Die 2e ziet er uit als een hele grote industriele fleshlightquote:
dat ga ik je uitleggen oudste.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
waar ben ik naar aan het kijken
Natuurlijk weet ik dat makkerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
dat ga ik je uitleggen oudste.
Maar voordat ik dat vertel je weet dat ik werk bij een bedrijf wat drinkwater uit je kraan maakt?
even voor het idee want het is anders lang verhaal
Ok dan wil ik jullie allemaal vragen om even dit vereenvoudigen filmpje te kijken wat gemaakt is heel gelikt door het bedrijf, maar in animatie wat omschrijft wel.quote:
Heb afgelopen zomer gepist in de Haagse duinen. Daar wordt lekker drinkwater van gemaaktquote:
Mooi filmpje, erg verhelderendquote:
yupquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb afgelopen zomer gepist in de Haagse duinen. Daar wordt lekker drinkwater van gemaakt
Lekkere toevoeging weer Harriequote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:16 schreef Harrie het volgende:
man(3x) wat een toevoeging weer![]()
![]()
Lolly2000 is er niks bij
gaat om het idee he? wij als personeel dus allround operationeel technicus noemen ze het roteren over alle locaties.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mooi filmpje, erg verhelderend
Zal zelf ff wat verder zoeken, geeft al een goed beeld dit.
Ik zit in een compleet andere sector maat, en ben ook niet op zoek. Maar goed dat je de boodschap verspreidt zodat mensen het weten als ze wat zoekenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
gaat om het idee he? wij als personeel dus allround operationeel technicus noemen ze het roteren over alle locaties.
Maar echt het is een mooi bedrijf en met een belangrijk product ook.
tik zou echt zeggen en is niet voor mij of mijn voordeel maar als er iets is wat je erin aanspreekt. er zijn kansen dus. en zeg dit echt niet als HR ofzo zo kennen jullie me wel.
Waarom maak jij alles persoonlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Lekkere toevoeging weer Harrie
Ik heb stiekem geen idee waarom je mad bent, ik ben maar een lolletje aan het hebben joh.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waarom maak jij alles persoonlijkdat doen wel meer puur anonieme teringkloontjes maar mocht je denken dat ik daar door onder de indruk raak
helaas.
laat mij lekker met rust en ga wat leuks doet met je levenpleur op gek
tuurlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem geen idee waarom je mad bent, ik ben maar een lolletje aan het hebben joh.
Als de schoen pastquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
nog verkapt zeggen dat ik dom ben ook
ja vond ik ook een tegenvallerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:23 schreef kree het volgende:
ik zat dus te kijken laatste seizoen van black mirror, maar damn hoe niet dat het idee is van het originele.
tegenvaller.
Ik verwacht nooit ergens wat van zodat alles enigzins meevalt.quote:
Goed uitgangspunt wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik verwacht nooit ergens wat van zodat alles enigzins meevalt.
Komt het door die zaad dokter?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:28 schreef Harrie het volgende:
ik las vandaag ergens een bericht dat de inteelt in europa aan het toenemen is en vooral in NL maar ik kan het nergens meer vinden
Feit!quote:
Heb je toch onverwachts een grote familie zo met alle broers en zussen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt het door die zaad dokter?
geen idee, kan het echt nergens meer vindenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt het door die zaad dokter?
Woon je in Volendam?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
geen idee, kan het echt nergens meer vindenkom de inteelt nog wel overal tegen
ja idd het concept was goed, ik vond het goed. maar gaat ie sissy doen enzo en niet meer kritisch zijn ?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ja vond ik ook een tegenvaller
Ja bizarquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je toch onverwachts een grote familie zo met alle broers en zussen.
Denk Kate Mara.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd het concept was goed, ik vond het goed. maar gaat ie sissy doen enzo en niet meer kritisch zijn ?
wat vonden jullie de meest mooie van die serie?
grappig, ik heb trek in een lekkere rookworstquote:
quote:
Hoe gaat dit eindigen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
grappig, ik heb trek in een lekkere rookworst
Nog wat paddestoelen erbij gooien dunkt me!quote:
In mijn geval is dit een onjuist antwoordquote:
Ja, dan is het 'nooit'quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
In mijn geval is dit een onjuist antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |