Ach ja voor je het weet rijd ik weer richting huis, de tijd vliegt ( hopelijk) voorbijquote:
En dan kun je flink gas geven. Binnen het uur weer thuis.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja voor je het weet rijd ik weer richting huis, de tijd vliegt ( hopelijk) voorbij
Tot op de bodem.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan kun je flink gas geven. Binnen het uur weer thuis.
Ja ben er niet eens aan begonnen nog. Maar is van de makers van Narcos en Narcos: Mexico. Mijn favoriete series.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat je zo weer verder kan kijken.
Ik heb netflic genomen voor Virgin River dacht ook doe het voor een maand en dan weer opzeggen,
Maar dat opzeggen vergeet ik steeds
NOu eerder 1,5 uur of iets langer dan een uurtjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan kun je flink gas geven. Binnen het uur weer thuis.
Ken ze geen van tweeen,quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ben er niet eens aan begonnen nog. Maar is van de makers van Narcos en Narcos: Mexico. Mijn favoriete series.
Preciesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ken ze geen van tweeen,
Heb je iin iedergeval wat leuks te kijken de komende dagen
Na 19 uur mag je weer wat harder.quote:
Ben bijrijder dus heb niets aan te trappenquote:
Ja. En je ziet heel veel mensen die gewoon met 100 door blijven rijden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Na 19 uur mag je weer wat harder.
Als het mag wel jaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. En je ziet heel veel mensen die gewoon met 100 door blijven rijden.
Niks hoor, een beetje tempo erin.
Het scheelt toch.
Hey Kreequote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:39 schreef kree het volgende:
koffie dan? was veel eerder wakker deze week dus hang er nog ff in, is niet normaal trouwens.
Veel kijk plezier KWquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:38 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga maar eens een aflevering Griselda proberen. Tot straks!
owh hahaha dit viel me gister op idd. LOL. Rij niet `zo vaak boven die tijden, maart idd kudden volk en nog 1000quote:
Er zijn vast mensen die er ff gebruik van maken. Of misbruik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:41 schreef kree het volgende:
[..]
owh hahaha dit viel me gister op idd. LOL. Rij niet `zo vaak boven die tijden, maart idd kudden volk en nog 1000
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die er ff gebruik van maken. Of misbruik.
Even scheuren na 19 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |