En zo is het 😏quote:
Ik zie m ook niet bolken en smileys posten om te winnenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is er te weinig om te winnen denk ik.
Nee Kree wil gewoon gezellig babbelen. Een gesprek voerenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie m ook niet bolken en smileys posten om te winnen
Onderdeel van zijn act. Onnozel doen, maar dan ineens keihard gaan bolken.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn bolk-game wel verbeteren, maar alles kan
Ik laat me verrassenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Onderdeel van zijn act. Onnozel doen, maar dan ineens keihard gaan bolken.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-02-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Daardoor zal hij niet snel winnen nee.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Kree wil gewoon gezellig babbelen. Een gesprek voeren
neequote:Op donderdag 8 februari 2024 21:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Waarom moet ik daarom karen?
Reed die niet gisteren?quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
De ASOT tram rijdt niet eens langs mijn huis, ik ga een boze brief schrijven
Hij komt ook niet voor het spel maar voor de gezellige babbelquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daardoor zal hij niet snel winnen nee.
Ja leuke vent verder, maar dat zal 'm wel regelmatig wegjagen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij komt ook niet voor het spel maar voor de gezellige babbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |