SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wel #teamspeklap hoor deze maand, maar je moet het die zeverlapjes van de Jumbo ook weer niet té makkelijke maken hè
Ik waardeer de steun, maar je hebt gelijk. Ik moet het natuurlijk wel zelf verdienen.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel #teamspeklap hoor deze maand, maar je moet het die zeverlapjes van de Jumbo ook weer niet té makkelijke maken hèmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Goeie genade hoe kut....quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb je ook nog andere suggesties dan Lily Allen, of houdt je muzieksmaak daar op?quote:
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
tis altijs wel merkwaardig..... hoe het zo weer in een soort van over en weer gaat en mss is dat voor punten enzo.
`maar ok ik denk meer van klets beetje over wat je meemaakt ofzo. ookal is het saai, denk je....
altijd beter als zinloos posten... `;0Do what you love, love what you do!![]()
Ik deed dat nummer ooit eens bij een karaoke. Je had de gezichten moeten zien toen sommige dames doorkregen waar het over gingquote:![]()
![]()
Gewoon ff los gaan op een stukje Lily tochquote:Op zondag 4 februari 2024 03:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb je ook nog andere suggesties dan Lily Allen, of houdt je muzieksmaak daar op?
Dat is jouw beperking, en die respecteer ik.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon ff los gaan op een stukje Lily tochmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Daar is dus een SC voor.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:12 schreef kree het volgende:
tis altijs wel merkwaardig..... hoe het zo weer in een soort van over en weer gaat en mss is dat voor punten enzo.
`maar ok ik denk meer van klets beetje over wat je meemaakt ofzo. ookal is geit saai, denk je....
altijd beter als zinloos posten... `;0
Soms in dit spel, heb je niet zoveel te zeggen, maar er zit wel een spelvorm in, dus zeg je wat om het zeggen
Die teksten zijn gewoon briljant van haar. Dat smile nummer ook. En die clip als die ex vol zit met laxeermiddelen maar zijn wc verstopt zit met zijn eigen klerenquote:Op zondag 4 februari 2024 03:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon ff los gaan op een stukje Lily toch![]()
![]()
Man, als dat mijn beperking was, dan was ik de president van de US.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is jouw beperking, en die respecteer ik."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vind Lily Allen overigens ook de bomb![]()
Alleen daar houdt mijn smaak niet op
Ze is vrij sterk ja.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Die teksten zijn gewoon briljant van haar. Dat smile nummer ook. En die clip als die ex vol zit met laxeermiddelen maar zijn wc verstopt zit met zijn eigen kleren"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
waar maar dit zou niet lopen als er niet eens mensen waren die gewoon vertellen over hun zelf of er discussie is over iets. anders gaat ie heel saai worden denk...?quote:Op zondag 4 februari 2024 03:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daar is dus een SC voor.
Soms in dit spel, heb je niet zoveel te zeggen, maar er zit wel een spelvorm in, dus zeg je wat om het zeggenDo what you love, love what you do!![]()
Dit ene topic is niet het antwoord op alle behoeftes. Dit topic is in mijn mening slechts een klein onderdeel. Als ik jou beter zou willen leren kennen, is dit niet het topic voor mijquote:Op zondag 4 februari 2024 03:15 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar dit zou niet lopen als er niet eens mensen waren die gewoon vertellen over hun zelf of er discussie is over iets. anders gaat ie heel saai worden denk...?
Draait stien nog als DJ?quote:Op zondag 4 februari 2024 03:18 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik doe de groeten van Piet, Stien en de rest van de Scheve Schuit.![]()
nope maar het helpt om het topic leuk te houden door beetje verhalen tw posten enzo. dat wil ik maar zeggen en is niet alleen naar jou btw,. maar ook naar de rest.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dit ene topic is niet het antwoord op alle behoeftes. Dit topic is in mijn mening slechts een klein onderdeel. Als ik jou beter zou willen leren kennen, is dit niet het topic voor mij
Do what you love, love what you do!![]()
Nog iets erger, dus om in stijl te blijvenquote:Op zondag 4 februari 2024 03:19 schreef Steven_Stil het volgende:
Nog steeds die kut smilies, toedels ik ben weer weg.![]()
![]()
![]()
![]()
Clawfinger heeft wel een nummer wat anno 2024 problematisch is, en de titel begint met de letter Nquote:
hmmms ik heb volgende week een optreden weer en ok heb er kort filmpje van. maarja het boeit jullie toch niet want christelijk en oudbpollig. anyway het maakt niet uit.
Maar tussen werk door en cursus etc krijg ik weer een drukke week.
Ik zou het graag zienquote:Op zondag 4 februari 2024 03:23 schreef kree het volgende:
hmmms ik heb volgende week een optreden weer en ok heb er kort filmpje van. maarja het boeit jullie toch niet want christelijk en oudbpollig. anyway het maakt niet uit.
Als jij niet de moeite neemt om muziek te posten, hoef ik dat ook niet.quote:
Dus:![]()
![]()
Dat zei je vorige week ook.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:23 schreef kree het volgende:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
omdat je het vraagt hoor.... vooruit dan maar.quote:
korte promo:
het is allemaal amateur maar voor goeie doel enzo... ruk denk dat het wel ok gaat worden.Do what you love, love what you do!![]()
Muzikaal niet helemaal mijn ding, maar ik kan alle vormen van creativiteit waarderen, vooral als ze voor het goede doel ingezet wordenquote:Op zondag 4 februari 2024 03:26 schreef kree het volgende:
[..]
omdat je het vraagt hoor.... vooruit dan maar.
korte promo:
het is allemaal amateur maar voor goeie doel enzo... ruk denk dat het wel ok gaat worden.
Ik mis zijn clipjes soms wel. Was niet mijn smaak, maar altijd leuk om iets buiten mijn eigen smaak te horenquote:![]()
Het favoriete lied van @mario390quote:![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 04:01 schreef kree het volgende:
hmmms kwam tegen op YouTube afgelpen zondag btw met optreden, opgenomen met camera uit de zaal...... eens luisteren want doe dat altijd wel om even te checken of het klopt wel wat ik doe enzo en hoe het overkomt.
Helaas is te christelijk wss voor meeste van jullie. hahaha dus bespaar het je![]()
en moet nog steeds naar de kapper, damn.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Creativiteit is nou juist iets wat vaak ontbreekt bij nummers in dit genre. Kan daar echt niet naar luisteren.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Muzikaal niet helemaal mijn ding, maar ik kan alle vormen van creativiteit waarderen, vooral als ze voor het goede doel ingezet wordenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
owh fok doet ff raar met quote en tekst, maar thanks voor wie het waarderen hoewel niet je smaak. Het is allemaal zo non profit nl. maar wel wat voor het goeie doel en hoop die waarderen jullie.
Verder als je in de buurt bent kom ff langs, altijd leuk en is gratis
Ze maken in ieder geval muziek. We kunnen er vanalles van vinden, maar ik kan het in ieder geval waarderen dat ze muzikaal bezig zijn.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Creativiteit is nou juist iets wat vaak ontbreekt bij nummers in dit genre. Kan daar echt niet naar luisteren.
Dat is een +1 op wat ik doe. Ik luister muziek, en that's it.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zondag 4 februari 2024 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mis zijn clipjes soms wel. Was niet mijn smaak, maar altijd leuk om iets buiten mijn eigen smaak te horen![]()
wat is creativiteit in muziek dan volgens jou? want ok ik draai aardig tijd erin mee als muziek maken ook.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Creativiteit is nou juist iets wat vaak ontbreekt bij nummers in dit genre. Kan daar echt niet naar luisteren.
Maar publiek hecht aan een soort standaard van akkoorden progressie die ik nl allang al zat ben?Do what you love, love what you do!![]()
heb er een heel mooi filmpje van nog wel van iemand die het beste op YouTube nl. hahaha
maar zeg eerst zelf maar wat is voor jou goeie muziek?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Iedereen die dit niet kan waarderen is niet mijn vriend.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
luisterquote:Op zondag 4 februari 2024 03:37 schreef Speklap3000 het volgende:
Iedereen die dit niet kan waarderen is niet mijn vriend.
quote:Op zondag 4 februari 2024 03:37 schreef Speklap3000 het volgende:
Iedereen die dit niet kan waarderen is niet mijn vriend."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
3 uur en 39 minuten "backdrops"quote:![]()
![]()
Jij bent af.quote:
Ga niet langs start. Ontvang geen 20.000.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
GOT TO MAKE IT LOUDER! ALL MEN PLAY ON TEN!!1!!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 4 februari 2024 03:35 schreef kree het volgende:
[..]
wat is creativiteit in muziek dan volgens jou? want ok ik draai aardig tijd erin mee als muziek maken ook.
Maar publiek hecht aan een soort standaard van akkoorden progressie die ik nl allang al zat ben?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
niks mis mee, maar muzikaal gezien ook niet bijzonderquote:Op zondag 4 februari 2024 03:37 schreef Speklap3000 het volgende:
Iedereen die dit niet kan waarderen is niet mijn vriend.
muziek is smaak he van iedereen, ik post dat maar van mij. maar hoe je niet echt iets wat van te vinden enzo. je vind t leuk of niet, maakt mij niet uit.. het is maar ter info.
(post)punk is ook niet bedoeld om muzikaal geweldig te zijn, dat moet vol gevoel zittenquote:Op zondag 4 februari 2024 03:41 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee, maar muzikaal gezien ook niet bijzonder
muziek is smaak he van iedereen, ik post dat maar van mij. maar hoe je niet echt iets wat van te vinden enzo. je vind t leuk of niet, maakt mij niet uit.. het is maar ter info.
![]()
Snap dat als je de achterliggende boodschap niet hebt, dat dit niet klikt bij je.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
HEAVY METAL! OR NO METAL AT ALL!![]()
Ik heb eenzijdig besloten dat ik de beste muzieksmaak in dit toppa heb.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ik vind dat echt gezeik om het zeiken, sorry dat ik het zeg, ik kan echt tich meer kanalen vinden op YouTube die muziek maken voor films en series die een ander verhaal vertellen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik ben pas net begonnen.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:44 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb eenzijdig besloten dat ik de beste muzieksmaak in dit toppa heb.![]()
Je hebt smaak en geen smaak. Daar tussenin zit niks.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:44 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb eenzijdig besloten dat ik de beste muzieksmaak in dit toppa heb.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het is inderdaad een kwestie van smaak.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt smaak en geen smaak. Daar tussenin zit niks.
Je hebt mijn smaak, of je hebt geen smaak.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zelfkennis is goud waard.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:46 schreef devzero het volgende:
Ik heb besloten dat ik de slechtste smaak in dit topic heb.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Man3"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wie heeft jou pijn gedaan als kind?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Geen idee waar je het over hebt vriend. Maar die vrouw is niet zomaar iemand hè? Ze is engineer én hoogleraar in neuropsychologie. Ze legt uit hoe het werkt, maar volgens jou lukt ze uit haar nek. Interessant.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind dat echt gezeik om het zeiken, sorry dat ik het zeg, ik kan echt tich meer kanalen vinden op YouTube die muziek maken voor films en series die een ander verhaal vertellen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geen idee, kom daar nooit.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Jezelf te serieus nemen is iets wat typisch is voor KLBmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
hihi LOL mss wss gewoon wel interessant, of toch niet. Wat denken jullie?quote:Op zondag 4 februari 2024 03:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt vriend. Maar die vrouw is niet zomaar iemand hè? Ze is engineer én hoogleraar in neuropsychologie. Ze legt uit hoe het werkt, maar volgens jou lukt ze uit haar nek. Interessant.![]()
ik vind het zo ver als het maar kan van wat ik daar hoor als in hoe het is hoe om muziek te maken.... maarja dat zal mijn ding wel zijn.... het is wetenschap btw muziek maken, mest mijn hele Mojo gaat al omlaag door dat gelul weer van iemand die dan de wetenschap erin heeft ofzoquote:Op zondag 4 februari 2024 03:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt vriend. Maar die vrouw is niet zomaar iemand hè? Ze is engineer én hoogleraar in neuropsychologie. Ze legt uit hoe het werkt, maar volgens jou lukt ze uit haar nek. Interessant.
tja...
Ik zou hier graag op ingaan, maar ik heb geen idee wat je nou precies probeert te zeggen.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind het zo ver als het maar kan van wat ik daar hoor als in hoe het is hoe om muziek te maken.... maarja dat zal mijn ding wel zijn.... het is wetenschap btw muziek maken, mest mijn hele Mojo gaat al omlaag door dat gelul weer van iemand die dan de wetenschap erin heeft ofzo
tja...
Die christelijke muziek vind ik totaal niet creatief. Het is zo’n beetje allemaal hetzelfde met andere tekst. Niks gewaagd, niks nieuw en over 100 jaar nog steeds hetzelfde.
En dat geeft op zich niet want het gaat om de boodschap, maar qua creativiteit vind ik het vrij armoedig.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik kon ooit mee naar een concert van Motorhead. Niet gedaan. Eeuwig spijt van gehadquote:![]()
snap ik net als alle muziek? wat wat er nu nieuw is dan, hoe zie jij die wel creatief?quote:Op zondag 4 februari 2024 03:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou hier graag op ingaan, maar ik heb geen idee wat je nou precies probeert te zeggen.
Die christelijke muziek vind ik totaal niet creatief. Het is zo’n beetje allemaal hetzelfde met andere tekst. Niks gewaagd, niks nieuw en over 100 jaar nog steeds hetzelfde.
En dat geeft op zich niet want het gaat om de boodschap, maar qua creativiteit vind ik het vrij armoedig.
of wat de populaire dj maken, ok die is van 100 jaar terug en wat voor hun gelukkig terug is uit copyrights. of dat creatief is, niet hun idee, maar hetzelfde in meer beat jasje.Do what you love, love what you do!![]()
Het onderwerp leent zich ook niet tot veel creatieve teksten. "Gangsta Jezus" en "My Bitch Maria" zullen niet goed worden ontvangen. De muziek zelf is eigenlijk een soort van muzak voor de christelijke boodschap, die altijd het zelfde blijft.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou hier graag op ingaan, maar ik heb geen idee wat je nou precies probeert te zeggen.
En dat geeft op zich niet want het gaat om de boodschap, maar qua creativiteit vind ik het vrij armoedig.![]()
Ik was op Lowlands, Motorhead was de enige metal-act. In de kleinste tent die ze hadden. Ik kon niet eens in de buurt van de tent komenquote:Op zondag 4 februari 2024 04:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kon ooit mee naar een concert van Motorhead. Niet gedaan. Eeuwig spijt van gehad.
ik vind alle nieuwe populaire muziek nl armoedig, als ik het bekijk muzikaal. hahaha
bedoel wat ik op de radio hoor als hits nu.... mjah. bedoel zien jullie daar wat bijzonders in dan muzikaal?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
effe wat luchtigers toch."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
2007 zag ik. Hadden ze motorhead niet 3 jaar eerder kunnen boeken (ik vertrok in 2005)quote:Op zondag 4 februari 2024 04:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was op Lowlands, Motorhead was de enige metal-act. In de kleinste tent die ze hadden. Ik kon niet eens in de buurt van de tent komen.
![]()
Yellin' out, we ain't sellin' outquote:Op zondag 4 februari 2024 04:05 schreef kree het volgende:
ik vind alle nieuwe populaire muziek nl armoedig, als ik het bekijk muzikaal. hahaha
bedoel wat ik op de radio hoor als hits nu.... mjah. bedoel zien jullie daar wat bijzonders in dan muzikaal?
We got money, but we ain't lendin' out
We got bars, but we ain't bailin' out
In that pink Ferrari, we peelin' out
I told Tae bring the Bob Dylan out
That pussy so cold, we just chillin' out
They be yellin', yellin', ye-yellin' out
It's Barbie, bitch, if you still in doubt![]()
Heb liever Remy LaCroix of Sasha Greyquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik vind de hedendaagse popmuziek ook kut. En eigenlijk was de muziek van vroeger grotendeels ook kut. In elke tijd heb je een paar vernieuwende producers en artiesten en de rest gaat dat dan weer nadoen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik zeg dit trouwens totaal als muzikant he, want het maakt niet uit dat ik nu wat christelijke weer meer doe, want heb net zo hard cover bands gedaan, musicals en etc.
Dus ik zeg niet dat andere muziek verkeerd is... helemaal niet en soms is simpel beter.
Maar begin zeg maar patroon te herkennen van wat werkt en wat aanslaat kun een bepaald idee van akkoorden enzo en die is wel uitgelegd op YouTube.
Verder luister ik naar van alles hoor en speel het ook heb niet echt een voorkeur,
Mijn favoriete muziek komt uit de jaren ‘70 en ‘80. Sly and the Family Stone, Parliament Funkadelic, Prince dat soort shit.quote:Op zondag 4 februari 2024 04:05 schreef kree het volgende:
bedoel wat ik op de radio hoor als hits nu.... mjah. bedoel zien jullie daar wat bijzonders in dan muzikaal?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
voor mij ook iets eerder terug iddquote:Op zondag 4 februari 2024 04:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mijn favoriete muziek komt uit de jaren ‘70 en ‘80. Sly and the Family Stone, Parliament Funkadelic, Prince dat soort shit.
Jamaar jongens, Garbage is en blijft toch wel echt goede slechte jaren 90 hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wel waar. Want vroeger werd er ook een hoop bagger uitgebrachtquote:Op zondag 4 februari 2024 04:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
We onthouden alleen de goede nummers.![]()
Ooit hoop ik George Clinton tegen te komen in de supermarkt en dan heel nonchalant vragen "hey, weren't you that singer from parliament?"quote:Op zondag 4 februari 2024 04:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mijn favoriete muziek komt uit de jaren ‘70 en ‘80. Sly and the Family Stone, Parliament Funkadelic, Prince dat soort shit.![]()
Oh ik dacht dat je zou zeggen “hey man, smell my finger!”.quote:Op zondag 4 februari 2024 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ooit hoop ik George Clinton tegen te komen in de supermarkt en dan heel nonchalant vragen "hey, weren't you that singer from parliament?"Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat zal zijn antwoord zijnquote:Op zondag 4 februari 2024 04:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zou zeggen “hey man, smell my finger!”.![]()
![]()
Ik ben deze man in Zwitserland tegengekomen.quote:Op zondag 4 februari 2024 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ooit hoop ik George Clinton tegen te komen in de supermarkt en dan heel nonchalant vragen "hey, weren't you that singer from parliament?"
![]()
Ja jezus, da's ook 2 avonden....quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hahaatjes!quote:Op zondag 4 februari 2024 04:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Soms maar één, maar dan wel een hele leuke avond!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ook uit Brazilië, maar net iets andersquote:
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-02-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 669 / +220 / +59 / 1313 / 1486
2. devzero / 251 / +28 / +70 / 163 / 230
3. Harrie / 153 / +63 / +0 / 337 / 456
4. Mazikeen / 118 / +9 / +0 / 257 / 314
5. kree / 108 / +2 / +9 / 170 / 229
6. KoningWouter / 98 / +21 / +28 / 151 / 192
7. mario390 / 89 / +12 / +0 / 69 / 110
8. hemarookworst / 72 / +14 / +0 / 107 / 144
9. HappyCharly / 70 / +63 / +2 / 214 / 268
10. KillemWieft / 69 / +4 / +12 / 88 / 132
11. Paul / 68 / +30 / +0 / 252 / 299
12. ToT / 63 / +11 / +0 / 197 / 232
13. DerRabbit / 52 / +9 / +0 / 110 / 144
14. _UserName_ / 51 / +0 / +0 / 57 / 78
15. Shii / 44 / +7 / +0 / 51 / 67
16. gebrokenglas / 43 / +43 / +0 / 23 / 34
17. M_0_0_N / 41 / +12 / +0 / 298 / 339
18. Grrrrrrrr / 37 / +0 / +25 / 59 / 80
19. Rob / 30 / +10 / +0 / 41 / 51
20. sp3c / 25 / +0 / +0 / 1 / 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
HeyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog even zo door en je staat weer op 1
Ja het is zeker rustigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk in de ochtendI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Morguh FogelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee daar zorg ik wel voorquote:Op zondag 4 februari 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Nog even zo door en je staat weer op 1
Ja het is zeker rustig
quote:![]()
![]()
ALs je zo alleen zit dan gebeurd het gewoon dan vlieg je omhoogquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey KW
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja voor mij doen goed. IK kwam hier binnen en zag jou alleen zitten, ik dacht laat maar punten pakken.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot!
Lekker geslapen?
Ben even op de bank serie gaan kijken en werd om 8 uur wakker van de medicijnen wekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha ja ik was helemaal verbaasd. Na de aflevering Narcos had er nog niemand gereageerd. Daarna even meds opgehaald bij mijn pa en ook nog maar weinig reacties.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor mij doen goed. IK kwam hier binnen en zag jou alleen zitten, ik dacht laat maar punten pakken.
Ben even op de bank serie gaan kijken en werd om 8 uur wakker van de medicijnen wekker![]()
Is een unicum, gebeurd niet veel meer, meestal is UN er wel in de ochtend.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja ik was helemaal verbaasd. Na de aflevering Narcos had er nog niemand gereageerd. Daarna even meds opgehaald bij mijn pa en ook nog maar weinig reacties.
Dat ik weer even in slaap ben gevallen is ook een wonder, ben er niet beter van geworden
Heb ik dus heel even heel vast geslapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en UN is ook best fanatiek.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een unicum, gebeurd niet veel meer, meestal is UN er wel in de ochtend.
Dat ik weer even in slaap ben gevallen is ook een wonder, ben er niet beter van geworden
Heb ik dus heel even heel vast geslapen
Lekker rustig aan doen vandaag dan.
Ik ga vanmiddag ook nog even liggen.![]()
Ja UN kan er ook wat van.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja en UN is ook best fanatiek.
Lekker rustig aan doen vandaag dan.
Ik ga vanmiddag ook nog even liggen.
Ik krijg vanmorgen 6 man op bezoek,
Ga zo even gehaktballetjes makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh gezellig! Familie?quote:Op zondag 4 februari 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja UN kan er ook wat van.
Ik krijg vanmorgen 6 man op bezoek,
Ga zo even gehaktballetjes maken![]()
Mijn zus en haar man. Haar dochter en haar dochter, mijn dochter en haar dochtertjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ja dat vertelde je gisteren al inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn zus en haar man. Haar dochter en haar dochter, mijn dochter en haar dochtertje
Leuk hoor! Geniet er van!![]()
![]()
Gister vroeg naar bed gegaanquote:
Dan denk ik niet aan een wijntje![]()
Maar weekend overleefd zonder alcohol. Moet beetje afkicken![]()
![]()
Goed zo. Beetje alcoholistische trekjes gekregen door de vakantie?quote:Op zondag 4 februari 2024 09:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gister vroeg naar bed gegaan
Dan denk ik niet aan een wijntje![]()
Maar weekend overleefd zonder alcohol. Moet beetje afkicken
Wel sterk dat je je er doorheen zet.![]()
![]()
Ja moet wel. Wil wat kilootjes kwijtquote:Op zondag 4 februari 2024 09:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed zo. Beetje alcoholistische trekjes gekregen door de vakantie?
Wel sterk dat je je er doorheen zet.![]()
Straks boodschapjes doen en dan weer wandelen![]()
![]()
Ah ja dan helpt alcohol niet inderdaad.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja moet wel. Wil wat kilootjes kwijt![]()
Straks boodschapjes doen en dan weer wandelen
Ik ga ook wat kilo's kwijt raken. Heb besloten weer te gaan zwemmen.
Wilde eerst een uur maar denk dat ik met een half uurtje per dag begin. Maar wel elke dag.![]()
Zwemmen is goedquote:Op zondag 4 februari 2024 09:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja dan helpt alcohol niet inderdaad.
Ik ga ook wat kilo's kwijt raken. Heb besloten weer te gaan zwemmen.
Wilde eerst een uur maar denk dat ik met een half uurtje per dag begin. Maar wel elke dag.![]()
Maar ik heb bodemvrees![]()
![]()
Net op zolder gekeken en al mijn oude zwemspul weer gevonden.
Zwembroek, zwembrilletje, en bidon!
Zin in![]()
![]()
Wat is bodemvrees?quote:Op zondag 4 februari 2024 09:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zwemmen is goed![]()
Maar ik heb bodemvrees![]()
zo leuk dat ik @Speklap3000 getagd had in DTS een paar weken geleden en dat hij nu nummer 1 is
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dank je, komt vast goedquote:Op zondag 4 februari 2024 09:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja dat vertelde je gisteren al inderdaad.
Leuk hoor! Geniet er van!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet of dat het officiële woord is hoor. Maar bang voor de bodem van een zwembad... meer... zee.... etcquote:![]()
Dat je op zeekrabben kunt stappen enzo? Of kwallen?quote:Op zondag 4 februari 2024 09:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat het officiële woord is hoor. Maar bang voor de bodem van een zwembad... meer... zee.... etc
Dat heb ik ook.How can I make this topic about me?![]()
Onwijs goed idee van jequote:Op zondag 4 februari 2024 09:43 schreef Paul het volgende:
zo leuk dat ik @:speklap3000 getagd had in DTS een paar weken geleden en dat hij nu nummer 1 isTrust nobody![]()
quote:Op zondag 4 februari 2024 09:43 schreef Paul het volgende:
zo leuk dat ik @:speklap3000 getagd had in DTS een paar weken geleden en dat hij nu nummer 1 is
Ook, maar ook stenen en het onbekende... ow en visjesquote:Op zondag 4 februari 2024 10:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat je op zeekrabben kunt stappen enzo? Of kwallen?
Dat heb ik ook.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2024 10:06:55 ]![]()
The bolking will continue until morale improves.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hier een tegenbolk!quote:Op zondag 4 februari 2024 10:07 schreef Speklap3000 het volgende:
The bolking will continue until morale improves.How can I make this topic about me?![]()
Zou 'n stuk makkelijker zijn als iedereen gewoon ff een maandje niet post welquote:
Je moet er wel wat voor over hebben héquote:Op zondag 4 februari 2024 10:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zou 'n stuk makkelijker zijn als iedereen gewoon ff een maandje niet post wel![]()
![]()
Je weet dat uitlokking niet mag?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je weet dat iedere 60 seconde een punt is?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het is veel makkelijker om gewoon je punt te maken, dan telkens halve vragen te stellen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Je weet dat je geen lange tenen dient te hebben en niet overal een sneer in moet zien?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je weet dat rest seconden niet bij elkaar worden opgeteld?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je weet dat er meer is in het leven dan DTS?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Goedemorgenquote:Op zondag 4 februari 2024 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
HC, goedemorgen
en de anderen ook natuurlijk.![]()
Lrkker koffieTrust nobody![]()
Je weet dat uitlokking twee maal genoemd wordt in de DTS geboden?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je weet dat emand een ban aansmeren door continu uitlokken/sneren er voor zorgt dat je zelf een ban zal krijgen?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is maar voor even hoorquote:Op zondag 4 februari 2024 11:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Hai, lang geleden zeg. Leuk dat je er weer bent.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Klaar met douchenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wist je dat je van douchen doorgaans schoon wordt en niet vies?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zondag 4 februari 2024 11:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt koffie in.
Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: