Ja, en dan heb je pech...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 06:58 schreef Dotteke het volgende:
EEn paar seconde latere en het waren 60 minun maar nee hoor het is gebroken door een stuk glas![]()
Morguh GG
Ik twijfelquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga er wel uit. Het is al kwart over zeven.
Tijd voor koffie!
Zat op vele te wachten, maar had jou niet verwachtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je pech...![]()
Mogguh Dot.
Tijd voor heerlijke koffie. Slapen kan altijd nog...quote:
Koffie is wel lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tijd voor heerlijke koffie. Slapen kan altijd nog...
Nee, dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat op vele te wachten, maar had jou niet verwacht![]()
Zie je bijna niet meer hier
Fijn! Lekker genoten dus. Goed zo!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekkeren zo leuk Ik heb zo gelachen dat ik er spierpijn van heb
Neenee. Nee hoor, niks, koffie is juist heel belangrijk!quote:
O je bent van koers veranderdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat is correct en tevens juist.
Heel soms pak ik een paar teltopics en woordgrapjes enzo, maar ik zit niet meer vaak hier of in 40+ of andere SC chats.
Zo kun je het noemen inderdaad.quote:
Nope, was al een tijdje half wakker.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je dan als je wakker wordt gelijk je mobiel aan en naar Fok! ?
Ja, was om 22 uur thuis en gelijk naar bed. Maar zo laat eten is echt niets voor mij de hele nacht last van de maag gehadquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn! Lekker genoten dus. Goed zo!
Ja ze kwamen in eens allemaal tegelijk binnen, allemaal twijfelaard of ze niet weten er uit te gaan of verder te slapenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, was al een tijdje half wakker.
Toen even op fok gekeken en zag dat het hier al druk was.
Was vannacht ook al wakker. Half 12 tot 3 maar dat was me allemaal maar wat te vroeg.
Jazeker. Na het douchen in een rechte streep door naar de keuken en een druk op de 'aan'-knop van het koffiezetapparaat.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze kwamen in eens allemaal tegelijk binnen, allemaal twijfelaard of ze niet weten er uit te gaan of verder te slapen![]()
Op GG na die gaat aan de koffie
Ah ja als je dan zo vroeg gaat slapen kan ik me voorstellen dat je last krijgt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was om 22 uur thuis en gelijk naar bed. Maar zo laat eten is echt niets voor mij de hele nacht last van de maag gehad
We ging pas tegen 19.30 uur eten en ik eet altijd rond 16.30/17 uur
Ligt er ook aan wat je eet. Veel gekruid vlees is dodelijk voor je maagquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja als je dan zo vroeg gaat slapen kan ik me voorstellen dat je last krijgt.
Hopelijk gaat het nu weer een stukje beter? (Ik eet ook altijd half 6 of zo)
Klopt ook! Maar wel lekker.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je eet. Veel gekruid vlees is dodelijk voor je maag
Oeiquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt ook! Maar wel lekker.
Zou wel een gyrosschotel lusten. Maar denk dat ik toch maar voor de boterhammen ga zo.
Dat gebeurd hier net zo.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker. Na het douchen in een rechte streep door naar de keuken en een druk op de 'aan'-knop van het koffiezetapparaat.
Nu een gyrosschotel?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zou wel een gyrosschotel lusten. Maar denk dat ik toch maar voor de boterhammen ga zo.
Ja Speklappie beweerde dit en ik moest hardop lachenquote:
En dan zien dat je de avond ervoor ontzettend gebolkt bent...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gebeurd hier net zo.
Opstaan, toilet, dan douchen aankleden en dan beneden rolgordijnen open en dan koffie
Eerst dingen doen die ik moet doen en dan pas internet aan
IK denk dat ik niet goed tegen die kruiden van de Griek kan altijd last van mijn maag.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja als je dan zo vroeg gaat slapen kan ik me voorstellen dat je last krijgt.
Hopelijk gaat het nu weer een stukje beter? (Ik eet ook altijd half 6 of zo)
Als je het niet zelf hoeft te betalen....quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
Moet vanavond weer uit eten ( eigenlijk geen zin in )
Ah dat is mij te vroeg. Ik val na het avondeten altijd als een blok in slaap.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK denk dat ik niet goed tegen die kruiden van de Griek kan altijd last van mijn maag.
Straks een beetje zuiveringszout en is het weer over.
Moet vanavond weer uit eten ( eigenlijk geen zin in )
Ik eet ook wel eens om 15,30 uur warm, als ik honger of trek heb maak ik het gewoon
Dat blijft toch het lekkerst gyrosquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor.
Of een Hot & Spicy burger menu met 12 hotwings. Kom er maar door.
Je vergist je met iemand anders denk ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja RedShoe beweerde dit en ik moest hardop lachen
Dus vond dit een geweldige topic Titel
Nee sorryquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je vergist je met iemand anders denk ik.
Heb ik nooit wakker van gelegen, men bolkt maar een eind wegquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan zien dat je de avond ervoor ontzettend gebolkt bent...
Thessalonyky ofzoiets geweest?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat blijft toch het lekkerst gyros
Moet trouwens zeggen dat de Griek in Duiven velen malen beter is dan deze in Enschede
Oké, ik dacht alquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee sorry
Het was speklap
Wijw aren met zijn drie nog actief.
Vandaar de fout.
Moet helemaal naar Grollo en is een paar uur voorbabbelen dan een lopend buffet en dan naborrelenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je het niet zelf hoeft te betalen....
Jij doet ook niet mee met de telling toch?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik nooit wakker van gelegen, men bolkt maar een eind weg![]()
Lees trouwens hier nooit terug. Of ik moet gequote zijn, een mention hebben gehad.
Klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet helemaal naar Grollo en is een paar uur voorbabbelen dan een lopend buffet en dan naborrelen
Dat laatste sla ik over
Zou mij ook wel lukken. Soms ga ik even op de bank liggen omdat het lijf zeer doet .quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah dat is mij te vroeg. Ik val na het avondeten altijd als een blok in slaap.
Nee niet meer, maar toen ik wel mee deed boeide mij dat ook nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij doet ook niet mee met de telling toch?
Ken die mensen bijna niet, heb er echt geen zin in. Maar soms moet je wel eens wat hequote:
Heb vannacht nog Netflix abo afgesloten. Wil graag Griselda zien. Maar vannacht was ik te moe dus ben maar weer gaan slapen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou mij ook wel lukken. Soms ga ik even op de bank liggen omdat het lijf zeer doet .
Dan zet ik een serie of film op. Maar ik zie nooit veel ben zo vertrokken naar het land der dromen zodra ik ga liggen
Netwerken, socializen...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ken die mensen bijna niet, heb er echt geen zin in. Maar soms moet je wel eens wat he
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-01-2024 07:31SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Voordeel is dat je zo weer verder kan kijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb vannacht nog Netflix abo afgesloten. Wil graag Griselda zien. Maar vannacht was ik te moe dus ben maar weer gaan slapen.
Ach ja voor je het weet rijd ik weer richting huis, de tijd vliegt ( hopelijk) voorbijquote:
En dan kun je flink gas geven. Binnen het uur weer thuis.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja voor je het weet rijd ik weer richting huis, de tijd vliegt ( hopelijk) voorbij
Tot op de bodem.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan kun je flink gas geven. Binnen het uur weer thuis.
Ja ben er niet eens aan begonnen nog. Maar is van de makers van Narcos en Narcos: Mexico. Mijn favoriete series.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat je zo weer verder kan kijken.
Ik heb netflic genomen voor Virgin River dacht ook doe het voor een maand en dan weer opzeggen,
Maar dat opzeggen vergeet ik steeds
NOu eerder 1,5 uur of iets langer dan een uurtjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan kun je flink gas geven. Binnen het uur weer thuis.
Ken ze geen van tweeen,quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ben er niet eens aan begonnen nog. Maar is van de makers van Narcos en Narcos: Mexico. Mijn favoriete series.
Preciesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ken ze geen van tweeen,
Heb je iin iedergeval wat leuks te kijken de komende dagen
Na 19 uur mag je weer wat harder.quote:
Ben bijrijder dus heb niets aan te trappenquote:
Ja. En je ziet heel veel mensen die gewoon met 100 door blijven rijden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Na 19 uur mag je weer wat harder.
Als het mag wel jaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. En je ziet heel veel mensen die gewoon met 100 door blijven rijden.
Niks hoor, een beetje tempo erin.
Het scheelt toch.
Hey Kreequote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:39 schreef kree het volgende:
koffie dan? was veel eerder wakker deze week dus hang er nog ff in, is niet normaal trouwens.
Veel kijk plezier KWquote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:38 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga maar eens een aflevering Griselda proberen. Tot straks!
owh hahaha dit viel me gister op idd. LOL. Rij niet `zo vaak boven die tijden, maart idd kudden volk en nog 1000quote:
Er zijn vast mensen die er ff gebruik van maken. Of misbruik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:41 schreef kree het volgende:
[..]
owh hahaha dit viel me gister op idd. LOL. Rij niet `zo vaak boven die tijden, maart idd kudden volk en nog 1000
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 07:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die er ff gebruik van maken. Of misbruik.
Even scheuren na 19 uur.
quote:
Zal elke keer als ik water drink aan je denken. Ik drink bijna nooit water want daar neuken de vissen in. Beter bier drinken. Proost.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:07 schreef kree het volgende:
hoever allen trouwens, denken jullie en is het gewoon water echt goedkoop eigenlijk.
ik doe geen promotie, maar weet hert gewoon drinkbaar uit de kraan is een luxe hier.
en komt niet vanzelf uit je kraan.
Hey UNquote:
O wat lekker, ik heb kudt geslapen vannachtquote:
Ik was zo moe, bier, eten, 30 graden, veel gewandeldquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat lekker, ik heb kudt geslapen vannacht
zuinig mee om gaan is wel het idee idd.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zal elke keer als ik water drink aan je denken. Ik drink bijna nooit water want daar neuken de vissen in. Beter bier drinken. Proost.
Lekker dat je dan een goede nachtrust hebt tochquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik was zo moe, bier, eten, 30 graden, veel gewandeld
Ja nog een paar punten voor 6660quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dat je dan een goede nachtrust hebt toch
En vergeet niet tussen door bolk je ook nogook een drukke bezigheid
O nu ga je daar voorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja nog een paar punten voor 6660
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja nog een paar punten voor 6660
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |