Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-01-2024 02:31SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nee. Beetje YT kijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben jij nog iets leuks aan het doen Killem?
Waar is die Karen eigenlijk gebleven?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:35 schreef devzero het volgende:
Waar is die DM stalker @:kree eigenlijk gebleven?
Kan zij het helpen dat ze wordt lastig gevallen in DM. "karen" is een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar is die Karen eigenlijk gebleven?
Ja dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Karen_(slang)
@HappyCharlyquote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik.
Maar over wie hebben we het?
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja tot nu
was mtv duits de partyzone
nou druk met werk, moet zeggen dat is mijn medicijn, want zonder ontspoor ik zeg maar...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee kutweek.
Ben eigenlijk fulltime bezig medicijnen af te bouwen.
Goed eten en goed slapen gaat nog. (Behalve slapen nu dan ff)
Rest is bagger.
Jij dan?
Ben je weer wakker?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
nou druk met werk, moet zeggen dat is mijn medicijn, want zonder ontspoor ik zeg maar...
dus ben er moe van we;l elke dag, maar met gedachte gewoon lekker bezig geweest met werken en centje verdienen. maar snap je wel hoor. zelfde probleem had ik.
Deze man.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 03:52 schreef kree het volgende:
heejje en ik val niemand lastig in DM dat er voor niks drama gemaakt werd kan ik niks aan doen
sommige kicken op aandacht enzo nu eenmaal. maar iedereen kent me genoeg wel hier dat ik het daar niet om doe.
zat Black Mirror te kijken laatste wat er was, maar niet boeiend die... tegenvaller wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 03:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar je was opeens weg. Game on en weg was je.
Ik ga pitten. Ben van plan om minimaal 12 uren te slapen. Heb ik wel nodig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 03:56 schreef kree het volgende:
[..]
zat Black Mirror te kijken laatste wat er was, maar niet boeiend die... tegenvaller wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |