quote:
Op vrijdag 26 januari 2024 18:38 schreef Mickytjuh het volgende:[..]
Ja en ik denk altijd dat ik het super slecht doe en een dikke imposter ben en zo.
Tot ik zon incapabele oetlul tegenkom en ineens inzie dat ik toch wel iets kan.

Ik had een autistische buurman die in de groenvoorziening werkt. Mijn hemel, wat een figuur was dat! En hij fantaseerde er op los dat hij bij de belastingdienst heeft gewerkt, maar dat hij ontslagen was omdat hij "te gevaarlijk" zou zijn omdat hij een feilloos geheugen had en in 1 oogopslag alles van iedereen wist en voor altijd onthield.......maar hij kon de nummerplaat van mijn auto niet herinneren en als iemand hem een telefoonnummer doorgaf in een telefoongesprek, moest dat echt nummertje voor nummertje genoteerd worden. "nul....wacht even, ik leg de telefoon even neer en schrijf het op....ja nul, heb ik, en verder? Zes, wacht even hoor, weer even neerleggen....ja, zes heb ik opgeschreven, en verder....?"
Hij zou ook de 1 na hoogste berg van Europa hebben beklommen, maar wist niet hoe die heet.
Hij is ook een week te gast geweest bij die ene cowboy acteur....niet John Wayne, maar die andere, die nu burgemeester is van.....House On Sea.
Oh en hij is bij de opnames van Conan geweest en heeft Arnold Schwarzenegger van dichtbij gezien. Ja de foto's er van liggen op zolder. Ik heb nu geen zin om ze naar beneden te halen hoor...