Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Leuk feitje: mijn kloon heeft een ONZ banquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
mijn kloons hebben wel meer ban dan alleen ONZquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Leuk feitje: mijn kloon heeft een ONZ ban![]()
![]()
Boefje!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn kloons hebben wel meer ban dan alleen ONZ~FEYENOORD~
Bennie183megavreetfestijn heeft volgens mij maar 2 of 3 posts mogen doenquote:
kan ook Banny183kilomegavreetfestijn geweest zijn
VitamineD heeft ooit iets minder vriendelijks tegen iemand gezegd (2x)
van de rest is de originele peetvader (Eddy van Stork) dood dus die heb ik afgeschreven
En dan zijn er nog een stuk of 30 waar ik de naam niet meer van weet1-tje was @Paul volgens mij maar dat is niet helemaal zeker
![]()
Ja, zo ver ben ik allemaal nooit gekomenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bennie183megavreetfestijn heeft volgens mij maar 2 of 3 posts mogen doen
kan ook Banny183kilomegavreetfestijn geweest zijn
VitamineD heeft ooit iets minder vriendelijks tegen iemand gezegd (2x)
van de rest is de originele peetvader (Eddy van Stork) dood dus die heb ik afgeschreven
En dan zijn er nog een stuk of 30 waar ik de naam niet meer van weet1-tje was @:Paul volgens mij maar dat is niet helemaal zeker
~FEYENOORD~
Hebben meer newbies last vanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, zo ver ben ik allemaal nooit gekomen
maar jij bent wel relaxed dus voor jou mag dat geen probleem zijn![]()
![]()
Klopt, maar ben over het algemeen ook gewoon niet tevreden. Naast vele storingen ook zeer hoge latency (via een kabel) en brakke wifi waarbij je volledige uitslag hebt maar een verbinding van max 1,5 mbit, als je al data binnenkrijgt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook met glasvezel kun je downtime hebben van je provider![]()
Het was overigens heel even terug maar alweer weg. Verwachte oplostijd is morgen ochtend volgens de site![]()
![]()
Mazikeen zegt van niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
de score in de OP werkt niet, of dat ligt aan mijn bejaarde PC~FEYENOORD~
Mijn internetverbinding ligt eruit, al sinds vanmiddag. Is even teruggeweest maar nu weer weg. Even geen stats beschikbaar dus.quote:![]()
Proost lekker eerste klas ookquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik was blij verrast met de ping latency toen ik naar glasvezel overstapte. Maar dat kan ook aan de nieuwe provider (Metronet) en de oude (comcast) hebben gelegenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar ben over het algemeen ook gewoon niet tevreden. Naast vele storingen ook zeer hoge latency (via een kabel) en brakke wifi waarbij je volledige uitslag hebt maar een verbinding van max 1,5 mbit, als je al data binnenkrijgt.Van werk naar huis heb ik een ping tijd van iets minder dan 50ms. Dat lijkt hoog, maar het gaat van het academische netwerk in florida, naar internet-2 via een hop in Miami, naar Atlanta, en dan op Metronet's netwerk weer terug. Wat hemelsbreed nog geen 10 km is, is 2000 km voor netwerk verkeer
![]()
![]()
Ik ga het vast merken betreft latency, bij glas zou dat veel lager moeten zijn. Ook beter voor mijn webserver natuurlijk, als het de latency niet is dan is het de upload wel waar dat bij Ziggo gewoon ondermaats is.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was blij verrast met de ping latency toen ik naar glasvezel overstapte. Maar dat kan ook aan de nieuwe provider (Metronet) en de oude (comcast) hebben gelegenVan werk naar huis heb ik een ping tijd van iets minder dan 50ms. Dat lijkt hoog, maar het gaat van het academische netwerk in florida, naar internet-2 via een hop in Miami, naar Atlanta, en dan op Metronet's netwerk weer terug. Wat hemelsbreed nog geen 10 km is, is 2000 km voor netwerk verkeer
En klopt, over lange afstanden is een wat hogere latency normaal. Ik test echter naar servers die op max 40 km afstand staan en het is veel te hoog, want dat hangt rond de 80 ms. en soms nog meer.
Heb nu telefoon als hotspot ingezet en via 4G is het zelfs stukken beter![]()
![]()
Speciaal voor jou dan maarquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn internetverbinding ligt eruit, al sinds vanmiddag. Is even teruggeweest maar nu weer weg. Even geen stats beschikbaar dus.![]()
![]()
13ms als je naar de lichtsnelheid kijkt en dan paar ms er bij voor de hops die wirespeed je packets er door pompen gaat er ergens serieus wat misquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was blij verrast met de ping latency toen ik naar glasvezel overstapte. Maar dat kan ook aan de nieuwe provider (Metronet) en de oude (comcast) hebben gelegenVan werk naar huis heb ik een ping tijd van iets minder dan 50ms. Dat lijkt hoog, maar het gaat van het academische netwerk in florida, naar internet-2 via een hop in Miami, naar Atlanta, en dan op Metronet's netwerk weer terug. Wat hemelsbreed nog geen 10 km is, is 2000 km voor netwerk verkeer
![]()
![]()
Oehhh IT praatOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: