SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb geen favoriet, ik hou gewoon van chipsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:28 schreef mario390 het volgende:
he du mensen
pricilla is niet de tochter
van king![]()
je moet me verstaan
mutti 2 dage eingeladen
moet 2 keer selfs eten
makenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
eingeladen?quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:32 schreef Paul het volgende:
je moet me verstaan
mutti 2 dage eingeladen
moet 2 keer selfs eten
makenTrust nobody![]()
die moet je in je huid implanteren, dan heb je altijd 5Gquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
klinkt wel als een rapquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:32 schreef Paul het volgende:
je moet me verstaan
mutti 2 dage eingeladen
moet 2 keer selfs eten
makenUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 8 februari 2024 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die moet je in je huid implanteren, dan heb je altijd 5G
Trust nobody![]()
dikke titten beim bücken wippen
dikke titten beim bücken wippenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ok hou opquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:39 schreef Paul het volgende:
het komt nog paredao duplo
weet niet of en spel ook komt
Uw ADH vitamine Worst
Hören Sie Marioquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:39 schreef mario390 het volgende:
halt de schnautze en luister me
priscilla is niet de Dochter van Elvis
du conjos
Er hat immer RechtTrust nobody![]()
google translate begrijpt dit ook al nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:39 schreef Paul het volgende:
het komt nog paredao duplo
weet niet of en spel ook komtTrust nobody![]()
wiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewie
wiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewie
wiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewiewieTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: