Komt het door die zaad dokter?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:28 schreef Harrie het volgende:
ik las vandaag ergens een bericht dat de inteelt in europa aan het toenemen is en vooral in NL maar ik kan het nergens meer vinden
Feit!quote:
Heb je toch onverwachts een grote familie zo met alle broers en zussen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt het door die zaad dokter?
geen idee, kan het echt nergens meer vindenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt het door die zaad dokter?
Woon je in Volendam?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
geen idee, kan het echt nergens meer vindenkom de inteelt nog wel overal tegen
ja idd het concept was goed, ik vond het goed. maar gaat ie sissy doen enzo en niet meer kritisch zijn ?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ja vond ik ook een tegenvaller
Ja bizarquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je toch onverwachts een grote familie zo met alle broers en zussen.
Denk Kate Mara.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd het concept was goed, ik vond het goed. maar gaat ie sissy doen enzo en niet meer kritisch zijn ?
wat vonden jullie de meest mooie van die serie?
grappig, ik heb trek in een lekkere rookworstquote:
quote:
Hoe gaat dit eindigen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
grappig, ik heb trek in een lekkere rookworst
Nog wat paddestoelen erbij gooien dunkt me!quote:
In mijn geval is dit een onjuist antwoordquote:
Ja, dan is het 'nooit'quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
In mijn geval is dit een onjuist antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |