Ik ga dan ook nog met de werkmobiel om het compeet te makenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
ik kan dat altijd, want thuiswerkgenot
Ik zie het al voor me midden in een uitleg aan de klas dat je weg gaatquote:
Ik zou gewoon de klas in lopenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me midden in een uitleg aan de klas dat je weg gaat
Wtf bedoel je? Ikquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:05 schreef HappyCharly het volgende: [..] was dit altijd al jouw kleur?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-02-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
hoest en zoquote:Op vrijdag 9 februari 2024 03:41 schreef Sally het volgende:
![]()
En.
Midden in de nacht-hoest-bolk-dinges
Ja dat, dus.quote:
Oh vervelend. Ik neem aan dat je alle huismiddeltjes al hebt geprobeerd. Hopelijk gaat het snel overquote:Op vrijdag 9 februari 2024 03:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja dat, dus.
Al nachtenlang.
#niegrappigmeer.
Ja, en nog steeds geprobeerd.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 03:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh vervelend. Ik neem aan dat je alle huismiddeltjes al hebt geprobeerd. Hopelijk gaat het snel over
Stop met hoestenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 03:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, en nog steeds geprobeerd.
Zegtereswatvan, devje.
Yeah, lief!quote:
STOP MET HOESTEN EN GA SLAPENquote:Op vrijdag 9 februari 2024 03:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Yeah, lief!![]()
![]()
En nou ho..., oh nog niet helemaal dus.
Wilde zeggen: hopen dat het helpt.
We gaan weer proberen te zzssjlapennnnn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |