quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thank you [ afbeelding ]De Harrie
Ow nee ik las het ook niet als onaardig.quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
had t al weggehaald... bedoelde t niet onaardig...
bodyscan is een goed idee
en dan val je daarna hopelijk lekker in slaap
misschien lukt het morgen weer om te wandelenquote:Op donderdag 8 februari 2024 23:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow nee ik las het ook niet als onaardig.
Mijn voorraadje was op en heb geen nieuwe meer besteld. Kan tegenwoordig weer gewoon redelijk slapen eigenlijk
Maar heb vandaag niet gewandeld na het werk, hoewel ik op het werk al vol zat.
Ja ik ben net in bed gaan liggen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
misschien lukt het morgen weer om te wandelen
nu lekker slapen?
Nope.quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:43 schreef Paul het volgende:
OVER EEN KWARTIER MAG @:MICKYTJUH CARNAVALLEN
HUHHH zaterdag ga ik dus nepcarnavallenquote:Op donderdag 8 februari 2024 23:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik ben net in bed gaan liggen.
[..]
Nope.
Carnaval begint zondag om elf voor negen in de kerk
Great Minds....quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zocht een plaatje die @:FreshFruit weleens post, is heel schattig
Ik ga dan ook nog met de werkmobiel om het compeet te makenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
ik kan dat altijd, want thuiswerkgenot
Ik zie het al voor me midden in een uitleg aan de klas dat je weg gaatquote:
Ik zou gewoon de klas in lopenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me midden in een uitleg aan de klas dat je weg gaat
Wtf bedoel je? Ikquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:05 schreef HappyCharly het volgende: [..] was dit altijd al jouw kleur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |