SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb geen favoriet, ik hou gewoon van chipsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:28 schreef mario390 het volgende:
he du mensen
pricilla is niet de tochter
van king![]()
je moet me verstaan
mutti 2 dage eingeladen
moet 2 keer selfs eten
makenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
eingeladen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:32 schreef Paul het volgende:
je moet me verstaan
mutti 2 dage eingeladen
moet 2 keer selfs eten
makenTrust nobody![]()
die moet je in je huid implanteren, dan heb je altijd 5Gquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
klinkt wel als een rapquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:32 schreef Paul het volgende:
je moet me verstaan
mutti 2 dage eingeladen
moet 2 keer selfs eten
makenUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die moet je in je huid implanteren, dan heb je altijd 5G
Trust nobody![]()
dikke titten beim bücken wippen
dikke titten beim bücken wippenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ok hou opquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:39 schreef Paul het volgende:
het komt nog paredao duplo
weet niet of en spel ook komt
Uw ADH vitamine Worst
Hören Sie Marioquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:39 schreef mario390 het volgende:
halt de schnautze en luister me
priscilla is niet de Dochter van Elvis
du conjos
Er hat immer RechtTrust nobody![]()
google translate begrijpt dit ook al nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:39 schreef Paul het volgende:
het komt nog paredao duplo
weet niet of en spel ook komtTrust nobody![]()
wiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewie
wiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewieTrust nobody![]()
priscilla presley du idiotquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:47 schreef HappyCharly het volgende:
wiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewie![]()
dat weet ik uiteraard welquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
wannneer you niet weet
dat het zijn vrouw isTrust nobody![]()
brandalarmquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:47 schreef HappyCharly het volgende:
wiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewieUw ADH vitamine Worst
Mijn hoofd is te volOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:54 schreef JustinK het volgende:
Ik ga even lekker de binnenkant van m'n ogen bekijkenTrust nobody![]()
wiequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Ik weet het niet....quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
daar zijn pilletjes voor...
komt t?
Ik heb geen oxazepam meer.... Dus ik ga gewoon even een bodyscan doen denk ikOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
had t al weggehaald... bedoelde t niet onaardig...quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik weet het niet....
Ik heb geen oxazepam meer.... Dus ik ga gewoon even een bodyscan doen denk ik
bodyscan is een goed idee
en dan val je daarna hopelijk lekker in slaapTrust nobody![]()
![]()
i
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
(Bijna) iedereen wil naar Harrie toe maar dat besef duurt ffquote:Mijn stok(je)quote:Je moest eens wetenquote:Helmond schijnt lastig te zijn maar oerwoudquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Is zijn stokje zo moeilijk te vinden? Verstopt in een groot oerwoud?Nee
Toen kreeg ik telefoon dus ik ga niet verder terug lezen niequote:![]()
![]()
daarom drink ik elke dag een paar patersquote:dat helpt mij de volgende dag met een relatief leeg hoofd te beginnen
![]()
![]()
de idee klinkt Marokaansquote:
de ideeenbus kan wel
een idee of het idee ook
ik ben geen taalnazi maar ik denk gewoon dat we voldoende taalverloedering hebben geaccepteerd![]()
![]()
https://onzetaal.nl/taalloket/de-het-ideequote:Op donderdag 8 februari 2024 23:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
de idee klinkt Marokaans
de ideeenbus kan wel
een idee of het idee ook
ik ben geen taalnazi maar ik denk gewoon dat we voldoende taalverloedering hebben geaccepteerd
De idee betekent 'filosofisch, godsdienstig of sociologisch denkbeeld, inzicht of principe'.Trust nobody![]()
Ik vond het Marokaans klinken en aangezien die etterbakken alles op het geloof gooien snap ik wel waar het vandaan komt dat gevoelquote:Op donderdag 8 februari 2024 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taalloket/de-het-idee
De idee betekent 'filosofisch, godsdienstig of sociologisch denkbeeld, inzicht of principe'.
maar jij mag gewoon de zeggen tegen mij![]()
![]()
jij mag dat ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik gebruik best vaak verkeerde lidwoorden![]()
![]()
prettigquote:Op donderdag 8 februari 2024 23:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik vond het Marokaans klinken en aangezien die etterbakken alles op het geloof gooien snap ik wel waar het vandaan komt dat gevoel
maar jij mag gewoon de zeggen tegen mij
het was namelijk gewoon goed
ik wacht nog wel even op excuses...
mij van taalverloedering betichten
Trust nobody![]()
Sorry HCquote:Op donderdag 8 februari 2024 23:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
prettig
het was namelijk gewoon goed
ik wacht nog wel even op excuses...
mij van taalverloedering betichten![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thank you [ afbeelding ]De Harrie![]()
![]()
Ow nee ik las het ook niet als onaardig.quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
had t al weggehaald... bedoelde t niet onaardig...
bodyscan is een goed idee
en dan val je daarna hopelijk lekker in slaap
Mijn voorraadje was op en heb geen nieuwe meer besteld. Kan tegenwoordig weer gewoon redelijk slapen eigenlijk
Maar heb vandaag niet gewandeld na het werk, hoewel ik op het werk al vol zat.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
misschien lukt het morgen weer om te wandelenquote:Op donderdag 8 februari 2024 23:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow nee ik las het ook niet als onaardig.
Mijn voorraadje was op en heb geen nieuwe meer besteld. Kan tegenwoordig weer gewoon redelijk slapen eigenlijk
Maar heb vandaag niet gewandeld na het werk, hoewel ik op het werk al vol zat.
nu lekker slapen?Trust nobody![]()
Ja ik ben net in bed gaan liggen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
misschien lukt het morgen weer om te wandelen
nu lekker slapen?Nope.quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:43 schreef Paul het volgende:
OVER EEN KWARTIER MAG @:MICKYTJUH CARNAVALLEN
Carnaval begint zondag om elf voor negen in de kerkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker sliepen HCOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
HUHHH zaterdag ga ik dus nepcarnavallenquote:Op donderdag 8 februari 2024 23:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik ben net in bed gaan liggen.
[..]
Nope.
Carnaval begint zondag om elf voor negen in de kerk
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Great Minds....quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zocht een plaatje die @:FreshFruit weleens post, is heel schattigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga nog even lezenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Goed ideeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik wou dat ik dat kon.....Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga dan ook nog met de werkmobiel om het compeet te makenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
ik kan dat altijd, want thuiswerkgenot![]()
![]()
Ik zie het al voor me midden in een uitleg aan de klas dat je weg gaatquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ik zou gewoon de klas in lopenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me midden in een uitleg aan de klas dat je weg gaat
Heb je ff
Jongens begin maar alvast aan het huiswerk ze komt straks terug
AH-XL here we come![]()
![]()
WhahahaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wtf bedoel je? Ikquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:05 schreef HappyCharly het volgende: [..] was dit altijd al jouw kleur?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dan nog maar een peuk en verder proberen te slapen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zeg maar vrouw.Ik heb er één en ik ben er trots op
de saaiheid hier, neeee snappen jullie niet dat topic leuk is als je alleen zelf ook leuk doet?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-02-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 1949 / +273 / +0 / 2838 / 3357
2. devzero / 757 / +67 / +0 / 313 / 478
3. mario390 / 366 / +122 / +78 / 94 / 189
4. JustinK / 348 / +91 / +0 / 606 / 806
5. Harrie / 304 / +78 / +23 / 448 / 619
6. KillemWieft / 265 / +59 / +0 / 107 / 186
7. HappyCharly / 261 / +34 / +0 / 507 / 656
8. KoningWouter / 251 / +15 / +0 / 211 / 284
9. Mazikeen / 212 / +0 / +0 / 357 / 446
10. DerRabbit / 190 / +36 / +0 / 277 / 352
11. Mickytjuh / 185 / +39 / +2 / 351 / 455
12. Paul / 184 / +18 / +0 / 618 / 776
13. hemarookworst / 146 / +35 / +2 / 214 / 291
14. kree / 127 / +16 / +0 / 233 / 306
15. Shii / 97 / +6 / +0 / 91 / 139
16. gebrokenglas / 95 / +0 / +0 / 48 / 75
17. DJMO / 95 / +22 / +21 / 80 / 123
18. Rob / 85 / +7 / +0 / 109 / 138
19. ToT / 73 / +1 / +0 / 252 / 297
20. M_0_0_N / 71 / +0 / +0 / 366 / 427SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
![]()
En.
Midden in de nacht-hoest-bolk-dingesOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
hoest en zoquote:Op vrijdag 9 februari 2024 03:41 schreef Sally het volgende:
![]()
En.
Midden in de nacht-hoest-bolk-dinges![]()
![]()
Ja dat, dus.quote:
Al nachtenlang.
#niegrappigmeer.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh vervelend. Ik neem aan dat je alle huismiddeltjes al hebt geprobeerd. Hopelijk gaat het snel overquote:Op vrijdag 9 februari 2024 03:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja dat, dus.
Al nachtenlang.
#niegrappigmeer.![]()
Ja, en nog steeds geprobeerd.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 03:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh vervelend. Ik neem aan dat je alle huismiddeltjes al hebt geprobeerd. Hopelijk gaat het snel over
Zegtereswatvan, devje.
Stop met hoestenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 03:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, en nog steeds geprobeerd.
Zegtereswatvan, devje.![]()
![]()
Yeah, lief!quote:![]()
![]()
En nou ho..., oh nog niet helemaal dus.
Wilde zeggen: hopen dat het helpt.
We gaan weer proberen te zzssjlapennnnn.
STOP MET HOESTEN EN GA SLAPENquote:Op vrijdag 9 februari 2024 03:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Yeah, lief!![]()
![]()
En nou ho..., oh nog niet helemaal dus.
Wilde zeggen: hopen dat het helpt.
We gaan weer proberen te zzssjlapennnnn.
Ja, was het maar zo makkelijk. Maar ik wens je een voorspoedige en rustige nachtrust toe![]()
![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
quote:
Ik ga terug naar bed.Ik heb er één en ik ben er trots op
Vrijdag gewoon 9-5quote:Op vrijdag 9 februari 2024 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Lekker! Alleen begint je week wel weer eerder als je zo vroeg op maandag begintmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ben een bepaald pakket aan 't upgraden. Installer trapt daarbij allerlei scripts afquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wat voor pakket?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ben een bepaald pakket aan 't upgraden. Installer trapt daarbij allerlei scripts af![]()
Dat zeg ik liever niet
Niet voor jou, maar ik zit wel best in een niche. I.c.m. mijn woonplaats, die ik vast wel eens gedropt heb hier, heeft een sherlock binnen twee minuten mijn werkgever, en dat vind ik geen prettig idee
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
No problem. Gelukkig loopt hij hier niet meer rond, maar we hadden in een begin een creep rond lopen hier die behoorlijk aan het stalken was.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:39 schreef Speklap3000 het volgende:
Dat zeg ik liever niet
Niet voor jou, maar ik zit wel best in een niche. I.c.m. mijn woonplaats, die ik vast wel eens gedropt heb hier, heeft een sherlock binnen twee minuten mijn werkgever, en dat vind ik geen prettig idee![]()
Maar vandaar ook 't tijdstip. Upgrade moet plaatsvinden buiten kantooruren. Maar tis veel wachten
Heb in 't verleden ook zoiets gehad, ben daarom redelijk schuchter met het delen van informatie die naar mijn persoon kan leidenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:42 schreef devzero het volgende:
[..]
No problem. Gelukkig loopt hij hier niet meer rond, maar we hadden in een begin een creep rond lopen hier die behoorlijk aan het stalken was.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Slaap ze!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:42 schreef devzero het volgende:
Maar ik ga er vandoor. Mooi tijd dat je wat punten kan pakken![]()
![]()
Wij hadden laatst een forse software upgrade en hadden daar gewoon bijna een week voor uitgetrokken. Herinstalleren van 800 servers + wat testen duurde gelukkig maar 3 dagenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:42 schreef Speklap3000 het volgende:
Maar vandaar ook 't tijdstip. Upgrade moet plaatsvinden buiten kantooruren. Maar tis veel wachten![]()
![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was loos?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
[ Bericht 30% gewijzigd door gebrokenglas op 09-02-2024 06:08:17 ]How can I make this topic about me?![]()
Hey GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En twee minuten later kom jijquote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:42 schreef devzero het volgende:
Maar ik ga er vandoor. Mooi tijd dat je wat punten kan pakken![]()
![]()
Tja. Heb je nog geluk dat ik niet gelijk gekomen ben toen ik wakker was.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tsja, Dot doet niet mee met de punten maar als ze post moet jij wel weer tegenposten...quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja. Heb je nog geluk dat ik niet gelijk gekomen ben toen ik wakker was.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, Dot doet niet mee met de punten maar als ze post moet jij weer tegenposten...
Anders Dot vragen of ze een kopje koffie voor je zet. Is ze wel even bezig in de keuken.How can I make this topic about me?![]()
dot heeft het altijd gedaanquote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, Dot doet niet mee met de punten maar als ze post moet jij wel weer tegenposten...
Wie komt er vlak na mij binnenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Anders Dot vragen of ze een kopje koffie voor je zet. Is ze wel even bezig in de keuken.
Ja blijkbaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In de keuken vindt je wel koffie denk ik
Helaas das dikk pech
Ja ik merk het.
* gebrokenglas staat zuchtend op en slentert naar de keuken, kijken of er nog koffie is.How can I make this topic about me?![]()
Gelukkig heeft HC nét koffie voor GG gezet..quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja ik merk het.
* gebrokenglas staat zuchtend op en slentert naar de keuken, kijken of er nog koffie is.
Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja ik merk het.
* gebrokenglas staat zuchtend op en slentert naar de keuken, kijken of er nog koffie is.hier heb je je bakkie hoor
was je even aan het pesten
![]()
Wel heel wat anders dan BB Ne/Be of nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat fijn voor je dat je een goede dag had!quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gewoon, dat ik een goede dag had
@:KoningWouter
Hopelijk weet je dat vast te houden!![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:37 schreef Dotteke het volgende:
Wel heel wat anders dan BB Ne/Be of niet3 of 4 jaren geleden heeft en
proefing over 45 uren geduurt![]()
Slaap lekker sweet dreamsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:40 schreef KoningWouter het volgende:
Ik draai me nog even om. Tot straks
Je zit er helemaal in of niet, dag en nacht?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:40 schreef mario390 het volgende:
[..]3 of 4 jaren geleden heeft en
proefing over 45 uren geduurtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee zo en lange proefing is nurquote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit er helemaal in of niet, dag en nacht?
en keer in 3 weken ofzo, de anderen
proefingen zijn korter
en nur donderdag, vrijdag of zaterdag![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:40 schreef KoningWouter het volgende:
Ik draai me nog even om. Tot straksTrust nobody![]()
Oke, gelukkig maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bah kan echt niet meer slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja tijdens zo opdracht kan het zeker nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer, je kan dat niet altijd van te voren inschatten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@dot,wil je ff een kopje koffie voor me zetten?
Ja hoor lekkere speklap. Vooral omdat je zo lief was toen ik binnen kwamquote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:53 schreef Speklap3000 het volgende:
@:dot,wil je ff een kopje koffie voor me zetten?
Nicequote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor lekkere speklap. Vooral omdat je zo lief was toen ik binnen kwam
Ho ho ho merry Christmas
Je kan het maar gezegd hebben
quote:
tiet veur koffie maar weer
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-02-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 2009 / +273 / +60 / 2854 / 3392
2. devzero / 847 / +67 / +90 / 330 / 509
3. mario390 / 379 / +122 / +91 / 97 / 200
4. JustinK / 348 / +91 / +0 / 606 / 806
5. Harrie / 304 / +78 / +23 / 448 / 619
6. KillemWieft / 265 / +59 / +0 / 107 / 186
7. HappyCharly / 262 / +34 / +1 / 508 / 659
8. KoningWouter / 251 / +15 / +0 / 213 / 287
9. Mazikeen / 212 / +0 / +0 / 357 / 446
10. DerRabbit / 190 / +36 / +0 / 277 / 352
11. Mickytjuh / 185 / +39 / +2 / 353 / 457
12. Paul / 184 / +18 / +0 / 618 / 776
13. kree / 163 / +16 / +36 / 233 / 307
14. hemarookworst / 146 / +35 / +2 / 214 / 291
15. gebrokenglas / 105 / +0 / +10 / 54 / 84
16. Shii / 97 / +6 / +0 / 91 / 139
17. DJMO / 96 / +22 / +22 / 82 / 125
18. Rob / 85 / +7 / +0 / 109 / 138
19. ToT / 73 / +1 / +0 / 252 / 297
20. M_0_0_N / 71 / +0 / +0 / 366 / 427SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
@bondage voor je vele werk
hoiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Killemquote:
Lekkeren
OpstaantijdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mogguh maatje!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:49 schreef mario390 het volgende:
verdammt yasmin eliminiert nach
4 uren, de vorgebene sekonden
was over
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mogguh kerel! Jij ook een fijne dag!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hej Killem!
Goedemorgen!
Ik moet er meteen vandoor dus fijne dag gewenst!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 06:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gelukkig heeft HC nét koffie voor GG gezet..Dankjewel.
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 07:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hej Killem!
Goedemorgen!
Ik moet er meteen vandoor dus fijne dag gewenst!
Hey Paulquote:
![]()
![]()
Ga je buiten bier drinken en kut roepen nog iets leuks doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
Ga je buiten bier drinken en kut roepen nog iets leuks doen?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: