Ja, hier 6 graden, ook met veel windquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Het was serieus vandaag 30 gradenwel heel veel wind.
Doet kree aan OF?quote:
maar heb je het naar je zin? ik zie die duinwachters rondlopen. en is hetzelfde team beetje waar wij in zitten maar tussen natuur en onderhoud/ techniek en installaties.quote:
Zeg dat, zelfs hier binnen veel wind.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, hier 6 graden, ook met veel wind
mijn wekker staat ook op 7 uur maar vroeg opstaan is voor de domme dus ik weet ook dat ik echt serieus wat verkeerd doe maar ik mag gelukkig meestal op tijd naar huis en geen storingsdienst en ellendequote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm nou vroeger als, begint voor mij wel beetje met als het normaal is 6:20 wekker... en met dit 5:30
Zeer zeker naar mij zin, ik wil er graag aan het werk, geef mijn werk als hovenier er zonder bij na te denken zo op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
maar heb je het naar je zin? ik zie die duinwachters rondlopen. en is hetzelfde team beetje waar wij in zitten maar tussen natuur en onderhoud/ techniek en installaties.
maar valt onder dezelfde groep als in uitvoering onderhoud, duin en installaties.
Wacht ik dm je ff filmpjes want leuk, wat ik van de week meemaakte en is maar deel van hoor want gefilmd. ik was druk bezig met storingen elders op zelfde locatie
Lekker bezigquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:19 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ga ook zo slapen.![]()
De zon was heet, bier vloeide rijkelijk misschien klein beetje toch verbrand
Lekker chill nu maar dat slaat om in slapen
neeeeeeee klets ff door joh?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:19 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ga ook zo slapen.![]()
De zon was heet, bier vloeide rijkelijk misschien klein beetje toch verbrand
Lekker chill nu maar dat slaat om in slapen
maar er is een probleem dan om dat te doen? lees ik het dan goed?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeer zeker naar mij zin, ik wil er graag aan het werk, geef mijn werk als hovenier er zonder bij na te denken zo op.
owh geen idee heb ze ff snel op YouTube gegooid want kan niet zo onwijs iets anders vinden om dat te delen. mss moet ik nog wat aanklikken etc ivm voorwaarden eens kijken. hahaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
Maar 1 filmpje deed het @:kree, maar zo zit ik dus ook dagelijks te genieten van de omgeving
Om daar binnen te komen is lastig, er staan wel vacatures open af en toe maar het is een ons kent ons verhaal, ik sta er inmiddels wel bekend dus het is wachten op de juiste functie.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
maar er is een probleem dan om dat te doen? lees ik het dan goed?
Morgen naar de befteling tochquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:26 schreef Harrie het volgende:
nog ff een paar paters tikken, zien thuis te komen, die stok nog masseren en dan zorgen dat ik morgen op tijd wakker ben ook nog
bij dunea kun je zo aan de gang????? er is shitload aan vacatures en ze zijn wanhopig met nieuw personeel??quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Om daar binnen te komen is lastig, er staan wel vacatures open af en toe maar het is een ons kent ons verhaal, ik sta er inmiddels wel bekend dus het is wachten op de juiste functie.
Ik mag graag bomen zagenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
bij dunea kun je zo aan de gang????? er is shitload aan vacatures en ze zijn wanhopig met nieuw personeel??
wat heb je als diploma en opleidingen. en schaam je niet want er is kans met alles wel.
Met de kinderen?quote:
nou volgens mij is er een vacature voor je wel dan ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik mag graag bomen zagenblijf een jongen uit het groen
Slaap ze Maziquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Op de ketsheuvel.![]()
Oke tijd om te gaan slapen
Trustequote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Op de ketsheuvel.![]()
Oke tijd om te gaan slapen
ken jij de Boomineequote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik mag graag bomen zagenblijf een jongen uit het groen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |