Dat doe ik gewoon in 1 xquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:40 schreef kree het volgende:
ik vind er geen reet aan hoor als ik hier reeks smileys en bolk zie...... tsjaaaaaa hoe grappig gaat het nog worden na tijdje... om te zien hoe je in rang stijgt in het lijstje dan door bs te posten..
kan ik ook nl. maarja af en toe is het hier nog gezellig als iedereen beetje kletst enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmms het leeft dit topicquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
hmms het leeft dit topic
1 omdat ie nog actief is
2 omdat er soms mensen zijn die wat vertellen nog
Als iedereen het alleen doet om score dan is dit zo weg, ik twijfel hoor want denk waarom zou ik hier wat vertellen nog. kan ook in andere nl........
Dus ok doe beetje mee en vertel eens wat waar opa te reageren is ook nog, dat maakt het leuker?
ja omarm de saaiheid maar van naar smileys naar elkaar te posten voor je post Count en score. haha lekker gezellig welquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig draait deze reeks niet om jouw behoefte
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Iedereen gewoon posten op zijn/haar eigen manier lijkt mij.
ja hoor daar heb ik niks mis mee, maar het nikszeggende posts waarop een nikszeggende post dan weer komt wel en de af en toe drama enzo. haha dat is toch niet leuk?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Iedereen gewoon posten op zijn/haar eigen manier lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor daar heb ik niks mis mee, maar het nikszeggende posts waarop een nikszeggende post dan weer komt wel en de af en toe drama enzo. haha dat is toch niet leuk?
Ik probeer het echt he, maar twijfel al of ik niet beter naar een ander topic kan gaan.
Ik ben hier dik een maand al niet meer geweest omdat mensen elkaar steeds lopen te vertellen hoe wel of niet gepost moet worden.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor daar heb ik niks mis mee, maar het nikszeggende posts waarop een nikszeggende post dan weer komt wel en de af en toe drama enzo. haha dat is toch niet leuk?
Ik probeer het echt he, maar twijfel al of ik niet beter naar een ander topic kan gaan.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
Ik riep op tot juichsmileys
solly
Welnee geen sorry joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Geen paardjes meer op draaimolens.
ik heb er geen problemen mee hoor met posts of een smiley enzo,quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben hier dik een maand al niet meer geweest omdat mensen elkaar steeds lopen te vertellen hoe wel of niet gepost moet worden.
Daar vind ik niks aan.
Doe ik ook vaak, even lekker gekke 10 minuten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er geen problemen mee hoor met posts of een smiley enzo,
Maar meer denk ik, wat heeft het voor nut smileys achter elkaar te posten enzo... niks mis mee.
Maar heel gezellig is het ook niet.
Laters.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:48 schreef kree het volgende:
ik ga ff andere SC kijken. zie ik het hier morgen wel weer
trom-pettenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
het is hier heel leuk of gewoon onwijs niet leuk. hahahaha naja daarom zijn er andere SCquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, even lekker gekke 10 minuten. [ afbeelding ]
waar ga je heen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
het is hier heel leuk of gewoon onwijs niet leuk. hahahaha naja daarom zijn er andere SC
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
nou ff kijken nog, beetje die nog actief is? tips?
Touwtrek topic?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
nou ff kijken nog, beetje die nog actief is? tips?
nou blijf jij gezellig hier smileys posten enzo dan mss welquote:
dealquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou blijf jij gezellig hier smileys posten enzo dan mss wel
succes met punten voor zover dat iemand boeit enzo. hahaha maar gun je de eerste plek hoorquote:
Dankjequote:Op donderdag 8 februari 2024 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
succes met punten voor zover dat iemand boeit enzo. hahaha maar gun je de eerste plek hoor
Voor zover ik kan zien is het een kliekje met een 'in-crowd', en als je daar niet bij hoort kan je beter weg blijvenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik snap ksc nooit... waar is datdan?
wat is er daar zo anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |