voor mij ook iets eerder terug iddquote:Op zondag 4 februari 2024 04:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mijn favoriete muziek komt uit de jaren ‘70 en ‘80. Sly and the Family Stone, Parliament Funkadelic, Prince dat soort shit.
Wel waar. Want vroeger werd er ook een hoop bagger uitgebrachtquote:Op zondag 4 februari 2024 04:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
We onthouden alleen de goede nummers.
Ooit hoop ik George Clinton tegen te komen in de supermarkt en dan heel nonchalant vragen "hey, weren't you that singer from parliament?"quote:Op zondag 4 februari 2024 04:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mijn favoriete muziek komt uit de jaren ‘70 en ‘80. Sly and the Family Stone, Parliament Funkadelic, Prince dat soort shit.
Oh ik dacht dat je zou zeggen “hey man, smell my finger!”.quote:Op zondag 4 februari 2024 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ooit hoop ik George Clinton tegen te komen in de supermarkt en dan heel nonchalant vragen "hey, weren't you that singer from parliament?"
Dat zal zijn antwoord zijnquote:Op zondag 4 februari 2024 04:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zou zeggen “hey man, smell my finger!”.
Ik ben deze man in Zwitserland tegengekomen.quote:Op zondag 4 februari 2024 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ooit hoop ik George Clinton tegen te komen in de supermarkt en dan heel nonchalant vragen "hey, weren't you that singer from parliament?"
Ja jezus, da's ook 2 avonden....quote:
Hahaatjes!quote:Op zondag 4 februari 2024 04:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Soms maar één, maar dan wel een hele leuke avond!
Ook uit Brazilië, maar net iets andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |