heb je geen vertrouwen in jezelfquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:08 schreef devzero het volgende:
Ik weet het niet hoor @:paul Ik denk dat je het record aantal views van gisteren niet meer gaat halen
[ afbeelding ]
@Jippie is trots op mijnquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:08 schreef devzero het volgende:
Ik weet het niet hoor @:paul Ik denk dat je het record aantal views van gisteren niet meer gaat halen
[ afbeelding ]
Haha nee man, hij is echt super schattig.quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt een enorm leuk topic lijkt me. Maar helaas niet geklikt, ik ben nog op werk en die van @:mickytjuh zal vast behoorlijk NSFW zijn
Oh, dan zou ik gaan huilen. Nu vraag ik me alleen wel af, heb jij een zwaar brabants accent?quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha nee man, hij is echt super schattig.
Mijn leerlingen denken vaak dat ik uit Rotterdam kom,quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik gaan huilen. Nu vraag ik me alleen wel af, heb jij een zwaar brabants accent?
Een pot natquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mijn leerlingen denken vaak dat ik uit Rotterdam kom,
Nee man, ik ben biquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
Ik ben weg, misschien tot 2:30. Of anders tot morgen
quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
Ik ben weg, misschien tot 2:30. Of anders tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |