Muzikaal niet helemaal mijn ding, maar ik kan alle vormen van creativiteit waarderen, vooral als ze voor het goede doel ingezet wordenquote:Op zondag 4 februari 2024 03:26 schreef kree het volgende:
[..]
omdat je het vraagt hoor.... vooruit dan maar.
korte promo:
het is allemaal amateur maar voor goeie doel enzo... ruk denk dat het wel ok gaat worden.
Ik mis zijn clipjes soms wel. Was niet mijn smaak, maar altijd leuk om iets buiten mijn eigen smaak te horenquote:
Het favoriete lied van @mario390quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 04:01 schreef kree het volgende:
hmmms kwam tegen op YouTube afgelpen zondag btw met optreden, opgenomen met camera uit de zaal...... eens luisteren want doe dat altijd wel om even te checken of het klopt wel wat ik doe enzo en hoe het overkomt.
Helaas is te christelijk wss voor meeste van jullie. hahaha dus bespaar het je![]()
en moet nog steeds naar de kapper, damn.
Creativiteit is nou juist iets wat vaak ontbreekt bij nummers in dit genre. Kan daar echt niet naar luisteren.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Muzikaal niet helemaal mijn ding, maar ik kan alle vormen van creativiteit waarderen, vooral als ze voor het goede doel ingezet worden
Ze maken in ieder geval muziek. We kunnen er vanalles van vinden, maar ik kan het in ieder geval waarderen dat ze muzikaal bezig zijn.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Creativiteit is nou juist iets wat vaak ontbreekt bij nummers in dit genre. Kan daar echt niet naar luisteren.
quote:Op zondag 4 februari 2024 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mis zijn clipjes soms wel. Was niet mijn smaak, maar altijd leuk om iets buiten mijn eigen smaak te horen
wat is creativiteit in muziek dan volgens jou? want ok ik draai aardig tijd erin mee als muziek maken ook.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Creativiteit is nou juist iets wat vaak ontbreekt bij nummers in dit genre. Kan daar echt niet naar luisteren.
luisterquote:Op zondag 4 februari 2024 03:37 schreef Speklap3000 het volgende:
Iedereen die dit niet kan waarderen is niet mijn vriend.
quote:Op zondag 4 februari 2024 03:37 schreef Speklap3000 het volgende:
3 uur en 39 minuten "backdrops"quote:
Jij bent af.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2024 03:35 schreef kree het volgende:
[..]
wat is creativiteit in muziek dan volgens jou? want ok ik draai aardig tijd erin mee als muziek maken ook.
Maar publiek hecht aan een soort standaard van akkoorden progressie die ik nl allang al zat ben?
niks mis mee, maar muzikaal gezien ook niet bijzonderquote:Op zondag 4 februari 2024 03:37 schreef Speklap3000 het volgende:
(post)punk is ook niet bedoeld om muzikaal geweldig te zijn, dat moet vol gevoel zittenquote:Op zondag 4 februari 2024 03:41 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee, maar muzikaal gezien ook niet bijzonder
muziek is smaak he van iedereen, ik post dat maar van mij. maar hoe je niet echt iets wat van te vinden enzo. je vind t leuk of niet, maakt mij niet uit.. het is maar ter info.
ik vind dat echt gezeik om het zeiken, sorry dat ik het zeg, ik kan echt tich meer kanalen vinden op YouTube die muziek maken voor films en series die een ander verhaal vertellen.quote:
Ik ben pas net begonnen.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:44 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb eenzijdig besloten dat ik de beste muzieksmaak in dit toppa heb.
Je hebt smaak en geen smaak. Daar tussenin zit niks.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:44 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb eenzijdig besloten dat ik de beste muzieksmaak in dit toppa heb.
Het is inderdaad een kwestie van smaak.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt smaak en geen smaak. Daar tussenin zit niks.
Zelfkennis is goud waard.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:46 schreef devzero het volgende:
Ik heb besloten dat ik de slechtste smaak in dit topic heb.
Wie heeft jou pijn gedaan als kind?quote:
Geen idee waar je het over hebt vriend. Maar die vrouw is niet zomaar iemand hè? Ze is engineer én hoogleraar in neuropsychologie. Ze legt uit hoe het werkt, maar volgens jou lukt ze uit haar nek. Interessant.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind dat echt gezeik om het zeiken, sorry dat ik het zeg, ik kan echt tich meer kanalen vinden op YouTube die muziek maken voor films en series die een ander verhaal vertellen.
Geen idee, kom daar nooit.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Jezelf te serieus nemen is iets wat typisch is voor KLB
hihi LOL mss wss gewoon wel interessant, of toch niet. Wat denken jullie?quote:Op zondag 4 februari 2024 03:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt vriend. Maar die vrouw is niet zomaar iemand hè? Ze is engineer én hoogleraar in neuropsychologie. Ze legt uit hoe het werkt, maar volgens jou lukt ze uit haar nek. Interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |