ben ik nooitquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En omdat er dan veel bierfestivals zijn!
quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Fijn om te horen dat je een fijne dag had happy!!
Dit seizoen schrijf ik dev zeker nog niet af.quote:
Er is vast wel iemand die inspringtquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik schrijf dev dit seizoen ook zeker niet af.
En als niemand mijn dagploegdienst overneemt, gaat ie sowieso naar dev
gaat makkelijk in een andere tijdzonequote:Op donderdag 8 februari 2024 21:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dit seizoen schrijf ik dev zeker nog niet af.
En als niemand mijn plek inneemt pakt dev hem sowieso volgende maand
Alle wapens gebruiken die je tot je beschikking hebt. Ik kan het hem niet kwalijk nemen dat hij ergens anders woont, net zoals ik niet vind dat sommige mensen mij het kwalijk kunnen nemen dat ik veel smiley's gebruiken enzoquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gaat makkelijk in een andere tijdzone
volgende maand zal ik meer lurkenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Yes It am trying
Maar jij kijkt altijd mee spekkie
Ik ga dan ook maar eens een tijdje in een andere tijdzone wonen, speciaal om een ronde te winnenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Alle wapens gebruiken die je tot je beschikking hebt. Ik kan het hem niet kwalijk nemen dat hij ergens anders woont, net zoals ik niet vind dat sommige mensen mij het kwalijk kunnen nemen dat ik veel smiley's gebruiken enzo
Heeeey das niet liefquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:21 schreef Speklap3000 het volgende:
Misschien stiekem mijn favoriete kandidaat helpen door de concurrentie te bolken
Ik denk dat @Paul iedereen nog een weekje laat aanmodderen en hij dan keihard gaat winnenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik schrijf dev dit seizoen ook zeker niet af.
En als niemand mijn dagploegdienst overneemt, gaat ie sowieso naar dev
Ja dev scoort ook goed. Maar dev kennende is het niet zijn intentie om te winnen. Volgende maand geen idee JustinK is er ook wel regelmatig. Die zie ik ook wel winnen. Maar je weet nooit of er mensen weg gaan niejwe bij komen. Wie dan leeft wie dan zorgt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dit seizoen schrijf ik dev zeker nog niet af.
En als niemand mijn plek inneemt pakt dev hem sowieso volgende maand
Misschien ben jij wel mijn favoriete kandidaatquote:
Dan is het nog steeds niet liefquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel mijn favoriete kandidaat
Dan moet hij zijn bolk-game wel verbeteren, maar alles kanquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat @:paul iedereen nog een weekje laat aanmodderen en hij dan keihard gaat winnen
Ohquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds niet lief![]()
Maar wel leuk voor mij.
Het is net het weerquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dev scoort ook goed. Maar dev kennende is het niet zijn intentie om te winnen. Volgende maand geen idee JustinK is er ook wel regelmatig. Die zie ik ook wel winnen. Maar je weet nooit of er mensen weg gaan niejwe bij komen. Wie dan leeft wie dan zorgt.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:21 schreef Speklap3000 het volgende:
Misschien stiekem mijn favoriete kandidaat helpen door de concurrentie te bolken
Die is er te weinig om te winnen denk ik.quote:
En zo is het 😏quote:
Ik zie m ook niet bolken en smileys posten om te winnenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is er te weinig om te winnen denk ik.
Nee Kree wil gewoon gezellig babbelen. Een gesprek voerenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie m ook niet bolken en smileys posten om te winnen
Onderdeel van zijn act. Onnozel doen, maar dan ineens keihard gaan bolken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn bolk-game wel verbeteren, maar alles kan
Ik laat me verrassenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Onderdeel van zijn act. Onnozel doen, maar dan ineens keihard gaan bolken.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-02-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Daardoor zal hij niet snel winnen nee.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Kree wil gewoon gezellig babbelen. Een gesprek voeren
neequote:Op donderdag 8 februari 2024 21:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Waarom moet ik daarom karen?
Reed die niet gisteren?quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
De ASOT tram rijdt niet eens langs mijn huis, ik ga een boze brief schrijven
Hij komt ook niet voor het spel maar voor de gezellige babbelquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daardoor zal hij niet snel winnen nee.
Ja leuke vent verder, maar dat zal 'm wel regelmatig wegjagen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij komt ook niet voor het spel maar voor de gezellige babbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |