Idd, anders kun je net zo goed een recht stuk buis in de grond stoppen en daar met een laser door schijnenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Het kaatst continue. Moet ook wel, anders kun je alleen maar rechte stukken glasvezel gebruiken
Klopt, maar zelfs diep in de krochten van het heelal is het niet zo koud.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
in vacuum onder de 0,2 graden Kelvin schijnt dat al die wetten en regels niet meer gelden en dat er dingen gebeuren waar ik als ruim denkend mens niet meer bij kan
Ook niet bij koudhartige vrouwen?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klopt, maar zelfs diep in de krochten van het heelal is het niet zo koud.
Dus van nature komt het niet voor.
Je zit met zo'n temperatuur wel heel dicht op het absolute nulpunt, die moet dan wel stokstijf zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook niet bij koudhartige vrouwen?
Mijn leven zit ook heel dicht op het absolute nulpunt en ik word idd met de dag stijver.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Je zit met zo'n temperatuur wel heel dicht op het absolute nulpunt, die moet dan wel stokstijf zijn
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn leven zit ook heel dicht op het absolute nulpunt en ik word idd met de dag stijver.
Pas maar op dat je grote vriend niet zo klein wordt van de kou dat hij de plancklengte bereikt...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn leven zit ook heel dicht op het absolute nulpunt en ik word idd met de dag stijver.
Wel ja, dat kan er ook nog wel bij...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Pas maar op dat je grote vriend niet zo klein wordt van de kou dat hij de plancklengte bereikt...
Hoiquote:
Bolkers en bolkinnen!quote:
In films kan alles!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klopt, maar zelfs diep in de krochten van het heelal is het niet zo koud.
Dus van nature komt het niet voor.
hihi LOL mss gwn welkom toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:54 schreef kree het volgende:
hey allen, pfff ben net thuis, wat een week LOL
Nouja voor de overuren is het goed, maar ben blij dat dit niet altijd meer is
Smakelijkquote:
Mwah voor het geld hoeft het voor mij niet eens zo, dus doe ze allemaal in tijd voor tijd uitbetalen.quote:
Erg saaiquote:Op vrijdag 26 januari 2024 21:06 schreef kree het volgende:
wow rustig hier zeg? niet van jullie gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |