dat weet ik uiteraard welquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
wannneer you niet weet
dat het zijn vrouw is
brandalarmquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:47 schreef HappyCharly het volgende:
wiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewie
slaap lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:54 schreef JustinK het volgende:
Ik ga even lekker de binnenkant van m'n ogen bekijken
wiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
Ik weet het niet....quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
daar zijn pilletjes voor...
komt t?
had t al weggehaald... bedoelde t niet onaardig...quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik weet het niet....
Ik heb geen oxazepam meer.... Dus ik ga gewoon even een bodyscan doen denk ik
(Bijna) iedereen wil naar Harrie toe maar dat besef duurt ffquote:
Mijn stok(je)quote:
Je moest eens wetenquote:
Helmond schijnt lastig te zijn maar oerwoudquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Is zijn stokje zo moeilijk te vinden? Verstopt in een groot oerwoud?
Toen kreeg ik telefoon dus ik ga niet verder terug lezen niequote:
daarom drink ik elke dag een paar patersquote:
de idee klinkt Marokaansquote:
https://onzetaal.nl/taalloket/de-het-ideequote:Op donderdag 8 februari 2024 23:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
de idee klinkt Marokaans
de ideeenbus kan wel
een idee of het idee ook
ik ben geen taalnazi maar ik denk gewoon dat we voldoende taalverloedering hebben geaccepteerd
Ik vond het Marokaans klinken en aangezien die etterbakken alles op het geloof gooien snap ik wel waar het vandaan komt dat gevoelquote:Op donderdag 8 februari 2024 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taalloket/de-het-idee
De idee betekent 'filosofisch, godsdienstig of sociologisch denkbeeld, inzicht of principe'.
jij mag dat ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik gebruik best vaak verkeerde lidwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |