Ja Speklappie beweerde dit en ik moest hardop lachenquote:
En dan zien dat je de avond ervoor ontzettend gebolkt bent...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gebeurd hier net zo.
Opstaan, toilet, dan douchen aankleden en dan beneden rolgordijnen open en dan koffie
Eerst dingen doen die ik moet doen en dan pas internet aan
IK denk dat ik niet goed tegen die kruiden van de Griek kan altijd last van mijn maag.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja als je dan zo vroeg gaat slapen kan ik me voorstellen dat je last krijgt.
Hopelijk gaat het nu weer een stukje beter? (Ik eet ook altijd half 6 of zo)
Als je het niet zelf hoeft te betalen....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
Moet vanavond weer uit eten ( eigenlijk geen zin in )
Ah dat is mij te vroeg. Ik val na het avondeten altijd als een blok in slaap.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK denk dat ik niet goed tegen die kruiden van de Griek kan altijd last van mijn maag.
Straks een beetje zuiveringszout en is het weer over.
Moet vanavond weer uit eten ( eigenlijk geen zin in )
Ik eet ook wel eens om 15,30 uur warm, als ik honger of trek heb maak ik het gewoon
Dat blijft toch het lekkerst gyrosquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt ook! Maar wel lekker.
Zou wel een gyrosschotel lusten. Maar denk dat ik toch maar voor de boterhammen ga zo.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor.
Of een Hot & Spicy burger menu met 12 hotwings. Kom er maar door.
Je vergist je met iemand anders denk ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja RedShoe beweerde dit en ik moest hardop lachen
Dus vond dit een geweldige topic Titel
Nee sorryquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je vergist je met iemand anders denk ik.
Heb ik nooit wakker van gelegen, men bolkt maar een eind wegquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan zien dat je de avond ervoor ontzettend gebolkt bent...
Thessalonyky ofzoiets geweest?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat blijft toch het lekkerst gyros
Moet trouwens zeggen dat de Griek in Duiven velen malen beter is dan deze in Enschede
Oké, ik dacht alquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee sorry
Het was speklap
Wijw aren met zijn drie nog actief.
Vandaar de fout.
Moet helemaal naar Grollo en is een paar uur voorbabbelen dan een lopend buffet en dan naborrelenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je het niet zelf hoeft te betalen....
Jij doet ook niet mee met de telling toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik nooit wakker van gelegen, men bolkt maar een eind weg![]()
Lees trouwens hier nooit terug. Of ik moet gequote zijn, een mention hebben gehad.
Klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet helemaal naar Grollo en is een paar uur voorbabbelen dan een lopend buffet en dan naborrelen
Dat laatste sla ik over
Zou mij ook wel lukken. Soms ga ik even op de bank liggen omdat het lijf zeer doet .quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah dat is mij te vroeg. Ik val na het avondeten altijd als een blok in slaap.
Nee niet meer, maar toen ik wel mee deed boeide mij dat ook nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij doet ook niet mee met de telling toch?
Ken die mensen bijna niet, heb er echt geen zin in. Maar soms moet je wel eens wat hequote:
Heb vannacht nog Netflix abo afgesloten. Wil graag Griselda zien. Maar vannacht was ik te moe dus ben maar weer gaan slapen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou mij ook wel lukken. Soms ga ik even op de bank liggen omdat het lijf zeer doet .
Dan zet ik een serie of film op. Maar ik zie nooit veel ben zo vertrokken naar het land der dromen zodra ik ga liggen
Netwerken, socializen...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ken die mensen bijna niet, heb er echt geen zin in. Maar soms moet je wel eens wat he
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-01-2024 07:31SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Voordeel is dat je zo weer verder kan kijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb vannacht nog Netflix abo afgesloten. Wil graag Griselda zien. Maar vannacht was ik te moe dus ben maar weer gaan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |