Ben een bepaald pakket aan 't upgraden. Installer trapt daarbij allerlei scripts afquote:
Wat voor pakket?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ben een bepaald pakket aan 't upgraden. Installer trapt daarbij allerlei scripts af
No problem. Gelukkig loopt hij hier niet meer rond, maar we hadden in een begin een creep rond lopen hier die behoorlijk aan het stalken was.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:39 schreef Speklap3000 het volgende:
Dat zeg ik liever niet
Niet voor jou, maar ik zit wel best in een niche. I.c.m. mijn woonplaats, die ik vast wel eens gedropt heb hier, heeft een sherlock binnen twee minuten mijn werkgever, en dat vind ik geen prettig idee
Heb in 't verleden ook zoiets gehad, ben daarom redelijk schuchter met het delen van informatie die naar mijn persoon kan leidenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:42 schreef devzero het volgende:
[..]
No problem. Gelukkig loopt hij hier niet meer rond, maar we hadden in een begin een creep rond lopen hier die behoorlijk aan het stalken was.
Slaap ze!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:42 schreef devzero het volgende:
Maar ik ga er vandoor. Mooi tijd dat je wat punten kan pakken![]()
![]()
Wij hadden laatst een forse software upgrade en hadden daar gewoon bijna een week voor uitgetrokken. Herinstalleren van 800 servers + wat testen duurde gelukkig maar 3 dagenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 05:42 schreef Speklap3000 het volgende:
Maar vandaar ook 't tijdstip. Upgrade moet plaatsvinden buiten kantooruren. Maar tis veel wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |