet snel terug kan vinden want topicpointer in een nu dichte topicreeks, maar in een DTS topic genaamd "Hallo".

Wat moeten we dan doen, als TR's dus ook zorgen voor een 'nadere inspectie', en we ook moeten negeren?
Dan post je alleen voor je eigen tekst en slowchat? Al dan niet als smiley, of zo?
  Moderator donderdag 15 augustus 2024 @ 03:43:16 #139
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214717532
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 00:42 schreef Sally het volgende:

[..]
Nog terugkomend op die (vele?) TR's:
Dat was je eigen tip.
In een post die ik nu even niet terug ga halen en niet snel terug kan vinden want topicpointer in een nu dichte topicreeks, maar in een DTS topic genaamd "Hallo".

Wat moeten we dan doen, als TR's dus ook zorgen voor een 'nadere inspectie', en we ook moeten negeren?
Dan post je alleen voor je eigen tekst en slowchat? Al dan niet als smiley, of zo?
Wat wil je nu van mij horen?

Moet ik je vertellen hoe je moet posten? Waar je wel en waar je geen tr voor moet plaatsen? Ik ga er vanuit dat een stel volwassen mensen dat wel zou weten. Maar blijkbaar is dat niet zo. Dus wat dan wel, moet ik met voorbeelden komen? Meer Jip en Janneke taal gebruiken? Visualiseren?
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 15 augustus 2024 @ 07:51:10 #140
421867 greysbones
pi_214717805
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 03:43 schreef SwJ het volgende:

[..]
Wat wil je nu van mij horen?

Moet ik je vertellen hoe je moet posten? Waar je wel en waar je geen tr voor moet plaatsen? Ik ga er vanuit dat een stel volwassen mensen dat wel zou weten. Maar blijkbaar is dat niet zo. Dus wat dan wel, moet ik met voorbeelden komen? Meer Jip en Janneke taal gebruiken? Visualiseren?
Correct me if i’m wrong
Zijn het ook niet de TR’s die het probleem zijn als wel de post waarop ze worden gezet

Teveel onderhuids gejen .
pi_214717870
Laat maar lekker dicht dat hele spel. Het is een spel wat alleen maar wrijving brengt en dat zal nooit veranderen. Ik heb me er wel vermaakt al die jaren, maar het fanatisme van een aantal is echt te triest voor woorden.
Negeren is in mijn ogen wat anders dan iemand compleet doodzwijgen of doen alsof diegene een of andere randdebiel is.
En van het één komt het andere...actie-reactie. Ik zal absoluut niet beweren dat ik geen enkele blaam tref, maar afgelopen maand vond ik persoonlijk wel een dieptepunt.
Wat dat betreft is dts net een schoolklasje, waar de meester niet doorheeft hoe het eraan toegaat als hij de klas verlaat. Niet dat ik de meester de schuld wil geven. Het is meer het klasje, waar geen meester voor wil staan wat de ellende veroorzaakt. En wie of wat de veroorzaker is van alle onrust blijft in het midden, want door al het gewijs naar elkaar is of zijn de daders gevlogen.
  Moderator donderdag 15 augustus 2024 @ 08:33:54 #142
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214717938
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 07:51 schreef greysbones het volgende:

[..]
Correct me if i’m wrong
Zijn het ook niet de TR’s die het probleem zijn als wel de post waarop ze worden gezet

Teveel onderhuids gejen .
Dat is zo ongeveer wat hier staat:
quote:

F.K.A. SuperwormJim
  Moderator donderdag 15 augustus 2024 @ 08:37:39 #143
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214717953
quote:
3s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 08:11 schreef BPS70 het volgende:
Laat maar lekker dicht dat hele spel. Het is een spel wat alleen maar wrijving brengt en dat zal nooit veranderen. Ik heb me er wel vermaakt al die jaren, maar het fanatisme van een aantal is echt te triest voor woorden.
Negeren is in mijn ogen wat anders dan iemand compleet doodzwijgen of doen alsof diegene een of andere randdebiel is.
En van het één komt het andere...actie-reactie. Ik zal absoluut niet beweren dat ik geen enkele blaam tref, maar afgelopen maand vond ik persoonlijk wel een dieptepunt.
Wat dat betreft is dts net een schoolklasje, waar de meester niet doorheeft hoe het eraan toegaat als hij de klas verlaat. Niet dat ik de meester de schuld wil geven. Het is meer het klasje, waar geen meester voor wil staan wat de ellende veroorzaakt. En wie of wat de veroorzaker is van alle onrust blijft in het midden, want door al het gewijs naar elkaar is of zijn de daders gevlogen.
Ook dit is onderdeel van het probleem: users die klagen dat het giftige omgeving is, dat het ooit wel leuk was maar nu niet meer ... maar er vervolgens wel gewoon komen.
Het is niet verplicht om in dts te komen. Vind je het niet leuk, dan kom je er niet.

En het is meer een overvolle kleuterklas dan een schoolklas. Negeren is prima. Doodzwijgen ook. Niemand is verplicht op een ander te reageren. Dat moet iedereen zelf weten. Merk je dat bepaalde users niet op je reageren, dan weet je dat. Meer niet. Kun je je wel aan ergeren, dat verandert t niet. En nee, daar wordt niet op gemodereerd.
F.K.A. SuperwormJim
pi_214717991
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 08:37 schreef SwJ het volgende:

[..]
Ook dit is onderdeel van het probleem: users die klagen dat het giftige omgeving is, dat het ooit wel leuk was maar nu niet meer ... maar er vervolgens wel gewoon komen.
Het is niet verplicht om in dts te komen. Vind je het niet leuk, dan kom je er niet.

En het is meer een overvolle kleuterklas dan een schoolklas. Negeren is prima. Doodzwijgen ook. Niemand is verplicht op een ander te reageren. Dat moet iedereen zelf weten. Merk je dat bepaalde users niet op je reageren, dan weet je dat. Meer niet. Kun je je wel aan ergeren, dat verandert t niet. En nee, daar wordt niet op gemodereerd.
Het klinkt allemaal heel logisch zoals je het brengt, maar de werkelijkheid is heel anders.
Waarom zou ik niet gaan posten in een omgeving die ik als 'giftig' zie? Naast al die giftige personen zie ik n.l. ook nog users waar ik wel goed mee kan opschieten.
Dat je negeren en doodzwijgen prima vind, vind ik nogal dubieus. Je kan er idd verder weinig aan veranderen, maar praat het ajb niet goed, want dat is het niet.
Ik had meer het idee, bij het advies om te negeren, het idee dat mensen bepaalde standpunten of gedrag van anderen moesten negeren. Dat je dan als een groepje gewoon een user gaat kapot zwijgen lijkt me niet de bedoeling.

Ik snap je voor de rest volkomen trouwens, maar theorie en praktijk zijn twee hele andere werelden.
  Moderator donderdag 15 augustus 2024 @ 09:38:06 #145
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214718392
quote:
3s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 08:47 schreef BPS70 het volgende:

[..]
Het klinkt allemaal heel logisch zoals je het brengt, maar de werkelijkheid is heel anders.
Waarom zou ik niet gaan posten in een omgeving die ik als 'giftig' zie? Naast al die giftige personen zie ik n.l. ook nog users waar ik wel goed mee kan opschieten.
Dan praat je alleen met de users waar je wel goed mee kan opschieten en negeer je de rest volledig. Kun je dat niet, kun je posts van anderen niet naast je neerleggen, dan moet je afwegen of het plezier de frustratie wel waard is. Uiteindelijk is het je eigen keuze om plezier te hebben of irritatie op te zoeken.
quote:
Dat je negeren en doodzwijgen prima vind, vind ik nogal dubieus. Je kan er idd verder weinig aan veranderen, maar praat het ajb niet goed, want dat is het niet.
Irl heb je vast ook mensen die je mijdt als de pest omdat je er niet mee wil praten. Niemand is verplicht om met wie dan ook te praten.
Stel je voor dat mods users gaan aanspreken: "Het is opgevallen dat je niet op xxx reageert. Dat kan niet. Je moet reageren op iedereen. Ook als je die persoon niet leuk vindt. Dat MOET! Anders wordt t een ban". Gaat nergens meer over.
quote:
Ik had meer het idee, bij het advies om te negeren, het idee dat mensen bepaalde standpunten of gedrag van anderen moesten negeren. Dat je dan als een groepje gewoon een user gaat kapot zwijgen lijkt me niet de bedoeling.
"Kapot" zwijgen duidt erop dat de user in kwestie er moeite mee heeft dat users met wie hij niet kan opschieten hem volledig negeren. Dat is het probleem van de user in kwestie. Hij gaat er blijkbaar aan "kapot" als niet iedereen op hem reageert. Daar kan ik vrij weinig mee. Dat is een casus voor een professional.
quote:
Ik snap je voor de rest volkomen trouwens, maar theorie en praktijk zijn twee hele andere werelden.
Eigenlijk zou dat niet zo moeten zijn.
Een groep volwassenen in één ruimte. Een deel kan niet met iedereen opschieten. Je zou verwachten dat volwassenen de sociale skills hebben om die personen te negeren en er mee om te kunnen gaan als ze genegeerd worden. Helaas blijkt niet iedereen over die skills te beschikken.
F.K.A. SuperwormJim
pi_214718575
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 09:38 schreef SwJ het volgende:

[..]
Dan praat je alleen met de users waar je wel goed mee kan opschieten en negeer je de rest volledig. Kun je dat niet, kun je posts van anderen niet naast je neerleggen, dan moet je afwegen of het plezier de frustratie wel waard is. Uiteindelijk is het je eigen keuze om plezier te hebben of irritatie op te zoeken.
[..]
Irl heb je vast ook mensen die je mijdt als de pest omdat je er niet mee wil praten. Niemand is verplicht om met wie dan ook te praten.
Stel je voor dat mods users gaan aanspreken: "Het is opgevallen dat je niet op xxx reageert. Dat kan niet. Je moet reageren op iedereen. Ook als je die persoon niet leuk vindt. Dat MOET! Anders wordt t een ban". Gaat nergens meer over.
[..]
"Kapot" zwijgen duidt erop dat de user in kwestie er moeite mee heeft dat users met wie hij niet kan opschieten hem volledig negeren. Dat is het probleem van de user in kwestie. Hij gaat er blijkbaar aan "kapot" als niet iedereen op hem reageert. Daar kan ik vrij weinig mee. Dat is een casus voor een professional.
[..]
Eigenlijk zou dat niet zo moeten zijn.
Een groep volwassenen in één ruimte. Een deel kan niet met iedereen opschieten. Je zou verwachten dat volwassenen de sociale skills hebben om die personen te negeren en er mee om te kunnen gaan als ze genegeerd worden. Helaas blijkt niet iedereen over die skills te beschikken.
Ik vind het prima dat iemand me negeert tot op zekere hoogte, maar als een heel groepje dit gaat doen dan riekt dat naar afgesproken werk, mede omdat ik bepaalde users gewoon niet eens ken. En idd daar kan ik verder niks aan doen.

Irl zou ik dat zelf niet doen! Al heb ik de pestpleuris hekel aan iemand....mocht hij mij wat vragen of iets dergelijks dan beantwoord ik die vraag gewoon netjes.

Ik denk trouwens dat we hier verder toch niet uit gaan komen. Jij hebt een hele duidelijke visie, waar je je volledig aan vastklampt. Maar in mijn ogen valt daar niks aan te veranderen. Volgens mij sta je totaal niet open voor hoe een ander iets eventueel kan ervaren.
Inweze komt het erop neer, dat ik als user maar moet accepteren dat andere users mij(of wie dan ook) op een sneaky manier zitten te treiteren (of hoe je het ook wilt noemen) en daarom moet ik het topic maar verlaten. Want ik moet maar een olifantenhuid hebben als ik in dergelijke topics wil posten.
  Moderator donderdag 15 augustus 2024 @ 10:24:54 #147
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214718700
Je schiet weer erg een slachtofferrol.

"Vastklampen"
"Niet open staan voor"
"Sneaky"
"Olifantenhuid"

Je bent een volwassen man. Het gaat om een spelletje op internet. Kom op zeg. Neem het niet zo serieus.
F.K.A. SuperwormJim
pi_214718985
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 10:24 schreef SwJ het volgende:
Je schiet weer erg een slachtofferrol.

"Vastklampen"
"Niet open staan voor"
"Sneaky"
"Olifantenhuid"

Je bent een volwassen man. Het gaat om een spelletje op internet. Kom op zeg. Neem het niet zo serieus.
Dat is jouw mening!
Ik voel me zelf geen slachtoffer. Maar goed het is maar net hoe je iemand wil lezen op internet.
Ik zie jouw als zo'n leraar die de kinderen wel ziet die pestgedrag veroorzaken, maar van mening is dat kinderen dat zelf maar moeten oplossen.

Ook volwassen mensen worden volslagen idioten als ze een spelletje risk of monopoly gaan spelen, maar daarna schud je elkaar weer de hand en stap je door dezelfde deur. Zoals het hoort :)
  Moderator donderdag 15 augustus 2024 @ 11:49:30 #149
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214719217
quote:
3s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 11:07 schreef BPS70 het volgende:

[..]
Dat is jouw mening!
Ik voel me zelf geen slachtoffer. Maar goed het is maar net hoe je iemand wil lezen op internet.
Ik zie jouw als zo'n leraar die de kinderen wel ziet die pestgedrag veroorzaken, maar van mening is dat kinderen dat zelf maar moeten oplossen.

Ook volwassen mensen worden volslagen idioten als ze een spelletje risk of monopoly gaan spelen, maar daarna schud je elkaar weer de hand en stap je door dezelfde deur. Zoals het hoort :)
Nee. Normale volwassen mensen worden geen volslagen idioten als ze een spelletje monopolie gaan spelen. Dat is jouw mening.
F.K.A. SuperwormJim
pi_214725986
1 september is een zondag.

Ik zou het waarderen als opening naar 2 september wordt verlegd.

Laten we toch nog een beetje de vrije rustdag respecteren.
  Spellchecker donderdag 15 augustus 2024 @ 22:59:51 #151
197773 crew  maily
pi_214726127
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 22:53 schreef Abid-Meher het volgende:
1 september is een zondag.

Ik zou het waarderen als opening naar 2 september wordt verlegd.

Laten we toch nog een beetje de vrije rustdag respecteren.
dit gaat over een topic in ONZ waar jij niet post.
pi_214726195
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 22:59 schreef maily het volgende:

[..]
dit gaat over een topic in ONZ waar jij niet post.
God raakt ons allemaal. :)

Het is enkel een vraag om de zondagsrust te bewaren. SWJ doet dit ook als vrijwilliger. Laten we daar ook eens stil bij staan en hem bedanken en hem in ons hart sluiten, voor alles wat hij voor ons doet.
pi_214728413
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 23:02 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
God raakt ons allemaal. :)

Het is enkel een vraag om de zondagsrust te bewaren. SWJ doet dit ook als vrijwilliger. Laten we daar ook eens stil bij staan en hem bedanken en hem in ons hart sluiten, voor alles wat hij voor ons doet.
Hou god lekker achter je eigen voordeur.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:43:43 #154
485843 crew  Jippie
pi_214730570
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 11:49 schreef SwJ het volgende:

[..]
Nee. Normale volwassen mensen worden geen volslagen idioten als ze een spelletje monopolie gaan spelen. Dat is jouw mening.
Had jij geen vakantie?

Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:58:52 #155
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214730701
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 14:43 schreef Jippie het volgende:

[..]
Had jij geen vakantie?

[ afbeelding ]
Yes. Daarom reageer ik nog rustig en uitgebreid. M'n lontje is nog eventjes heel lang.
F.K.A. SuperwormJim
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 16 augustus 2024 @ 15:17:54 #156
485843 crew  Jippie
pi_214730846
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 14:58 schreef SwJ het volgende:

[..]
Yes. Daarom reageer ik nog rustig en uitgebreid. M'n lontje is nog eventjes heel lang.
Geniet er dan van!

En laat Lucille de honneurs waarnemen :P

Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:32:53 #157
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214732071
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 15:17 schreef Jippie het volgende:

[..]
Geniet er dan van!

En laat Lucille de honneurs waarnemen :P

[ afbeelding ]
Lucille is rechtvaardig en altijd dorstig. Ik leg graag heel ONZ in haar handen.
Misschien moet ze maar beginnen met random een user uit te kiezen.
"Eeny, meeny, miny, moe ..."
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:46:08 #158
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214732136
jeetje, wilde nou net in DTS posten -O-
iemand een samenvatting wat er is gebeurd? en een timeline van wanneer die weer open gaat?
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Moderator vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:47:57 #159
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214732146
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:46 schreef Mikeytt het volgende:
iemand een samenvatting wat er is gebeurd? en een timeline van wanneer die weer open gaat?
quote:

F.K.A. SuperwormJim
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:48:43 #160
485843 crew  Jippie
pi_214732150
quote:
Ja, doei! Je leest dit topic maar terug :lijstje:
pi_214734824
Waar is DTS?????? :')

Echt lees een paar dagen niet mee en is er nu weer drama :')
pi_214734835
quote:
had dus hetzelfde???? wtf
pi_214734840
uitleg en in samenvatting graag?
pi_214734926
en nog maar om even te zeggen, dat een MOD gefrustreerd is en dat daarom een topic dicht gaat is al BS

Ik heb niks gezien tot nu toch nog wat er reden voor is. zoek het lekker uit of ban ze persoonlijk.
Wel een beetje makkelijkste oplossing wss om topic te sluiten terwijl de helft onschuldig is?

@Danny @yvonne

t kan vast wel handiger?
pi_214734960
oh, en moet jij je plasje er nu ook nog overheen doen?
terwijl jij er niet eens op het moment dat het gebeurde bij was, en mee kreeg wat er speelde?

-O-

En waarom haal je de Admins erbij eigenlijk, nota bene Danny zelf ook nog... die heus andere dingen aan zijn hoofd heeft? -O- x 100.000
pi_214734969
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 01:40 schreef kree het volgende:
Post 159.
pi_214734977
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:47 schreef SwJ het volgende:

[..]
[..]

ik persoonlijk denk dat jij dat meer zo ervaart als meeste die erin meeposten?

Bedoel je bent niet verplicht om in een topic mee te doen natuurlijk?
En dan zijn ze dus onterecht mbt tot spel wat helemaal al buiten policy staat enzo wat regels.

Waar het wel om gaat is elkaar met respect te behandelen, daar gaat het om en die TR moet je serieus nemen niet het gezeik van owh die is boos op mij omdat punten en etc.

Mij persoonlijk en heb het altijd al gezegd boeit me het niet?
ik kom hier omdat het een lopend topic is en bij vlagen ook gezellig, maar ga net zo lief naar andere SC als die wel loopt.

moet die dan dicht dat DTS. maak er een poll over zou ik zeggen.
pi_214734979
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 02:43 schreef Sally het volgende:

[..]
Post 159.
open vraag? hoe zou jij het anders willen zien?
  Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 04:45:09 #169
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214735045
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 01:40 schreef kree het volgende:
Je hebt onz fb gevonden. Lees maar terug.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 02:16 schreef kree het volgende:
en nog maar om even te zeggen, dat een MOD gefrustreerd is en dat daarom een topic dicht gaat is al BS

Ik heb niks gezien tot nu toch nog wat er reden voor is. zoek het lekker uit of ban ze persoonlijk.
Wel een beetje makkelijkste oplossing wss om topic te sluiten terwijl de helft onschuldig is?

@:danny @:yvonne

t kan vast wel handiger?
Sow. Je weet niet waar het over gaat, maar hebt wel meteen een conclusie klaar, op een uitlokkende manier ook. Hier ga ik niet eens op in.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 02:53 schreef kree het volgende:

[..]
Nee.
quote:
Bedoel je bent niet verplicht om in een topic mee te doen natuurlijk?
Klopt. Blijf er grust weg als het spelelement je niets boeit.

quote:
Waar het wel om gaat is elkaar met respect te behandelen, daar gaat het om en die TR moet je serieus nemen niet het gezeik van owh die is boos op mij omdat punten en etc.
Jij kunt geen tr's lezen.

quote:
Mij persoonlijk en heb het altijd al gezegd boeit me het niet?
Maar wel je mening geven he. En onz sc overnemen. Maar verder boeit t je niet. Uhu.
quote:
ik kom hier omdat het een lopend topic is en bij vlagen ook gezellig, maar ga net zo lief naar andere SC als die wel loopt.
Fijn, want onz fb is geen sc. Veel plezier in een willekeurige sc.
quote:
moet die dan dicht dat DTS.
Ja
quote:
maak er een poll over zou ik zeggen.
Nee. :')
F.K.A. SuperwormJim
pi_214735053
sooooooow?

zo drama is het wss niet joh. ik heb stukje teruggelezen, maar is niet echt topic toepasselijk eigenlijk

zie meer meningsverschil tussen mod en user. enne ok wmb is dat niet genoeg om topic te sluiten.
pi_214735059
beetje meer idee van sluiten hem maar, want ben ik van het gezeik af idee???? of wat

nou dan komt ie andere terug :D
  Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 05:24:04 #172
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214735061
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 05:14 schreef kree het volgende:
sooooooow?

zo drama is het wss niet joh. ik heb stukje teruggelezen, maar is niet echt topic toepasselijk eigenlijk

zie meer meningsverschil tussen mod en user. enne ok wmb is dat niet genoeg om topic te sluiten.

Dan heb je niet goed teruggelezen. Niet erg hoor. :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 05:19 schreef kree het volgende:
beetje meer idee van sluiten hem maar, want ben ik van het gezeik af idee???? of wat

nou dan komt ie andere terug :D
Nee hoor. Helemaal niet. Dat maak jij ervan.
F.K.A. SuperwormJim
pi_214736415
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 02:57 schreef kree het volgende:

[..]
open vraag? hoe zou jij het anders willen zien?
Ga daar niet op in.
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 12:20:02 #174
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214736544
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 02:53 schreef kree het volgende:

[..]

Nee.
ik vind het bijzonder dat dit topic iedere keer weer open mag na al die waarschuwingen in al die jaren , dus doe gewoon normaal. Het voelt een beetje als kleuters die iedere keer een waarschuwing krijgen , boos worden , een tik op de vingers ,.. dan ineens snappen dat het menens is ... dan ineens normaal kunnen posten
.. en vervolgens weer de mist ingaan met kleutergedrag .. en dan krijgen ze weer waarschuwing .... etc etc .
Zo gaat het al jaren . Dat DTS überhaupt nog weer open mag snap ik ook niet helemaal maar wees blij dat je straks weer kan klieren met elkaar , want zo gaat het straks gewoon weer verder.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214736601
Ik vind dat je een topic niet elke keer dicht moet gooien, als er weer eens gedoe is door users onderling.. Spreek de users aan waar Tr's voor gezet worden. Of mensen die te snel een TR zetten :)

Je laat de hele klas ook niet nablijven, als er elke keer een iemand steeds té laat komt of zich niet gedraagt in de les toch?

Maar goed we komen er toch nooit uit, hoe het anders moet of beter kan etc.. Teveel mensen in een SPL element met zoveel verschillende meningen en karakters en dat bots.. En dat zal vast ook wel zo zijn in sommige SC's.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 augustus 2024 @ 12:42:32 #176
Brabo Bastard
pi_214736724
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 12:28 schreef Lovely het volgende:
Ik vind dat je een topic niet elke keer dicht moet gooien, als er weer eens gedoe is door users onderling.. Spreek de users aan waar Tr's voor gezet worden. Of mensen die te snel een TR zetten :)

Je laat de hele klas ook niet nablijven, als er elke keer een iemand steeds té laat komt of zich niet gedraagt in de les toch?

Maar goed we komen er toch nooit uit, hoe het anders moet of beter kan etc.. Teveel mensen in een SPL element met zoveel verschillende meningen en karakters en dat bots.. En dat zal vast ook wel zo zijn in sommige SC's.
DTS-ban >:)
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 12:51:15 #177
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214736788
quote:

Eigenlijk zou het helemaal niet meer open moeten.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:16:25 #178
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214736958
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 12:20 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Nee.
ik vind het bijzonder dat dit topic iedere keer weer open mag na al die waarschuwingen in al die jaren , dus doe gewoon normaal. Het voelt een beetje als kleuters die iedere keer een waarschuwing krijgen , boos worden , een tik op de vingers ,.. dan ineens snappen dat het menens is ... dan ineens normaal kunnen posten
.. en vervolgens weer de mist ingaan met kleutergedrag .. en dan krijgen ze weer waarschuwing .... etc etc .
Zo gaat het al jaren . Dat DTS überhaupt nog weer open mag snap ik ook niet helemaal maar wees blij dat je straks weer kan klieren met elkaar , want zo gaat het straks gewoon weer verder.
Vergeet de kleuters niet die niet snappen wat ze fout hebben gedaan omdat het stukje zelfreflectie volledig ontbreekt op die leeftijd.

quote:

Een aantal users dat duidelijk over de schreef gaat wordt aangesproken. Dan blijft er een groepje over dat in een grijs gebied zit (als in onderhuids net wel/niet zuigen maar net niet grijpbaar). En de groep tr-plaatsers die, als ze worden aangesproken, volledig in een slachtofferrol vallen en verongelijkt zijn.

Dus ja, er worden mensen aangesproken. Er gebeurt meer achter de schermen dan voor iedereen zichtbaar is.

Zou ik iedereen die ook maar een klein beetje negatieve invloed heeft op de sfeer moeten aanspreken, heb ik daar een fulltime baan bij. Het zijn volwassenen nota bene!

Ga ik iedereen die ook maar een klein beetje negatieve invloed heeft op de sfeer een time-out geven, wordt het een heel saai spel met 2 max 3 deelnemers.
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:19:31 #179
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_214736978
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 12:20 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Nee.
Jij mag uiteraard je eigen visie en mening erover hebben net als ieder ander. Maar kijk dan ook in de spiegel zoals SwJ al eerder aanhaalde. Ik kom nog niet heel lang in DTS maar bijna elke keer als ik een post van jou zie is het weer wat negatiefs over het topic, een klein spelden prikje om uit te dagen, dat soort dingen. Dat maakt deze post dan een tikkeltje hypocriet, niet? Want om het even heel plat te zeggen vindt je het allemaal maar kut. Dus waarom dan toch posten en exact dat doen waar je van vindt dat het kleutergedrag is?
  Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:44:11 #180
184769 crew  Deisyy
pi_214737129
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 13:19 schreef aeque het volgende:

[..]
Jij mag uiteraard je eigen visie en mening erover hebben net als ieder ander. Maar kijk dan ook in de spiegel zoals SwJ al eerder aanhaalde. Ik kom nog niet heel lang in DTS maar bijna elke keer als ik een post van jou zie is het weer wat negatiefs over het topic, een klein spelden prikje om uit te dagen, dat soort dingen. Dat maakt deze post dan een tikkeltje hypocriet, niet? Want om het even heel plat te zeggen vindt je het allemaal maar kut. Dus waarom dan toch posten en exact dat doen waar je van vindt dat het kleutergedrag is?
ik vind het heel bijzonder dat juist jij iemand hypocriet durft te noemen, terwijl je zelf één van de users bent die regelmatig loopt te zuigen en treiteren.
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:46:26 #181
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_214737139
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 13:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]
ik vind het heel bijzonder dat juist jij iemand hypocriet durft te noemen, terwijl je zelf één van de users bent die regelmatig loopt te zuigen en treiteren.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:59 schreef aeque het volgende:

[..]
Ik trek hem wel aan hoor. Ik weet wat ik post, waarom ik dat post en ook dat daar zeker onderhuidse opmerkingen tussen zitten. Ik kan hier prima neerzetten waarom maar dat is misschien een onnodige discussie.
:)
  roze zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:49:15 #182
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_214737150
Wat ik niet begrijp he. De sfeer in DTS is gewoon al jaren af en aan kut maar gisteravond postte ik even mee in ONZ SC (waar volgens mij de meesten van DTS nu posten) en toen hing er gewoon een hartstikke gezellige sfeer (tot er iemand kwam zeuren waarom DTS dicht is maar oke detail).

Waarom kan het niet gewoon altijd zo zijn of haalt het hele spelelement van DTS echt het slechtste in mensen naar boven ofzo. :{ Verder kom ik nooit in DTS dus heb er verder niks mee te maken maar het viel mij wel op want ook als je niet mee post in DTS dan krijg je wel dingen mee.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 augustus 2024 @ 15:26:53 #183
Brabo Bastard
pi_214737783
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 13:49 schreef Ama het volgende:
Wat ik niet begrijp he. De sfeer in DTS is gewoon al jaren af en aan kut maar gisteravond postte ik even mee in ONZ SC (waar volgens mij de meesten van DTS nu posten) en toen hing er gewoon een hartstikke gezellige sfeer (tot er iemand kwam zeuren waarom DTS dicht is maar oke detail).

Waarom kan het niet gewoon altijd zo zijn of haalt het hele spelelement van DTS echt het slechtste in mensen naar boven ofzo. :{ Verder kom ik nooit in DTS dus heb er verder niks mee te maken maar het viel mij wel op want ook als je niet mee post in DTS dan krijg je wel dingen mee.
Het laatste.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_214737833
Mag ik deze voor het TopTipTopic aandragen?

@FlippingCoin steekt er erg voel moeite in en alles bij elkaar is het ook gewoon een erg positief topic O+ Dat is toch wel een vermelding waard?

ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent #1

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2024 15:41:00 ]
  Spellchecker zaterdag 17 augustus 2024 @ 15:45:19 #185
197773 crew  maily
pi_214737856
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 15:40 schreef mascara-klodder het volgende:

@:FlippingCoin steekt er erg voel moeite in en alles bij elkaar is het ook gewoon een erg positief topic O+ Dat is toch wel een vermelding waard?

MED / Schouderklopjes meldtopic.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 16:33:43 #186
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214738120
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 15:40 schreef mascara-klodder het volgende:

@:FlippingCoin steekt er erg voel moeite in en alles bij elkaar is het ook gewoon een erg positief topic O+ Dat is toch wel een vermelding waard?

quote:
99s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 16:33 schreef SwJ het volgende:
In ons allen schuilt een oerdrift. Een dier dat tot uiting komt in onze gedragingen, reacties op gebeurtenissen en onze emoties.

User @:FlippingCoin heeft van God een gave gekregen waar hij FOK! mee tot een hoger niveau kan brengen. Door iedere user inzicht te geven in zijn/haar/hen/hun/het innerlijke dier, kunnen we zo elkaars online reacties beter begrijpen en er op inspelen.

Wil je ook meer kennis krijgen over je innerlijke en dierlijke ik? Neem dan een kijkje:
ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent #2
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 16:35:43 #187
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214738130
Dankjulliewel heel leuk! :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214738150
quote:
16s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 16:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Dankjulliewel heel leuk! :7
Welverdiend! ;)

Tnx @SwJ

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2024 16:41:08 ]
  zaterdag 17 augustus 2024 @ 16:42:57 #189
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214738179
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 13:49 schreef Ama het volgende:

Ja dat is het hele probleem eigenlijk , en daarom gaat het ook iedere keer weer mis in DTS , en zoals jij ook al aangaf : zo gaat het al jaaaaren :D Bizar toch?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:24:01 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_214738405
quote:
Waarom sta ik er nooit in :? ;) Het topic wordt sowieso niks mee gedaan. Ik opper zo af en toe een topic of user.

Trouwste user 2022 zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:25:14 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_214738417
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 16:42 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ja dat is het hele probleem eigenlijk , en daarom gaat het ook iedere keer weer mis in DTS , en zoals jij ook al aangaf : zo gaat het al jaaaaren :D Bizar toch?
Nu het topic opslot is moet je eens naar de dag TOP-100 kijken. De aantallen zijn volgens mij nog nooit zo laag geweest.

zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:27:58 #192
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214738437
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:25 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nu het topic opslot is moet je eens naar de dag TOP-100 kijken. De aantallen zijn volgens mij nog nooit zo laag geweest.

Ik zie het probleem niet :')
Beter dat dan al fokking smiley vulling :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:29:02 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_214738446
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:27 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik zie het probleem niet :')
Beter dat dan al fokking smiley vulling :D
Probleem :? En wat bedoel je met het laatste ?

Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:33:00 #194
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214738478
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:24 schreef tong80 het volgende:

[..]
Waarom sta ik er nooit in :? ;) Het topic wordt sowieso niks mee gedaan. Ik opper zo af en toe een topic of user.

Aangezien het geen ONZ-topic is: vraag het gerust in FB. Dan kunnen we het hier beperken tot ONZ-fb.
F.K.A. SuperwormJim
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:34:48 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_214738494
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:33 schreef SwJ het volgende:

[..]
Aangezien het geen ONZ-topic is: vraag het gerust in FB. Dan kunnen we het hier beperken tot ONZ-fb.
Sorry :D Het loopt hier al de spuigaten uit. Is vast niet bij te houden zo'n vraagje terzijde.

Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:37:45 #196
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214738520
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:34 schreef tong80 het volgende:

[..]
Sorry :D Het loopt hier al de spuigaten uit. Is vast niet bij te houden zo'n vraagje terzijde.

Hilarisch.

Nee, het gaat erom dat je een vraag stelt die hier niet beantwoord kan worden. Wellicht ben je nog niet helemaal op de hoogte van de structuur van FOK!, maar voor dat soort algemene vragen is er een apart Feedback-forum. Daar kun je een antwoord van een (F)A verwachten.

Succes.
En mocht je er niet uitkomen, vraag gerust om hulp. FOK! kan soms overweldigend overkomen voor newbies.
F.K.A. SuperwormJim
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:39:47 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_214738540
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:37 schreef SwJ het volgende:

[..]
Hilarisch.

Nee, het gaat erom dat je een vraag stelt die hier niet beantwoord kan worden. Wellicht ben je nog niet helemaal op de hoogte van de structuur van FOK!, maar voor dat soort algemene vragen is er een apart Feedback-forum. Daar kun je een antwoord van een (F)A verwachten.

Succes.
En mocht je er niet uitkomen, vraag gerust om hulp. FOK! kan soms overweldigend overkomen voor newbies.
Man, wat mankeert jou :? Doe effe normaal. En dan vragen ze zich af waarom FOK! doot is en er niet meer in ONZ wordt gepost.

Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:42:23 #198
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214738557
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:39 schreef tong80 het volgende:

[..]
Man, wat mankeert jou :? Doe effe normaal. En dan vragen ze zich af waarom FOK! doot is en er niet meer in ONZ wordt gepost.

Aangezien ik slechts reageer op dezelfde manier als dat jij post ga ik ervan uit dat je deze vraag dus ook aan jezelf stelt.
F.K.A. SuperwormJim
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:44:19 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_214738572
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:42 schreef SwJ het volgende:

[..]
Aangezien ik slechts reageer op dezelfde manier als dat jij post ga ik ervan uit dat je deze vraag dus ook aan jezelf stelt.
Een schizofreen komt nooit alleen.

FB / Ik kom er niet uit. Iemand die me kan of wil helpen.

Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:48:26 #200
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214738607
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:44 schreef tong80 het volgende:

[..]
Een schizofreen komt nooit alleen.

FB / Ik kom er niet uit. Iemand die me kan of wil helpen.

Wat doe je? Je moest daar de vraag stellen over het MED-topic. Beginnersfoutje, kan gebeuren.
F.K.A. SuperwormJim
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:50:07 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_214738617
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:48 schreef SwJ het volgende:

[..]
Wat doe je? Je moest daar de vraag stellen over het MED-topic. Beginnersfoutje, kan gebeuren.
Succes verder met je dooie ONZ-forum.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:51:04 #202
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214738623
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:50 schreef tong80 het volgende:

[..]
Succes verder met je dooie ONZ-forum.
Dank je O+
F.K.A. SuperwormJim
pi_214738624
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:42 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik kan niet bij de sluiting van m'n bandwangbuis.

Alvast bedankt.

Sorry, ik kon het ff niet laten! ;)
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:53:38 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_214738648
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:51 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Je bent dan ook één van de laatste Mohikanen. Kijk maar uit met je hoofd boven het maaiveld. ;)

Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:54:09 #205
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214738651
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:51 schreef ToT het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

ToT-God O+
F.K.A. SuperwormJim
pi_214738655
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:53 schreef tong80 het volgende:

[..]
Je bent dan ook één van de laatste Mohikanen. Kijk maar uit met je hoofd boven het maaiveld. ;)

Paintjes die ik met jouw bakkes over Frontpage-items maak en daar post, worden altijd direct verwijderd daar! _O-
En dat terwijl mij juist een keer gevraagd was paintjes te maken van Frontpage-items! :') Go figure!

Maar goed, geen offtopic geneuzel hier! :@
pi_214738658
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:54 schreef SwJ het volgende:

[..]
ToT-God O+
O+ *O*
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:55:36 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_214738665
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:54 schreef ToT het volgende:

[..]
Paintjes die ik met jouw bakkes over Frontpage-items maak en daar post, worden altijd direct verwijderd daar! _O-

Het mag dan ook niet te leuk worden. Liever rechts-extremistische bagger.

Trouwste user 2022 zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:57:23 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_214738678
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:54 schreef ToT het volgende:

[..]
En dat terwijl mij juist een keer gevraagd was paintjes te maken van Frontpage-items! :') Go figure!

Mij werd tijden geleden gevraagd om een dagelijkse column op de FP. Kwam al snel een einde aan wegens......Ja waarom eigenlijk ? :D

Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:59:42 #210
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214738701
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:55 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het mag dan ook niet te leuk worden. Liever rechts-extremistische bagger.

Nu ga ik het helemaal ingewikkeld maken voor je. Goed opletten. Binnen het forum "Feedback" is er een apart topic over de Frontpage waar je dit soort feedback kwijt kunt: FB / Feedback over de Frontpage - hoe en wat?

Dan hoef je dus geen nieuw topic aan te maken, maar kun je je feedback direct posten in bovengenoemd topic.

Leuk he!
F.K.A. SuperwormJim
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 augustus 2024 @ 18:02:02 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_214738724
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:59 schreef SwJ het volgende:

[..]
Nu ga ik het helemaal ingewikkeld maken voor je. Goed opletten. Binnen het forum "Feedback" is er een apart topic over de Frontpage waar je dit soort feedback kwijt kunt: FB / Feedback over de Frontpage - hoe en wat?

Dan hoef je dus geen nieuw topic aan te maken, maar kun je je feedback direct posten in bovengenoemd topic.

Leuk he!
Ken je die mop van Jan-Jaap van der Wal ? Neuk hè ?

Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 18:03:29 #212
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214738737
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 18:02 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ken je die mop van Jan-Jaap van der Wal ? Neuk hè ?

Nee. Maar dat lijkt me dan weer hilarisch voor in dit forum, Onzin. Open gerust een nieuw topic en deel je hilarische hersenspinsels met de rest.
F.K.A. SuperwormJim
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 augustus 2024 @ 18:08:13 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_214738783
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 18:03 schreef SwJ het volgende:

[..]
Nee. Maar dat lijkt me dan weer hilarisch voor in dit forum, Onzin. Open gerust een nieuw topic en deel je hilarische hersenspinsels met de rest.
Ik kijk wel mooi uit.

Moderator zaterdag 17 augustus 2024 @ 18:09:02 #214
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214738791
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 18:08 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik kijk wel mooi uit.

Ok, top 14.gif
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 18 augustus 2024 @ 09:18:53 #215
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214742660
Waarom wordt DTS niet gewoon verplaatst naar SPL?
  Moderator zondag 18 augustus 2024 @ 09:34:41 #216
184769 crew  Deisyy
pi_214742763
quote:
17s.gif Op zondag 18 augustus 2024 09:18 schreef Mikeytt het volgende:
Omdat het een onzinspel is.
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2024 @ 09:37:51 #217
Brabo Bastard
pi_214742796
quote:
11s.gif Op zondag 18 augustus 2024 09:34 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Met de nadruk op onzin.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 18 augustus 2024 @ 09:58:00 #218
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214742898
quote:
11s.gif Op zondag 18 augustus 2024 09:34 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar wel de meeste drama veroorzaakt |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator zondag 18 augustus 2024 @ 09:59:38 #219
184769 crew  Deisyy
pi_214742901
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 09:58 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Maar wel de meeste drama veroorzaakt |:)
Daarom lekker in ONZ houden :+
  zondag 18 augustus 2024 @ 10:28:39 #220
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214743086
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 09:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Daarom lekker in ONZ houden :+
Wat ik bedoel te zeggen is : zo weinig zelfreflectie in DTS gaat verder dan ONZ
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator zondag 18 augustus 2024 @ 10:37:30 #221
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214743145
quote:
17s.gif Op zondag 18 augustus 2024 09:18 schreef Mikeytt het volgende:
Daarom
F.K.A. SuperwormJim
pi_214743208
quote:
99s.gif Op zondag 18 augustus 2024 10:37 schreef SwJ het volgende:

[..]
Daarom
Maar waarom is het nu in KLB?
KLB / [ronde 72 Het Dodetopicspel #16505] Bolk die nieuwe modjes!
pi_214743216
quote:
Om de nieuwe modjes daar te trollen! _O-
Hij was daar al op slot gegooid en weer geopend zodat 1 van de 2 nieuwe 'm weer op slot kan gooien. :P
  Moderator zondag 18 augustus 2024 @ 11:09:53 #224
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214743334
quote:
Dat moet je in KLB-fb vragen.
F.K.A. SuperwormJim
pi_214743365
quote:
99s.gif Op zondag 18 augustus 2024 11:09 schreef SwJ het volgende:

[..]
Dat moet je in KLB-fb vragen.
Ik bedoelde meer te zeggen, het kan gewoon verplaatst worden naar SPL, als het ook naar KLB kan. Je beaamt dat nu zelf ook, dat het dan geen ONZ vraag is maar een KLB vraag. Net zo zou het spel in SPL een SPL-feedback aangelegenheid zijn en geen ONZ-aangelegenheid.

Tenminste dat distilleer ik uit jouw reactie.
  Moderator zondag 18 augustus 2024 @ 11:17:03 #226
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214743373
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 11:15 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Ik bedoelde meer te zeggen, het kan gewoon verplaatst worden naar SPL, als het ook naar KLB kan. Je beaamt dat nu zelf ook, dat het dan geen ONZ vraag is maar een KLB vraag. Net zo zou het spel in SPL een SPL-feedback aangelegenheid zijn en geen ONZ-aangelegenheid.

Tenminste dat distilleer ik uit jouw reactie.
Klopt
F.K.A. SuperwormJim
pi_214743378
quote:
99s.gif Op zondag 18 augustus 2024 11:17 schreef SwJ het volgende:

[..]
Klopt
Waarom vragen ze jou dan toestemming om het te verplaatsen? Dat snap ik dan namelijk niet.
  Moderator zondag 18 augustus 2024 @ 11:18:24 #228
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214743381
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 11:17 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Waarom vragen ze jou dan toestemming om het te verplaatsen? Dat snap ik dan namelijk niet.
Het is een ONZ-topic. Het topic staat in ONZ. De enige die het kan verplaatsen ben ik, als mod van ONZ.
F.K.A. SuperwormJim
pi_214743396
quote:
99s.gif Op zondag 18 augustus 2024 11:18 schreef SwJ het volgende:

[..]
Het is een ONZ-topic. Het topic staat in ONZ. De enige die het kan verplaatsen ben ik, als mod van ONZ.
En als iemand in SPL hetzelfde opent, maar het dan het stille topic spel noemt. Dan is het geen ONZ-topic, dat niet in ONZ staat en de enige die het kan verplaatsen is een mod van SPL?

Correct?
  Moderator zondag 18 augustus 2024 @ 11:20:48 #230
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214743399
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 11:20 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
En als iemand in SPL hetzelfde opent, maar het dan het stille topic spel noemt. Dan is het geen ONZ-topic, dat niet in ONZ staat en de enige die het kan verplaatsen is een mod van SPL?

Correct?
Klopt. Gelukkig is er ook nog zoiets als "overleg achter de schermen".
F.K.A. SuperwormJim
pi_214743407
quote:
99s.gif Op zondag 18 augustus 2024 11:20 schreef SwJ het volgende:

[..]
Klopt. Gelukkig is er ook nog zoiets als "overleg achter de schermen".
Gelukkig maar, anders zou het hier absurdistan zijn.
Mag ik je een fijne zondag wensen en bedanken?
Altijd fijn een beetje te begrijpen hoe de hazen lopen.

Fijne zondag maat.
  Moderator zondag 18 augustus 2024 @ 11:22:38 #232
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214743411
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 11:21 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
Gelukkig maar, anders zou het hier absurdistan zijn.
Mag ik je een fijne zondag wensen en bedanken?
Altijd fijn een beetje te begrijpen hoe de hazen lopen.

Fijne zondag maat.
Insgelijks.
F.K.A. SuperwormJim
pi_214744874
Goh de mods van ONZ moeten toch een engelengeduld hebben.

Toppie voor hetgene jullie doen

^O^
Werewolf
  Moderator zondag 18 augustus 2024 @ 16:00:04 #234
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214745807
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 14:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Goh de mods van ONZ moeten toch een engelengeduld hebben.

^O^
We worden geselecteerd op gevoel voor humor, mate van geduldigheid en grootte van onze handen.
F.K.A. SuperwormJim
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 18 augustus 2024 @ 16:01:06 #235
80791 crew  Paul
pi_214745826
quote:
99s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:00 schreef SwJ het volgende:

[..]
We worden geselecteerd op gevoel voor humor, mate van geduldigheid en grootte van onze handen.
Dit kan ik bevestigen :Y
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2024 @ 16:01:56 #236
Brabo Bastard
pi_214745834
quote:

[..]
Oh dan val ik al af ;(
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 18 augustus 2024 @ 20:17:01 #237
421867 greysbones
pi_214748952
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 14:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Goh de mod van ONZ moeten toch een engelengeduld hebben.

^O^
Ftfy

SPOILER
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 19:42:24 #238
421867 greysbones
pi_214763456
Verkeerd
pi_214765140
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh dan val ik al af ;(
Klopt, ik ook :( mijn handjes pasten door de gaten van de mandjes.... Immer jammer.
Lach met een schone bips
pi_214765276
Ik geloof dat er weer een soort van hommeles is in de ONZ SC.

Iets met gezever over DM's.
Het begon ongeveer hier en loopt door in het topic daarna.

(edit: 3 linkjes toegevoegd)

[ Bericht 64% gewijzigd door Sally op 21-08-2024 00:43:52 (3 linkjes toegevoegd) ]
  Moderator woensdag 21 augustus 2024 @ 06:10:53 #241
388664 crew  Dotteke
pi_214765527
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 00:40 schreef Sally het volgende:
Ik geloof dat er weer een soort van hommeles is in de ONZ SC.

Iets met gezever over DM's.
Het begon ongeveer hier en loopt door in het topic daarna.

(edit: 3 linkjes toegevoegd)
Men kan ook iemand in DM blokkeren he, zie dit vaker voorbij komen. ;)
pi_214830841
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Men kan ook iemand in DM blokkeren he, zie dit vaker voorbij komen. ;)
Alleen op desktop. Niet mobiel. En pas nadat diegene een DM gestuurd heeft.
pi_214830869
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 08:01 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Dat is op de laptop ook. Maar als men keer op keer roept dat iemand in DM zit en dat niet wil, dan is het bij de volgende keer dat die persoon in DM komt een kleine moeite om hem of haar te blokeren.
pi_214831938
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 08:01 schreef AardappelSchotel het volgende:

[..]
Je kan op mobiel tijdelijk de desktop site aanzetten?
Heel goed inzoomen en dan de dm wegklikken met Blokkeren.
pi_214831945
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 10:33 schreef Sally het volgende:

[..]
Je kan tijdelijk de desktop site aanzetten?
Heel goed inzoomen en dan de dm wegklikken met Blokkeren.
Zo is overal wel een omweg voor te verzinnen. Maar veel mensen weten niet dat dit kan.
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 19:55:04 #246
421867 greysbones
pi_214852754
The sun glows white on DTS tonight
Not a bolk to be seen.
A kingdom of isolation,
and it looks like @SwJ is the King
The wind is howling like this swirling storm inside
Couldn't keep it the bolk in
Heaven knows we tried

Don't let them in,
don't let them see
Be the good mod you always have to be
Conceal, don't feel,
don't let them know
Well now they know

Let DTS go, let DTS go
Can't hold it back anymore

Let DTS go, let DTs go
Turn away and slam the door
I don't care
what they're going to say
Let the storm rage on.
The bolk never bothered me anyway

It's funny how some distance
Makes everything seem small
And the fears that once controlled users
Can't get to them at all

It's time to see what they can do
To test the limits and break through
No right, no wrong, rules for them
SwJ is king

Let DTS go, let DTS go
I am one with the emoji and bolk
Let DTS go, let DTS go
You'll never see me cry
Here I stand
And here I'll stay
Let the bolk rage on

Van ♥e gefeliciteerd @SwJ

Je weet
Bij dit gedicht
Kan maar 1 lied horen

Hij kan meteen in de OP @SwJ als je hem opent vanavond of morgen *)
  Moderator zondag 1 september 2024 @ 07:23:54 #247
388664 crew  Dotteke
pi_214855111
Volgens mij is er geen winnaar voor de maand augustus toch?
  Moderator zondag 1 september 2024 @ 08:18:01 #248
184769 crew  Deisyy
pi_214855222
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij is er geen winnaar voor de maand augustus toch?
Natuurlijk wel, @SwJ *O*
  Spellchecker zondag 1 september 2024 @ 08:42:43 #249
197773 crew  maily
pi_214855296
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 08:18 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Natuurlijk wel, @:SwJ *O*
Zeker! Die steekt er met kop en schouders bovenuit *O* :B w/
  zondag 1 september 2024 @ 09:47:40 #250
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_214855603
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2024 08:42 schreef maily het volgende:

[..]
Zeker! Die steekt er met kop en schouders bovenuit *O* :B w/
Ik weiger dit te erkennen. :{w
  Spellchecker zondag 1 september 2024 @ 09:48:08 #251
197773 crew  maily
pi_214855605
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2024 09:47 schreef aeque het volgende:

[..]
Dat mag.
  Moderator zondag 1 september 2024 @ 09:54:42 #252
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_214855635
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2024 09:47 schreef aeque het volgende:

[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht.
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 1 september 2024 @ 10:08:08 #253
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_214855712
quote:
99s.gif Op zondag 1 september 2024 09:54 schreef SwJ het volgende:

[..]
Kusje op. :*
pi_214855733
quote:
99s.gif Op zondag 1 september 2024 09:54 schreef SwJ het volgende:

[..]
Ik vind je absoluut de beste mod van onzin. _O_
pi_215191938
Gewoon 5 weken geen FB. Kick!
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:23:47 #256
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215345886
Ik heb nu al een paar keer dat het 'DTS' spel echt verziekt wordt door selectief optreden. Bepaalde users kunnen hun gang gaan terwijl anderen zomaar worden aangesproken op geziek en getroll...

Dit soort gespam wordt niks over gezegd:
SPOILER
Maar als een nieuweling in DTS komt die gaat reageren en 1 (!) maal per ongeluk 2 reacties achter mekaar plaatst of een reactie met alleen een emoticon, dan worden ze meteen door de mod gequote met reacties als "opbokken" of "wegwezen" omdat het een select groepje is dat in DTS mag komen...

Meerdere users plaatsen emoticons en 1-woord reacties om punten te pakken, maar nieuwe users die erin komen kijken, worden meteen weggestuurd door de mod (ik ga maar gewoon geen namen noemen nu)
  Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:27:16 #257
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_215345942
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 22:23 schreef Mikeytt het volgende:
Ik heb nu al een paar keer dat het 'DTS' spel echt verziekt wordt door selectief optreden. Bepaalde users kunnen hun gang gaan terwijl anderen zomaar worden aangesproken op geziek en getroll...
Verworpen
quote:
Dit soort gespam wordt niks over gezegd:
SPOILER
Plaats gerust een tr. Ik ga niet alles teruglezen.
quote:
Maar als een nieuweling in DTS komt die gaat reageren en 1 (!) maal per ongeluk 2 reacties achter mekaar plaatst of een reactie met alleen een emoticon, dan worden ze meteen door de mod gequote met reacties als "opbokken" of "wegwezen" omdat het een select groepje is dat in DTS mag komen...
Onzin. Je bent geen nieuweling. Bij een reguliere nieuweling gebeurt dit niet. Jij komt trollen en reacties uitlokken. Doet dat lekker ergens anders.
quote:
Meerdere users plaatsen emoticons en 1-woord reacties om punten te pakken, maar nieuwe users die erin komen kijken, worden meteen weggestuurd door de mod (ik ga maar gewoon geen namen noemen nu)
Onzin. Je bent geen nieuweling. Bij een reguliere nieuweling gebeurt dit niet. Jij komt trollen en reacties uitlokken. Doet dat lekker ergens anders.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:34:16 #258
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215346055
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 22:27 schreef SwJ het volgende:

[..]
Verworpen
[..]
?
quote:
Plaats gerust een tr. Ik ga niet alles teruglezen.
[..]
done
quote:
[..]
Je weet best wat ik bedoel. Ik kom eens in de maand weleens kijken in DTS. bij aankomst is het na een paar uur wel verziekt en heb je gewoon geen zin meer voor de komende weken... Dan ben je wel nieuwelijk. Of althans, geen regulier meer.

Welke reacties worden uitgelokt?? Bij het plaatsen van 'mariah carey' wordt je al uitgekafferd
  Moderator dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:34:50 #259
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_215346065
*word je
F.K.A. SuperwormJim
pi_215346308
In de 11 geboden staat toch dat je gewoon enkel en alleen een emoticon mag posten?

Ohw. In de huidige DTS-geboden staat dat niet meer.

Wel:
quote:
5. Gij zult niet klagen over het spel terwijl gij het speelt; speel het dan niet.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 15:44:09 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_215483978
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 15:59:58 #262
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_215484122
quote:
Check 14.gif
F.K.A. SuperwormJim
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 16:07:03 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_215484174
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2024 15:59 schreef SwJ het volgende:

[..]
Check 14.gif
TNX............

zondag 10 november 2024 @ 00:15:50 #264
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_215536296
Terug van weggeweest.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  Moderator maandag 11 november 2024 @ 15:27:07 #265
388664 crew  Dotteke
pi_215550445
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 00:15 schreef Kopjechino het volgende:
Terug van weggeweest.
Hoi hoi, dat is lang geleden :W
pi_215811564
ONZ / [Paint] Waar wappert Trump z'n haar van?

Kan een modje hier ff wat leven in schoppen? :) Ik wil hier weer wat paintjes gaan plaatsen maar er is te lang niet meer in gereageerd. :)

:o Weinig schandalen in ONZ; er is al bijna een maand niet meer gepost hier in de FB! :o !!!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 8 december 2024 @ 19:30:28 #267
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_215811651
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
ff wat leven in schoppen
done
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_216307462
Kan ik feedback ontvangen waarom mijn topic wordt gesloten?
  Moderator woensdag 15 januari 2025 @ 13:21:12 #269
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216307470
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 13:20 schreef Dirkh het volgende:
Nee
F.K.A. SuperwormJim
pi_216307481
quote:
99s.gif Op woensdag 15 januari 2025 13:21 schreef SwJ het volgende:

[..]
Nee
Dank voor de heldere uitleg.
  Official ESF Kreviewer woensdag 15 januari 2025 @ 13:22:01 #271
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_216307485
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 13:20 schreef Dirkh het volgende:
Omdat het hier geen democratie is, tenslotte.
pi_216307498
Maar van wie is Straatcommando een kloon dan? Is dat geheim?
  Moderator woensdag 15 januari 2025 @ 13:25:01 #273
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216307503
Ksssst, ga eens buiten spelen tijdens de pauze op het Montessori.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216307552
Hmmm, ik heb toch mijn twijfels over het feedbackgehalte in dit topic. Volgens mij krijg ik helemaal geen feedback.
En ksssst? Kssssst? KSSSSST!!!!!

Kan ik misschien de manager spreken?
  Moderator woensdag 15 januari 2025 @ 13:29:46 #275
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216307563
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 13:28 schreef Dirkh het volgende:
Hmmm, ik heb toch mijn twijfels over het feedbackgehalte in dit topic. Volgens mij krijg ik helemaal geen feedback.
En ksssst? Kssssst? KSSSSST!!!!!

Kan ik misschien de manager spreken?
forum@fok.nl

Gegarandeerd een reactie.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216366306
hoe onwijs oneerlijk werd er weer gemod in DTS?

Nu was het van het begin af aan al niet zo'n drama, dit werd er wel van gemaakt naderhand door users want zoeken. sensatie of weet ik veel wat. Voelden zich beledigd.

Wil je het uitleggen na al weet ik hoeveel keer gezegd sorry dan daarvoor maar het was helemaal niet zo persoonlijk?

-knip-.

En dan nog worden die posts dan verwijderd? wtf zeg?

Dat wil ik ff zeggen. Ok laat het nu maar gaan maar vond dit weer een matige moderatie actie.

[ Bericht 15% gewijzigd door SwJ op 20-01-2025 14:14:22 ]
pi_216366320
beetje jammer dat de rest dan wel blijft staan he?
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 14:15:17 #278
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216366343
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:13 schreef kree het volgende:
beetje jammer dat de rest dan wel blijft staan he?
Na de afspraak te stoppen is alles verwijderd. Alles. Eerlijker dan dat kan niet.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216366349
-weg-

[ Bericht 27% gewijzigd door SwJ op 20-01-2025 14:21:11 ]
pi_216366397
quote:
99s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:15 schreef SwJ het volgende:

[..]
Na de afspraak te stoppen is alles verwijderd. Alles. Eerlijker dan dat kan niet.
afspraak in topic idd? en hou ik me aan

hier lever ik nog even kritiek op de moderatie?
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 14:23:06 #281
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216366402
Je hebt je feedback gehad, zie hierboven. Het is niet de bedoeling een verwijderde post in dts hier te posten. Hij was niet voor niets verwijderd.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216366407
quote:
99s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:23 schreef SwJ het volgende:
Je hebt je feedback gehad, zie hierboven. Het is niet de bedoeling een verwijderde post in dts hier te posten. Hij was niet voor niets verwijderd.
nee ik heb helemaal niet mijn feedback gehad, want je haalde het gelijk weg zonder op te reageren.

okk dan zonder context (hoe lastiger het maakt voor anderen om dan te begrijpen, maar zal het lief houden)

Waarom was er zo een onwijs drama over iets waarover ik niemand persoonlijk aanspreek of eigenlijk gewoon zeg. van wat een soort voorkeur is van mezelf. terwijl he. let wel. ik nog zeg dat het me niet eens uit maakt?

Drama erover topics lang van users die me dan weer betichten van dingen (wel persoonlijk). what de fuck. en als ik er wat over zeg dan worden juist die posts van mij gemod?

Daar ben ik het niet mee eens he?
Dit is nog erger trouwens als wat er gewoon in het topic ging, kritiek/feedback op moderatie dus.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 14:24:54 #283
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216366421
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:23 schreef kree het volgende:

[..]
nee ik heb helemaal niet mijn feedback gehad, want je haalde het gelijk weg zonder op te reageren.
Je kunt niet altijd het laatste woord hebben. "Nee" is ook een antwoord.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216366435
quote:
99s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:24 schreef SwJ het volgende:

[..]
heb het anders omschreven, mss helpt dat.
pi_216366438
quote:
99s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:24 schreef SwJ het volgende:

[..]
in topic wel, hier niet ?

alsnog denk ik wat een drama om niks. maar ok je maakt het wel erger hierdoor enzo, dat wil ik maar ff zeggen.
Wmb is het alweer ok, maar het kutte is dat nu iedereen alleen de klaag en drama stukken leest en niet wat er nu eigenlijk aan de hand was..... zwaaaaaar overtrokken de drama in dit. En je helpt er niet aan mee door zeg maar die uitleg dan weg te halen.

Snap dat je het zat bent. en daarom in topic klaar ermee, maar staat er hier nog stukje uitleg over iig.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 14:32:19 #286
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216366499
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:23 schreef kree het volgende:

[..]

okk dan zonder context (hoe lastiger het maakt voor anderen om dan te begrijpen, maar zal het lief houden)

Waarom was er zo een onwijs drama over iets waarover ik niemand persoonlijk aanspreek of eigenlijk gewoon zeg. van wat een soort voorkeur is van mezelf. terwijl he. let wel. ik nog zeg dat het me niet eens uit maakt?

Drama erover topics lang van users die me dan weer betichten van dingen (wel persoonlijk). what de fuck. en als ik er wat over zeg dan worden juist die posts van mij gemod?

Daar ben ik het niet mee eens he?
Dit is nog erger trouwens als wat er gewoon in het topic ging, kritiek/feedback op moderatie dus.
Onjuist.
Zoals ik al eerder zei: alle posts zijn verwijderd. Niet alleen "juist die van jou".
Maar jij wilt per sé daarna nog het laatste woord hebben. Zo werkt dat niet. Als ik aangeef dat een uit de hand gelopen discussie is afgelopen, dan moet je je daar maar bij neerleggen. Hoe vervelend het ook is om een keer "nee" te horen te krijgen.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216366513
quote:
99s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:32 schreef SwJ het volgende:

[..]
Onjuist.
Zoals ik al eerder zei: alle posts zijn verwijderd. Niet alleen "juist die van jou".
Maar jij wilt per sé daarna nog het laatste woord hebben. Zo werkt dat niet. Als ik aangeef dat een uit de hand gelopen discussie is afgelopen, dan moet je je daar maar bij neerleggen. Hoe vervelend het ook is om een keer "nee" te horen te krijgen.
nou weet niet hoever je terug ging? ik heb het niet terug gezocht, maar het kwaad was al beetje gedaan he? ondanks dat je dan weg mod?

En blijft er een idee of mening over die totaal niet klopte met wat ik zei.

Vandaar dat ik het wilde uitleggen.

ik kan jouw kant begrijpen als MOD he? dat is het niet eens.
Maar mss had ik eerder moeten noten dat ik het niet eens was met meningen en hadden we dit drama kunnen voorkomen. maarja die blijven dan meestal wel staan.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 14:48:26 #288
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216366652
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:33 schreef kree het volgende:

[..]
nou weet niet hoever je terug ging? ik heb het niet terug gezocht, maar het kwaad was al beetje gedaan he? ondanks dat je dan weg mod?

En blijft er een idee of mening over die totaal niet klopte met wat ik zei.

Vandaar dat ik het wilde uitleggen.

ik kan jouw kant begrijpen als MOD he? dat is het niet eens.
Maar mss had ik eerder moeten noten dat ik het niet eens was met meningen en hadden we dit drama kunnen voorkomen. maarja die blijven dan meestal wel staan.
Fijn dat je het nu begrijpt.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216366704
quote:
99s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:32 schreef SwJ het volgende:

[..]
Onjuist.
`ok. en wilde ik ook, maar je haalde wel ff de uitleg weg van waar het door kwam en dat beviel me niet zo.

maar al goed. heb er ook genoeg van, laat het maar zo en dan is het best. :)
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 14:58:54 #290
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216366759
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:53 schreef kree het volgende:

[..]
`ok. en wilde ik ook, maar je haalde wel ff de uitleg weg van waar het door kwam en dat beviel me niet zo.

maar al goed. heb er ook genoeg van, laat het maar zo en dan is het best. :)
Fijn dat je het begrijpt. Nog een fijne dag.
F.K.A. SuperwormJim
pi_216366765
quote:
99s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:58 schreef SwJ het volgende:

[..]
Fijn dat je het begrijpt. Nog een fijne dag.
tis ok zo, no worries. t ligt niet aan jou dit, en waar wel aan zal ik maar in het midden laten dan.

SPOILER
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 20 januari 2025 @ 15:00:14 #292
80791 crew  Paul
pi_216366772
:D
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 15:01:13 #293
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216366782
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2025 14:59 schreef kree het volgende:

[..]
tis ok zo, no worries. t ligt niet aan jou dit, en waar wel aan zal ik maar in het midden laten dan.
Fijn dat je je er bij hebt neergelegd. Nog veel FOK-plezier verder
F.K.A. SuperwormJim
pi_216366790
quote:
99s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:01 schreef SwJ het volgende:

[..]
Fijn dat je je er bij hebt neergelegd. Nog veel FOK-plezier verder
komt goed man :)
  Moderator / Redactie FP maandag 20 januari 2025 @ 15:03:12 #295
Brabo Bastard
pi_216366812
Christ on a bike _O-
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 15:04:13 #296
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_216366822
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:01 schreef kree het volgende:

[..]
komt goed man :)
F.K.A. SuperwormJim
pi_216366840
Dit is te erg hoor :D
pi_216367021
_O-
pi_216372002
Oh, ik lees dit nu pas. Wel soapie zo....

Nu te laat om nog wat te zeggen over de situatie zeker? :+

-klopt, te laat.-

[ Bericht 29% gewijzigd door SwJ op 20-01-2025 21:18:51 ]
pi_216377146
Zeg @kree, feedback is voor feedback! Niet om te zuigen. Hou je aan de regels!
pi_216377395
Zolang iedereen maar op dezelfde manier gemodereerd wordt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')