ik vind het zo ver als het maar kan van wat ik daar hoor als in hoe het is hoe om muziek te maken.... maarja dat zal mijn ding wel zijn.... het is wetenschap btw muziek maken, mest mijn hele Mojo gaat al omlaag door dat gelul weer van iemand die dan de wetenschap erin heeft ofzoquote:Op zondag 4 februari 2024 03:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt vriend. Maar die vrouw is niet zomaar iemand hč? Ze is engineer én hoogleraar in neuropsychologie. Ze legt uit hoe het werkt, maar volgens jou lukt ze uit haar nek. Interessant.
Ik zou hier graag op ingaan, maar ik heb geen idee wat je nou precies probeert te zeggen.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind het zo ver als het maar kan van wat ik daar hoor als in hoe het is hoe om muziek te maken.... maarja dat zal mijn ding wel zijn.... het is wetenschap btw muziek maken, mest mijn hele Mojo gaat al omlaag door dat gelul weer van iemand die dan de wetenschap erin heeft ofzo
tja...
Ik kon ooit mee naar een concert van Motorhead. Niet gedaan. Eeuwig spijt van gehadquote:
snap ik net als alle muziek? wat wat er nu nieuw is dan, hoe zie jij die wel creatief?quote:Op zondag 4 februari 2024 03:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou hier graag op ingaan, maar ik heb geen idee wat je nou precies probeert te zeggen.
Die christelijke muziek vind ik totaal niet creatief. Het is zo’n beetje allemaal hetzelfde met andere tekst. Niks gewaagd, niks nieuw en over 100 jaar nog steeds hetzelfde.
En dat geeft op zich niet want het gaat om de boodschap, maar qua creativiteit vind ik het vrij armoedig.
Het onderwerp leent zich ook niet tot veel creatieve teksten. "Gangsta Jezus" en "My Bitch Maria" zullen niet goed worden ontvangen. De muziek zelf is eigenlijk een soort van muzak voor de christelijke boodschap, die altijd het zelfde blijft.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou hier graag op ingaan, maar ik heb geen idee wat je nou precies probeert te zeggen.
Die christelijke muziek vind ik totaal niet creatief. Het is zo’n beetje allemaal hetzelfde met andere tekst. Niks gewaagd, niks nieuw en over 100 jaar nog steeds hetzelfde.
En dat geeft op zich niet want het gaat om de boodschap, maar qua creativiteit vind ik het vrij armoedig.
Ik was op Lowlands, Motorhead was de enige metal-act. In de kleinste tent die ze hadden. Ik kon niet eens in de buurt van de tent komenquote:Op zondag 4 februari 2024 04:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kon ooit mee naar een concert van Motorhead. Niet gedaan. Eeuwig spijt van gehad
2007 zag ik. Hadden ze motorhead niet 3 jaar eerder kunnen boeken (ik vertrok in 2005)quote:Op zondag 4 februari 2024 04:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was op Lowlands, Motorhead was de enige metal-act. In de kleinste tent die ze hadden. Ik kon niet eens in de buurt van de tent komen.
Yellin' out, we ain't sellin' outquote:Op zondag 4 februari 2024 04:05 schreef kree het volgende:
ik vind alle nieuwe populaire muziek nl armoedig, als ik het bekijk muzikaal. hahaha
bedoel wat ik op de radio hoor als hits nu.... mjah. bedoel zien jullie daar wat bijzonders in dan muzikaal?
Heb liever Remy LaCroix of Sasha Greyquote:
Mijn favoriete muziek komt uit de jaren ‘70 en ‘80. Sly and the Family Stone, Parliament Funkadelic, Prince dat soort shit.quote:Op zondag 4 februari 2024 04:05 schreef kree het volgende:
ik vind alle nieuwe populaire muziek nl armoedig, als ik het bekijk muzikaal. hahaha
bedoel wat ik op de radio hoor als hits nu.... mjah. bedoel zien jullie daar wat bijzonders in dan muzikaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |