SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wel #teamspeklap hoor deze maand, maar je moet het die zeverlapjes van de Jumbo ook weer niet té makkelijke maken hè
Ik waardeer de steun, maar je hebt gelijk. Ik moet het natuurlijk wel zelf verdienen.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel #teamspeklap hoor deze maand, maar je moet het die zeverlapjes van de Jumbo ook weer niet té makkelijke maken hèmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Goeie genade hoe kut....quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb je ook nog andere suggesties dan Lily Allen, of houdt je muzieksmaak daar op?quote:
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
tis altijs wel merkwaardig..... hoe het zo weer in een soort van over en weer gaat en mss is dat voor punten enzo.
`maar ok ik denk meer van klets beetje over wat je meemaakt ofzo. ookal is het saai, denk je....
altijd beter als zinloos posten... `;0Do what you love, love what you do!![]()
Ik deed dat nummer ooit eens bij een karaoke. Je had de gezichten moeten zien toen sommige dames doorkregen waar het over gingquote:![]()
![]()
Gewoon ff los gaan op een stukje Lily tochquote:Op zondag 4 februari 2024 03:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb je ook nog andere suggesties dan Lily Allen, of houdt je muzieksmaak daar op?
Dat is jouw beperking, en die respecteer ik.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon ff los gaan op een stukje Lily tochmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Daar is dus een SC voor.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:12 schreef kree het volgende:
tis altijs wel merkwaardig..... hoe het zo weer in een soort van over en weer gaat en mss is dat voor punten enzo.
`maar ok ik denk meer van klets beetje over wat je meemaakt ofzo. ookal is geit saai, denk je....
altijd beter als zinloos posten... `;0
Soms in dit spel, heb je niet zoveel te zeggen, maar er zit wel een spelvorm in, dus zeg je wat om het zeggen
Die teksten zijn gewoon briljant van haar. Dat smile nummer ook. En die clip als die ex vol zit met laxeermiddelen maar zijn wc verstopt zit met zijn eigen klerenquote:Op zondag 4 februari 2024 03:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon ff los gaan op een stukje Lily toch![]()
![]()
Man, als dat mijn beperking was, dan was ik de president van de US.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is jouw beperking, en die respecteer ik."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vind Lily Allen overigens ook de bomb![]()
Alleen daar houdt mijn smaak niet op
Ze is vrij sterk ja.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Die teksten zijn gewoon briljant van haar. Dat smile nummer ook. En die clip als die ex vol zit met laxeermiddelen maar zijn wc verstopt zit met zijn eigen kleren"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
waar maar dit zou niet lopen als er niet eens mensen waren die gewoon vertellen over hun zelf of er discussie is over iets. anders gaat ie heel saai worden denk...?quote:Op zondag 4 februari 2024 03:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daar is dus een SC voor.
Soms in dit spel, heb je niet zoveel te zeggen, maar er zit wel een spelvorm in, dus zeg je wat om het zeggenDo what you love, love what you do!![]()
Dit ene topic is niet het antwoord op alle behoeftes. Dit topic is in mijn mening slechts een klein onderdeel. Als ik jou beter zou willen leren kennen, is dit niet het topic voor mijquote:Op zondag 4 februari 2024 03:15 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar dit zou niet lopen als er niet eens mensen waren die gewoon vertellen over hun zelf of er discussie is over iets. anders gaat ie heel saai worden denk...?
Draait stien nog als DJ?quote:Op zondag 4 februari 2024 03:18 schreef Steven_Stil het volgende:
Ik doe de groeten van Piet, Stien en de rest van de Scheve Schuit.![]()
nope maar het helpt om het topic leuk te houden door beetje verhalen tw posten enzo. dat wil ik maar zeggen en is niet alleen naar jou btw,. maar ook naar de rest.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dit ene topic is niet het antwoord op alle behoeftes. Dit topic is in mijn mening slechts een klein onderdeel. Als ik jou beter zou willen leren kennen, is dit niet het topic voor mij
Do what you love, love what you do!![]()
Nog iets erger, dus om in stijl te blijvenquote:Op zondag 4 februari 2024 03:19 schreef Steven_Stil het volgende:
Nog steeds die kut smilies, toedels ik ben weer weg.![]()
![]()
![]()
![]()
Clawfinger heeft wel een nummer wat anno 2024 problematisch is, en de titel begint met de letter Nquote:
hmmms ik heb volgende week een optreden weer en ok heb er kort filmpje van. maarja het boeit jullie toch niet want christelijk en oudbpollig. anyway het maakt niet uit.
Maar tussen werk door en cursus etc krijg ik weer een drukke week.
Ik zou het graag zienquote:Op zondag 4 februari 2024 03:23 schreef kree het volgende:
hmmms ik heb volgende week een optreden weer en ok heb er kort filmpje van. maarja het boeit jullie toch niet want christelijk en oudbpollig. anyway het maakt niet uit.
Als jij niet de moeite neemt om muziek te posten, hoef ik dat ook niet.quote:
Dus:![]()
![]()
Dat zei je vorige week ook.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:23 schreef kree het volgende:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
omdat je het vraagt hoor.... vooruit dan maar.quote:
korte promo:
het is allemaal amateur maar voor goeie doel enzo... ruk denk dat het wel ok gaat worden.Do what you love, love what you do!![]()
Muzikaal niet helemaal mijn ding, maar ik kan alle vormen van creativiteit waarderen, vooral als ze voor het goede doel ingezet wordenquote:Op zondag 4 februari 2024 03:26 schreef kree het volgende:
[..]
omdat je het vraagt hoor.... vooruit dan maar.
korte promo:
het is allemaal amateur maar voor goeie doel enzo... ruk denk dat het wel ok gaat worden.
Ik mis zijn clipjes soms wel. Was niet mijn smaak, maar altijd leuk om iets buiten mijn eigen smaak te horenquote:![]()
Het favoriete lied van @mario390quote:![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 04:01 schreef kree het volgende:
hmmms kwam tegen op YouTube afgelpen zondag btw met optreden, opgenomen met camera uit de zaal...... eens luisteren want doe dat altijd wel om even te checken of het klopt wel wat ik doe enzo en hoe het overkomt.
Helaas is te christelijk wss voor meeste van jullie. hahaha dus bespaar het je![]()
en moet nog steeds naar de kapper, damn.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Creativiteit is nou juist iets wat vaak ontbreekt bij nummers in dit genre. Kan daar echt niet naar luisteren.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Muzikaal niet helemaal mijn ding, maar ik kan alle vormen van creativiteit waarderen, vooral als ze voor het goede doel ingezet wordenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
owh fok doet ff raar met quote en tekst, maar thanks voor wie het waarderen hoewel niet je smaak. Het is allemaal zo non profit nl. maar wel wat voor het goeie doel en hoop die waarderen jullie.
Verder als je in de buurt bent kom ff langs, altijd leuk en is gratis
Ze maken in ieder geval muziek. We kunnen er vanalles van vinden, maar ik kan het in ieder geval waarderen dat ze muzikaal bezig zijn.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Creativiteit is nou juist iets wat vaak ontbreekt bij nummers in dit genre. Kan daar echt niet naar luisteren.
Dat is een +1 op wat ik doe. Ik luister muziek, en that's it.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zondag 4 februari 2024 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mis zijn clipjes soms wel. Was niet mijn smaak, maar altijd leuk om iets buiten mijn eigen smaak te horen![]()
wat is creativiteit in muziek dan volgens jou? want ok ik draai aardig tijd erin mee als muziek maken ook.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Creativiteit is nou juist iets wat vaak ontbreekt bij nummers in dit genre. Kan daar echt niet naar luisteren.
Maar publiek hecht aan een soort standaard van akkoorden progressie die ik nl allang al zat ben?Do what you love, love what you do!![]()
heb er een heel mooi filmpje van nog wel van iemand die het beste op YouTube nl. hahaha
maar zeg eerst zelf maar wat is voor jou goeie muziek?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Iedereen die dit niet kan waarderen is niet mijn vriend.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
luisterquote:Op zondag 4 februari 2024 03:37 schreef Speklap3000 het volgende:
Iedereen die dit niet kan waarderen is niet mijn vriend.
quote:Op zondag 4 februari 2024 03:37 schreef Speklap3000 het volgende:
Iedereen die dit niet kan waarderen is niet mijn vriend."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
3 uur en 39 minuten "backdrops"quote:![]()
![]()
Jij bent af.quote:
Ga niet langs start. Ontvang geen 20.000.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
GOT TO MAKE IT LOUDER! ALL MEN PLAY ON TEN!!1!!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 4 februari 2024 03:35 schreef kree het volgende:
[..]
wat is creativiteit in muziek dan volgens jou? want ok ik draai aardig tijd erin mee als muziek maken ook.
Maar publiek hecht aan een soort standaard van akkoorden progressie die ik nl allang al zat ben?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
niks mis mee, maar muzikaal gezien ook niet bijzonderquote:Op zondag 4 februari 2024 03:37 schreef Speklap3000 het volgende:
Iedereen die dit niet kan waarderen is niet mijn vriend.
muziek is smaak he van iedereen, ik post dat maar van mij. maar hoe je niet echt iets wat van te vinden enzo. je vind t leuk of niet, maakt mij niet uit.. het is maar ter info.
(post)punk is ook niet bedoeld om muzikaal geweldig te zijn, dat moet vol gevoel zittenquote:Op zondag 4 februari 2024 03:41 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee, maar muzikaal gezien ook niet bijzonder
muziek is smaak he van iedereen, ik post dat maar van mij. maar hoe je niet echt iets wat van te vinden enzo. je vind t leuk of niet, maakt mij niet uit.. het is maar ter info.
![]()
Snap dat als je de achterliggende boodschap niet hebt, dat dit niet klikt bij je.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
HEAVY METAL! OR NO METAL AT ALL!![]()
Ik heb eenzijdig besloten dat ik de beste muzieksmaak in dit toppa heb.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ik vind dat echt gezeik om het zeiken, sorry dat ik het zeg, ik kan echt tich meer kanalen vinden op YouTube die muziek maken voor films en series die een ander verhaal vertellen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik ben pas net begonnen.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:44 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb eenzijdig besloten dat ik de beste muzieksmaak in dit toppa heb.![]()
Je hebt smaak en geen smaak. Daar tussenin zit niks.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:44 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb eenzijdig besloten dat ik de beste muzieksmaak in dit toppa heb.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het is inderdaad een kwestie van smaak.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt smaak en geen smaak. Daar tussenin zit niks.
Je hebt mijn smaak, of je hebt geen smaak.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zelfkennis is goud waard.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:46 schreef devzero het volgende:
Ik heb besloten dat ik de slechtste smaak in dit topic heb.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Man3"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wie heeft jou pijn gedaan als kind?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Geen idee waar je het over hebt vriend. Maar die vrouw is niet zomaar iemand hè? Ze is engineer én hoogleraar in neuropsychologie. Ze legt uit hoe het werkt, maar volgens jou lukt ze uit haar nek. Interessant.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind dat echt gezeik om het zeiken, sorry dat ik het zeg, ik kan echt tich meer kanalen vinden op YouTube die muziek maken voor films en series die een ander verhaal vertellen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geen idee, kom daar nooit.quote:Op zondag 4 februari 2024 03:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Jezelf te serieus nemen is iets wat typisch is voor KLBmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
hihi LOL mss wss gewoon wel interessant, of toch niet. Wat denken jullie?quote:Op zondag 4 februari 2024 03:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt vriend. Maar die vrouw is niet zomaar iemand hè? Ze is engineer én hoogleraar in neuropsychologie. Ze legt uit hoe het werkt, maar volgens jou lukt ze uit haar nek. Interessant.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: