SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja ik heb een sportkleding wasje er in zittenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
naar @Harrie?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:13 schreef Speklap3000 het volgende:
oja kut ik zou vandaag nog naar Helmond zijn gegaanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik heb een sportkleding wasje er in zittenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja Harrie zijn stokje even zoekenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik zit er toch nog over te denken hoor dat hele geval met dat liedje, hmmms eigenlijk denk ik persoonlijk het moet kunnen op leuke manier enzo wel en collegiaal.Do what you love, love what you do!![]()
Erger. In Helmond.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Is zijn stokje zo moeilijk te vinden? Verstopt in een groot oerwoud?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
gozer is toch al richting pensioen die dat deed. hahaha ik zou het niet durven hoor dat soort grappen hoe goed bedoelt ook. Maar je bent echt fucked als er een melding gemaakt wordt. hahaDo what you love, love what you do!![]()
vertel, ik hou van positieve verhalenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gewoon, dat ik een goede dag had
@:KoningWouter
Ja leuk dagje dan?Do what you love, love what you do!![]()
niet eens gehuild!quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
vertel, ik hou van positieve verhalen
Ja leuk dagje dan?
Trust nobody![]()
Grotendeels hiervandaan: https://www.forumsmileys.nl/smileys_diverse.php
Ook hier vanalles te vinden: https://hallon.nl/smilies5/met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nou dat is al positief, reden daartoe dan soms? zeg maar eerlijk hoor.quote:
Heb het ook wel eens soms?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is al positief, reden daartoe dan soms? zeg maar eerlijk hoor.
Heb het ook wel eens soms?
iets minder smileys graag voor jou en post wat meer inhoudelijker.... weet dat het mag. maar ok genoeg is genoeg hequote:
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
iets minder smileys graag voor jou en post wat meer inhoudelijker.... weet dat het mag. maar ok genoeg is genoeg he
ok reden om zal hem nog eens uitleggen en heb het al vaker gezegd, het topic gaat zo saai worden als we alleen nog smileys en YouTube posten enzo..... Er is vast wel wat leukers als dat te verzinnen om te vertellen en typ het het gewoon beetje uit enzo?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Het is deze maand nog ff doorkomen. Daarna krijgen we Spekkie 2.0quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
ok reden om zal hem nog eens uitleggen en heb het al vaker gezegd, het topic gaat zo saai worden als we alleen nog smileys en YouTube posten enzo..... Er is vast wel wat leukers als dat te verzinnen om te vertellen en typ het het gewoon beetje uit enzo?![]()
![]()
Als je punten wil pakken is een goed gesprek het laatste wat je kunt gebruikenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
ok reden om zal hem nog eens uitleggen en heb het al vaker gezegd, het topic gaat zo saai worden als we alleen nog smileys en YouTube posten enzo..... Er is vast wel wat leukers als dat te verzinnen om te vertellen en typ het het gewoon beetje uit enzo?
Jij snapt hetquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is deze maand nog ff doorkomen. Daarna krijgen we Spekkie 2.0met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ik vind er geen reet aan hoor als ik hier reeks smileys en bolk zie...... tsjaaaaaa hoe grappig gaat het nog worden na tijdje... om te zien hoe je in rang stijgt in het lijstje dan door bs te posten..
kan ik ook nl. maarja af en toe is het hier nog gezellig als iedereen beetje kletst enzo.Do what you love, love what you do!![]()
yup en als iedereen dat doet is dit topic ook zo doodquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als je punten wil pakken is een goed gesprek het laatste wat je kunt gebruikenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
yup en als iedereen dat doet is dit topic ook zo dood
gelukkig draait deze reeks niet om jouw behoeftequote:Op donderdag 8 februari 2024 20:40 schreef kree het volgende:
ik vind er geen reet aan hoor als ik hier reeks smileys en bolk zie...... tsjaaaaaa hoe grappig gaat het nog worden na tijdje... om te zien hoe je in rang stijgt in het lijstje dan door bs te posten..
kan ik ook nl. maarja af en toe is het hier nog gezellig als iedereen beetje kletst enzo.Uw ADH vitamine Worst
Dat doe ik gewoon in 1 xquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:40 schreef kree het volgende:
kan ik ook nl. maarja af en toe is het hier nog gezellig als iedereen beetje kletst enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmms het leeft dit topicquote:
1 omdat ie nog actief is
2 omdat er soms mensen zijn die wat vertellen nog
Als iedereen het alleen doet om score dan is dit zo weg, ik twijfel hoor want denk waarom zou ik hier wat vertellen nog. kan ook in andere nl........
Dus ok doe beetje mee en vertel eens wat waar opa te reageren is ook nog, dat maakt het leuker?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
hmms het leeft dit topic
1 omdat ie nog actief is
2 omdat er soms mensen zijn die wat vertellen nog
Als iedereen het alleen doet om score dan is dit zo weg, ik twijfel hoor want denk waarom zou ik hier wat vertellen nog. kan ook in andere nl........
Dus ok doe beetje mee en vertel eens wat waar opa te reageren is ook nog, dat maakt het leuker?
ja omarm de saaiheid maar van naar smileys naar elkaar te posten voor je post Count en score. haha lekker gezellig welquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig draait deze reeks niet om jouw behoefte
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Iedereen gewoon posten op zijn/haar eigen manier lijkt mij.
ja hoor daar heb ik niks mis mee, maar het nikszeggende posts waarop een nikszeggende post dan weer komt wel en de af en toe drama enzo. haha dat is toch niet leuk?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Iedereen gewoon posten op zijn/haar eigen manier lijkt mij.
Ik probeer het echt he, maar twijfel al of ik niet beter naar een ander topic kan gaan.
Ik riep op tot juichsmileys
solly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor daar heb ik niks mis mee, maar het nikszeggende posts waarop een nikszeggende post dan weer komt wel en de af en toe drama enzo. haha dat is toch niet leuk?
Ik probeer het echt he, maar twijfel al of ik niet beter naar een ander topic kan gaan.
Ik ben hier dik een maand al niet meer geweest omdat mensen elkaar steeds lopen te vertellen hoe wel of niet gepost moet worden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor daar heb ik niks mis mee, maar het nikszeggende posts waarop een nikszeggende post dan weer komt wel en de af en toe drama enzo. haha dat is toch niet leuk?
Daar vind ik niks aan.![]()
zucht ik kijk ff of er nog andere SC is voor vanavond....
Of hebben jullie nog wat leuks om over te kletsen?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
Ik riep op tot juichsmileys
solly
Welnee geen sorry joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Geen paardjes meer op draaimolens.
ik heb er geen problemen mee hoor met posts of een smiley enzo,quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben hier dik een maand al niet meer geweest omdat mensen elkaar steeds lopen te vertellen hoe wel of niet gepost moet worden.
Daar vind ik niks aan.
Maar meer denk ik, wat heeft het voor nut smileys achter elkaar te posten enzo... niks mis mee.
Maar heel gezellig is het ook niet.Do what you love, love what you do!![]()
Doe ik ook vaak, even lekker gekke 10 minuten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er geen problemen mee hoor met posts of een smiley enzo,
Maar meer denk ik, wat heeft het voor nut smileys achter elkaar te posten enzo... niks mis mee.
Maar heel gezellig is het ook niet.![]()
![]()
Laters.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:48 schreef kree het volgende:
ik ga ff andere SC kijken. zie ik het hier morgen wel weer![]()
![]()
trom-pettenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Trust nobody![]()
het is hier heel leuk of gewoon onwijs niet leuk. hahahaha naja daarom zijn er andere SCquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, even lekker gekke 10 minuten. [ afbeelding ]
waar ga je heen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
het is hier heel leuk of gewoon onwijs niet leuk. hahahaha naja daarom zijn er andere SCTrust nobody![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
nou ff kijken nog, beetje die nog actief is? tips?
Touwtrek topic?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
nou ff kijken nog, beetje die nog actief is? tips?![]()
nou blijf jij gezellig hier smileys posten enzo dan mss welquote:
dealquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou blijf jij gezellig hier smileys posten enzo dan mss wel
succes met punten voor zover dat iemand boeit enzo. hahaha maar gun je de eerste plek hoorquote:
Dankjequote:Op donderdag 8 februari 2024 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
succes met punten voor zover dat iemand boeit enzo. hahaha maar gun je de eerste plek hoor![]()
Voor zover ik kan zien is het een kliekje met een 'in-crowd', en als je daar niet bij hoort kan je beter weg blijvenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik snap ksc nooit... waar is datdan?
wat is er daar zo anders?
Ben benieuwd wie van de dagploeg mijn plek gaat overnemen volgende maand.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
JustinK denk ikquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:04 schreef Speklap3000 het volgende:
Ben benieuwd wie van de dagploeg mijn plek gaat overnemen volgende maand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik waardeer jou steeds meerquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:06 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Welkom in de trom-pet leef
Mooi ditquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bolken?quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Met deze meid wil ik dingen doen.![]()
En omdat er dan veel bierfestivals zijn!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Om daarna te klaverjassenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En omdat er dan veel bierfestivals zijn!![]()
![]()
We gaan het zien. Anders devquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HoihoiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nog nooit gedaan!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik schrijf dev dit seizoen ook zeker niet af.quote:
En als niemand mijn dagploegdienst overneemt, gaat ie sowieso naar dev
Fijn om te horen dat je een fijne dag had happy!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Volgende maand bedoel je?quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik schrijf dev dit seizoen ook zeker niet af.
En als niemand mijn dagploegdienst overneemt, gaat ie sowieso naar devWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ben ik nooitquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En omdat er dan veel bierfestivals zijn!
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Fijn om te horen dat je een fijne dag had happy!!
Trust nobody![]()
Dit seizoen schrijf ik dev zeker nog niet af.quote:
En als niemand mijn plek inneemt pakt dev hem sowieso volgende maand
Er is vast wel iemand die inspringtquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En als niemand mijn dagploegdienst overneemt, gaat ie sowieso naar dev![]()
gaat makkelijk in een andere tijdzonequote:Op donderdag 8 februari 2024 21:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dit seizoen schrijf ik dev zeker nog niet af.
En als niemand mijn plek inneemt pakt dev hem sowieso volgende maand
Uw ADH vitamine Worst
Alle wapens gebruiken die je tot je beschikking hebt. Ik kan het hem niet kwalijk nemen dat hij ergens anders woont, net zoals ik niet vind dat sommige mensen mij het kwalijk kunnen nemen dat ik veel smiley's gebruiken enzoquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gaat makkelijk in een andere tijdzone
Ik kijk nog brother van gisterenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Yes It am trying
Maar jij kijkt altijd mee spekkieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
volgende maand zal ik meer lurkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Yes It am trying
Maar jij kijkt altijd mee spekkie
Ik ga dan ook maar eens een tijdje in een andere tijdzone wonen, speciaal om een ronde te winnenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Alle wapens gebruiken die je tot je beschikking hebt. Ik kan het hem niet kwalijk nemen dat hij ergens anders woont, net zoals ik niet vind dat sommige mensen mij het kwalijk kunnen nemen dat ik veel smiley's gebruiken enzoUw ADH vitamine Worst
Misschien stiekem mijn favoriete kandidaat helpen door de concurrentie te bolken
Heeeey das niet liefquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:21 schreef Speklap3000 het volgende:
Misschien stiekem mijn favoriete kandidaat helpen door de concurrentie te bolken
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik denk dat @Paul iedereen nog een weekje laat aanmodderen en hij dan keihard gaat winnenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En als niemand mijn dagploegdienst overneemt, gaat ie sowieso naar dev![]()
Ja dev scoort ook goed. Maar dev kennende is het niet zijn intentie om te winnen. Volgende maand geen idee JustinK is er ook wel regelmatig. Die zie ik ook wel winnen. Maar je weet nooit of er mensen weg gaan niejwe bij komen. Wie dan leeft wie dan zorgt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dit seizoen schrijf ik dev zeker nog niet af.
En als niemand mijn plek inneemt pakt dev hem sowieso volgende maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien ben jij wel mijn favoriete kandidaatquote:
Dan is het nog steeds niet liefquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel mijn favoriete kandidaat![]()
Maar wel leuk voor mij.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan moet hij zijn bolk-game wel verbeteren, maar alles kanquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat @:paul iedereen nog een weekje laat aanmodderen en hij dan keihard gaat winnen
Ohquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds niet lief![]()
Maar wel leuk voor mij.
Het is net het weerquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dev scoort ook goed. Maar dev kennende is het niet zijn intentie om te winnen. Volgende maand geen idee JustinK is er ook wel regelmatig. Die zie ik ook wel winnen. Maar je weet nooit of er mensen weg gaan niejwe bij komen. Wie dan leeft wie dan zorgt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:21 schreef Speklap3000 het volgende:
Trust nobody![]()
Dat snap ik welOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die is er te weinig om te winnen denk ik.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of ik vertrek weer, zodat mijn identiteit altijd een mysterie blijft
En zo is het 😏quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie m ook niet bolken en smileys posten om te winnenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is er te weinig om te winnen denk ik.![]()
![]()
Nee Kree wil gewoon gezellig babbelen. Een gesprek voerenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie m ook niet bolken en smileys posten om te winnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onderdeel van zijn act. Onnozel doen, maar dan ineens keihard gaan bolken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn bolk-game wel verbeteren, maar alles kan![]()
Ik laat me verrassenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Onderdeel van zijn act. Onnozel doen, maar dan ineens keihard gaan bolken.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-02-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 1949 / +279 / +273 / 2816 / 3333
2. devzero / 757 / +159 / +67 / 302 / 467
3. JustinK / 343 / +99 / +86 / 584 / 780
4. mario390 / 286 / +14 / +120 / 78 / 168
5. Harrie / 271 / +23 / +68 / 442 / 606
6. KillemWieft / 265 / +37 / +59 / 107 / 186
7. KoningWouter / 251 / +9 / +15 / 211 / 284
8. HappyCharly / 232 / +6 / +5 / 467 / 601
9. Mazikeen / 212 / +0 / +0 / 357 / 446
10. DerRabbit / 190 / +45 / +36 / 277 / 352
11. Paul / 179 / +30 / +13 / 601 / 756
12. Mickytjuh / 172 / +60 / +28 / 331 / 427
13. hemarookworst / 140 / +14 / +31 / 199 / 271
14. kree / 127 / +0 / +16 / 233 / 305
15. gebrokenglas / 95 / +0 / +0 / 48 / 75
16. Shii / 94 / +31 / +3 / 90 / 134
17. Rob / 85 / +6 / +7 / 109 / 138
18. DJMO / 74 / +10 / +22 / 79 / 119
19. ToT / 73 / +0 / +1 / 252 / 297
20. M_0_0_N / 71 / +0 / +0 / 366 / 427SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Daardoor zal hij niet snel winnen nee.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Kree wil gewoon gezellig babbelen. Een gesprek voeren
Ach ja, zolang we allemaal onthouden dat 't maar een spel is, komt alles goedmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
neequote:Op donderdag 8 februari 2024 21:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Waarom moet ik daarom karen?is en meid
![]()
De ASOT tram rijdt niet eens langs mijn huis, ik ga een boze brief schrijven
Uw ADH vitamine Worst
Reed die niet gisteren?quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
De ASOT tram rijdt niet eens langs mijn huis, ik ga een boze brief schrijven![]()
Hij komt ook niet voor het spel maar voor de gezellige babbelquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daardoor zal hij niet snel winnen nee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja leuke vent verder, maar dat zal 'm wel regelmatig wegjagen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij komt ook niet voor het spel maar voor de gezellige babbelmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Maandag, maar die reed alleen gedeelte van de stadquote:Uw ADH vitamine Worst
Hij werkt ook. Kan onder het werk niet hier postenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja leuke vent verder, maar dat zal 'm wel regelmatig wegjagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar heb ik mijn werkgever op uitgekozen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij werkt ook. Kan onder het werk niet hier posten
Secundaire arbeidsvoorwaarde: ruimte om te bolken.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
ben weer carnavalsliedjes zoeken voor de frontpageWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb net mn snor geharst
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mag ik een suggestie doen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:38 schreef Paul het volgende:
ben weer carnavalsliedjes zoeken voor de frontpageOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn werkgever op uitgekozen.
Secundaire arbeidsvoorwaarde: ruimte om te bolken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen ideequote:Op donderdag 8 februari 2024 21:38 schreef mario390 het volgende:
weten julie wie vanavond
stargast van Hr.Lugner bij
operaball is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zag je voor het harsen eruit als een duitse pornoacteur uit de jaren 70?quote:Uw ADH vitamine Worst
quote:
Dit is toch wel een erg toepasselijkeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ZO ongeveerquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zag je voor het harsen eruit als een duitse pornoacteur uit de jaren 70?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
@Paul ik vind je een prima kerel, maar dat hele carnavals-gedoe raak je me echt kwijt mee
Paul
![]()
kan je er iets over vertellenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is toch wel een erg toepasselijkeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
ik moet toch wat verzinnen voor de frontpagequote:Op donderdag 8 februari 2024 21:41 schreef Speklap3000 het volgende:
@:Paul ik vind je een prima kerel, maar dat hele carnavals-gedoe raak je me echt kwijt meeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Omdat het een serieuze vraag was van @Paul zal ik het maar serieus beantwoorden. Dit is echt een briljant muziekje voor deze gelegenheid. Overigens niet geluisterdquote:
![]()
Jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op de frontpage prima tochquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:41 schreef Speklap3000 het volgende:
@:Paul ik vind je een prima kerel, maar dat hele carnavals-gedoe raak je me echt kwijt mee
ken eigk alleen dezequote:Op donderdag 8 februari 2024 21:41 schreef Paul het volgende:
[..]
ik moet toch wat verzinnen voor de frontpage
Die titelquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het een serieuze vraag was van @:paul zal ik het maar serieus beantwoorden. Dit is echt een briljant muziekje voor deze gelegenheid. Overigens niet geluisterd
Bazenplaatquote:![]()
Uitvoerende partij:quote:
Société Musicale d'Oeteldonque Attenooije-Oeteldonk laot oe zwččte!
Titel: Oeteldonk laot oe zwččte!
Zang: Lusanne Bouwmans / Rob Stolzenbach
Club: Société Musicale d'Oeteldonque Attenooije
Titel: Oeteldonk laot oe zwččte!
Ge lôpt over straot en verrčkt van de kou
Oew blauwbčkke verraod dč ge eigelluk nie wouw
Tččne bevroore, orre knalrôôd
Op wčg naor oew wčrruk, ge vriest bekant dôôd
Ge denkt aon ons durp, waor rôôd wit en geel
De straote verwčrremme as levend penceel
Beleve van zweve, confetti wordt gegooid
Al is ut min člluf, alles ontdooit
Refrein
Wč is ut hččt, wč is ut hččt
Munnen kiel die plčkt, mun oksel vlčkt, mun nčk staot vol meej zwččt
Wč is ut hččt, wč is ut hččt
As ge zwit, dan witte dit, in Oeteldonk daor is ut hččt
Dit is de plčk van de liefde en gein
Van zweve vertaole naor fijn saome zijn
Ut plčkske waor wčrremte zit in oe bast
Waor ge oe thuis voelt, en nooit niet te gast.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Niksquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
ik kijk dus echt nooit op de Frontpage...
wat mis ik![]()
quote:
lepraquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
ik kijk dus echt nooit op de Frontpage...
wat mis ikmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dit liedje is een rasechte Oeteldonkse kraker die nooit oud wordt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik wil precies die trui die ik nu zie
maar dan in een andere kleur
en een andere halslijnTrust nobody![]()
een wat van waar?quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Dit liedje is een rasechte Oeteldonkse kraker die nooit oud wordt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Paul
![]()
En een ander stofquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:48 schreef HappyCharly het volgende:
ik wil precies die trui die ik nu zie
maar dan in een andere kleur
en een andere halslijn
En een ander patroonmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:48 schreef Paul het volgende:
@:MICKYTJUH @:speklap3000 @:devzero
Carnavalhits van FOK!kersfuck carnaval
quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:48 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En een ander stof
En een ander patroon
Paul
![]()
heeft u gekeken op de frontpage, DTSers staan erquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
wilde het niet zeggenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:48 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En een ander stof
En een ander patroon
maar verder issie perfect!
Trust nobody![]()
Ik hoop niet dat ik daar sta, want dan spelen jullie met mijn privequote:Op donderdag 8 februari 2024 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
heeft u gekeken op de frontpage, DTSers staan er
Ja dochter van elvis presley. Dacht dat zij dood was?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee kutmuziek is dat 😏quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
heeft u gekeken op de frontpage, DTSers staan erWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoorde dat ook van mijn laatste datequote:Op donderdag 8 februari 2024 21:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wilde het niet zeggen
maar verder issie perfect!
Als mijn lichaam, mijn persoonlijkheid, mijn mode en mijn stem anders waren, had ze me misschien leuk gevonden.
Vond ik wel mooi om te horen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Paul
![]()
jawelquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik daar sta, want dan spelen jullie met mijn priveWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kleindochter van Elvis Presley is een actrice die een rol heeft gehad als escort in een serie.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dochter van elvis presley. Dacht dat zij dood was?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
En in de vorm van een schoen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wilde het niet zeggen
maar verder issie perfect!![]()
![]()
nee, konijn van kenigquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dochter van elvis presley. Dacht dat zij dood was?![]()
Wel eerlijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:54 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ook van mijn laatste date
Als mijn lichaam, mijn persoonlijkheid, mijn mode en mijn stem anders waren, had ze me misschien leuk gevonden.
Vond ik wel mooi om te horen.![]()
Lisa was toch de dochter en zangeres?quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:54 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kleindochter van Elvis Presley is een actrice die een rol heeft gehad als escort in een serie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja weet ik tenminste waar ik aan moet werkenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Konijn van wie.🙃quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ahhhwwwww cutequote:Op donderdag 8 februari 2024 21:48 schreef Paul het volgende:
Carnavalhits van FOK!kers
Je maakt je er wel makkelijk van af.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
vind wel romantischquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:54 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ook van mijn laatste date
Vond ik wel mooi om te horen.
Trust nobody![]()
daarvoor zag ik ook perfecte!!quote:
alleen iets andere hak en iets andere voering en de kleur ook ietsje anders.... maar verder...
Trust nobody![]()
Meest positieve contact wat ik de afgelopen paar jaar heb gehad met het andere geslacht. Deed me goedquote:
dan is FOK! helemaal een warm badquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Meest positieve contact wat ik de afgelopen paar jaar heb gehad met het andere geslacht. Deed me goedTrust nobody![]()
Ons spekkieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dan is FOK! helemaal een warm bad
Paul
![]()
heef je de frontpage gekeken je staat er op schatquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Echt een enorm leuk topic lijkt me. Maar helaas niet geklikt, ik ben nog op werk en die van @Mickytjuh zal vast behoorlijk NSFW zijnquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:48 schreef Paul het volgende:
Carnavalhits van FOK!kers![]()
Welterusten.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gewoon op je werk draaienquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt een enorm leuk topic lijkt me. Maar helaas niet geklikt, ik ben nog op werk en die van @:mickytjuh zal vast behoorlijk NSFW zijnUw ADH vitamine Worst
Paul
![]()
Ik weet het niet hoor @Paul Ik denk dat je het record aantal views van gisteren niet meer gaat halen![]()
![]()
Paul
![]()
heb je geen vertrouwen in jezelfquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:08 schreef devzero het volgende:
Ik weet het niet hoor @:paul Ik denk dat je het record aantal views van gisteren niet meer gaat halen
[ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
@Jippie is trots op mijnquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:08 schreef devzero het volgende:
Ik weet het niet hoor @:paul Ik denk dat je het record aantal views van gisteren niet meer gaat halen
[ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Haha nee man, hij is echt super schattig.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt een enorm leuk topic lijkt me. Maar helaas niet geklikt, ik ben nog op werk en die van @:mickytjuh zal vast behoorlijk NSFW zijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oh, dan zou ik gaan huilen. Nu vraag ik me alleen wel af, heb jij een zwaar brabants accent?quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha nee man, hij is echt super schattig.![]()
Mijn leerlingen denken vaak dat ik uit Rotterdam kom,quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik gaan huilen. Nu vraag ik me alleen wel af, heb jij een zwaar brabants accent?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Een pot natquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mijn leerlingen denken vaak dat ik uit Rotterdam kom,![]()
Nee man, ik ben biquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Fijne avond alvast devjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
Ik ben weg, misschien tot 2:30. Of anders tot morgen
Trust nobody![]()
Ik heb weer eens geen chips
Want het is geen weekend
quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
Ik ben weg, misschien tot 2:30. Of anders tot morgen![]()
![]()
Speelt er iemand Ingress?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: