Ja best wel dom eigenlijk toch ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje alsof je een Ferrari logo plakt op je fiat multipla
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje alsof je een Ferrari logo plakt op je fiat multipla
Alleen deze is leukquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds tyfus lelijk!
Die had ik een paar jaar geleden ook ergens gepost!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen deze is leuk
[ afbeelding ]
Nu moet ik aan @Gellarboy denkenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen deze is leuk
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag nog niet veel gekekenquote:
Hoeveel heb je nog in je tas zitten?quote:
dat soort staatsgeheimen kan ik niet prijsgeven maar ga er maar van uit dat het zeker nog 6 blikken zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nog in je tas zitten?
Kan je nog ff door dusquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat soort staatsgeheimen kan ik niet prijsgeven maar ga er maar van uit dat het zeker nog 6 blikken zijn
Dan ben je nog steeds een kloon.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee een kloon is een kloon van een ander account die al bestaat![]()
Ik ben anoniem gegaan, spijt gekregen en een nieuw account gemaakt. Dus niet trollen
who caresquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je op anoniem gaat en terug komt maakt je dat nog steeds een kloon toch?
hoe kun je kloon zijn van een account wat er niet meer isquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je op anoniem gaat en terug komt maakt je dat nog steeds een kloon toch?
Dit dusquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
hoe kun je kloon zijn van een account wat er niet meer isNee dus.
Het op anoniem gaan en terug komen als een zogenaamt nieuw account is gewoon laf.
een kloon is een term die gebruikt wordt voor al die kansloze bagger die denken grappig te zijn maar eigenlijk 20 jaar te laat zijn
Ik ben nog steeds Harrie dus kom maar door dan gaan we binnenkort lekker een keer bier drinken
daarvoor heb ik geen kloonaccount nodigquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:34 schreef Harrie het volgende:
een kloon is een term die gebruikt wordt voor al die kansloze bagger die denken grappig te zijn maar eigenlijk 20 jaar te laat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |