Lichtsnelheid in glasvezel dan wel he, die is anders dan in vacuümquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
13ms als je naar de lichtsnelheid kijkt en dan paar ms er bij voor de hops die wirespeed je packets er door pompen gaat er ergens serieus wat mis
zie ik daar ziggoquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga het vast merken betreft latency, bij glas zou dat veel lager moeten zijn. Ook beter voor mijn webserver natuurlijk, als het de latency niet is dan is het de upload wel waar dat bij Ziggo gewoon ondermaats is.
En klopt, over lange afstanden is een wat hogere latency normaal. Ik test echter naar servers die op max 40 km afstand staan en het is veel te hoog, want dat hangt rond de 80 ms. en soms nog meer.
Heb nu telefoon als hotspot ingezet en via 4G is het zelfs stukken beter
UPC was lang kut, maar werd op den duur beter en Ziggo is gewoon goed.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
zie ik daar ziggo
Die goede naam die ze aan die kansloze kut provider UPC hebben gegeven
wil ik nog niet voor niks
Als het de laatste provider op de wereld zou zijn zou ik stoppen met internetten
Bij jou misschien, hier is het crap. En over de onbeschofte en liegende vlerken op de helpdesk nog maar niet te spreken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
UPC was lang kut, maar werd op den duur beter en Ziggo is gewoon goed.
Ja die helpdeskmedewerkers hebben een omgekeerde groeicurve meegemaakt vergeleken met de rest van hun kwaliteit.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij jou misschien, hier is het crap. En over de onbeschofte en liegende vlerken op de helpdesk nog maar niet te spreken.
Ze komt weer een paar ton tekort voor een facelift?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er komt serieus een serie over Patty Brard.
Like waarom
in vacuum onder de 0,2 graden Kelvin schijnt dat al die wetten en regels niet meer gelden en dat er dingen gebeuren waar ik als ruim denkend mens niet meer bij kanquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lichtsnelheid in glasvezel dan wel he, die is anders dan in vacuüm
Is een serie over haar zoals eerder over Annie Mg Schmit, Ramses Shaffy Johan Cruijf etc maar die kan ik begrijpen dat waren unieke grootheden in wat ze deden voor ons land maar Pattyquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze komt weer een paar ton tekort voor een facelift?
Bij die temperaturen ziet Patty Brard er bloedlekker uit?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
in vacuum onder de 0,2 graden Kelvin schijnt dat al die wetten en regels niet meer gelden en dat er dingen gebeuren waar ik als ruim denkend mens niet meer bij kan
Nou drama kan wel kloppen in ieder geval!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is een serie over haar zoals eerder over Annie Mg Schmit, Ramses Shaffy Johan Cruijf etc maar die kan ik begrijpen dat waren unieke grootheden in wat ze deden voor ons land maar Patty![]()
![]()
Krijg je straks ook series over gordon etc.
Hier de trailer trouwens
Ik snap het niet
quote:
Ja de coax is de kabel van de toekomstquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die helpdeskmedewerkers hebben een omgekeerde groeicurve meegemaakt vergeleken met de rest van hun kwaliteit.
Hier in de wijk was de verbinding overigens kut (iedereen klaagde er over), tot ik echt stennig ging schoppen en toen bleek er een breukje in de kabel te zitten.
Ow doet me ook denken aan de verbindingskwaliteit in een vorige plaats waar ik gewoond heb. Iedereen liep al jarenlang te klagen over traag en instabiel internet, tot ik ff aan de telefoon uit m'n plaat ging en toen was het zo opgelost!
PATTY PATTY PATTY!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er komt serieus een serie over Patty Brard.
Like waarom
Ik vermoed dat er hier ook iets met de kabel of in de wijkkast aan de hand is, ik haal de snelheid ook niet volledig maar dat is normaal volgens de helpdesk, er zitten marges in waar ze onder mogen zitten. Kom iets van 100mbit te kort op de download, upload is wel volgens de specs. En volgens hun metingen is er niets aan de hand. En ook hier klagen de buren ook over een slechte verbinding.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die helpdeskmedewerkers hebben een omgekeerde groeicurve meegemaakt vergeleken met de rest van hun kwaliteit.
Hier in de wijk was de verbinding overigens kut (iedereen klaagde er over), tot ik echt stennig ging schoppen en toen bleek er een breukje in de kabel te zitten.
Ow doet me ook denken aan de verbindingskwaliteit in een vorige plaats waar ik gewoond heb. Iedereen liep al jarenlang te klagen over traag en instabiel internet, tot ik ff aan de telefoon uit m'n plaat ging en toen was het zo opgelost!
4 hops om het campus netwerk te verlatenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
13ms als je naar de lichtsnelheid kijkt en dan paar ms er bij voor de hops die wirespeed je packets er door pompen gaat er ergens serieus wat mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |