Onderweg naar de stok?quote:
aantal mbits of gbits of al die onzin is niet het punt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er hier ook iets met de kabel of in de wijkkast aan de hand is, ik haal de snelheid ook niet volledig maar dat is normaal volgens de helpdesk, er zitten marges in waar ze onder mogen zitten. Kom iets van 100mbit te kort op de download, upload is wel volgens de specs. En volgens hun metingen is er niets aan de hand. En ook hier klagen de buren ook over een slechte verbinding.
Werd tijdje terug nog gebeld door Ziggo, wouden me één of ander TV pakketje aanbieden. Heb aangegeven dat ik binnen kort over zou gaan op glasvezel. De medewerker gaf toen echter aan dat ik nu ook al op glasvezel zat bij Ziggo. Heb em gevraagd of hij het verschil kende tussen glas en koper en dat wist hij volgens hemzelf wel. Toen maar gevraagd of hij mag liegen van zijn moeder en daarna de verbinding verbroken.
dat met een stabiele latency en voldoende bandbreedte is gewoon een top verbindingquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:24 schreef devzero het volgende:
[..]
4 hops om het campus netwerk te verlaten
3 hops om in Miami te belanden
5 hops via twelve99 om in Atlanta te belanden
3 hops om naar een kleine pfsense doos te belanden in mijn mijn huisje
Als je "een paar ms" als 2 opvat, dan zou het 13 + 15*2 = 43 zijn. En dat klopt dus redelijk. Het is een rare/lange route, maar dat is voornamelijk omdat het van een academisch netwerk naar een commercial netwerk gaat. Bijna alles is over fiber op de 1ste stap na: dat gaat via IPoIB (InfiniBand).
Dit is een raar voorbeeld, thuis blijft mijn data gewoon op commerciële netwerken.
Is het niet zo dat licht in een vezel langere afstanden aflegt omdat het continue kaatst? Lichtsnelheid is namelijk lichtsnelheid, alles daaronder is geen lichtsnelheid. De snelheid van het licht is simpelweg het snelst wat mogelijk is voor een deeltje zonder massa, zoals een foton.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
in vacuum onder de 0,2 graden Kelvin schijnt dat al die wetten en regels niet meer gelden en dat er dingen gebeuren waar ik als ruim denkend mens niet meer bij kan
Er is nog wel wat uit coax te knijpen dmv nieuwe technieken maar glas heeft imo meer toekomst.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Ja de coax is de kabel van de toekomstvooral heel transparant ook
nog niet voor niks
[..]
PATTY PATTY PATTY!!!!!!!!!!!!!
Dank u.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Kijk, dat is tenminste begrijpelijke taal. Proost!
Klopt. Het kaatst continue. Moet ook wel, anders kun je alleen maar rechte stukken glasvezel gebruikenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Is het niet zo dat licht in een vezel langere afstanden aflegt omdat het continue kaatst? Lichtsnelheid is namelijk lichtsnelheid, alles daaronder is geen lichtsnelheid. De snelheid van het licht is simpelweg het snelst wat mogelijk is voor een deeltje zonder massa, zoals een foton.
Ik heb niet op die trailer geklikt maar ik heb nu al meer van die serie mee gekregen dan me lief is.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is een serie over haar zoals eerder over Annie Mg Schmit, Ramses Shaffy Johan Cruijf etc maar die kan ik begrijpen dat waren unieke grootheden in wat ze deden voor ons land maar Patty![]()
![]()
Krijg je straks ook series over gordon etc.
Hier de trailer trouwens
Ik snap het niet
Als trendvolger doe ik natuurlijk aan dry januari. Maar ik krijg nu wel trekquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Kijk, dat is tenminste begrijpelijke taal. Proost!
Héle rechte glasvezel, like, rechter dan je ooit gezien hebt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Het kaatst continue. Moet ook wel, anders kun je alleen maar rechte stukken glasvezel gebruiken
Bijna februari toch.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Als trendvolger doe ik natuurlijk aan dry januari. Maar ik krijg nu wel trekHet is tenslotte bijna weekend
Aan dat soort 'trends' doe ik niet mee. Gewoon lekker drinken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Als trendvolger doe ik natuurlijk aan dry januari. Maar ik krijg nu wel trekHet is tenslotte bijna weekend
Ik doe aan cry januari. Janken om alles wat is mislukt en dat verzuipen met alcohol.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Haha begrijpelijkquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb niet op die trailer geklikt maar ik heb nu al meer van die serie mee gekregen dan me lief is.![]()
![]()
Ik heb rum kom gezellig drinkenquote:
Grande prestige heb ik ook.quote:
Idd, anders kun je net zo goed een recht stuk buis in de grond stoppen en daar met een laser door schijnenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Het kaatst continue. Moet ook wel, anders kun je alleen maar rechte stukken glasvezel gebruiken
Klopt, maar zelfs diep in de krochten van het heelal is het niet zo koud.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
in vacuum onder de 0,2 graden Kelvin schijnt dat al die wetten en regels niet meer gelden en dat er dingen gebeuren waar ik als ruim denkend mens niet meer bij kan
Ook niet bij koudhartige vrouwen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klopt, maar zelfs diep in de krochten van het heelal is het niet zo koud.
Dus van nature komt het niet voor.
Je zit met zo'n temperatuur wel heel dicht op het absolute nulpunt, die moet dan wel stokstijf zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook niet bij koudhartige vrouwen?
Mijn leven zit ook heel dicht op het absolute nulpunt en ik word idd met de dag stijver.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Je zit met zo'n temperatuur wel heel dicht op het absolute nulpunt, die moet dan wel stokstijf zijn
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn leven zit ook heel dicht op het absolute nulpunt en ik word idd met de dag stijver.
Pas maar op dat je grote vriend niet zo klein wordt van de kou dat hij de plancklengte bereikt...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn leven zit ook heel dicht op het absolute nulpunt en ik word idd met de dag stijver.
Wel ja, dat kan er ook nog wel bij...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Pas maar op dat je grote vriend niet zo klein wordt van de kou dat hij de plancklengte bereikt...
Hoiquote:
Bolkers en bolkinnen!quote:
In films kan alles!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klopt, maar zelfs diep in de krochten van het heelal is het niet zo koud.
Dus van nature komt het niet voor.
hihi LOL mss gwn welkom toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:54 schreef kree het volgende:
hey allen, pfff ben net thuis, wat een week LOL
Nouja voor de overuren is het goed, maar ben blij dat dit niet altijd meer is
Smakelijkquote:
Mwah voor het geld hoeft het voor mij niet eens zo, dus doe ze allemaal in tijd voor tijd uitbetalen.quote:
Erg saaiquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:06 schreef kree het volgende:
wow rustig hier zeg? niet van jullie gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |