Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-02-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nee daar zorg ik wel voorquote:Op zondag 4 februari 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Nog even zo door en je staat weer op 1
Ja het is zeker rustig
quote:
ALs je zo alleen zit dan gebeurd het gewoon dan vlieg je omhoogquote:
Ja voor mij doen goed. IK kwam hier binnen en zag jou alleen zitten, ik dacht laat maar punten pakken.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot!
Lekker geslapen?
Haha ja ik was helemaal verbaasd. Na de aflevering Narcos had er nog niemand gereageerd. Daarna even meds opgehaald bij mijn pa en ook nog maar weinig reacties.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor mij doen goed. IK kwam hier binnen en zag jou alleen zitten, ik dacht laat maar punten pakken.
Ben even op de bank serie gaan kijken en werd om 8 uur wakker van de medicijnen wekker
Is een unicum, gebeurd niet veel meer, meestal is UN er wel in de ochtend.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja ik was helemaal verbaasd. Na de aflevering Narcos had er nog niemand gereageerd. Daarna even meds opgehaald bij mijn pa en ook nog maar weinig reacties.
Ja en UN is ook best fanatiek.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is een unicum, gebeurd niet veel meer, meestal is UN er wel in de ochtend.
Dat ik weer even in slaap ben gevallen is ook een wonder, ben er niet beter van geworden
Heb ik dus heel even heel vast geslapen
Ja UN kan er ook wat van.quote:Op zondag 4 februari 2024 09:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja en UN is ook best fanatiek.
Lekker rustig aan doen vandaag dan.
Ik ga vanmiddag ook nog even liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |