Je bent zelf een kloon.quote:
En jij bent kloontje het reuze kindquote:
Factquote:
OMGGG dat keek ik altijdquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En jij bent kloontje het reuze kind
Heyquote:
Die was verschrikkelijk maar sjiek de friek ofzo was een stapje erger met die kerel in het oranje.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En jij bent kloontje het reuze kind
Ah that is sweetquote:
Halloquote:
De ekte ekte kloontje woonde vlak bij mijquote:
Jaa serieus?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De ekte ekte kloontje woonde vlak bij mij
In het echte leven een extreem chagrijnig wijf
Ik ga zo naar de sportschoolquote:
Ben je wel je andere account ging anoniem en toen kwam je terug met mazikeenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wat lul jij nou je weet dat ik geen kloon ben
Het is geen verplichting toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de sportschool
Waar ik echt geen sikkepit zin in heb
Nee een kloon is een kloon van een ander account die al bestaatquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je wel je andere account ging anoniem en toen kwam je terug met mazikeen
Jawelquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is geen verplichting toch?
Neem ik aan dan
Ah oke. Soort van therapeutische reden. Dan is het wel goed idd.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawel
Voor mijn rug en knieën is het een verplichting dat ik twee a drie keer per week mezelf naar dat hok sleep
Hee, mijnheer Robquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en ik denk altijd dat ik het super slecht doe en een dikke imposter ben en zo.
Tot ik zon incapabele oetlul tegenkom en ineens inzie dat ik toch wel iets kan.
Dit klinkt psychologischer dan dat je het bedoelt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ah oke. Soort van therapeutische reden. Dan is het wel goed idd.
Ja. Dat soort types. Nondejuuuquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had een autistische buurman die in de groenvoorziening werkt. Mijn hemel, wat een figuur was dat! En hij fantaseerde er op los
Ik vond er ook geen oprecht vrolijke uitstraling bij zitten.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De ekte ekte kloontje woonde vlak bij mij
In het echte leven een extreem chagrijnig wijf
Ik heb dat met rennen, maar dan anders. Het is geen verplichting, maar ik voel me altijd een stuk beter daarna. Alleen het zal er vandaag weer niet inzitten, dan maar morgenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawel
Voor mijn rug en knieën is het een verplichting dat ik twee a drie keer per week mezelf naar dat hok sleep
tuurlijk wel, ze wil er morgen op en top fit uit zienquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is geen verplichting toch?
Neem ik aan dan
Dat is pas treinreizenquote:
Chromequote:
Wat is dat mis mee ?quote:
Iedere browser sucks. Dan hebben ze eindelijk iets goed en dan moeten er weer 5000 features worden toegevoegd die het kut maken. Chrome was goed, maar niet meer. Firefox was goed, kut, en nu weer beter, maar nog steeds niet optimaal.quote:
Edge ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Slimjet gebruikt wel dezelfde engine maar is geen chrome
Ik moet met alle browsers F5'en en naar beneden scrollen om te zien of er nieuwe posts zijn hier. Iedere browser begon gewoon goed, maar na verloop van tijd gaat het met allemaal gewoon mis. Cache enzo opschonen helpt niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedere browser sucks. Dan hebben ze eindelijk iets goed en dan moeten er weer 5000 features worden toegevoegd die het kut maken. Chrome was goed, maar niet meer. Firefox was goed, kut, en nu weer beter, maar nog steeds niet optimaal.
Wat moet je met zoveel tabs manquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Edge ook
Chrome gebruikt zo tering veel van je bandbreedte.
Die leerlingen die klagen over langzame laptop, hebben altijd 50 tabs in Chrome open staan![]()
He wat gek.
Abo helpt wel met dat je sneller post zietquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet met alle browsers F5'en en naar beneden scrollen om te zien of er nieuwe posts zijn hier. Iedere browser begon gewoon goed, maar na verloop van tijd gaat het met allemaal gewoon mis. Cache enzo opschonen helpt niet.
Nee dan zit ik nog steeds te F5'en en scrollen. De auto update werkt niet meer. Ik neem aan dat als ik opeen andere computer inlog, dat het beter gaat.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Abo helpt wel met dat je sneller post ziet
Ik gebruik chrome voor werk en slimjet voor prive zodat ik niet overal met 80 accounts ben aangemeld en Edge voor alles wat je eigenlijk niet wilt enzoquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Edge ook
Chrome gebruikt zo tering veel van je bandbreedte.
Die leerlingen die klagen over langzame laptop, hebben altijd 50 tabs in Chrome open staan![]()
He wat gek.
Ah dat kan, ligt dus aan je computer..quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dan zit ik nog steeds te F5'en en scrollen. De auto update werkt niet meer. Ik neem aan dat als ik opeen andere computer inlog, dat het beter gaat.
Ditquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:02 schreef hemarookworst het volgende:
Gebruik al jaren chrome geen problemen mee
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
Zag laatst iemand met Dell laptop en dan een Apple sticker eroverheen, zo treurig.
Beetje alsof je een Ferrari logo plakt op je fiat multiplaquote:
Ja best wel dom eigenlijk toch ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje alsof je een Ferrari logo plakt op je fiat multipla
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje alsof je een Ferrari logo plakt op je fiat multipla
Alleen deze is leukquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds tyfus lelijk!
Die had ik een paar jaar geleden ook ergens gepost!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen deze is leuk
[ afbeelding ]
Nu moet ik aan @Gellarboy denkenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen deze is leuk
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag nog niet veel gekekenquote:
Hoeveel heb je nog in je tas zitten?quote:
dat soort staatsgeheimen kan ik niet prijsgeven maar ga er maar van uit dat het zeker nog 6 blikken zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nog in je tas zitten?
Kan je nog ff door dusquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat soort staatsgeheimen kan ik niet prijsgeven maar ga er maar van uit dat het zeker nog 6 blikken zijn
Dan ben je nog steeds een kloon.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 18:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee een kloon is een kloon van een ander account die al bestaat![]()
Ik ben anoniem gegaan, spijt gekregen en een nieuw account gemaakt. Dus niet trollen
who caresquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je op anoniem gaat en terug komt maakt je dat nog steeds een kloon toch?
hoe kun je kloon zijn van een account wat er niet meer isquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je op anoniem gaat en terug komt maakt je dat nog steeds een kloon toch?
Dit dusquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
hoe kun je kloon zijn van een account wat er niet meer isNee dus.
Het op anoniem gaan en terug komen als een zogenaamt nieuw account is gewoon laf.
een kloon is een term die gebruikt wordt voor al die kansloze bagger die denken grappig te zijn maar eigenlijk 20 jaar te laat zijn
Ik ben nog steeds Harrie dus kom maar door dan gaan we binnenkort lekker een keer bier drinken
daarvoor heb ik geen kloonaccount nodigquote:Op vrijdag 26 januari 2024 19:34 schreef Harrie het volgende:
een kloon is een term die gebruikt wordt voor al die kansloze bagger die denken grappig te zijn maar eigenlijk 20 jaar te laat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |