SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
You put the lime in the coconut and drink them both upmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Moe, maar kan niet slapen
Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
hAloa!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wachten op de man met de hamer.Don't follow me. I am lost too
Deja Vuquote:Don't follow me. I am lost too
Nog ff bier drinken en dan ook eens een poging tot meuren doen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Slaap wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog ff bier drinken en dan ook eens een poging tot meuren doen.Don't follow me. I am lost too
Ik vind het wel grappig dat Speklappie denkt dat ik geen seks hebOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Grappig lappie is het wel
Laat genoegquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
wat is datquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Speklappie denkt dat ik geen seks heb"Geen Seks"
![]()
![]()
Truste hAloaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ook nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jep,
Druk maken is de taak van de compressorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
die is er nog goed in ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Jep,
Druk maken is de taak van de compressor
ik ben soms ook wel een compressor![]()
![]()
Vreetzakken unitedquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En weer honger nu. Altijd hetzelfde op fok.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ff white bear staat nog ff op van black mirror, volgens mij was die goed..Do what you love, love what you do!![]()
wat een heerlijk moment als je aan de conducteur vraagt wat ze komend weekend voor plannen heeft of dat ze alleen maar aan het werk is
morgen ga ik kaartjes knippen in der stoomtrein in de Efteling..... Leuk!! tot morgen dan![]()
![]()
kom je ookquote:er komt een hele leuke dame kaartjes knippen bij de stoomtrein en dat is dan nog voor je stoom kunt afblazen
![]()
![]()
Alvast voorpret.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
nu aleerst nog ff bier drinken anders ben ik veel te fit morgen
![]()
![]()
![]()
Je kunt altijd nog de Vogel Rok doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat zeker welik kom bijna spontaan klaar bij de gedachte dat de Python in onderhoud is
Eén keer in geweest, maar nooit weer. Python heb ik ook een keer gedaan, maar was ook eenmalig.![]()
![]()
die doe ik geblindoekt dronken nog achterstevorenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog de Vogel Rok doen.
Eén keer in geweest, maar nooit weer. Python heb ik ook een keer gedaan, maar was ook eenmalig.![]()
![]()
ik vond ze allemaal wel grappig eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog de Vogel Rok doen.
Eén keer in geweest, maar nooit weer. Python heb ik ook een keer gedaan, maar was ook eenmalig.Do what you love, love what you do!![]()
Vogel Rok is ook donker, dus geblinddoekt is overbodig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
die doe ik geblindoekt dronken nog achterstevoren![]()
![]()
Kan niet meer slapenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
morning koning. wat brengt u zo vroeg?
![]()
![]()
Jazekerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Killem!
Jazeker, alles lekker?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
tuurlijk afgezien van punten sparen etc en wie dat dus geen reet boeit... is het hier midden in de nacht nog wel eens gezelligquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:12 schreef KoningWouter het volgende:
Ik hoorde dat het hier gezellig was
Do what you love, love what you do!![]()
ik heb een stuk hout opgehaald vanavond en straks ga ik naar de eftelingquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Helemaal!
Hoe gaat het met jou dan Harrie?![]()
![]()
Winnaar! De Efteling is gruwelijk!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb een stuk hout opgehaald vanavond en straks ga ik naar de efteling![]()
nou nog iets te vroeg voor mij nu. maar later.quote:
vertel is Koning even in anekdotes ofzo, had je leuke week en wat meegemaakt?Do what you love, love what you do!![]()
Nee kutweek.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou nog iets te vroeg voor mij nu. maar later.
vertel is Koning even in anekdotes ofzo, had je leuke week en wat meegemaakt?
Ben eigenlijk fulltime bezig medicijnen af te bouwen.
Goed eten en goed slapen gaat nog. (Behalve slapen nu dan ff)
Rest is bagger.
Jij dan?![]()
Dat is balen. Maar fijn dat eten en slapen wel goed gaan (m.u.v. nu dan).quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee kutweek.
Rest is bagger.
Jij dan?![]()
Komt wel weer goed. Ben al op de helft!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is balen. Maar fijn dat eten en slapen wel goed gaan (m.u.v. nu dan).![]()
![]()
Sowieso nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
DTS is niet ready voor KW & KW.
Moet ook even een beetje wakker worden hoor.![]()
Krijg er honger van.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:45 schreef KoningWouter het volgende:
Is het altijd 's nachts zo dood?
We krijgen dagelijks van @Mickytjuh te horen dat als ze alweer seks heeft gehad. Net zo vaak als @Mazikeen die haar pilsjes post![]()
![]()
Ik vond het wel toffe stukjes.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat er niets meer kwam![]()
![]()
Waar zijn de werkman paints gebleven?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vond het wel toffe stukjes.![]()
Ik ook nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Werkman ken ik wel ik kreeg altijd dmquote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt nog wel in dat topic gepostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Werkman ken ik wel ik kreeg altijd dmProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wel meer mensen die die DMs kregenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Werkman ken ik wel ik kreeg altijd dmHij was gewoon erg onder de invloed indruk van dit middel deze bandquote:
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-01-2024 02:31
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 6495 / +94 / +0 / 6462 / 7980
2. Harrie / 2541 / +62 / +18 / 1947 / 2945
3. Mickytjuh / 1364 / +78 / +0 / 1250 / 1717
4. _UserName_ / 1168 / +103 / +0 / 544 / 781
5. KillemWieft / 1045 / +54 / +6 / 409 / 781
6. devzero / 919 / +74 / +8 / 690 / 1094
7. mario390 / 749 / +73 / +0 / 525 / 953
8. hemarookworst / 710 / +29 / +20 / 919 / 1378
9. KoningWouter / 693 / +32 / +22 / 829 / 1227
10. Dr.Mikey / 627 / +24 / +3 / 478 / 782
11. ToT / 522 / +13 / +0 / 1061 / 1446
12. DerRabbit / 521 / +16 / +0 / 886 / 1131
13. kree / 417 / +27 / +18 / 598 / 877
14. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
15. RedShoe / 303 / +55 / +0 / 468 / 628
16. chufi / 302 / +0 / +0 / 136 / 247
17. DJMO / 292 / +4 / +0 / 402 / 602
18. ieniminimuis / 273 / +20 / +0 / 553 / 747
19. Paul / 249 / +7 / +0 / 756 / 974
20. M_0_0_N / 248 / +17 / +0 / 580 / 774SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee. Beetje YT kijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben jij nog iets leuks aan het doen Killem?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waar is die Karen eigenlijk gebleven?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:35 schreef devzero het volgende:
Waar is die DM stalker @:kree eigenlijk gebleven?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kan zij het helpen dat ze wordt lastig gevallen in DM. "karen" is een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar is die Karen eigenlijk gebleven?![]()
Ja dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Karen_(slang)
Maar over wie hebben we het?![]()
![]()
@HappyCharlyquote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik.
Maar over wie hebben we het?
Ik roddel niet.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja tot nu
was mtv duits de partyzone
Mooie ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bed tijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten herenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die had ik nodig voor een topic in muzThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou druk met werk, moet zeggen dat is mijn medicijn, want zonder ontspoor ik zeg maar...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee kutweek.
Rest is bagger.
Jij dan?
dus ben er moe van we;l elke dag, maar met gedachte gewoon lekker bezig geweest met werken en centje verdienen. maar snap je wel hoor. zelfde probleem had ik.Do what you love, love what you do!![]()
heejje en ik val niemand lastig in DM dat er voor niks drama gemaakt werd kan ik niks aan doen
sommige kicken op aandacht enzo nu eenmaal. maar iedereen kent me genoeg wel hier dat ik het daar niet om doe.
Ben je weer wakker?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
nou druk met werk, moet zeggen dat is mijn medicijn, want zonder ontspoor ik zeg maar...
dus ben er moe van we;l elke dag, maar met gedachte gewoon lekker bezig geweest met werken en centje verdienen. maar snap je wel hoor. zelfde probleem had ik.
Deze man.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 03:52 schreef kree het volgende:
heejje en ik val niemand lastig in DM dat er voor niks drama gemaakt werd kan ik niks aan doen
sommige kicken op aandacht enzo nu eenmaal. maar iedereen kent me genoeg wel hier dat ik het daar niet om doe.
ik heb echt deze week alleen maar gewerkt enzo en nog het stukje leven er tussen door. dus nu haal ik het in. om gewoon ff op de internets te zitten en wat op tv te kijken. morgen dag slapen en dan zondag wat familie dingen en repeat..... LOL
Hahaha saai leven geheheDo what you love, love what you do!![]()
zat Black Mirror te kijken laatste wat er was, maar niet boeiend die... tegenvaller wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 03:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar je was opeens weg. Game on en weg was je.
Ik ga pitten. Ben van plan om minimaal 12 uren te slapen. Heb ik wel nodig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 03:56 schreef kree het volgende:
[..]
zat Black Mirror te kijken laatste wat er was, maar niet boeiend die... tegenvaller wel.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hmmms kwam tegen op YouTube afgelpen zondag btw met optreden, opgenomen met camera uit de zaal...... eens luisteren want doe dat altijd wel om even te checken of het klopt wel wat ik doe enzo en hoe het overkomt.
Helaas is te christelijk wss voor meeste van jullie. hahaha dus bespaar het je![]()
en moet nog steeds naar de kapper, damn.Do what you love, love what you do!![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
waar val jij dan op Mario?quote:
ik hoef niet echt dikke tieten ofzo hoor, ik val denk nog meer gewoon op doorsnee meiden. tis beetje het in verhouding ofzo maar kijk meer nog naar leuke koppie `;0Do what you love, love what you do!![]()
Welke aflevering? Ik heb een paar gezien en vond ze allemaal we leuk. Ongemakkelijk soms, maar dat is soms wel goed. Als ik makkelijke kost wil, dan kijk ik wel BBquote:Op zaterdag 27 januari 2024 03:56 schreef kree het volgende:
[..]
zat Black Mirror te kijken laatste wat er was, maar niet boeiend die... tegenvaller wel.![]()
euh denk 4 ofzo, het was nog wel vermakelijk ofzo hoor dus afgekeken, maar vond dat niet onwijs de Black Mirror als die kende van eerste delen, want was stuk beter.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke aflevering? Ik heb een paar gezien en vond ze allemaal we leuk. Ongemakkelijk soms, maar dat is soms wel goed. Als ik makkelijke kost wil, dan kijk ik wel BB
vond t beetje slapjes enzo en teveel op humor als kritiek.Do what you love, love what you do!![]()
Er zijn 6 seizoenen en 3 daarvan hebben >3 afleveringen, dus "denk ik 4" is erg ruimquote:Op zaterdag 27 januari 2024 04:40 schreef kree het volgende:
[..]
euh denk 4 ofzo, het was nog wel vermakelijk ofzo hoor dus afgekeken, maar vond dat niet onwijs de Black Mirror als die kende van eerste delen, want was stuk beter.
vond t beetje slapjes enzo en teveel op humor als kritiek.Weet je de titel niet meer, of het plot?
![]()
Ahquote:Nog niet gezien, maar ik ben benieuwdquote:"Mazey Day" is the fourth episode of the sixth series of the anthology series Black Mirror. It was written by series creator Charlie Brooker and directed by Uta Briesewitz. Alongside the rest of the sixth series, it premiered on Netflix on 15 June 2023. It tells the story of Bo (Zazie Beetz), a paparazza, and Mazey Day (Clara Rugaard), an actress hiding from the media after a car accident.
At 40 minutes, it is the shortest Black Mirror episode. With its title character's transformation into a werewolf, it is the first supernatural horror episode in the show. Brooker wrote it after the sixth series episode "Demon 79", another horror story, and aimed to broaden the scope of the programme. Filming took place in June 2022 in Spain.
Set in 2006, the depicted paparazzi pursuit of Mazey was compared to media attention on Britney Spears, Paris Hilton and Lindsay Lohan. Details such as a full moon foreshadow Mazey's reveal as a werewolf. This twist was widely criticised by reviewers, along with the episode's premise and themes. Many critics considered "Mazey Day" the worst episode of the sixth series and one of the worst in the show.![]()
nou als je van de originele Black Mirror houd wat dat bracht..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 04:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ah
[..]
Nog niet gezien, maar ik ben benieuwd
controfersioneel etc enzo, nah die laatste is het niet hoor...
Het is aardig wel om te kijken nog met soort van humor. maar niet de Black Mirror waar ik op hoopte.Do what you love, love what you do!![]()
wel kut want juist dat vond ik mooi, maar schrijver/regiseur had er geen zin meer in ofzo en wilde "leukere" maken????
kut zooi eindelijk eens iemand die een mooie serie maakt, kapt ie ermee...Do what you love, love what you do!![]()
Wat ik las is dat de schrijver iets anders wilde proberen om de serie origineel te houden. Je kunt niet alles blijven herkauwen. En het is niet gestopt, er komt een 7de seizoen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 05:04 schreef kree het volgende:
wel kut want juist dat vond ik mooi, maar schrijver/regiseur had er geen zin meer in ofzo en wilde "leukere" maken????
kut zooi eindelijk eens iemand die een mooie serie maakt, kapt ie ermee...![]()
ja dat las ik ook...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 05:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat ik las is dat de schrijver iets anders wilde proberen om de serie origineel te houden. Je kunt niet alles blijven herkauwen. En het is niet gestopt, er komt een 7de seizoen.
maar daarmee killed om het maar te zeggen juist wat die serie leuk maakte. de laatste vond ik nl echt mindert als de rest.Do what you love, love what you do!![]()
We zien wel wat seizoen 7 brengt. En ik ga pas oordelen over die laatste 2 afleveringen van seizoen 6 tot ik ze gezien heb. Waarschijnlijk halverwege 2025quote:Op zaterdag 27 januari 2024 05:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat las ik ook...
maar daarmee killed om het maar te zeggen juist wat die serie leuk maakte. de laatste vond ik nl echt mindert als de rest.![]()
![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
EEn paar seconde latere en het waren 60 minun maar nee hoor het is gebroken door een stuk glas![]()
Morguh GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen
Hey Mickytjuhquote:
Hey Dotteke
hoi
Veel te vroeg nog
![]()
Ik twijfel. Uit bed of nog een keer omdraaien.Don't follow me. I am lost too
![]()
Goedemorgen Wouterquote:
Haha dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:07 schreef RedShoe het volgende:
Ik twijfel. Uit bed of nog een keer omdraaien.![]()
![]()
Ik heb een klein beetje te weinig geslapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga voor het laatste denk ik.quote:Don't follow me. I am lost too
Hey KWquote:![]()
Tijd van het jaar denk ik.Don't follow me. I am lost too
![]()
WintertijdDon't follow me. I am lost too
Lekkerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Dot
Hoe was je etentje gisteren?en zo leuk Ik heb zo gelachen dat ik er spierpijn van heb
Doe je dan als je wakker wordt gelijk je mobiel aan en naar Fok! ?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga er wel uit. Het is al kwart over zeven.
Tijd voor koffie!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, en dan heb je pech...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 06:58 schreef Dotteke het volgende:
EEn paar seconde latere en het waren 60 minun maar nee hoor het is gebroken door een stuk glas![]()
Morguh GG![]()
Mogguh Dot.
How can I make this topic about me?![]()
Ik twijfelquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga er wel uit. Het is al kwart over zeven.
Tijd voor koffie!Don't follow me. I am lost too
Zat op vele te wachten, maar had jou niet verwachtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je pech...![]()
Mogguh Dot.![]()
Zie je bijna niet meer hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffie is wel lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tijd voor heerlijke koffie. Slapen kan altijd nog...Don't follow me. I am lost too
KOffie kan ook altijd nog
Nee, dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat op vele te wachten, maar had jou niet verwacht![]()
Zie je bijna niet meer hier
Heel soms pak ik een paar teltopics en woordgrapjes enzo, maar ik zit niet meer vaak hier of in 40+ of andere SC chats.How can I make this topic about me?![]()
Fijn! Lekker genoten dus. Goed zo!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekkeren zo leuk Ik heb zo gelachen dat ik er spierpijn van heb
![]()
O je bent van koers veranderdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat is correct en tevens juist.
Heel soms pak ik een paar teltopics en woordgrapjes enzo, maar ik zit niet meer vaak hier of in 40+ of andere SC chats.
Lekker eten is altijd goed.Don't follow me. I am lost too
Nope, was al een tijdje half wakker.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je dan als je wakker wordt gelijk je mobiel aan en naar Fok! ?
Toen even op fok gekeken en zag dat het hier al druk was.
Was vannacht ook al wakker. Half 12 tot 3 maar dat was me allemaal maar wat te vroeg.![]()
![]()
Ja, was om 22 uur thuis en gelijk naar bed. Maar zo laat eten is echt niets voor mij de hele nacht last van de maag gehadquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn! Lekker genoten dus. Goed zo!
We ging pas tegen 19.30 uur eten en ik eet altijd rond 16.30/17 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ze kwamen in eens allemaal tegelijk binnen, allemaal twijfelaard of ze niet weten er uit te gaan of verder te slapenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, was al een tijdje half wakker.
Toen even op fok gekeken en zag dat het hier al druk was.
Was vannacht ook al wakker. Half 12 tot 3 maar dat was me allemaal maar wat te vroeg.![]()
Op GG na die gaat aan de koffie
Laat eten is niet goed.
Ik probeer altijd voor 6 uur te eten.Don't follow me. I am lost too
Jazeker. Na het douchen in een rechte streep door naar de keuken en een druk op de 'aan'-knop van het koffiezetapparaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze kwamen in eens allemaal tegelijk binnen, allemaal twijfelaard of ze niet weten er uit te gaan of verder te slapen![]()
Op GG na die gaat aan de koffieHow can I make this topic about me?![]()
Ah ja als je dan zo vroeg gaat slapen kan ik me voorstellen dat je last krijgt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was om 22 uur thuis en gelijk naar bed. Maar zo laat eten is echt niets voor mij de hele nacht last van de maag gehad
We ging pas tegen 19.30 uur eten en ik eet altijd rond 16.30/17 uur
Hopelijk gaat het nu weer een stukje beter? (Ik eet ook altijd half 6 of zo)![]()
Ligt er ook aan wat je eet. Veel gekruid vlees is dodelijk voor je maagquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja als je dan zo vroeg gaat slapen kan ik me voorstellen dat je last krijgt.
Hopelijk gaat het nu weer een stukje beter? (Ik eet ook altijd half 6 of zo)
Klopt ook! Maar wel lekker.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je eet. Veel gekruid vlees is dodelijk voor je maag
Zou wel een gyrosschotel lusten. Maar denk dat ik toch maar voor de boterhammen ga zo.![]()
![]()
Oeiquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt ook! Maar wel lekker.
Zou wel een gyrosschotel lusten. Maar denk dat ik toch maar voor de boterhammen ga zo.![]()
Daar kan je mij ook voor wakker maken.Don't follow me. I am lost too
Dat gebeurd hier net zo.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker. Na het douchen in een rechte streep door naar de keuken en een druk op de 'aan'-knop van het koffiezetapparaat.
Opstaan, toilet, dan douchen aankleden en dan beneden rolgordijnen open en dan koffie
Eerst dingen doen die ik moet doen en dan pas internet aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu een gyrosschotel?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zou wel een gyrosschotel lusten. Maar denk dat ik toch maar voor de boterhammen ga zo.
Ja Speklappie beweerde dit en ik moest hardop lachenquote:
Dus vond dit een geweldige topic TitelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En dan zien dat je de avond ervoor ontzettend gebolkt bent...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gebeurd hier net zo.
Opstaan, toilet, dan douchen aankleden en dan beneden rolgordijnen open en dan koffie
Eerst dingen doen die ik moet doen en dan pas internet aan
IK denk dat ik niet goed tegen die kruiden van de Griek kan altijd last van mijn maag.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja als je dan zo vroeg gaat slapen kan ik me voorstellen dat je last krijgt.
Hopelijk gaat het nu weer een stukje beter? (Ik eet ook altijd half 6 of zo)
Straks een beetje zuiveringszout en is het weer over.
Moet vanavond weer uit eten ( eigenlijk geen zin in )
Ik eet ook wel eens om 15,30 uur warm, als ik honger of trek heb maak ik het gewoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je het niet zelf hoeft te betalen....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
Moet vanavond weer uit eten ( eigenlijk geen zin in )How can I make this topic about me?![]()
Ah dat is mij te vroeg. Ik val na het avondeten altijd als een blok in slaap.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK denk dat ik niet goed tegen die kruiden van de Griek kan altijd last van mijn maag.
Straks een beetje zuiveringszout en is het weer over.
Moet vanavond weer uit eten ( eigenlijk geen zin in )
Ik eet ook wel eens om 15,30 uur warm, als ik honger of trek heb maak ik het gewoon![]()
![]()
Dat blijft toch het lekkerst gyrosquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zou wel een gyrosschotel lusten. Maar denk dat ik toch maar voor de boterhammen ga zo.
Moet trouwens zeggen dat de Griek in Duiven velen malen beter is dan deze in EnschedeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor.
Of een Hot & Spicy burger menu met 12 hotwings. Kom er maar door.![]()
Je vergist je met iemand anders denk ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja RedShoe beweerde dit en ik moest hardop lachen
Dus vond dit een geweldige topic TitelDon't follow me. I am lost too
Nee sorryquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je vergist je met iemand anders denk ik.
Het was speklap
Wijw aren met zijn drie nog actief.
Vandaar de fout.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heb ik nooit wakker van gelegen, men bolkt maar een eind wegquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan zien dat je de avond ervoor ontzettend gebolkt bent...![]()
Lees trouwens hier nooit terug. Of ik moet gequote zijn, een mention hebben gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thessalonyky ofzoiets geweest?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat blijft toch het lekkerst gyros
Moet trouwens zeggen dat de Griek in Duiven velen malen beter is dan deze in Enschede
Vond ik altijd wel lekker toen ik nog in Enschede woonde.![]()
Oké, ik dacht alquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee sorry
Het was speklap
Wijw aren met zijn drie nog actief.
Vandaar de fout.
Moet helemaal naar Grollo en is een paar uur voorbabbelen dan een lopend buffet en dan naborrelenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je het niet zelf hoeft te betalen....
Dat laatste sla ik overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij doet ook niet mee met de telling toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik nooit wakker van gelegen, men bolkt maar een eind weg![]()
Lees trouwens hier nooit terug. Of ik moet gequote zijn, een mention hebben gehad.How can I make this topic about me?![]()
Klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet helemaal naar Grollo en is een paar uur voorbabbelen dan een lopend buffet en dan naborrelen
Dat laatste sla ik overHow can I make this topic about me?![]()
Zou mij ook wel lukken. Soms ga ik even op de bank liggen omdat het lijf zeer doet .quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah dat is mij te vroeg. Ik val na het avondeten altijd als een blok in slaap.
Dan zet ik een serie of film op. Maar ik zie nooit veel ben zo vertrokken naar het land der dromen zodra ik ga liggen
Nee niet meer, maar toen ik wel mee deed boeide mij dat ook nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij doet ook niet mee met de telling toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig zo op de vroege zaterdagochtend.Don't follow me. I am lost too
Ken die mensen bijna niet, heb er echt geen zin in. Maar soms moet je wel eens wat hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb vannacht nog Netflix abo afgesloten. Wil graag Griselda zien. Maar vannacht was ik te moe dus ben maar weer gaan slapen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou mij ook wel lukken. Soms ga ik even op de bank liggen omdat het lijf zeer doet .
Dan zet ik een serie of film op. Maar ik zie nooit veel ben zo vertrokken naar het land der dromen zodra ik ga liggen![]()
![]()
Netwerken, socializen...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ken die mensen bijna niet, heb er echt geen zin in. Maar soms moet je wel eens wat heHow can I make this topic about me?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-01-2024 07:31
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 6495 / +94 / +0 / 6462 / 7980
2. Harrie / 2541 / +62 / +18 / 1947 / 2945
3. Mickytjuh / 1365 / +78 / +1 / 1254 / 1721
4. _UserName_ / 1168 / +103 / +0 / 544 / 781
5. KillemWieft / 1082 / +54 / +43 / 418 / 800
6. devzero / 966 / +74 / +55 / 698 / 1107
7. mario390 / 786 / +73 / +37 / 526 / 963
8. hemarookworst / 710 / +29 / +20 / 919 / 1378
9. KoningWouter / 696 / +32 / +25 / 844 / 1247
10. Dr.Mikey / 637 / +24 / +13 / 481 / 789
11. ToT / 522 / +13 / +0 / 1061 / 1446
12. DerRabbit / 521 / +16 / +0 / 886 / 1131
13. kree / 454 / +27 / +55 / 600 / 891
14. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
15. RedShoe / 307 / +55 / +4 / 482 / 643
16. chufi / 302 / +0 / +0 / 136 / 247
17. DJMO / 292 / +4 / +0 / 402 / 602
18. ieniminimuis / 273 / +20 / +0 / 553 / 747
19. Paul / 249 / +7 / +0 / 756 / 974
20. M_0_0_N / 248 / +17 / +0 / 580 / 774SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Voordeel is dat je zo weer verder kan kijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb vannacht nog Netflix abo afgesloten. Wil graag Griselda zien. Maar vannacht was ik te moe dus ben maar weer gaan slapen.
Ik heb netflic genomen voor Virgin River dacht ook doe het voor een maand en dan weer opzeggen,
Maar dat opzeggen vergeet ik steedsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ja voor je het weet rijd ik weer richting huis, de tijd vliegt ( hopelijk) voorbijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik sta 15e. Had ik nog niet eens gezien
En dan kun je flink gas geven. Binnen het uur weer thuis.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja voor je het weet rijd ik weer richting huis, de tijd vliegt ( hopelijk) voorbijHow can I make this topic about me?![]()
saai, jullie allen vannacht, Heb ik eens tijd om met kletsen hie weer na een week. is heel DTW door gewoon dood?Do what you love, love what you do!![]()
Tot op de bodem.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan kun je flink gas geven. Binnen het uur weer thuis.Don't follow me. I am lost too
Ja ben er niet eens aan begonnen nog. Maar is van de makers van Narcos en Narcos: Mexico. Mijn favoriete series.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat je zo weer verder kan kijken.
Ik heb netflic genomen voor Virgin River dacht ook doe het voor een maand en dan weer opzeggen,
Maar dat opzeggen vergeet ik steeds![]()
NOu eerder 1,5 uur of iets langer dan een uurtjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan kun je flink gas geven. Binnen het uur weer thuis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja sorry man, sommige mensen slapen snachtsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ken ze geen van tweeen,quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ben er niet eens aan begonnen nog. Maar is van de makers van Narcos en Narcos: Mexico. Mijn favoriete series.
Heb je iin iedergeval wat leuks te kijken de komende dagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Preciesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ken ze geen van tweeen,
Heb je iin iedergeval wat leuks te kijken de komende dagen![]()
![]()
Na 19 uur mag je weer wat harder.quote:
Ben bijrijder dus heb niets aan te trappenquote:
Ja. En je ziet heel veel mensen die gewoon met 100 door blijven rijden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Na 19 uur mag je weer wat harder.
Niks hoor, een beetje tempo erin.
Het scheelt toch.How can I make this topic about me?![]()
koffie dan? was veel eerder wakker deze week dus hang er nog ff in, is niet normaal trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Als het mag wel jaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. En je ziet heel veel mensen die gewoon met 100 door blijven rijden.
Niks hoor, een beetje tempo erin.
Het scheelt toch.
Hey Kreequote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:39 schreef kree het volgende:
koffie dan? was veel eerder wakker deze week dus hang er nog ff in, is niet normaal trouwens.
Veel kijk plezier KWquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:38 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga maar eens een aflevering Griselda proberen. Tot straks!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
owh hahaha dit viel me gister op idd. LOL. Rij niet `zo vaak boven die tijden, maart idd kudden volk en nog 1000quote:Do what you love, love what you do!![]()
Er zijn vast mensen die er ff gebruik van maken. Of misbruik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:41 schreef kree het volgende:
[..]
owh hahaha dit viel me gister op idd. LOL. Rij niet `zo vaak boven die tijden, maart idd kudden volk en nog 1000
Even scheuren na 19 uur.Don't follow me. I am lost too
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die er ff gebruik van maken. Of misbruik.
Even scheuren na 19 uur.
nou het is niet zeker weten waar ook hoor nu....
zinloos schat ik t in dat harder rijden?
waarom was die 130 ook alweer????Do what you love, love what you do!![]()
en het meest kutte he.... stem ik opnieuw op een partij, je weet helemaal volgens programma etc en uitkomst stemwijzer
gaan ze punt maken over roken, ja wtf mag ik dat zelf nog effe kiezen? als dat punt was geweest van hun ander gestemd
lang leve nl politieiek.
volgende keer stem ik niet meer gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
quote:
hoever allen trouwens, denken jullie en is het gewoon water echt goedkoop eigenlijk.
ik doe geen promotie, maar weet hert gewoon drinkbaar uit de kraan is een luxe hier.
en komt niet vanzelf uit je kraan.Do what you love, love what you do!![]()
Hee Dot
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee kree
echt die h4t denken water drinkbaar is normaal.....
regio ZH sluit ik jullie fff afDo what you love, love what you do!![]()
Moggûh Maz
Zal elke keer als ik water drink aan je denken. Ik drink bijna nooit water want daar neuken de vissen in. Beter bier drinken. Proost.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:07 schreef kree het volgende:
hoever allen trouwens, denken jullie en is het gewoon water echt goedkoop eigenlijk.
ik doe geen promotie, maar weet hert gewoon drinkbaar uit de kraan is een luxe hier.
en komt niet vanzelf uit je kraan.![]()
Hey UNquote:Lekker geslapen
hier ook flink geslapen, ben er pas net een kwartiertje uitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O wat lekker, ik heb kudt geslapen vannachtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was zo moe, bier, eten, 30 graden, veel gewandeldquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat lekker, ik heb kudt geslapen vannacht![]()
![]()
zuinig mee om gaan is wel het idee idd.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zal elke keer als ik water drink aan je denken. Ik drink bijna nooit water want daar neuken de vissen in. Beter bier drinken. Proost.
en ok boeren zegt die het van land willen hebben nu voor machines. dat waterschap, tis fucked upnwel.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker dat je dan een goede nachtrust hebt tochquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik was zo moe, bier, eten, 30 graden, veel gewandeld
En vergeet niet tussen door bolk je ook nogook een drukke bezigheid
zelfs mijn fitbit is van slag, kan de slaapgegevens niet laden
Ja nog een paar punten voor 6660quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dat je dan een goede nachtrust hebt toch
En vergeet niet tussen door bolk je ook nogook een drukke bezigheid
![]()
![]()
O nu ga je daar voorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja nog een paar punten voor 6660altijd je doelen bij stellen
ff gluren wat je nu hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O je moet er nog wel een paar voor je zover bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja nog een paar punten voor 6660
Puncktenpacker ben je ook![]()
![]()
Nee nee 2 weken terug ofzo met Mickytjuh dat besproken. En toen zei ik nog dat haal ik nooitquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nu ga je daar vooraltijd je doelen bij stellen
ff gluren wat je nu hebt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: