waar maar dit zou niet lopen als er niet eens mensen waren die gewoon vertellen over hun zelf of er discussie is over iets. anders gaat ie heel saai worden denk...?quote:Op zondag 4 februari 2024 03:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daar is dus een SC voor.
Soms in dit spel, heb je niet zoveel te zeggen, maar er zit wel een spelvorm in, dus zeg je wat om het zeggen
Dit ene topic is niet het antwoord op alle behoeftes. Dit topic is in mijn mening slechts een klein onderdeel. Als ik jou beter zou willen leren kennen, is dit niet het topic voor mijquote:Op zondag 4 februari 2024 03:15 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar dit zou niet lopen als er niet eens mensen waren die gewoon vertellen over hun zelf of er discussie is over iets. anders gaat ie heel saai worden denk...?
Draait stien nog als DJ?quote:Op zondag 4 februari 2024 03:18 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik doe de groeten van Piet, Stien en de rest van de Scheve Schuit.
nope maar het helpt om het topic leuk te houden door beetje verhalen tw posten enzo. dat wil ik maar zeggen en is niet alleen naar jou btw,. maar ook naar de rest.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dit ene topic is niet het antwoord op alle behoeftes. Dit topic is in mijn mening slechts een klein onderdeel. Als ik jou beter zou willen leren kennen, is dit niet het topic voor mij
Nog iets erger, dus om in stijl te blijvenquote:Op zondag 4 februari 2024 03:19 schreef Steven_Stil het volgende:
Nog steeds die kut smilies, toedels ik ben weer weg.
Clawfinger heeft wel een nummer wat anno 2024 problematisch is, en de titel begint met de letter Nquote:
Ik zou het graag zienquote:Op zondag 4 februari 2024 03:23 schreef kree het volgende:
hmmms ik heb volgende week een optreden weer en ok heb er kort filmpje van. maarja het boeit jullie toch niet want christelijk en oudbpollig. anyway het maakt niet uit.
Maar tussen werk door en cursus etc krijg ik weer een drukke week.
Als jij niet de moeite neemt om muziek te posten, hoef ik dat ook niet.quote:
Dat zei je vorige week ook.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:23 schreef kree het volgende:
hmmms ik heb volgende week een optreden weer en ok heb er kort filmpje van. maarja het boeit jullie toch niet want christelijk en oudbpollig. anyway het maakt niet uit.
Maar tussen werk door en cursus etc krijg ik weer een drukke week.
omdat je het vraagt hoor.... vooruit dan maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |