Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Leuk feitje: mijn kloon heeft een ONZ banquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
mijn kloons hebben wel meer ban dan alleen ONZquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Leuk feitje: mijn kloon heeft een ONZ ban![]()
![]()
Boefje!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn kloons hebben wel meer ban dan alleen ONZ~FEYENOORD~
Bennie183megavreetfestijn heeft volgens mij maar 2 of 3 posts mogen doenquote:
kan ook Banny183kilomegavreetfestijn geweest zijn
VitamineD heeft ooit iets minder vriendelijks tegen iemand gezegd (2x)
van de rest is de originele peetvader (Eddy van Stork) dood dus die heb ik afgeschreven
En dan zijn er nog een stuk of 30 waar ik de naam niet meer van weet1-tje was @Paul volgens mij maar dat is niet helemaal zeker
![]()
Ja, zo ver ben ik allemaal nooit gekomenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bennie183megavreetfestijn heeft volgens mij maar 2 of 3 posts mogen doen
kan ook Banny183kilomegavreetfestijn geweest zijn
VitamineD heeft ooit iets minder vriendelijks tegen iemand gezegd (2x)
van de rest is de originele peetvader (Eddy van Stork) dood dus die heb ik afgeschreven
En dan zijn er nog een stuk of 30 waar ik de naam niet meer van weet1-tje was @:Paul volgens mij maar dat is niet helemaal zeker
~FEYENOORD~
Hebben meer newbies last vanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, zo ver ben ik allemaal nooit gekomen
maar jij bent wel relaxed dus voor jou mag dat geen probleem zijn![]()
![]()
Klopt, maar ben over het algemeen ook gewoon niet tevreden. Naast vele storingen ook zeer hoge latency (via een kabel) en brakke wifi waarbij je volledige uitslag hebt maar een verbinding van max 1,5 mbit, als je al data binnenkrijgt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook met glasvezel kun je downtime hebben van je provider![]()
Het was overigens heel even terug maar alweer weg. Verwachte oplostijd is morgen ochtend volgens de site![]()
![]()
Mazikeen zegt van niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
de score in de OP werkt niet, of dat ligt aan mijn bejaarde PC~FEYENOORD~
Mijn internetverbinding ligt eruit, al sinds vanmiddag. Is even teruggeweest maar nu weer weg. Even geen stats beschikbaar dus.quote:![]()
Proost lekker eerste klas ookquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik was blij verrast met de ping latency toen ik naar glasvezel overstapte. Maar dat kan ook aan de nieuwe provider (Metronet) en de oude (comcast) hebben gelegenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar ben over het algemeen ook gewoon niet tevreden. Naast vele storingen ook zeer hoge latency (via een kabel) en brakke wifi waarbij je volledige uitslag hebt maar een verbinding van max 1,5 mbit, als je al data binnenkrijgt.Van werk naar huis heb ik een ping tijd van iets minder dan 50ms. Dat lijkt hoog, maar het gaat van het academische netwerk in florida, naar internet-2 via een hop in Miami, naar Atlanta, en dan op Metronet's netwerk weer terug. Wat hemelsbreed nog geen 10 km is, is 2000 km voor netwerk verkeer
![]()
![]()
Ik ga het vast merken betreft latency, bij glas zou dat veel lager moeten zijn. Ook beter voor mijn webserver natuurlijk, als het de latency niet is dan is het de upload wel waar dat bij Ziggo gewoon ondermaats is.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was blij verrast met de ping latency toen ik naar glasvezel overstapte. Maar dat kan ook aan de nieuwe provider (Metronet) en de oude (comcast) hebben gelegenVan werk naar huis heb ik een ping tijd van iets minder dan 50ms. Dat lijkt hoog, maar het gaat van het academische netwerk in florida, naar internet-2 via een hop in Miami, naar Atlanta, en dan op Metronet's netwerk weer terug. Wat hemelsbreed nog geen 10 km is, is 2000 km voor netwerk verkeer
En klopt, over lange afstanden is een wat hogere latency normaal. Ik test echter naar servers die op max 40 km afstand staan en het is veel te hoog, want dat hangt rond de 80 ms. en soms nog meer.
Heb nu telefoon als hotspot ingezet en via 4G is het zelfs stukken beter![]()
![]()
Speciaal voor jou dan maarquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn internetverbinding ligt eruit, al sinds vanmiddag. Is even teruggeweest maar nu weer weg. Even geen stats beschikbaar dus.![]()
![]()
13ms als je naar de lichtsnelheid kijkt en dan paar ms er bij voor de hops die wirespeed je packets er door pompen gaat er ergens serieus wat misquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was blij verrast met de ping latency toen ik naar glasvezel overstapte. Maar dat kan ook aan de nieuwe provider (Metronet) en de oude (comcast) hebben gelegenVan werk naar huis heb ik een ping tijd van iets minder dan 50ms. Dat lijkt hoog, maar het gaat van het academische netwerk in florida, naar internet-2 via een hop in Miami, naar Atlanta, en dan op Metronet's netwerk weer terug. Wat hemelsbreed nog geen 10 km is, is 2000 km voor netwerk verkeer
![]()
![]()
Oehhh IT praatOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lichtsnelheid in glasvezel dan wel he, die is anders dan in vacuümquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
13ms als je naar de lichtsnelheid kijkt en dan paar ms er bij voor de hops die wirespeed je packets er door pompen gaat er ergens serieus wat misOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zie ik daar ziggoquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga het vast merken betreft latency, bij glas zou dat veel lager moeten zijn. Ook beter voor mijn webserver natuurlijk, als het de latency niet is dan is het de upload wel waar dat bij Ziggo gewoon ondermaats is.
En klopt, over lange afstanden is een wat hogere latency normaal. Ik test echter naar servers die op max 40 km afstand staan en het is veel te hoog, want dat hangt rond de 80 ms. en soms nog meer.
Heb nu telefoon als hotspot ingezet en via 4G is het zelfs stukken beter
Die goede naam die ze aan die kansloze kut provider UPC hebben gegeven
wil ik nog niet voor niks
Als het de laatste provider op de wereld zou zijn zou ik stoppen met internetten![]()
![]()
UPC was lang kut, maar werd op den duur beter en Ziggo is gewoon goed.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
zie ik daar ziggo
Die goede naam die ze aan die kansloze kut provider UPC hebben gegeven
wil ik nog niet voor niks
Als het de laatste provider op de wereld zou zijn zou ik stoppen met internetten![]()
![]()
Bij jou misschien, hier is het crap. En over de onbeschofte en liegende vlerken op de helpdesk nog maar niet te spreken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
UPC was lang kut, maar werd op den duur beter en Ziggo is gewoon goed.![]()
Ja die helpdeskmedewerkers hebben een omgekeerde groeicurve meegemaakt vergeleken met de rest van hun kwaliteit.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij jou misschien, hier is het crap. En over de onbeschofte en liegende vlerken op de helpdesk nog maar niet te spreken.
Hier in de wijk was de verbinding overigens kut (iedereen klaagde er over), tot ik echt stennig ging schoppen en toen bleek er een breukje in de kabel te zitten.
Ow doet me ook denken aan de verbindingskwaliteit in een vorige plaats waar ik gewoond heb. Iedereen liep al jarenlang te klagen over traag en instabiel internet, tot ik ff aan de telefoon uit m'n plaat ging en toen was het zo opgelost!![]()
![]()
Er komt serieus een serie over Patty Brard.
Like waarom
R.I.P DTS.![]()
Ze komt weer een paar ton tekort voor een facelift?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Like waarom![]()
in vacuum onder de 0,2 graden Kelvin schijnt dat al die wetten en regels niet meer gelden en dat er dingen gebeuren waar ik als ruim denkend mens niet meer bij kanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lichtsnelheid in glasvezel dan wel he, die is anders dan in vacuüm![]()
![]()
Is een serie over haar zoals eerder over Annie Mg Schmit, Ramses Shaffy Johan Cruijf etc maar die kan ik begrijpen dat waren unieke grootheden in wat ze deden voor ons land maar Pattyquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze komt weer een paar ton tekort voor een facelift?![]()
![]()
Krijg je straks ook series over gordon etc.
Hier de trailer trouwens
Ik snap het niet
R.I.P DTS.![]()
Bij die temperaturen ziet Patty Brard er bloedlekker uit?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
in vacuum onder de 0,2 graden Kelvin schijnt dat al die wetten en regels niet meer gelden en dat er dingen gebeuren waar ik als ruim denkend mens niet meer bij kan![]()
![]()
Nou drama kan wel kloppen in ieder geval!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is een serie over haar zoals eerder over Annie Mg Schmit, Ramses Shaffy Johan Cruijf etc maar die kan ik begrijpen dat waren unieke grootheden in wat ze deden voor ons land maar Patty![]()
![]()
Hier de trailer trouwens
Ik snap het niet![]()
![]()
Het zou niet moeten kunnen ditThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Ja de coax is de kabel van de toekomstquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die helpdeskmedewerkers hebben een omgekeerde groeicurve meegemaakt vergeleken met de rest van hun kwaliteit.
Hier in de wijk was de verbinding overigens kut (iedereen klaagde er over), tot ik echt stennig ging schoppen en toen bleek er een breukje in de kabel te zitten.
Ow doet me ook denken aan de verbindingskwaliteit in een vorige plaats waar ik gewoond heb. Iedereen liep al jarenlang te klagen over traag en instabiel internet, tot ik ff aan de telefoon uit m'n plaat ging en toen was het zo opgelost!vooral heel transparant ook
nog niet voor niks
PATTY PATTY PATTY!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Like waarom![]()
Ik vermoed dat er hier ook iets met de kabel of in de wijkkast aan de hand is, ik haal de snelheid ook niet volledig maar dat is normaal volgens de helpdesk, er zitten marges in waar ze onder mogen zitten. Kom iets van 100mbit te kort op de download, upload is wel volgens de specs. En volgens hun metingen is er niets aan de hand. En ook hier klagen de buren ook over een slechte verbinding.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die helpdeskmedewerkers hebben een omgekeerde groeicurve meegemaakt vergeleken met de rest van hun kwaliteit.
Ow doet me ook denken aan de verbindingskwaliteit in een vorige plaats waar ik gewoond heb. Iedereen liep al jarenlang te klagen over traag en instabiel internet, tot ik ff aan de telefoon uit m'n plaat ging en toen was het zo opgelost!
Werd tijdje terug nog gebeld door Ziggo, wouden me één of ander TV pakketje aanbieden. Heb aangegeven dat ik binnen kort over zou gaan op glasvezel. De medewerker gaf toen echter aan dat ik nu ook al op glasvezel zat bij Ziggo. Heb em gevraagd of hij het verschil kende tussen glas en koper en dat wist hij volgens hemzelf wel. Toen maar gevraagd of hij mag liegen van zijn moeder en daarna de verbinding verbroken.![]()
Hierna Gordon haha wie verzint dit.
R.I.P DTS.![]()
4 hops om het campus netwerk te verlatenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
13ms als je naar de lichtsnelheid kijkt en dan paar ms er bij voor de hops die wirespeed je packets er door pompen gaat er ergens serieus wat mis
3 hops om in Miami te belanden
5 hops via twelve99 om in Atlanta te belanden
3 hops om naar een kleine pfsense doos te belanden in mijn mijn huisje
Als je "een paar ms" als 2 opvat, dan zou het 13 + 15*2 = 43 zijn. En dat klopt dus redelijk. Het is een rare/lange route, maar dat is voornamelijk omdat het van een academisch netwerk naar een commercial netwerk gaat. Bijna alles is over fiber op de 1ste stap na: dat gaat via IPoIB (InfiniBand).
Dit is een raar voorbeeld, thuis blijft mijn data gewoon op commerciële netwerken.![]()
Alle gekheid voorbijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Onderweg naar de stok?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
aantal mbits of gbits of al die onzin is niet het punt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er hier ook iets met de kabel of in de wijkkast aan de hand is, ik haal de snelheid ook niet volledig maar dat is normaal volgens de helpdesk, er zitten marges in waar ze onder mogen zitten. Kom iets van 100mbit te kort op de download, upload is wel volgens de specs. En volgens hun metingen is er niets aan de hand. En ook hier klagen de buren ook over een slechte verbinding.
Werd tijdje terug nog gebeld door Ziggo, wouden me één of ander TV pakketje aanbieden. Heb aangegeven dat ik binnen kort over zou gaan op glasvezel. De medewerker gaf toen echter aan dat ik nu ook al op glasvezel zat bij Ziggo. Heb em gevraagd of hij het verschil kende tussen glas en koper en dat wist hij volgens hemzelf wel. Toen maar gevraagd of hij mag liegen van zijn moeder en daarna de verbinding verbroken.
constante responsetijden onder belasting maakt breedband internet breedband en de rest is een commercieel verhaal waar ik mijn hond nog van af zou trappen![]()
![]()
dat met een stabiele latency en voldoende bandbreedte is gewoon een top verbindingquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:24 schreef devzero het volgende:
[..]
4 hops om het campus netwerk te verlaten
3 hops om in Miami te belanden
5 hops via twelve99 om in Atlanta te belanden
3 hops om naar een kleine pfsense doos te belanden in mijn mijn huisje
Als je "een paar ms" als 2 opvat, dan zou het 13 + 15*2 = 43 zijn. En dat klopt dus redelijk. Het is een rare/lange route, maar dat is voornamelijk omdat het van een academisch netwerk naar een commercial netwerk gaat. Bijna alles is over fiber op de 1ste stap na: dat gaat via IPoIB (InfiniBand).
Dit is een raar voorbeeld, thuis blijft mijn data gewoon op commerciële netwerken.50ms kun je zelfs voor voip perfect gebruiken als het maar niet fluctueerr of is het een d
fuck it, bijna uitstapen
![]()
![]()
Is het niet zo dat licht in een vezel langere afstanden aflegt omdat het continue kaatst? Lichtsnelheid is namelijk lichtsnelheid, alles daaronder is geen lichtsnelheid. De snelheid van het licht is simpelweg het snelst wat mogelijk is voor een deeltje zonder massa, zoals een foton.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
in vacuum onder de 0,2 graden Kelvin schijnt dat al die wetten en regels niet meer gelden en dat er dingen gebeuren waar ik als ruim denkend mens niet meer bij kan![]()
Ja, ik trek er eentje open hoor!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Er is nog wel wat uit coax te knijpen dmv nieuwe technieken maar glas heeft imo meer toekomst.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Ja de coax is de kabel van de toekomstvooral heel transparant ook
nog niet voor niks
[..]
PATTY PATTY PATTY!!!!!!!!!!!!!![]()
Dank u.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Kijk, dat is tenminste begrijpelijke taal. Proost!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Klopt. Het kaatst continue. Moet ook wel, anders kun je alleen maar rechte stukken glasvezel gebruikenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Is het niet zo dat licht in een vezel langere afstanden aflegt omdat het continue kaatst? Lichtsnelheid is namelijk lichtsnelheid, alles daaronder is geen lichtsnelheid. De snelheid van het licht is simpelweg het snelst wat mogelijk is voor een deeltje zonder massa, zoals een foton.![]()
Ik heb niet op die trailer geklikt maar ik heb nu al meer van die serie mee gekregen dan me lief is.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is een serie over haar zoals eerder over Annie Mg Schmit, Ramses Shaffy Johan Cruijf etc maar die kan ik begrijpen dat waren unieke grootheden in wat ze deden voor ons land maar Patty![]()
![]()
Hier de trailer trouwens
Ik snap het niet![]()
![]()
Als trendvolger doe ik natuurlijk aan dry januari. Maar ik krijg nu wel trekquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Kijk, dat is tenminste begrijpelijke taal. Proost!Het is tenslotte bijna weekend
![]()
Héle rechte glasvezel, like, rechter dan je ooit gezien hebt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Het kaatst continue. Moet ook wel, anders kun je alleen maar rechte stukken glasvezel gebruiken"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bijna februari toch.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Als trendvolger doe ik natuurlijk aan dry januari. Maar ik krijg nu wel trekHet is tenslotte bijna weekend
Aan dat soort 'trends' doe ik niet mee. Gewoon lekker drinken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Als trendvolger doe ik natuurlijk aan dry januari. Maar ik krijg nu wel trekHet is tenslotte bijna weekend
![]()
![]()
Ik doe aan cry januari. Janken om alles wat is mislukt en dat verzuipen met alcohol.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb er één en ik ben er trots op
Haha begrijpelijkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb niet op die trailer geklikt maar ik heb nu al meer van die serie mee gekregen dan me lief is.![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik heb rum kom gezellig drinkenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wijlen kroegbaas Jolke had hele wijze teksten over dry january.![]()
Grande prestige heb ik ook.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Idd, anders kun je net zo goed een recht stuk buis in de grond stoppen en daar met een laser door schijnenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Het kaatst continue. Moet ook wel, anders kun je alleen maar rechte stukken glasvezel gebruiken![]()
![]()
Klopt, maar zelfs diep in de krochten van het heelal is het niet zo koud.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
in vacuum onder de 0,2 graden Kelvin schijnt dat al die wetten en regels niet meer gelden en dat er dingen gebeuren waar ik als ruim denkend mens niet meer bij kan
Dus van nature komt het niet voor.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ook niet bij koudhartige vrouwen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klopt, maar zelfs diep in de krochten van het heelal is het niet zo koud.
Dus van nature komt het niet voor.
Je zit met zo'n temperatuur wel heel dicht op het absolute nulpunt, die moet dan wel stokstijf zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook niet bij koudhartige vrouwen?![]()
![]()
Mijn leven zit ook heel dicht op het absolute nulpunt en ik word idd met de dag stijver.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Je zit met zo'n temperatuur wel heel dicht op het absolute nulpunt, die moet dan wel stokstijf zijn"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn leven zit ook heel dicht op het absolute nulpunt en ik word idd met de dag stijver.![]()
![]()
Pas maar op dat je grote vriend niet zo klein wordt van de kou dat hij de plancklengte bereikt...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn leven zit ook heel dicht op het absolute nulpunt en ik word idd met de dag stijver.![]()
Wel ja, dat kan er ook nog wel bij...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Pas maar op dat je grote vriend niet zo klein wordt van de kou dat hij de plancklengte bereikt..."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoiquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Bolkers en bolkinnen!quote:![]()
In films kan alles!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klopt, maar zelfs diep in de krochten van het heelal is het niet zo koud.
Dus van nature komt het niet voor.![]()
hey allen, pfff ben net thuis, wat een week LOL
Nouja voor de overuren is het goed, maar ben blij dat dit niet altijd meer is
Do what you love, love what you do!![]()
hihi LOL mss gwn welkom toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:54 schreef kree het volgende:
hey allen, pfff ben net thuis, wat een week LOL
Nouja voor de overuren is het goed, maar ben blij dat dit niet altijd meer is![]()
![]()
Smakelijkquote:
.
Mwah voor het geld hoeft het voor mij niet eens zo, dus doe ze allemaal in tijd voor tijd uitbetalen.quote:
Opzich was het trouwens wel een leuke week, hou er wel van beetje storingen zoeken etc. Opzich is dat wel waarom ik koos voor de Elektro en deze richting.Do what you love, love what you do!![]()
Erg saaiquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:06 schreef kree het volgende:
wow rustig hier zeg? niet van jullie gewend~FEYENOORD~
Bijna hieper de piepquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Geen idee. En anders moet je hem zelf makenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Benieuwd of ik weer een FP artikel krijg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En dat ie een goudgele rakker kreeg zal ook wel meegeholpen hebbenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:35 schreef Harrie het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen mee naar de Efteling was voldoende om die stok te overtuigen mee te gaan
Hieperdepiep..Don't follow me. I am lost too
.
Dommelsch vind ik wel ok, maar ook niet fantastisch dan nog liever amstel @HarryWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Amstel genotquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:42 schreef Paul het volgende:
Dommelsch vind ik wel ok, maar ook niet fantastisch dan nog liever amstel @:harry![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~FEYENOORD~
Het is @Harriequote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:42 schreef Paul het volgende:
Dommelsch vind ik wel ok, maar ook niet fantastisch dan nog liever amstel @:harry![]()
![]()
Lekker Windows 10 runnen tochquote:
Windows 11 kan mijn pc niet aanquote:
~FEYENOORD~
Paplepel verhaal, het smaakt naar thuisquote:
~FEYENOORD~
Ik ben gewoon te lam om te upgradenquote:
Ik verveel me de vinkentyfus jongens."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:49 schreef Paul het volgende:
ONZ / R-woud93 rookt shag, drinkt Amstel en is voor Feyenoord
![]()
![]()
~FEYENOORD~
Die busstuurhomo's hier in deze regio hebben weinig plezier in hun leven..... Blij dat ik onderweg terug ben
Ik vroeg wat hem dwars zat.... Ik heet Paul zei hij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:50 schreef Harrie het volgende:
Die busstuurhomo's hier in deze regio hebben weinig plezier in hun leven..... Blij dat ik onderweg terug ben
Ik vroeg wat hem dwars zat.... Ik heet Paul zei hij![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En ik te gierig om een betere pc te kopenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te lam om te upgraden
~FEYENOORD~
BollukDon't follow me. I am lost too
.
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
-2Don't follow me. I am lost too
.
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
.
+4Don't follow me. I am lost too
.
* Homijn wil punten, niet holkenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Je moet er iets voor doen.quote:Don't follow me. I am lost too
.
ja joh helemaal niet gewend hierzo op een vrijdagavond. ik dacht kom ff lekker gezellig babbelen is er niemand...quote:Do what you love, love what you do!![]()
Vage shit.Don't follow me. I am lost too
.
nee hoor want je vroeg dat eerder ook over mij, haha maar was zo moe. beetje vroeg naar bed gegaan hele week en vroeg op en laat thuis.quote:Do what you love, love what you do!![]()
er was hier in Katwijk gewoon uur stroom uitval vorige week. LOL Heel lokaal wel want ik had er niks van gemerkt. maar mn ma heeft staan koken met kaarsjes. en tata zelfs storingsdiensten uitgerukt omdat er op het pompstation ook wat fout ging....quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:01 schreef bondage het volgende:
Internet doet het weer, vraag is voor hoelang maar goed...Do what you love, love what you do!![]()
We zeiden het op hetzelfde momentquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor want je vroeg dat eerder ook over mij, haha maar was zo moe. beetje vroeg naar bed gegaan hele week en vroeg op en laat thuis.![]()
![]()
hoe laat is vroeg/laat voor jou en doe je dat altijd of soms? ben ff benieuwd?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:02 schreef Harrie het volgende:
Vroeg op, laat thuis, weekend, stok halen, bier drinken, kut roepen.
Ik zie het probleem nietDo what you love, love what you do!![]()
twee zielen 1 gedachtequote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
We zeiden het op hetzelfde momentDo what you love, love what you do!![]()
nou zo schat ik me zelf ook wel in hoor, althans kan soms wel kritisch zijn enzo....quote:
maar ok probeer beetje de lieve vrede altijd te behouden.
Hoop trouwens dat jullie ook zo over me denken anders gaat er wat mis
ik heb btw wat filmpjes even over waar we mee bezig waren van de week hierzo voor al jullie drinkwater zuidholland. Het is volgens mij ok volgens de regels die ze stellen met wat ik mag doen.
Maar heb ze ook van collega's. voor wie het leuk lijkt om even te zien en leg ik er nog wel wat bij uit.
Maar doe die even via DM. vraag maar als je wil. heb ze op YouTube
Alles voor 10 uur Is vroeg en gezelligheid kent geen tijdquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
hoe laat is vroeg/laat voor jou en doe je dat altijd of soms? ben ff benieuwd?![]()
Ik drink nog een biertje en dan ga ik maar naar bed, het was weer een lange week
~FEYENOORD~
hmmm nou vroeger als, begint voor mij wel beetje met als het normaal is 6:20 wekker... en met dit 5:30quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Alles voor 10 uur Is vroeg en gezelligheid kent geen tijdDo what you love, love what you do!![]()
wat gedaan dan makker?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink nog een biertje en dan ga ik maar naar bed, het was weer een lange weekDo what you love, love what you do!![]()
Abbo genomen op de OF van je zusje afgelopen week dus de vellen hangen er wel aan ja.quote:
nouja kin ben wel beetje benieuwd enzo dan? een zware week voor de ene kan onwijs nl anders zijn voor een ander. al is het maar lichamelijk of psychisch denken enzo over problemen?quote:
Oprechte vraag hoor?Do what you love, love what you do!![]()
Werk al vanaf begin dit jaar voor Staatsbosbeheer, snoeien van boswallen, veilig maken van wandelpaden en zuiveren van bossenquote:
~FEYENOORD~
Werk niet bij Staatsbosbeheer trouwens, maar wij doen werk voor hun, helaas, als er plek vrij komt solliciteer ik direct
~FEYENOORD~
Ben je kree?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Abbo genomen op de OF van je zusje afgelopen week dus de vellen hangen er wel aan ja.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nou dan zit je toch gelijkend beetje aan wat ik doe bij dunea?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Werk al vanaf begin dit jaar voor Staatsbosbeheer, snoeien, van boswallen, veilig maken van wandelpaden en zuiveren van bossen
Ja kweet t het is wel kutweer ook nu hoor. met regen en wind en etc.
Maargoed ik werk aan de technische installaties, maarre toch is dat beetje zelfde ding. ik meer technisch jij meer infra en natuur? begrijp ik zo goed?Do what you love, love what you do!![]()
Zo kun je het wel zeggen jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan zit je toch gelijkend beetje aan wat ik doe bij dunea?
Ja kweet t het is wel kutweer ook nu hoor. met regen en wind en etc.
Maargoed ik werk aan de technische installaties, maarre toch is dat beetje zelfde ding. ik meer technisch jij meer infra en natuur? begrijp ik zo goed?
~FEYENOORD~
Ik ga ook zo slapen.![]()
De zon was heet, bier vloeide rijkelijk misschien klein beetje toch verbrand
Lekker chill nu maar dat slaat om in slapen![]()
![]()
En wij maar in de kou zittenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:19 schreef Mazikeen het volgende:
Lekker chill nu maar dat slaat om in slapen
~FEYENOORD~
Ja, hier 6 graden, ook met veel windquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Het was serieus vandaag 30 gradenwel heel veel wind.
~FEYENOORD~
Doet kree aan OF?quote:![]()
Niet verwacht
maar heb je het naar je zin? ik zie die duinwachters rondlopen. en is hetzelfde team beetje waar wij in zitten maar tussen natuur en onderhoud/ techniek en installaties.quote:
maar valt onder dezelfde groep als in uitvoering onderhoud, duin en installaties.
Wacht ik dm je ff filmpjes want leuk, wat ik van de week meemaakte en is maar deel van hoor want gefilmd. ik was druk bezig met storingen elders op zelfde locatieDo what you love, love what you do!![]()
Zeg dat, zelfs hier binnen veel wind.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, hier 6 graden, ook met veel wind
mijn wekker staat ook op 7 uur maar vroeg opstaan is voor de domme dus ik weet ook dat ik echt serieus wat verkeerd doe maar ik mag gelukkig meestal op tijd naar huis en geen storingsdienst en ellendequote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm nou vroeger als, begint voor mij wel beetje met als het normaal is 6:20 wekker... en met dit 5:30![]()
![]()
Zeer zeker naar mij zin, ik wil er graag aan het werk, geef mijn werk als hovenier er zonder bij na te denken zo op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
maar heb je het naar je zin? ik zie die duinwachters rondlopen. en is hetzelfde team beetje waar wij in zitten maar tussen natuur en onderhoud/ techniek en installaties.
maar valt onder dezelfde groep als in uitvoering onderhoud, duin en installaties.
Wacht ik dm je ff filmpjes want leuk, wat ik van de week meemaakte en is maar deel van hoor want gefilmd. ik was druk bezig met storingen elders op zelfde locatie~FEYENOORD~
Lekker bezigquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:19 schreef Mazikeen het volgende:
Lekker chill nu maar dat slaat om in slapen![]()
![]()
neeeeeeee klets ff door joh?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:19 schreef Mazikeen het volgende:
Lekker chill nu maar dat slaat om in slapen
Wil zo ook slapen, er vloeien wel wat gegiste graanvocht door mijn lichaamUw ADH vitamine Worst
maar er is een probleem dan om dat te doen? lees ik het dan goed?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeer zeker naar mij zin, ik wil er graag aan het werk, geef mijn werk als hovenier er zonder bij na te denken zo op.Do what you love, love what you do!![]()
Maar 1 filmpje deed het @kree, maar zo zit ik dus ook dagelijks te genieten van de omgeving
~FEYENOORD~
owh geen idee heb ze ff snel op YouTube gegooid want kan niet zo onwijs iets anders vinden om dat te delen. mss moet ik nog wat aanklikken etc ivm voorwaarden eens kijken. hahaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
Maar 1 filmpje deed het @:kree, maar zo zit ik dus ook dagelijks te genieten van de omgevingDo what you love, love what you do!![]()
Om daar binnen te komen is lastig, er staan wel vacatures open af en toe maar het is een ons kent ons verhaal, ik sta er inmiddels wel bekend dus het is wachten op de juiste functie.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
maar er is een probleem dan om dat te doen? lees ik het dan goed?~FEYENOORD~
nog ff een paar paters tikken, zien thuis te komen, die stok nog masseren en dan zorgen dat ik morgen op tijd wakker ben ook nog![]()
![]()
Morgen naar de befteling tochquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:26 schreef Harrie het volgende:
nog ff een paar paters tikken, zien thuis te komen, die stok nog masseren en dan zorgen dat ik morgen op tijd wakker ben ook nog![]()
![]()
bij dunea kun je zo aan de gang????? er is shitload aan vacatures en ze zijn wanhopig met nieuw personeel??quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Om daar binnen te komen is lastig, er staan wel vacatures open af en toe maar het is een ons kent ons verhaal, ik sta er inmiddels wel bekend dus het is wachten op de juiste functie.
wat heb je als diploma en opleidingen. en schaam je niet want er is kans met alles wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ik mag graag bomen zagenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
bij dunea kun je zo aan de gang????? er is shitload aan vacatures en ze zijn wanhopig met nieuw personeel??
wat heb je als diploma en opleidingen. en schaam je niet want er is kans met alles wel.blijf een jongen uit het groen
~FEYENOORD~
Met de kinderen?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nou volgens mij is er een vacature voor je wel dan ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik mag graag bomen zagenblijf een jongen uit het groen
Slaap ze Maziquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Op de ketsheuvel.![]()
Oke tijd om te gaan slapen
Trustequote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Op de ketsheuvel.![]()
Oke tijd om te gaan slapen
~FEYENOORD~
ken jij de Boomineequote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik mag graag bomen zagenblijf een jongen uit het groen
![]()
![]()
Nee die heb ik niet gevraagd of ze mee willen, misschien dat er daarom een brief van de raad voor de kinderbescherming in de bus lag vandaagquote:![]()
![]()
bekijk dit is?
https://www.dunea.nl/werk(...)talent/waterbloeiers
zal wel ff screenshot maken van wat er nu echt is, wacht...Do what you love, love what you do!![]()
Zou zomaar kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet gevraagd of ze mee willen, misschien dat er daarom een brief van de raad voor de kinderbescherming in de bus lag vandaag
hij wil bomen zagen bij staatsbosbeheerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:32 schreef kree het volgende:
bekijk dit is?
https://www.dunea.nl/werk(...)talent/waterbloeiers
zal wel ff screenshot maken van wat er nu echt is, wacht...lees eerst eens goed
![]()
Persoonlijk ga ik ook het liefste naar pretparken met wat vrienden en dan lekker zuipen en teut de attracties in.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
een hoop dingen zijn helemaal niet leuk om met je kinderen te gaan doen
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
hij wil bomen zagen bij staatsbosbeheerlees eerst eens goed
Kies uit, zoom wel ff meer in als iemand denkt lijkt me wat
btw he als iemand solliciteert erop en aangenomen wordt krijgen we bonus. voor aandrager. ok wil eerlijk zijn. tis 1000 dus split hem 50/50 dan met je.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga morgen gewoon nuchter die kant opquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Persoonlijk ga ik ook het liefste naar pretparken met wat vrienden en dan lekker zuipen en teut de attracties in.de rest wordt geschiedenis
![]()
![]()
ik zie geen bomenzager bij SBB er bij staanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
btw he als iemand solliciteert erop en aangenomen wordt krijgen we bonus. voor aandrager. ok wil eerlijk zijn. tis 1000 dus split hem 50/50 dan met je.![]()
![]()
Ja, op de heenweg ben ik ook altijd nog nuchter...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon nuchter die kant opde rest wordt geschiedenis
owquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, op de heenweg ben ik ook altijd nog nuchter...ik meestal niet
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
btw he als iemand solliciteert erop en aangenomen wordt krijgen we bonus. voor aandrager. ok wil eerlijk zijn. tis 1000 dus split hem 50/50 dan met je.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik zie geen bomenzager bij SBB er bij staan~FEYENOORD~
begrijpendlezen is nog steeds wel een dingetje heb ik gemerkt
Ik lees met 10+ paters op nog wel zo dat ik het begrijp als het maar niet meer dan 3000 woorden zijn want dan begin ik er niet aan of wel maar krijg dorst en eeeeeeeeh wie..... waar stond het ook weer
nee sorry ik ben pas ziek geweest![]()
ik weet dat er kans is ook bij duinbeheer en dat omvat dat. Maar het kan geen kwaad om een mailtje te sturen hoor als je naar zoiets opzoek bent. open sollicitatie.... ik geef het kans.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik zie geen bomenzager bij SBB er bij staan
DM maar en geef ik he het adres.Do what you love, love what you do!![]()
Hi kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
sorry hoor maar ik krijg via Linkedin alleen al 2 of 3 reacties (per dag) die soms ook nog geirriteerd reageren als ik geen reactie geef en dan begin jij hier in DTS met dit soort shitquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet dat er kans is ook bij duinbeheer en dat omvat dat. Maar het kan geen kwaad om een mailtje te sturen hoor als je naar zoiets opzoek bent. open sollicitatie.... ik geef het kans.
DM maar en geef ik he het adres.
get a grip......... pleaseLove ya longtime
![]()
![]()
maar ok genoeg erover iedereen moet zelf weten wat ie zoekt en of het trouwens wel in de buurt is.
Maar ik ben wel tevreden met mijn werkgever hoor? niet al teveel stress enzo en gewoon heel gezellige sfeer
Moe
.
ik heb een keer een hoer geneukt die ook onder bescherming stondquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:49 schreef Speklap3000 het volgende:
@:SwJ ik wil alleen even aangeven dat @:Paul onder mijn bescherming staat.![]()
![]()
Slim. Dat zou je altijd met bescherming moeten doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb een keer een hoer geneukt die ook onder bescherming stondmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
owh ja ik ook, zo bedoelde ik dat ook niet natuurlijk, geef het ook maar als optie? en wie weet?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
sorry hoor maar ik krijg via Linkedin alleen al 2 of 3 reacties (per dag) die soms ook nog geirriteerd reageren als ik geen reactie geef en dan begin jij hier in DTS met dit soort shit
get a grip......... pleaseLove ya longtime
verder maakt het mij niet zoveel uit of je dat wel of niet wil.
Ik heb de hele shit op linked in geblokkeerd want kreeg er nog veel meer zeker nu als technisch personeel.Do what you love, love what you do!![]()
hoi kreequote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
owh ja ik ook, zo bedoelde ik dat ook niet natuurlijk, geef het ook maar als optie? en wie weet?
verder maakt het mij niet zoveel uit of je dat wel of niet wil.
Ik heb de hele shit op linked in geblokkeerd want kreeg er nog veel meer zeker nu als technisch personeel.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
proberen populair te doen door onze aller held @Paul aan te halen was een slecht ideequote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Slim. Dat zou je altijd met bescherming moeten doen.
Hij weet als hij je toe laat dat zijn act voorbij is want er is maar ruimte voor 1 kansloze pauper dus![]()
![]()
Hij heeft mij eerder vandaag ingehuurdquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
proberen populair te doen door onze aller held @:Paul aan te halen was een slecht idee
Hij weet als hij je toe laat dat zijn act voorbij is want er is maar ruimte voor 1 kansloze pauper dusmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ben Speklap3000quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja wie is ik. haha gaat niet belletje rinkelen?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
kom je ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:55 schreef Harrie het volgende:
ga elkaar gewoon lekker ergens op een parkeerplek oppijpenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Users zullen vanaf nu nagenoeg alleen maar positief posten.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ja hahaha maar ik ben geen ster in namen onthouden, zelfs persoonlijk als mensen zich voorstellen ben ik het na 4 min vergeten.quote:
Hahaha dussss ok hoop altijd maar dat hun mij dan herkennen en kom ik er wel weer achter terloops.
wat hielp btw had helm op deze hele week ivm hijs dingen enzo. en staat mijn naam op.
Ok vergeet je dat dus soms. en ik dacht al want herkende mensen maar geen flauw idee van joh hee kree..
Ik denken al hoe de fuck weten ze nog dat ik zo heet na maanden terwijl ik van hun de naam allang niet meer wist maar herkende...
oja stond op helm hoe ik heette:D:D:D:
mijn verwachting is dat het voor het einde van dit seizoen al klaar is
ik zeg er niks meer overof bij hoge uitzondering omdat crackhoeren negeren niet nijn beste eigenschap is
![]()
![]()
waar ben ik naar aan het kijkenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Die 2e ziet er uit als een hele grote industriele fleshlightquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
dat ga ik je uitleggen oudste.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
waar ben ik naar aan het kijken
Maar voordat ik dat vertel je weet dat ik werk bij een bedrijf wat drinkwater uit je kraan maakt?
even voor het idee want het is anders lang verhaal
Natuurlijk weet ik dat makkerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:06 schreef kree het volgende:
[..]
dat ga ik je uitleggen oudste.
Maar voordat ik dat vertel je weet dat ik werk bij een bedrijf wat drinkwater uit je kraan maakt?
even voor het idee want het is anders lang verhaal
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
opOk dan wil ik jullie allemaal vragen om even dit vereenvoudigen filmpje te kijken wat gemaakt is heel gelikt door het bedrijf, maar in animatie wat omschrijft wel.quote:
want het is heel niet zo simpel en denk dat filmpje omschrijft het idee en dan leg ik uit de filmpjes die ik stuurde.Do what you love, love what you do!![]()
kijk die even en ik ben beter in vragen daarover beantwoorden als nu het hele proces uitleggen dus vraag maar?Do what you love, love what you do!![]()
Heb afgelopen zomer gepist in de Haagse duinen. Daar wordt lekker drinkwater van gemaaktquote:
Uw ADH vitamine Worst
Mooi filmpje, erg verhelderendquote:
Zal zelf ff wat verder zoeken, geeft al een goed beeld dit.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
yupquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb afgelopen zomer gepist in de Haagse duinen. Daar wordt lekker drinkwater van gemaaktDo what you love, love what you do!![]()
Lekkere toevoeging weer Harriequote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:16 schreef Harrie het volgende:
man(3x) wat een toevoeging weer![]()
![]()
Lolly2000 is er niks bijmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
gaat om het idee he? wij als personeel dus allround operationeel technicus noemen ze het roteren over alle locaties.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mooi filmpje, erg verhelderend
Zal zelf ff wat verder zoeken, geeft al een goed beeld dit.
Maar echt het is een mooi bedrijf en met een belangrijk product ook.
tik zou echt zeggen en is niet voor mij of mijn voordeel maar als er iets is wat je erin aanspreekt. er zijn kansen dus. en zeg dit echt niet als HR ofzo zo kennen jullie me wel.
Ik zit in een compleet andere sector maat, en ben ook niet op zoek. Maar goed dat je de boodschap verspreidt zodat mensen het weten als ze wat zoekenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
gaat om het idee he? wij als personeel dus allround operationeel technicus noemen ze het roteren over alle locaties.
Maar echt het is een mooi bedrijf en met een belangrijk product ook.
tik zou echt zeggen en is niet voor mij of mijn voordeel maar als er iets is wat je erin aanspreekt. er zijn kansen dus. en zeg dit echt niet als HR ofzo zo kennen jullie me wel.
Waarom maak jij alles persoonlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Lekkere toevoeging weer Harriedat doen wel meer puur anonieme teringkloontjes maar mocht je denken dat ik daar door onder de indruk raak
helaas.
laat mij lekker met rust en ga wat leuks doet met je levenpleur op gek
![]()
![]()
Ik heb stiekem geen idee waarom je mad bent, ik ben maar een lolletje aan het hebben joh.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waarom maak jij alles persoonlijkdat doen wel meer puur anonieme teringkloontjes maar mocht je denken dat ik daar door onder de indruk raak
helaas.
laat mij lekker met rust en ga wat leuks doet met je levenpleur op gek
tuurlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem geen idee waarom je mad bent, ik ben maar een lolletje aan het hebben joh.nog verkapt zeggen dat ik dom ben ook
![]()
wat jij wil![]()
![]()
Als de schoen pastquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
nog verkapt zeggen dat ik dom ben ook
ik zat dus te kijken laatste seizoen van black mirror, maar damn hoe niet dat het idee is van het originele.
tegenvaller.Do what you love, love what you do!![]()
ja vond ik ook een tegenvallerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:23 schreef kree het volgende:
ik zat dus te kijken laatste seizoen van black mirror, maar damn hoe niet dat het idee is van het originele.
tegenvaller.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Alles valt tegen.Don't follow me. I am lost too
.
Ik verwacht nooit ergens wat van zodat alles enigzins meevalt.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Goed uitgangspunt wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik verwacht nooit ergens wat van zodat alles enigzins meevalt.Don't follow me. I am lost too
.
Ik lig al.
Nu nog de ogen dicht.Don't follow me. I am lost too
.
ik las vandaag ergens een bericht dat de inteelt in europa aan het toenemen is en vooral in NL maar ik kan het nergens meer vinden![]()
Komt het door die zaad dokter?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:28 schreef Harrie het volgende:
ik las vandaag ergens een bericht dat de inteelt in europa aan het toenemen is en vooral in NL maar ik kan het nergens meer vindenUw ADH vitamine Worst
Feit!quote:Don't follow me. I am lost too
.
Heb je toch onverwachts een grote familie zo met alle broers en zussen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt het door die zaad dokter?![]()
geen idee, kan het echt nergens meer vindenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt het door die zaad dokter?kom de inteelt nog wel overal tegen
![]()
![]()
Woon je in Volendam?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
geen idee, kan het echt nergens meer vindenkom de inteelt nog wel overal tegen
ja idd het concept was goed, ik vond het goed. maar gaat ie sissy doen enzo en niet meer kritisch zijn ?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ja vond ik ook een tegenvaller
wat vonden jullie de meest mooie van die serie?Do what you love, love what you do!![]()
Ja bizarquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je toch onverwachts een grote familie zo met alle broers en zussen.Uw ADH vitamine Worst
Denk Kate Mara.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd het concept was goed, ik vond het goed. maar gaat ie sissy doen enzo en niet meer kritisch zijn ?
wat vonden jullie de meest mooie van die serie?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
grappig, ik heb trek in een lekkere rookworstquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Hoe gaat dit eindigen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
grappig, ik heb trek in een lekkere rookworst![]()
Nog wat paddestoelen erbij gooien dunkt me!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Neuken? Waar?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En weer honger nu. Altijd hetzelfde op fok."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
In mijn geval is dit een onjuist antwoordquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, dan is het 'nooit'quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
In mijn geval is dit een onjuist antwoordmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
WhahahaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: