SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
You put the lime in the coconut and drink them both upmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Moe, maar kan niet slapen
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
hAloa!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wachten op de man met de hamer.Don't follow me. I am lost too
Deja Vuquote:Don't follow me. I am lost too
Nog ff bier drinken en dan ook eens een poging tot meuren doen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Slaap wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog ff bier drinken en dan ook eens een poging tot meuren doen.Don't follow me. I am lost too
Ik vind het wel grappig dat Speklappie denkt dat ik geen seks hebOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Grappig lappie is het wel
Laat genoegquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
wat is datquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Speklappie denkt dat ik geen seks heb"Geen Seks"
![]()
![]()
Truste hAloaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ook nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jep,
Druk maken is de taak van de compressorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
die is er nog goed in ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Jep,
Druk maken is de taak van de compressor
ik ben soms ook wel een compressor![]()
![]()
Vreetzakken unitedquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En weer honger nu. Altijd hetzelfde op fok.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ff white bear staat nog ff op van black mirror, volgens mij was die goed..Do what you love, love what you do!![]()
wat een heerlijk moment als je aan de conducteur vraagt wat ze komend weekend voor plannen heeft of dat ze alleen maar aan het werk is
morgen ga ik kaartjes knippen in der stoomtrein in de Efteling..... Leuk!! tot morgen dan![]()
![]()
kom je ookquote:er komt een hele leuke dame kaartjes knippen bij de stoomtrein en dat is dan nog voor je stoom kunt afblazen
![]()
![]()
Alvast voorpret.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
nu aleerst nog ff bier drinken anders ben ik veel te fit morgen
![]()
![]()
![]()
Je kunt altijd nog de Vogel Rok doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 00:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat zeker welik kom bijna spontaan klaar bij de gedachte dat de Python in onderhoud is
Eén keer in geweest, maar nooit weer. Python heb ik ook een keer gedaan, maar was ook eenmalig.![]()
![]()
die doe ik geblindoekt dronken nog achterstevorenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog de Vogel Rok doen.
Eén keer in geweest, maar nooit weer. Python heb ik ook een keer gedaan, maar was ook eenmalig.![]()
![]()
ik vond ze allemaal wel grappig eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog de Vogel Rok doen.
Eén keer in geweest, maar nooit weer. Python heb ik ook een keer gedaan, maar was ook eenmalig.Do what you love, love what you do!![]()
Vogel Rok is ook donker, dus geblinddoekt is overbodig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
die doe ik geblindoekt dronken nog achterstevoren![]()
![]()
Kan niet meer slapenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
morning koning. wat brengt u zo vroeg?
![]()
![]()
Jazekerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Killem!
Jazeker, alles lekker?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
tuurlijk afgezien van punten sparen etc en wie dat dus geen reet boeit... is het hier midden in de nacht nog wel eens gezelligquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:12 schreef KoningWouter het volgende:
Ik hoorde dat het hier gezellig was
Do what you love, love what you do!![]()
ik heb een stuk hout opgehaald vanavond en straks ga ik naar de eftelingquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Helemaal!
Hoe gaat het met jou dan Harrie?![]()
![]()
Winnaar! De Efteling is gruwelijk!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb een stuk hout opgehaald vanavond en straks ga ik naar de efteling![]()
nou nog iets te vroeg voor mij nu. maar later.quote:
vertel is Koning even in anekdotes ofzo, had je leuke week en wat meegemaakt?Do what you love, love what you do!![]()
Nee kutweek.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou nog iets te vroeg voor mij nu. maar later.
vertel is Koning even in anekdotes ofzo, had je leuke week en wat meegemaakt?
Ben eigenlijk fulltime bezig medicijnen af te bouwen.
Goed eten en goed slapen gaat nog. (Behalve slapen nu dan ff)
Rest is bagger.
Jij dan?![]()
Dat is balen. Maar fijn dat eten en slapen wel goed gaan (m.u.v. nu dan).quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee kutweek.
Ben eigenlijk fulltime bezig medicijnen af te bouwen.
Goed eten en goed slapen gaat nog. (Behalve slapen nu dan ff)
Rest is bagger.
Jij dan?![]()
Komt wel weer goed. Ben al op de helft!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is balen. Maar fijn dat eten en slapen wel goed gaan (m.u.v. nu dan).![]()
![]()
Sowieso nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
DTS is niet ready voor KW & KW.
Moet ook even een beetje wakker worden hoor.![]()
Krijg er honger van.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 01:45 schreef KoningWouter het volgende:
Is het altijd 's nachts zo dood?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
We krijgen dagelijks van @Mickytjuh te horen dat als ze alweer seks heeft gehad. Net zo vaak als @Mazikeen die haar pilsjes post![]()
![]()
Ik vond het wel toffe stukjes.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat er niets meer kwam![]()
![]()
Waar zijn de werkman paints gebleven?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vond het wel toffe stukjes.![]()
Ik ook nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Werkman ken ik wel ik kreeg altijd dmquote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt nog wel in dat topic gepostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Werkman ken ik wel ik kreeg altijd dmProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wel meer mensen die die DMs kregenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Werkman ken ik wel ik kreeg altijd dmHij was gewoon erg onder de invloed indruk van dit middel deze bandquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: